Serigala

Deel

♢ Fight between two worlds.

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptydi feb 09, 2016 5:56 pm

Misschien gaat Ama ook een poginkje doen om een roedel op te zetten met
wat kolonisten... *plannen* Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Cainen

Cainen

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptydi feb 09, 2016 7:16 pm

@ Kai, we zouden daar eventueel ook nog iets op kunnen verzinnen als de Shad's dat willen. Lijkt me tof (:

Biscuit

Biscuit

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptywo feb 10, 2016 2:33 pm

Hey, ik heb even een idee uitgewerkt voor Biscuit

Dit is mijn idee over de ruzie:
Biscuit had een tijd geleden in Serigala een kauwtje gered en beschermd. Hier is hij heel erg gehecht aan geraakt, aangezien hij niemand anders had. Toen kwam hij Cainen tegen en er kwam een kleine ruzie (mij maakt het niet uit wie deze begint, het past wel goed als Cainen dit deed maar Biscuit kan het ook hebben gedaan. Die kan soms nog wel is dom reageren). Cainen dood dit kauwtje expres. Biscuit wordt heel erg boos en wil wraak nemen, echter heeft hij op dat moment de kans niet gekregen en nu is de woede eigenlijk steeds meer gegroeid.

Dit is mijn idee over het topic waarbij ze gewaarschuwd worden:
Misschien kan Amatariseu het topic beginnen en al een soort ruzie krijgen, dan komt Biscuit binnen en die wil Cainen meteen aanvallen. Als hij ziet dat Ama er bij staat besluit hij het niet te doen. Dan komt hij er achter dat zij ook boos op hem is en dan gaat hij haar helpen.

Is dat goed?
Agron

Agron

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptywo feb 10, 2016 3:24 pm

Agron woont ook in Serigala sinds zijn geboorte, en hij zal ook meevechten ^^
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptywo feb 10, 2016 4:24 pm

Biscuit schreef:
Hey, ik heb even een idee uitgewerkt voor Biscuit

Dit is mijn idee over de ruzie:
Biscuit had een tijd geleden in Serigala een kauwtje gered en beschermd. Hier is hij heel erg gehecht aan geraakt, aangezien hij niemand anders had. Toen kwam hij Cainen tegen en er kwam een kleine ruzie (mij maakt het niet uit wie deze begint, het past wel goed als Cainen dit deed maar Biscuit kan het ook hebben gedaan. Die kan soms nog wel is dom reageren). Cainen dood dit kauwtje expres. Biscuit wordt heel erg boos en wil wraak nemen, echter heeft hij op dat moment de kans niet gekregen en nu is de woede eigenlijk steeds meer gegroeid.

Dit is mijn idee over het topic waarbij ze gewaarschuwd worden:
Misschien kan Amatariseu het topic beginnen en al een soort ruzie krijgen, dan komt Biscuit binnen en die wil Cainen meteen aanvallen. Als hij ziet dat Ama er bij staat besluit hij het niet te doen. Dan komt hij er achter dat zij ook boos op hem is en dan gaat hij haar helpen.

Is dat goed?

Toppie! Ik zal het topic zo snel mogelijk maken! (vanavond of eerder uwu)
Cainen

Cainen

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptywo feb 10, 2016 7:21 pm

@ Agron, je staat er bij! C:

@ Biscuit, prima!
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptywo feb 10, 2016 7:24 pm

Moet het ruzie-topic een speciale titel hebben, of zet ik FbtW (Fight between two Worlds) er tussen haakjes achter?  Wink
Tristan

Tristan

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptywo feb 10, 2016 7:35 pm

Moest je trouwens niemand vinden voor rol 5 dan zou Tris die wel op zich kunnen nemen ^^
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptywo feb 10, 2016 8:22 pm

Kana

Kana

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptywo feb 10, 2016 8:28 pm

@ Tristan, top! Zet je er neer C:
@ Amatariseu, prima =)

10/02/2016
Het topic voor rol 1 is van start gegaan! Mensen hebben de tijd tot zaterdag, 13/02 om zich aan te melden voor de verhaallijn, dan zullen de 2vs2 gevechten beginnen.
Kova

Kova

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptydo feb 11, 2016 8:51 am

Moet Kova zich ook bij de 2 vs 2 groepen melden? Dat lijkt me logischer Razz
Cainen

Cainen

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptydo feb 11, 2016 5:13 pm

Ja zeker! Iedereen eigenlijk, dat is het leukste want dan doet iedereen actief mee >3
Akina

Akina

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptydo feb 11, 2016 7:13 pm

idd! laat het maar lekker allemaal beginnen ^^
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptydo feb 11, 2016 7:13 pm

Eerst maar eens wat boost gooien in het ruzie-topic... xD
Cainen

Cainen

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptydo feb 11, 2016 7:25 pm

Ik ga alvast groepen vormen. Niet mee eens, stuur dan even een prive bericht met je eigen voorkeur qua tegenstander C:

Ik wil ook alle deelnemers vragen of ze even willen nadenken welke verwondingen hun karakter mogen oplopen en dat te posten of naar mij te berichten.

+ Degene die nog geen keuze hebben gemaakt met Joinen.. Gewoon doen afro
Kova

Kova

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptydo feb 11, 2016 7:47 pm

Verwondingen Kova:

- Een diepe snee over haar schouder, mag een litteken worden.
- Ze mag echter verder geen ernstige verwondingen oplopen, er mogen wel veel kleine wonden komen.

Ik weet niet of dat hier bij moet, maar tijdens de gevangenname mag ze een flinke scheur in een oor krijgen C;

Laatst aangepast door Kova op do feb 11, 2016 8:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Emaya

Emaya

Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptydo feb 11, 2016 7:50 pm

wonden Emaya
- Niet te ernstig, maar wel littekens, dus een paar diepe sneeën, staart verwond, and haar oor mag gescheurd
Tristan

Tristan

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptydo feb 11, 2016 7:56 pm

Verwondingen
- Mag wel een diepe/ernstige verwonding krijgen, eventueel littekens, verwonding aan een poot.
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptydo feb 11, 2016 8:00 pm

Verwondingen:
- Schouders mogen diepe wonden krijgen
- Als de vijand echt heel sterk blijkt te zijn, mag een kleine gezichtswond ook!
- In een poot mag er wat gebroken worden!

(Yup, Ama is een sterke maar defenseless vechter... xD)
Poppy

Poppy

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptydo feb 11, 2016 8:10 pm

//Verwondingen Poppy:
-Geen levensbedreigende wonden. Mag wel een litteken(s) over haar rug krijgen. Eventueel ook door een blessure een tijd manken.

//Verwondingen Rowan:
-Geen levensbedreigende wonden. Hij mag verschillende bijtwonde's aan het gevecht overhouden, maar deze zullen niet perse ernstig zijn na verloop van tijd wel zichtbaar.
Sucic

Sucic

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptydo feb 11, 2016 8:31 pm

Verwondingen Aedan
Mag gewoon gewond raken, hoe ernstig ze uiteindelijk zijn bepaal ik zelf wel. Mag gewond raken in het gezicht (bij voorkeur voor/zijkant van het hoofd), maar niets in de buurt van de ogen en ook geen gescheurde oren.

On another note.. wat is nu precies de bedoeling van dit allemaal aangeven? Ik vind het namelijk niet fijn als iemand meteen gaat bepalen waar m'n wolven gewond raken zonder dat ik daar zelf een reactie op kan geven :') Tenzij het overduidelijk is dat ze het nooit zouden kunnen ontwijken
Biscuit

Biscuit

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptydo feb 11, 2016 8:49 pm

Verwondingen:
Het mag wel redelijk ernstig, maar niet dat hij daar echt heel erg lang belemmerd door wordt. Sowieso geen verwondingen aan zijn poot want daar heeft hij al last van.
Verder is hij heel erg goed in het ontwijken van aanvallen maar minder goed in het aanvallen zelf, als een aanval hem raakt is hij ook best snel gewond omdat hij totaal niet is.

Edit=Ik heb het momenteel wel wat druk, dus als er in het topic een ruzie begint, kunnen jullie dan even wachten met posten? c: Ik kan wel elke dag een post schrijven maar ik ben soms wat later online
Akina

Akina

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptydo feb 11, 2016 9:03 pm

Sucic schreef:
Verwondingen Aedan
Mag gewoon gewond raken, hoe ernstig ze uiteindelijk zijn bepaal ik zelf wel. Mag gewond raken in het gezicht (bij voorkeur voor/zijkant van het hoofd), maar niets in de buurt van de ogen en ook geen gescheurde oren.

On another note.. wat is nu precies de bedoeling van dit allemaal aangeven? Ik vind het namelijk niet fijn als iemand meteen gaat bepalen waar m'n wolven gewond raken zonder dat ik daar zelf een reactie op kan geven :') Tenzij het overduidelijk is dat ze het nooit zouden kunnen ontwijken

De reden is vooral omdat je zelf kan kiezen hoe zwaar je wolf gewond kan geraken. Zo willen we voorkomen dat beide personen akkoord gaan met de verwondingen. Jij kan voorbeeld denken dat je wolf alleen een gebroken poot heeft. Terwijl voorbeeld je tegenspeler heel anders zou denken en voorbeeld een stuk van jouw wolf zijn staart af te bijten, maar jij dat helemaal niet wilt. Het is vooral dus eigenlijk om discussies van verwondingen te voorkomen Smile
Jij beslist dus waar jouw wolf gewond mag geraken en de andere is verplicht jouw wensen te accepteren

verwondingen Akina:
- Er mag een stuk van een van haar oren afgescheurd/ gebeten zijn
- Een litteken op haar gezicht mag gerust ook
- een grote (maar lichte) wonde op haar schouder mag ook Smile
Sucic

Sucic

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptydo feb 11, 2016 9:18 pm

Misschien doe ik moeilijk hier maar ik snap em nog steeds even niet. Wat je net hebt beschreven is eigenlijk de verwondingen van je tegenstander bepalen, wat eindigt in die discussies en ik zelf niet fijn vind. Eigenlijk als iemand je aanvalt, moet je zelf kunne bepalen of die aanval 'raak' is. Als je dus niet wil dat iemand je staart afbijt, dan of ontwijk je die aanval of beschrijf je dat de aanval raak is, je staart bloed, maar er verder niets mee gebeurd.
Weet niet of het zo duidelijk is wat ik bedoel, maar anders wil ik wel even een voorbeeldtje schrijven met wat ik bedoel vs wat ik best vaak IC zie?
Akina

Akina

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Emptydo feb 11, 2016 9:26 pm

sorry dat ik het verkeerd bedoelt maar je moet alleen maar de verwondingen opschrijven die 'jouw wolf' mag oplopen. Dus jij hebt volledig de controle en beslissing hoe erg jij vindt dat jou wolf 'sucic' bevoorbeeld mag oplopen

voorbeeld. Akina vs Sucic (jij zegt dat Sucic alleen maar zijn oor afgebeten mag worden) dus ik moet me daar aan houden en mag Akina hem geen andere verwondingen geven

ik snap helemaal wat je bedoelt Smile het is zoiets als jij zegt, maar er is dan een kans dat beide wolven voorbeeld dan alle aanvallen kan ontwijken. Niet dat ik zeg dat jij dat gaat doen, maar iemand anders voorbeeld wel (bedoel daar niemand bij ofzo Dx)
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 2 Empty

Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fight First or Family First? {Emaya}
» Fight Song. {Huiltopic Shads}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: CHARACTER MANAGEMENT :: The Wolf's Den :: Verhaallijnen-
Ga naar: