Serigala

Deel

♢ Fight between two worlds.

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Cainen

Cainen

♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyza apr 09, 2016 9:56 pm

Welkom & erbij gezet >: D
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyzo apr 10, 2016 9:00 am

Zoals jullie weten ben ik minder actief dan gewoonlijk, maar ik zou graag willen
weten wanneer de buitenlanders gaan verzamelen? Razz
Cainen

Cainen

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyzo apr 10, 2016 9:21 am

Amatariseu schreef:
Zoals jullie weten ben ik minder actief dan gewoonlijk, maar ik zou graag willen

Staat hier boven, 14 april. Had al gelezen dat je het een paar dagen druk had dus hoop dat het dan uitkomt voor je :')
Syren

Syren

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyzo apr 10, 2016 9:50 am

Syren is nog steeds beschikbaar voor rol drie. Herinner ik me ook nog iets van dat ze samen met een andere wolf de gevangenen gaat bevrijden?
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyzo apr 10, 2016 10:18 am

Cainen schreef:
Amatariseu schreef:

Staat hier boven, 14 april. Had al gelezen dat je het een paar dagen druk had    dus hoop dat het dan uitkomt voor je :')

Ik ben op die dag erg vroeg uit, maar online kan ik op z'n
minst wel effe zijn.. xD
Cainen

Cainen

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyzo apr 10, 2016 10:23 am

Yay, aangezien Ama de badass is die iedereen bij elkaar roept xD
Khuolema

Khuolema

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyzo apr 10, 2016 1:06 pm

Zijn Kova en Jor nu al gevangen? Razz
Cainen

Cainen

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyzo apr 10, 2016 7:50 pm

Khuolema schreef:
Zijn Kova en Jor nu al gevangen? Razz

Nee nog niet, ik wacht even op bevestiging dat ze nog steeds mee willen doen Smile
Kova

Kova

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyzo apr 10, 2016 7:59 pm

Ehhhh..... Ik bevestig dat Kova meedoet! Razz
Seneca

Seneca

Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyzo apr 10, 2016 8:28 pm

Komen er nog twee-tegen-twee gevechten voor nieuw aangemelde wolven? Of een ander random topic voor ruzie, voordat het echte topic begint? xd I'm just feeling it hahahh

Oh en is het aantal nieuwe wolven vs. natives nu niet best ongelijk?
Syren

Syren

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyzo apr 10, 2016 8:34 pm

♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Lifes-not-fair-scar
Seneca

Seneca

Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyzo apr 10, 2016 8:43 pm

Hashtag true story
Cainen

Cainen

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyzo apr 10, 2016 9:26 pm

Syren: LMAO xD

Seneca: Daarom wacht ik nog op bevestigingen van andere, als er mensen niet reageren vallen ze automatisch af en kan het nog gelijk trekken. Ik heb iedereen een privé bericht gestuurd en ze hebben tot donderdag om te bepalen. Voor de 2 vs 2 topics, die komen niet meer. De huidige hadden namelijk al meer tijd in beslag genomen dan dat ik zelf op had gerekend en anders word het wachten te lang, sorry.

No worries, ze mag altijd met Cainen stoeien.
Shax

Shax

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyma apr 11, 2016 12:34 am

Akina meld zich weer aan

zelf ook mijn excuses voor inactiviteit eerst stage en dan op reis geweest ^^'
Victoria

Victoria

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyma apr 11, 2016 5:07 pm

Ik zou het heel fijn vinden als er gezegt word waneer ik mag posten :3 effe voor de duidelijkheid xD
Cainen

Cainen

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyma apr 11, 2016 5:11 pm

Top! Op dit moment lopen we nog met te weinig wolven aan Cainens kant..

(Alle onderstreepte namen hebben zich opnieuw aangemeld)

En Victoria, je hoeft pas in het eindtopic de wolven te bevrijden. Hierover krijg je nog een bericht met duidelijke informatie ^^
Sucic

Sucic

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyma apr 11, 2016 6:20 pm

Oh gooi Aedan er ook nog maar gewoon bij. Wil wel doorgaan met de verhaallijn ^^
Cainen

Cainen

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptydi apr 12, 2016 6:47 pm

Yes, je staat erbij ^^
Cainen

Cainen

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyvr apr 15, 2016 7:44 pm

-Sorry, dubbel-

Het topic voor de wolven van rol 2 is geopend!

Klikje!:
Scarleg

Scarleg

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyvr apr 15, 2016 8:01 pm

Bij welke groep hoort Scarleg? En is voor die groep al een topic aangemaakt?
Cainen

Cainen

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyvr apr 15, 2016 8:05 pm

Sorry, je zit bij groep 3 en het topic zal Amatariseu aanmaken zodra ze tijd heeft (:
Scarleg

Scarleg

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyvr apr 15, 2016 8:32 pm

Oke, dan wacht ik af
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptyza apr 16, 2016 10:15 am

Hallo vrolijk volk! Het verzameltopic voor de buitenstaanders is af!
Veel schrijfplezier:
Emaya

Emaya

Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptydi mei 10, 2016 4:02 pm

Heyo, ik bedacht dat Ama wel heel teleurgesteld zou zijn als Em niet meedoet, maar ik begrijp ook dat de bewoners dan minder leden hebben. Maar het zou best kunnen dat Em zich ermee gaat bemoeien als haar moeder of vader valt.. Toch? Is gewoon een ideetje, maar past wel bij Emaya....

Groetjes Eva
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Emptydi mei 10, 2016 7:11 pm

Eh... hoe bedoel je dat precies?? xD
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 6 Empty

Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fight First or Family First? {Emaya}
» Fight Song. {Huiltopic Shads}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: CHARACTER MANAGEMENT :: The Wolf's Den :: Verhaallijnen-
Ga naar: