| ♢ Fight between two worlds. | |
|
|
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. do maa 10, 2016 1:41 pm | |
| Zou op zich wel kunnen in het ergste geval ja. Aedan heeft een behoorlijk opgeblazen ego en in het verleden niet veel anders gedaan dan vechten met jan en alleman :') Twee teefjes gaan hem echt niet afschrikken (a) |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. do maa 10, 2016 3:08 pm | |
| Hoogste tijd voor Syren om hem een toontje lager te laten zingen |
|
| |
Wolven profiel Leeftijd: 4 jaar Geslacht: Reu Partner: Geen
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. do maa 10, 2016 4:49 pm | |
| Als ik aan het einde van deze verhaallijn een lijstje mag ontvangen met alle wolven die mee hebben gedaan, dan krijgen ze allemaal iets leuks van het team! c: |
|
| |
Wolven profiel Leeftijd: 9,5 jaar Geslacht: Teef Partner: Scarleg II
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. do maa 10, 2016 4:51 pm | |
| Yesss! Mesa likes presents.
Btw @iedereen: zullen we anders gewoon een einde improviseren voor de onaffe 2 vs 2 gevechten? Het duurt nu weer erg lang, en het zou zonde zijn als deze megalauwe verhaallijn dood zou bloeden omdat we wachten op reacties, toch? Just an idea! xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. do maa 10, 2016 5:11 pm | |
| - Amatariseu schreef:
- Yesss! Mesa likes presents.
Btw @iedereen: zullen we anders gewoon een einde improviseren voor de onaffe 2 vs 2 gevechten? Het duurt nu weer erg lang, en het zou zonde zijn als deze megalauwe verhaallijn dood zou bloeden omdat we wachten op reacties, toch? Just an idea! xD Ik vind het goed. Vind het beetje irri dat ik we zolang moeten wachten. Ik weet natuurlijk niet waarom ze niet posten. Maar ze konden het wel even netjes zeggen |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. do maa 10, 2016 5:15 pm | |
| - scarleg schreef:
- Amatariseu schreef:
Btw @iedereen: zullen we anders gewoon een einde improviseren voor de onaffe 2 vs 2 gevechten? Het duurt nu weer erg lang, en het zou zonde zijn als deze megalauwe verhaallijn dood zou bloeden omdat we wachten op reacties, toch? Just an idea! xD Ik vind het goed. Vind het beetje irri dat ik we zolang moeten wachten. Ik weet natuurlijk niet waarom ze niet posten. Maar ze konden het wel even netjes zeggen Zo fel bedoelde ik het nou ook weer niet... xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. do maa 10, 2016 6:09 pm | |
| Ikzelf wil het graag nog wel even wachten. We hebben allemaal nog een leven buiten Serigala dus geduld mag er ook wel wezen :') En ik wil nog gewoon de details zelf schrijven enzo in posten, want dat geeft me een beter inzicht in hoe m'n wolven zich voelen/hebben gevoelt en hoe ze daar vervolgens mee omgaan, wat leuker is dan gewoon een uitkomst verzinnen x3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. do maa 10, 2016 6:20 pm | |
| Gevechten zijn ook makkelijker om op in te spelen als er meer details zijn Ikzelf vind het ook niet erg om te wachten. Ik bedoel maar, weten wij veel waarom mensen niet kunnen reageren. Iedereen heeft inderdaad hun eigen leven en het lijkt me niet meer dan logisch dat de rpg niet de hoogste prioriteit heeft. Rustig afwachten tot mensen tijd hebben om te antwoorden vind ik wel zo aardig (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. do maa 10, 2016 7:07 pm | |
| @M'non & Loïs: Aye, het dagelijkse leven is belangrijker. Ik hoop dat ze dan tenminste binnen een nu en een paar maanden posten... xD
|
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. do maa 10, 2016 7:50 pm | |
| Ahw gowd, ik had nog zo gemeld dat activiteit een must is x) Anyway, cadeautjes van het team! <3
Ik wil het even actief gooien, anders komt de actie er nooit in en ik wil een bad-ass oorlog starten.
