Serigala

Deel

♢ Fight between two worlds.

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Biscuit

Biscuit

♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptywo feb 24, 2016 8:47 pm

Sorry dat het lang duurt voordat ik reageer, ik heb het druk. Morgen kan ik waarschijnlijk ook niet posten. Vanaf vrijdag kan ik wel weer actief zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptyza feb 27, 2016 1:17 pm

Wanneer zullen we het groepstopic voor de buitenlanders gaan maken?
Amatariseu is wel in de startpost te maken? Razz
Biscuit

Biscuit

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptyza feb 27, 2016 9:10 pm

Sorry dat ik nog steeds niet reageer, ik heb het echt enorm druk. Ik ga mijn best doen zo snel mogelijk te posten, maar ik ga morgen ook naar het strand, ik weet dus niet of het morgen lukt. Verder moet ik ook beginnen met het leren voor mijn examen
Kana

Kana

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptydo maa 03, 2016 7:37 pm

Heya!

Heeft iedereen genoeg tijd gehad om te posten? Dan kan ik een datum prikken voor de vervolg topics (:
Biscuit

Biscuit

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptydo maa 03, 2016 8:30 pm

Ik ga echt proberen zo snel mogelijk te posten, maar ik heb een gigantische lijst met allerlei dingen die nog gedaan moeten worden.

Sorry dat ik iedereen zo lang moet laten wachten. Misschien ga ik proberen vanavond nog wat te posten
Sucic

Sucic

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptydo maa 03, 2016 9:44 pm

Groep 1 is ook verre van klaar :') We zijn eigenlijk net pas begonnen met vechten dus ik denk dat we wat meer tijd nodig hebben
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptyvr maa 04, 2016 7:49 am

Ik wacht nog steeds op reactie bij het groep 3 topic... Wink
Pierce

Pierce

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptyza maa 05, 2016 1:44 pm

Ik ga sevens reageren. Sorry. Heb echt druk de laatste tijd en het zwaar.
Biscuit

Biscuit

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptyza maa 05, 2016 3:41 pm

Amatariseu schreef:
Ik wacht nog steeds op reactie bij het groep 3 topic... Wink

Sorry, ik ga heel erg mijn best doen vanavond te reageren. Ik heb dan namelijk tijd

♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Aaaaa_Radomheid
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptyza maa 05, 2016 6:31 pm

Ehh, jij hoorde bij groep 2 toch? xD
Biscuit

Biscuit

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptyza maa 05, 2016 8:46 pm

Amatariseu schreef:
Ehh, jij hoorde bij groep 2 toch? xD

Oh, oeps xD Sorry, ik voel me gewoon zo schuldig dat ik niet reageer dat ik helemaal in de war raak xD

Maar voor de leden van groep 2, waarschijnlijk kan ik vanavond wel posten
Biscuit

Biscuit

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptyzo maa 06, 2016 12:13 am

Sorry voor de dubbelpost

Helaas lukt het posten vanavond toch niet, ik was vergeten mijn mobiel op te laden ): Ik hoop dat het morgen lukt.

Ik wil me ook afmelden voor rol 6. Het posten hier kost mij erg veel tijd en door school en een andere hobby heb ik die tijd vaak niet. Ik kan niet beloven dat ik hier actief kan blijven zijn (ik ga heel hard mijn best doen om het verhaallijn wel af te maken)
Syren

Syren

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptyzo maa 06, 2016 1:44 pm

Syren zou rol 6 over kunnen nemen? Kova is tenslotte haar jeugdvriendin c:
Maar samenwerking lijkt me daar toch iets handiger, het is niet waarschijnlijk dat ze Tristan kan verslaan in een gevecht én weg kan komen met de gevangenen. (Al helemaal niet als Jormungand ook gekidnapt is)
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptyzo maa 06, 2016 1:46 pm

Moet er eigenlijk niet iets als een rendezvous-topic komen voor de buitenstaanders
en de inboorlingen? Dan maken ze beiden plannen voor hun strijdgedoe? Razz
Kana

Kana

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptyzo maa 06, 2016 3:35 pm

Oke, ik ga het allemaal even aanpassen en doe allemaal maar rustig aan (:

Ama ^^ Ja die wil ik hier na maken, anders had je 2 vechttopics achter elkaar en dat leek me minder fijn. Dus hierna komt nog een talk-topic-dinges en daarna de groepsgevechten (:
Kova

Kova

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptyzo maa 06, 2016 3:43 pm

Oh ja, misschien kunnen we binnenkort ook het ontvoeringstomic maken ofzo? ^^
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptyzo maa 06, 2016 4:18 pm

Kana schreef:
Oke, ik ga het allemaal even aanpassen en doe allemaal maar rustig aan (:

Ama ^^ Ja die wil ik hier na maken, anders had je 2 vechttopics achter elkaar en dat leek me minder fijn. Dus hierna komt nog een talk-topic-dinges en daarna de groepsgevechten (:

Okidokie! Razz
Biscuit

Biscuit

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptyzo maa 06, 2016 4:35 pm

Als het zo lang duurt weet ik eigenlijk nog of ik nog echt actief mee kan blijven posten en ik wil niet steeds iedereen laten wachten. Ik heb nu wel gepost en zolang het nodig is blijf ik mijn best doen. Maar op het moment dat ik mezelf hier aanmeldde had ik veel minder te doen met huiswerk enzo. Ik had ook niet verwacht dat dat zo zou veranderen en misschien veranderd het ook wel weer terug zodat ik wel meer vrije tijd heb. In ieder geval alvast sorry voor dat ik jullie nu eigenlijk (naar mijn gevoel) een beetje laat zitten.

Maar wat gaat er de komende tijd precies gebeuren? Hoeveel topics nog?
Scarleg

Scarleg

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptyzo maa 06, 2016 6:02 pm

Ik wil niet vervelend doen ofzo hoor. Maar ik wacht nog steeds op reactie in Topic 3. Ik wil weer eens verder
Cainen

Cainen

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptyma maa 07, 2016 4:38 pm

@Biscuit, hierna komen er nog 2 topics waarin er in 1 de twee groepen overleggen en bijkomen van eventuele verwondingen, en nog 1 met een eindgevecht. Het zou zonde zijn als je er niet meer bij kan zijn, laat het maar weten (:

En inderdaad, hou allemaal de topic's bij zodat het posten sneller gaat en niemand lang hoeft te wachten (:
Biscuit

Biscuit

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptyma maa 07, 2016 6:52 pm

Cainen schreef:
@Biscuit, hierna komen er nog 2 topics waarin er in 1 de twee groepen overleggen en bijkomen van eventuele verwondingen, en nog 1 met een eindgevecht. Het zou zonde zijn als je er niet meer bij kan zijn, laat het maar weten (:

En inderdaad, hou allemaal de topic's bij zodat het posten sneller gaat en niemand lang hoeft te wachten (:

2 topics is denk ik nog wel te doen. Het is ook niet zo dat ik helemaal niet meer kan posten en ik ga écht mijn best doen om sneller te kunnen posten, maar ik vind het vervelend om andere mensen te laten wachten.

Ik denk ook dat ik vanaf nu weer wat actiever kan zijn, mijn vakantie vorige week en de week daarvoor was gewoon zo druk dat ik even dacht dat ik maar helemaal moest stoppen met RPG, maar nu gaat het weer beter en heb ik weer gewoon veel vrije tijd.
Kova

Kova

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptywo maa 09, 2016 3:49 pm

Hey, even een klein vraagje! Er heeft niemand in een week gereageerd in het vechttopic van Syren, Aedan, Akina en Kova. Het was normaal Akina’s beurt om te posten, maar het topic is een beetje stil gevallen. Misschien moeten we haar beurt overslaan (1x) want anders kan het gevecht eeuwig blijven duren haha :3
Syren

Syren

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptywo maa 09, 2016 5:07 pm

Akina had gemaild dat ze moest babysitten en dat ze vanaf donderdag weer zou reageren.
Alleen was dat wel vorige week donderdag (:
Ik weet alleen niet hoe Kova tegen haar wil vechten als haar tegenstander niets terug kan doen?
Sucic

Sucic

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptywo maa 09, 2016 6:28 pm

Misschien een idee om het nog een weekje te geven en dat iemand haar even een pb stuurt? Als ze daarna nog niet post zouden Aedan en Syren in ieder geval verder kunnen (voor 1 of 2 posten each) en dan zien we wel weer verder?
Kova

Kova

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Emptywo maa 09, 2016 6:52 pm

@ Syren en Sucic, goed, ik zou het jammer vinden dat jullie niet kunnen vechten C: Ik weet nog niet echt tegen wie Ko dan moet vechten, misschien kunnen Syren + Kova tegen Aedan vechten? (Als het blijkt dat Akina niet meer terug komt, in het ergste(?) geval.) Het lijkt oneerlijk, maar Kova is best wel jong en onervaren en dus makkelijker te verwonden.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. - Pagina 4 Empty

Pagina 4 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fight First or Family First? {Emaya}
» Fight Song. {Huiltopic Shads}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: CHARACTER MANAGEMENT :: The Wolf's Den :: Verhaallijnen-
Ga naar: