| ♢ Fight between two worlds. | |
|
|
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. do feb 11, 2016 9:44 pm | |
| Ik denk dat iedereen hier op het forum wel zo sportief is om niet elke aanval te ontwijken :') & Die controle over de verwondingen zou je, in mijn mening, gewoon IC moeten kunnen kunnen bepalen zoals ik al zei. Waar ik dus niet op zit te wachten is dat (zelfs met wat ik hier heb aangeven over Aedan) dat wolf nr 1 aankomt, aanvalt en meteen hem een wond geeft op z'n voorhoofd in diezelfde post. Als ik dan weer kan posten heeft Aedan dus 'meteen' een wond op z'n hoofd zonder dat ik heb kunnen bepalen of die aanval ook echt heeft geresulteerd in een wond ja of nee. Op zich heb ik hier nog niet zo'n heel erg groot probleem mee (meestal niet tho), maar als dat gewoon gebeurd, zie je ook al vrij snel dat wolf nr 1 Aedan gewoon omgooid/tegen de grond werkt. En dat vind ik nogal vervelend.
Maar ik zal het hier wel bij laten en gewoon afwachten wat er IC gebeurd :'3 |
|
| |
Wolven profiel Leeftijd: Oud Geslacht: Teef Partner: Dux ♥
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. do feb 11, 2016 11:14 pm | |
| Jongens, dit soort dingen kunnen ook via PB of anders kun je hiervoor bij 'Overleg' een topic over aanmaken. Dit topic draait om de verhaallijn, dus gelieve het ook over de daadwerkelijke verhaallijn te houden. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. vr feb 12, 2016 3:54 pm | |
| Ben ik eigenlijk te laat om mij aan te sluiten bij degene die al in Serigala wonen ? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. vr feb 12, 2016 4:34 pm | |
| Nee hoor! Ik meld je zo erbij ^^ @ Biscuit, geen probleem. Zaterdag start de 2 vd 2 en daarna pas de groeps topics @ Sucic, zal je zo een privé bericht sturen anders c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. vr feb 12, 2016 4:36 pm | |
| Oké dank u hiervoor. Ik maak straks mijn account in orde, als ik het voor elkaar krijg tenminste. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. vr feb 12, 2016 4:38 pm | |
| Ik wil graag sid aanmelden voor rol 6 maar alleen als hij pas later het topic in kan komen wanneer hij voelt dat het nodig is.. als dat sense maakt? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. vr feb 12, 2016 4:54 pm | |
| Anderzijds zou ik ook Jormungand willen opgeven als gevangenen .Zoals jullie misschien weten is hij absoluut geen lieverdje. Maar is en blijft wel een pup, dus een gemakkelijk doelwit voor de wolven die al in Serigala wonen. Welke verwondingen en blijvende letsels hij zal oplopen is bespreekbaar, alleen liefst niet dat zijn staart er word afgerukt ofzo. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. vr feb 12, 2016 5:13 pm | |
| @ Siddhartha // Dat is wat moeilijker. Anders zou jou karakter in één keer het gevechtstopic binnen komen zonder enige idee wat er aan de hand is + De spelers van de gevangen zouden dan moeten wachten.
@ Zena. Jor is prima! Haha geen zorgen zal niet gebeuren ^^ Ik stuur je zo een pm met de info over de gevangenname en wanneer dit gaat gebeuren (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. vr feb 12, 2016 5:22 pm | |
| Oke, Super ^^ Verheug me er al op ! |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. vr feb 12, 2016 5:28 pm | |
| Beetje laat
Verwondingen Syren - Diverse bijtwonden in hals en flanken - Littekens vind ik prima, dus een aantal diepe wonden - Verder geen levensbedreigende wonden
|
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. vr feb 12, 2016 8:29 pm | |
| Ik zag de reactie in het topic, ik kan hem er nu inderdaad wel bij gooien. Ik ben nu wel alweer ziek, maar ik kan morgen sowieso reageren |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. vr feb 12, 2016 8:37 pm | |
| Nog 1 vraagje. Nu dat ik Zena heb aangemaakt en deze een wolf is die geboren is serigala, is het dan niet realistiser dat alle ’oude’ serigala bewoners elkaar al kennen? Ik bedoel als ik nu een serigala wolf zou tegenkomen, hoe moet ze dan reageren? Ze kan moeilijk zeggen dat ze nieuw is terwijl ze hier geboren is he? Of het zal maar vreemd zijn dat ze hier nog niemand kent, terwijl ze hier al 4 jaar is? Snap je? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. vr feb 12, 2016 9:10 pm | |
| - Zena schreef:
- Nog 1 vraagje. Nu dat ik Zena heb aangemaakt en deze een wolf is die geboren is serigala, is het dan niet realistiser dat alle ’oude’ serigala bewoners elkaar al kennen? Ik bedoel als ik nu een serigala wolf zou tegenkomen, hoe moet ze dan reageren? Ze kan moeilijk zeggen dat ze nieuw is terwijl ze hier geboren is he? Of het zal maar vreemd zijn dat ze hier nog niemand kent, terwijl ze hier al 4 jaar is? Snap je?
Ik kan niet bepalen voor iedereen dat ze elkaar al moeten kennen. Ik snap wel wat je bedoeld en en je kan zelf afspreken of ze elkaar al kennen of niet. Zo heb ik bijvoorbeeld met Cainen al een vriendschap met Akina en een vijandschap met Biscuit van te voren, als je wilt kan ik er ook voor zorgen dat Zena en Cainen elkaar al gewoon kennen. Stuur in dat geval een berichtje i.p.v hier ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. za feb 13, 2016 4:21 pm | |
|
Laatst aangepast door Cainen op za feb 13, 2016 5:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Wolven profiel Leeftijd: 9,5 jaar Geslacht: Teef Partner: Scarleg II
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. za feb 13, 2016 4:21 pm | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. za feb 13, 2016 7:03 pm | |
| Zena:
Mag bijt verwondingen hebben aan borst, schouder, nekvel, poten, rug, Mag een beetwonde hebben over haar oog (Wel zodanig dat ze achteraf nog kan zien) . Oren en staart blijven heel mensen :p
Jor:
Mag een paar gebroken ribben hebben of een gebroken poot. Beetverwondingen mogen: poot, oogkas (Zonder blind te worden) rug, snuit, nekvel, oor mag gescheurt zijn, borstkas.
Pierce; |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. za feb 13, 2016 8:11 pm | |
| Mag ik nog voor rol 3 me aanmelden. Of is dat te Laat? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. za feb 13, 2016 8:18 pm | |
| Als er niemand is die de gevangene komt bevrijden kan Biscuit dat ook doen? Dat lijkt mij wel leuk c:
Edit: Hij vecht ook mee dus ik weet niet of het kan, maar misschien dat hij eerst gewoon vecht en daarna de gevangene bevrijd (of andersom) |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. zo feb 14, 2016 5:41 pm | |
| Sorry voor de late reactie, had onverwachts bezoek dit weekend.
@Scarleg; je staat erin. @Biscuit; Top! @Rowan, ik heb jou niet ingepland bij de 2 vs 2 want anders moest je 2 keer in je eigen topic posten. Je mag natuurlijk altijd bij het eindgevecht topic joinen. @ Jormungand & Kova - Jullie krijgen later een apart mailtje met alle info over de gevangenname. Dit gebeurd niet bij de 2 vs 2 c:
12-02-2016 Ik heb als het goed is nu alles goed erin gezet en de 2 vs 2 topics mogen beginnen! Dus ik zeg: Gooi maar open! >3
Mensen die zich nog niet hebben aangemeld en toch later mee willen doen, dit kan bij de vervolg topics als je dit even aan geeft!
Veel plezier! Ik laat het ruim van te voren weten als de verhaallijn verder gaat ^^ Vergeet niet dat de verwondingen verplicht zijn, jij bent hier verder de baas over. Liefst in de topic naam [FBTW] zetten, dan heb ik ze sneller gevonden. -Cuz i'm going to spy on you all muahaha- |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. zo feb 14, 2016 7:20 pm | |
| |
|
| |
Wolven profiel Leeftijd: 9,5 jaar Geslacht: Teef Partner: Scarleg II
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. zo feb 14, 2016 8:18 pm | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. di feb 16, 2016 7:57 pm | |
| Wie gaat eigenlijk het topic voor groep 3 maken? Ik wil het wel doen, maar ik heb het ook druk dus misschien duurt dat even c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. wo feb 17, 2016 7:09 pm | |
| De groep van topic 2 moet hem als het goed is nog openen C: |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. za feb 20, 2016 11:44 pm | |
| Dit is het topic voor groep 2 KlikGa jij trouwens met Cainen ook nog in dat topic met mij en Amatariseu posten? Ik zou dat topic wel graag willen afmaken |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. zo feb 21, 2016 12:55 pm | |
| Poppy en Zena, zouden jullie in het topic van groep 3 kunnen reageren? |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. | |
| |
|
| |