Oke, ik vind het ten eerste top dat jullie zelf een oplossing proberen te zoeken voor iemand die al een lange tijd niks heeft gepost. Mijn dank hier voor :3
Ten tweede: Biscuit, ik snap je drukte, dit weekend ga ik naar Milaan toe tot en met dinsdag. Als ik terug kom en je hebt helaas nog steeds geen tijd gehad om te kunnen posten, dan kunnen we je beter iets minder werk geven en dan zal ik met Ama een tussenweg zoeken (:
Ten derde: Als er inactieve mensen zijn (Denk aan een langere tijd, geen 2/3 dagen) zouden jullie mij dan kunnen melden? Het is jammer als iedereen moet wachten en ik stel voor dat we er iets op verzinnen - Tênzij jullie dat al hebben gedaan :3
Dankuw ^.^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. vr maa 11, 2016 7:29 am | |
| Ik heb wel in dat topic waar de oorlog begint gepost en dat leek mij het belangrijkste? Daar is ook nog geen reactie op. Maar ik kan proberen vandaag in dat andere topic te posten. |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. vr maa 11, 2016 6:40 pm | |
| - Amatariseu schreef:
- scarleg schreef:
- Amatariseu schreef:
Btw @iedereen: zullen we anders gewoon een einde improviseren voor de onaffe 2 vs 2 gevechten? Het duurt nu weer erg lang, en het zou zonde zijn als deze megalauwe verhaallijn dood zou bloeden omdat we wachten op reacties, toch? Just an idea! xD Ik vind het goed. Vind het beetje irri dat ik we zolang moeten wachten. Ik weet natuurlijk niet waarom ze niet posten. Maar ze konden het wel even netjes zeggen Zo fel bedoelde ik het nou ook weer niet... xD Ik bedoelde het ook niet fel hoor |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. za maa 19, 2016 2:23 pm | |
| Zullen we afspreken dat we de 26e de topics afsluiten? Ik weet niet precies wat voor jullie zelf fijn is en nu hebben jullie nog een week de tijd. Dan springen we door naar het volgende deel namelijk ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. za maa 19, 2016 5:18 pm | |
| Nou ja, mijn toetsweek begint de 29e en ik weet niet hoeveel ik dan online kan komen...
Maar aan de andere kant wil ik ook niet tot last zijn voor de rest ^^' |
|
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. zo maa 20, 2016 11:20 am | |
| Ik meld me inactief, heb geen inspiratie nog tijd om tegenwoordig te posten of actief te zijn. Sorry voor mijn erg late mededeling hiervan :s
|
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. zo maa 20, 2016 5:13 pm | |
| Mensen van groep 1, zullen we gewoon verder gaan zonder Akina? Dat Aedan maar gaat knokken met Kova en Syren? In dat geval zal ik proberen morgen een postje te droppen :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. zo maa 20, 2016 5:16 pm | |
| @M'non, ja, lijkt me oké |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. zo maa 20, 2016 7:18 pm | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. ma maa 21, 2016 8:44 pm | |
| Klein idee voor hoe Kova het gevecht binnen zou kunnen komen en dat is dat Aedan Syren tegen de grond weet te werken en dat Kova haar dan te hulp schiet? Hoe je Akina achterlaat moet je dan maar even kijken, maar dit is misschien een optie :3 In dat geval zou het misschien wel handiger zijn als Syren eerst even post, dan Kova en dan ik weer? (en dan zo verder gaan) Maar als je een ander idee hebt dan ga je gang hoor |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. ma maa 21, 2016 8:55 pm | |
| Klinkt goed in mijn oren (:
Ik zal morgen gaan reageren! |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. za apr 09, 2016 9:17 pm | |
| Sorry voor mijn inactiviteit guys, examens =.=
Ik wil deze verhaallijn heel graag willen doorzetten en heb de vraag wie er nog geïnteresseerd is om verder te gaan en natuurlijk mogen nieuwe deelnemers ook mee doen. Mochten er nog genoeg mensen actief willen mee doen dan gaan we 14 april de nieuwe gezamenlijke topics openen.
Vergeet niet: Cadeautje als we hem afmaken >3 Ps: Coowle gevechten Oh en: Toffe verhaallijnen die je zelf ook nog voort kan zetten Plus: Leer iedereen snel kennen / haten/ liefhebben |
|
| |
Wolven profiel Leeftijd: Geslacht: Partner:
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. za apr 09, 2016 9:34 pm | |
| Ik wil me nog wel aanmelden met Seneca, mooi een reden om haar actief te houden xd
Seneca is nieuw dus rol 3 leek me logisch, maar dan is het aantal wel nogal ongelijk..
EDIT: Kun je nog een gevangene gebruiken? x') |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. za apr 09, 2016 9:41 pm | |
| - Seneca schreef:
- Ik wil me nog wel aanmelden met Seneca, mooi een reden om haar actief te houden xd
Seneca is nieuw dus rol 3 leek me logisch, maar dan is het aantal wel nogal ongelijk..
EDIT: Kun je nog een gevangene gebruiken? x') Top! Ik zat je sowiezo bij rol 3 en ga even kijken of de andere 2 gevangenen nog interesse hebben, anders zet ik je daar bij ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. za apr 09, 2016 9:41 pm | |
| Ik meld Victoria als voor rol 6 ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds. | |
| |
|
| |