Serigala


 

Deel
 

 Free food |OPEN|

Ga naar beneden 
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptywo maa 15, 2017 8:12 pm




Jaja, het was alweer tijd om haar holletje uit te gaan, maar vandaag was ze nog eerder dan gister buiten. Aimey begon steeds eerder weer weg te kruipen uit het hol, net zoals ze elke nacht deed. Maar nu was het weer eens vroeg in de ochtend en Aimey was alweer vroeg en klaar wakker en liep door het bos niet zo ver van het kamp vandaan, vond ze. Ze liet een zucht en ging zitten. Ze had eigenlijk best wel honger. Mmh.. Was .. Arr.. Arthoer er maar. Of nee het wa Arthur. Ja, ze werd er steeds beter in. Arthur. Ja dat was de naam. Ze keek een om haar heen, niks. Aimey ging staan en snuffelde verder rond. Toen ze langs wat bladeren en struiken ging vond ze met het geluk mee, een dood konijn op de grond. Wat, serieus? Mmh… Wat een geluk. Een grijns stond op haar gezicht en ze liep er op af.Terwijl ze het dier oppakte kreeg ze plots een idee. Als haar broertjes en zusje dit gingen zien zagen ze hoe goed ze in jagen was. Hehe, leuk. Maar ze had honger en haar siblings sliepen nog, net zoals de meesten. Nou ja, ze kon wel even proberen rond te draven met een konijn in haar bek. Een trotse glimlach stond op haar gezicht. De smaak ging aldoor haar mond. ze kon het natuurlijk ook gewoon direct op zitten knabbelen voordat ze het met iemand moest delen. Ze gingen zitten en knabbelde er een stukje van af. Plots keek ze om toen ze het geluid achter haar hoorde van pootstappen. Wie was daar? En waarom moest het tijdens haar ontbijt?
{OPEN <3}



Aimey

Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptydo maa 16, 2017 7:53 am

Okami had een nieuwe generatie! Een nest halfbloeden, dan wel, maar dat maakte voor hem niks uit. Zijn zuster had ook het bloed van een buitenstaander gehad, maar was toch onder de adel opgenomen. Bloed zei dus niks. Maar dat de pups afstamde van zijn leider, Amatariseu, was wel duidelijk. Er liepen weliswaar geen Albino's rond, maar hij kon haar koppige en vurige spirit in hun oogjes zien al vanaf het moment dat ze ronddartelde door het kamp. Maar, ook als ze buiten het kamp ronddartelde. Zoals nu. Arthur lachte even zachtjes in zichzelf toen hij Aimey, de oudste teef van Emaya's nestje, trots door het woud marcheerde met een dood konijn in haar bek. Het was wel duidelijk er iemand met zijn prooi vandaan was gegaan. Het verstoppen van de gevangen snacks moest dus overduidelijk niet meer in de bosjes, want zelfs pups vonden de freshkill in een oogwenk. 'Ah, jonge Aimey! Goedemorgen meid!' sprak Arthur opgewekt. Zijn kans om achter een ree aan te gaan zat er niet meer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptydo maa 16, 2017 4:15 pm




'Ah, jonge Aimey! Goedemorgen meid!' Heey! Dat was de stem van die Arthur. Ze keek om, en ja hoor, daar was die dan. Ze had hem wel eens eerder ontmoet, met die rode ene dame, die indringer. Bleehh. ‘’Goedemorgen Arthur!’’ Antwoordde ze terwijl ze opstond en met haar konijn en naar haar roedelgenoot dribbelde. Toen ze voor hem stond bleef ze staan en ging ze weer zitten.’’Lekker weertje he!’’ Zei ze met een glimlach op haar gezicht. Ze keek omhoog. Geen wolkje te zien en de zon scheen heerlijk door de bladeren. Toen ze nog heel jong was, jonger dan nu, was het veel kouder. Ze hield dan oo nu al van het heerlijke weer. Mmh. Zo mocht het elke dag wel zijn. En het was niet eens middag.


Aimey
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptydo maa 23, 2017 8:00 pm


When you light a candle, you also cast a shadow.
Bij deze waren dus de verhalen bevestigd; er waren pups bij Okami. Sterker nog, er stond er eentje voor haar neus. Een klein zwart bolletje wat amper twee maand oud was. Wie het uitgepoept had was haar onduidelijk. Amatariseu zou het wel niet zijn, want geen reu die er overheen wilde. Er waren verder nog een aantal andere wolvinnen die de gelukkige konden zijn, maar die waren haar minder bekend. De enige wolf die de pup was opgevallen was ze niet, want al gauw stond er een reu bij die dezelfde vage pisgeur met zich meedroeg als de pup. Er werden wat woorden tussen de twee gewisseld en dat was het moment dat Kai ook naar voren kwam. “Hallo daar,” groette ze, terwijl er een kleine grijns op haar gezicht speelde. Ze richtte zich meteen op de pup, want ze wist dat die dingen van praten hielden. Ze had er zelf zeven stuks meegemaakt die je de mond niet kon snoeren. “En wie mag jij dan wel zijn?” Haar stem klonk vriendelijk, maar niet overdreven. Op zich had dit kleine mormel haar ook niets aangedaan.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptydo maa 23, 2017 8:21 pm

Het was duidelijk niet alleen hij die het reetje had weggejaagd. Een hardnekkige stank vulde zijn neusgaten, en met lichtelijk getrokken oren keek Arthur toe hoe een zekere Shadow uit het struikgewas stapte. Wacht... was dat een Shadow? Op slag verdween de grimmige uitstraling van de reu's gezicht. Deze teef was oud als wat! Niet iets wat hij had verwacht. Volgens Amatariseu kenmerkte de Shadows zich als getrainde vechtersbazen, dus een oud teefje zou hun Alpha vast niet toelaten... tenzij zit.. de Alpha was natuurlijk! De Wolvin sprak wat tegen de jonge Aimey, wat er bijna aardig uitkwam. Niet wat hij had verwacht van een 'badass'. Was Amatariseu's uitleg dan overdreven geweest? 'Ah, jij moet zeker de Alpha van de Shadows zijn, nietwaar?' Dat er een andere roedel was in Serigala wilde niet zeggen dat er eeuwig strijd gevoerd moest worden. Arthur vond het persoonlijk een veel beter idee als de twee roedels elkaar met rust lieten. Minder gezeur, meer vrijheid. Hij had betere dingen te doen dan vechten met zogenaamde 'vijanden'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptydo maa 23, 2017 10:02 pm




Plots hoorde ze een andere stem achter haar die haar vriendelijk begroette. Ze kon al best goed ruiken en ze rook en onbekende geur. Ze draaide om. Zo zwart als wat met rode ogen. Mmh.. Ze was zwart, net zoals haar. “En wie mag jij dan wel zijn?” Vroeg de oude, zwarte teef aan haar. Aimey dacht na. Haar andere oma zou slecht zijn, zij zag er niet slecht uit. 'Ah, jij moet zeker de Alpha van de Shadows zijn, nietwaar?' Hoorde ze Arthur zeggen. Ze schrok. Een shadow. Aimey stond op en liep naar de teef. ‘’Een shadow he?’’ Ze moest zeggen ze was best bang maar nee, dit kon familie zijn. ‘’Mijn vader is een shadow! Hij is groot en heeft zwarte vacht. Ken je hem?’’ Vroeg ze nieuwsgierig. Deze teef was ook heel groot. Kon het zijn? Mmh.. Aimey keek de teef aan zonder angst. Als dit familie, kon het haar toch niets aan doen. Tenminste oma zei van wel, maar Aimey geloofde het niet.

Aimey
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptydo maa 23, 2017 10:14 pm


When you light a candle, you also cast a shadow.
"Ah, jij moet zeker de Alpha van de Shadows zijn, nietwaar?" was de conclusie die de reu vrijwel meteen trok. Kai wende even haar blik naar de wildkleurige wolf, waarna ze enkele tellen naar hem glimlachte. Ieder Okami lid zou de alfa van de Shadows wel herkennen, want Amatariseu zou ze vast allen wel gewaarschuwd hebben. De kleine pup naast haar leek helemaal op te leven toen de reu het woord 'Shadow' had gebruikt. "Een Shadow hé? Mijn vader is een shadow! Hij is groot en heeft zwarte vacht. Ken je hem?" vroeg het beestje nieuwsgierig. Kai keek enkele tellen verbaasd haar kant op. Dus dit wezentje was een mengelmoesje tussen een Shadow en Okami. Als het signalement klopte moest de 'vader' Aissar zijn en dan kon ze de moeder er ook al meteen bij bedenken. "Vast wel," antwoordde ze. "Heb je hem al eens ontmoet?" Het leek haar niet dat Aissar in de laatste weken of maanden naar zijn zogenaamde liefje was gegaan. Dan had ze dat wel opgemerkt, want de geur herkende ze uit duizenden.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptydo maa 23, 2017 10:25 pm





De teef zei dat ze hem vast wel kende en vroeg toen of ze hem wel eens ontmoet had. Nope. ‘’Nee, maar dat zou ik willen.’’ Zei ze tegen de teef. ‘’Maar zijn moeder zou nogal boos worden als ze dit te weten kwam zei mijn oma. Maar dat geloof ik toch niet en anders boeit het me niet…’’ Zei ze met een grijns. Ze wou zo graag met de teef mee! ‘’Kan jij me naar hem brengen?’’ Keek ze de teef vragend aan. Oh wacht! Arthur zat erbij. Het zou natuurlijk nooit mogen. Ai… Ze keek om naar Arthur en keek hem smekend aan. Ze moest toch ooit naar haar vader. Slecht of goed. Het boeide haar niet, haar vader was haar vader en haar oma was nou eenmaal haar oma!
 Aimey


Laatst aangepast door Aimey op vr maa 24, 2017 10:33 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptydo maa 23, 2017 11:02 pm


- foonpost lmao

Oh nee. Nee, nee, nee. Emaya rende op volle snelheid achter de geur van haar jonge dochter aan. Misschien was ze...overprotective... Maar wat verwacht je anders? Aimey was nieuwsgierig, en Em wist hoe graag de pup haar vader wou ontmoeten. Maar... Nee. Nee. De andere pups waren bijna vergeten toen ze twee extra geuren rook. Arthur en... Oh sh*t. Ze verhoogde haar tempo, haar blauwe ogen paniekerig op zoek naar de wolven. Half buiten adem bereikte ze het trio. Onmiddellijk sprong de wolvin beschermend schuin voor haar dochter. Maar niet voordat ze Aimey's woorden had gehoord. "Kan jij mij naar hem brengen?" De witte wolvin wist hoe vreselijk ze zichzelf had verraden. Als Aimey dat nog niet had gedaan, of course, maar dat leek haar sterk. Ze voelde een lichte angst opwellen. Zou ze tegen Kai op kunnen? Zou Aimey de alfa zelf volgen. Wie van haar eigen ouders had teveel gezegd? De roedel zelf wist niks van de vader van de pups. Ze draaide haar kop twee tellen om, vertrouwend op Arthur. Aimey... "Deze wolf brengt jou helemaal nergens heen. Jij gaat met ons mee naar huis en gaat niet meer alleen weg."
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptyvr maa 24, 2017 7:50 am

De volgende momenten schoten snel voorbij. De Alpha van de Shadows leek niet echt te reageren op zijn uitspraak, zoals Ama haar beschreven had: arrogant. Het werd Arthur duidelijk dat de teef hier alleen was voor Aimey. En wat ze met haar van plan was, was ook geen verassing. De jonge Aimey raaskalde hevig tegen de Shadow, en vroeg op een gegeven moment of ze met Kai mee kon gaan. Ho, daar kwam niks van in. Arthur ontblootte even zijn tanden en deed een stapje naar de pup toe. Al was deze Wolvin oud, ze moest Alpha voor een reden zijn. Ze zou zeer waarschijnlijk veel sterker zijn dan ze leek. Gelukkig barstte er ineens hulp door de bosjes. Emaya? 'Deze wolf brengt jou helemaal nergens heen. Jij gaat met ons mee naar huis en gaat niet meer alleen weg.' Arthur voelde de woede van de jonge moeder af stralen. Was dit het befaamde moederinstinct? 'Aimey, je kan niet zomaar het terrein van een andere roedel op.' De Shadows hadden vast iets betekent in het verleden van Emaya en Amatariseu, maar voor Arthur waren ze niets minder dan een mede-roedel. Geen reden om zo negatief te gaan doen. 'Waarom zou ze haar vader niet eens kunnen ontmoeten op neutraal terrein?' stelde hij voor. Als Aimey het terrein van de Shadows betrad, zou dat alleen maar voor problemen zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptyvr maa 24, 2017 10:25 am





Plots kwam haar moeder eraan springen. Wat!! Dat was niet goed! 'Deze wolf brengt jou helemaal nergens heen. Jij gaat met ons mee naar huis en gaat niet meer alleen weg.' Wat! Niet eerlijk! Hoezo mocht ze niet meer alleen weg. Ugh! Waarom moest haar moeder zo voorzichtig met haar zijn! Heeft ze dan niet gehoord dat ze een groot beest besprongen had. Aimey had nog steeds een geschrokken gezicht op maar van binnen was ze kwaad als wat. Later kwam dus dan ook de boze, geïrriteerde gezicht te voorschijn. 'Aimey, je kan niet zomaar het terrein van een andere roedel op.' Oke, nu was het genoeg! ‘’Wat slaat dit op!! Mama! Iedereen mag alleen weg en ik niet? Ik kan voor mezelf zorgen weet je! En ik heb recht op een vader.’’ Riep ze er boos uit en plofte boos haar kont op de grond en keek naar beneden. Een pure pup actie. 'Waarom zou ze haar vader niet eens kunnen ontmoeten op neutraal terrein?' Wat? Ze keek nog steeds geïrriteerd naar Arthur, daar kon ze nou eenmaal niets aan doen. ‘’Nogmaals Arthur, ik kan voor mezelf zorgen.’’ Kwam er met geïrriteerde zucht uit en ze keek weer naar beneden.
 Aimey
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptyza maa 25, 2017 3:56 pm


When you light a candle, you also cast a shadow.
Natuurlijk kon ze niet een gesprek aanknopen met een Okami lid zonder dat er meteen een paar anderen boven sprongen en zich ermee gingen bemoeien. Alsof ze de pup ieder moment aan stukken zou gaan scheuren. Vanuit de verte kwam plotseling Emaya aankomen. Fijn. ”Maar zijn moeder zou nogal boos worden als ze dit te weten kwam zei mijn oma. Maar dat geloof ik toch niet en anders boeit het me niet,” sprak de pup die naast haar stond. Kai greens even. Ze beweerden vaak dat ze een neutrale en vriendelijke roedel waren, maar eigen waren het een stel achterbakse schoothonden. ”Kan jij me naar hem brengen?” vroeg de pup. Net op het moment dat Kai die vraag wilde beantwoorden was Emaya dichtbij genoeg om zich ermee te gaan bemoeien. ” Deze wolf brengt jou helemaal nergens heen. Jij gaat met ons mee naar huis en gaat niet meer alleen weg,” bromde ze tegen haar dochter. De andere wolf stelde voor om de ontmoeting plaats te laten vinden op neutraal gebied. De pup was overduidelijk niet blij en begon te protesteren. ”Ik wil je best voorstellen aan je vader, maar weet wel dat hij dit nooit gewild heeft,” sprak ze droogjes. Voor Aissar was Emaya allang verleden tijd. Wat had hij sowieso met deze teef gemoeten. ”Maar ik zie dat ik je sowieso niet mee kan nemen, want je bazige moeder steekt daar een stokje voor.” Beetje stoken hier en daar kon geen kwaad. Pups waren over het algemeen makkelijk over te halen. Vooral als ze daarmee hun zin kregen.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptyza maa 25, 2017 7:01 pm





”Ik wil je best voorstellen aan je vader, maar weet wel dat hij dit nooit gewild heeft,” Sprak de zwarte teef. Wat? Dit was niet de bedoeling? Zij was niet de bedoeling?! Ze keek mama verbaasd maar boos aan. ‘’Wat? Dus ik ben onverwacht gekomen? Je hebt ons nooit gewild?!’’ Sprak ze boos en teleurgesteld. ”Maar ik zie dat ik je sowieso niet mee kan nemen, want je bazige moeder steekt daar een stokje voor.” Ze keek terug naar de teef en terug naar Emaya. ‘’Ik kies me eigen leven wel want blijkbaar heb je me toch nooit gewild.’’ Zei ze hard bedoeld richting haar moeder en stapte naar de zwarte teef en ging naast haar staan. Stiekem had Aimey nu tranen in haar ogen lopen. Hoe kon haar moeder dit voor haar gehouden hebben, voor hun? Zij en haar siblings waren dus niet de bedoeling? Ze keek naar haar moeder, vol teleurstelling. Ze vond het moeilijk, want ze hieldnatuurlijk wel van mama, maar op dit moment overwon de haat een beetje.

Aimey
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptyzo maa 26, 2017 8:46 am

Tussen de drie teven barstte als het ware een drama los. De ravenzwarte Kai vertelde dat Aimey's vader haar nooit gewild had, en dat leek zeker iets te raken bij de jonge pup. Oh goede God nee... dit ging niet goed.. De Alpha van de Shadows, die in de roedel ook nog beroemd was vanwege het ontvoeren van Emaya toentertijd - of was het de andere Alpha geweest? - stond weer op het punt een kindje te lokken. Hoe langer Arthur in het bijzijn van deze teef was, hoe meer hij het idee kreeg dat ze veel valser was dan ze oogde. 'Ik kies me eigen leven wel want blijkbaar heb je me toch nooit gewild,' sprak Aimey terwijl ze rebels naast Kai ging staan. 'Oh god, teven en hun eeuwige drama..' mompelde Arthur gedempt. Hij had veel respect voor de vrouwelijke kant van het ras, maar het bleven toch erg complexe wezens. Even keek de pezige bruine reu opzij naar Emaya, en begon toen maar zijn babbeltje. 'Dat ze je niet gewild heeft wilt niet zeggen dat ze niet van je houdt, Aimey. Soms gebeuren er wel eens dingen die je niet verwacht, maar dat zijn vaak de dingen die je het meest koestert.' Zijn toon was niet dringend, maar toch voelde Arthur de zenuwen in zijn maag. 'Denk je soms dat ik erop heb zitten wachten om naar Serigala te komen? God, nee, het is een grote musical hier. Shadowgezeur hier, verboden liefde daar. En nu een pup die zich heel schattig probeert te bewijzen en zich aansluit bij de meest achterbakse roedel van Serigala.' Van de altijd beleefde en vriendelijke Arthur was niet veel meer over. Hij had geen respect voor laffe Wolven, al waren het dames of kinderen. Laffe dieren waren niks waard. 'Ik weet zeker dat je geen lafbek bent. Maar wat maakt het uit, hè, het is jouw leven...' Hij schudde zijn kop en stond op. Waarom zou hij zijn tijd verspillen aan deze ruzie? Ach, hij had zich er eigenlijk toch al in gemengd, wat een slechte keuze was. Tegen de tijd dat dit gezeur afgelopen was, was het waarschijnlijk al te laat om nog een prooi te vangen. Deed hij maar een stap naar achteren zodat hij ook de Alpha goed in de gaten kon houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptyzo maa 26, 2017 4:11 pm





'Dat ze je niet gewild heeft wilt niet zeggen dat ze niet van je houdt, Aimey. Soms gebeuren er wel eens dingen die je niet verwacht, maar dat zijn vaak de dingen die je het meest koestert. Denk je soms dat ik erop heb zitten wachten om naar Serigala te komen? God, nee, het is een grote musical hier. Shadowgezeur hier, verboden liefde daar. En nu een pup die zich heel schattig probeert te bewijzen en zich aansluit bij de meest achterbakse roedel van Serigala.' Oke, Aimey schoot even vol. Wat moest ze doen? Het was een achterbakse roedel en haar moeder hield wel van haar, precies zoals Arthur zei. Ze keek naar haar moeder en terug naar Arthur. 'Ik weet zeker dat je geen lafbek bent. Maar wat maakt het uit, hè, het is jouw leven...' Ja! Het was haar leven, en haar leven behoorde dus nu nog bij Okami en zal misschien ooit nog naar haar vader gaan, wanneer ze er pas klaar voor was. Ze keek naar de zwarte, shadow teef. ‘’Misschien als ik ouder ben. Maar nu blijf ik hier.’’ En ze rende naar moeder toe en kroop direct tegen haar aan, heerlijk in haar eigen moeders, zachte vacht. ‘’Sorry..’’ Sprak ze met een brok in haar keel. Ze wou graag haar gepiep inhouden samen met haar tranen, zoals Arthur zei, ze was geen lafbek. ‘’Ik hou van je!’’ Sprak ze nog eens tegen haar moeder. Hopelijk mocht ze trouwens wel weer alleen uit het hol.

Aimey
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptyzo maa 26, 2017 4:26 pm


When you light a candle, you also cast a shadow.
Ze had een gevoelige snaar geraakt bij de pup, terwijl ze niet eens zeker was over wat ze zojuist had gezegd. Waarschijnlijk had Emaya ze wel gewild, maar meer voor zichzelf dan voor een ander. Aissar stond er in ieder geval naar haar weten niet op te wachten. Net op het moment dat ze dacht de pup zover te hebben om haar mee te nemen naar Dalrey begon de reu te kakelen. "Shadowgezeur hier, verboden liefde daar. En nu een pup die zich heel schattig probeert te bewijzen en zich aansluit bij de meest achterbakse roedel van Serigala." Achterbakse roedel? De pot verwees de ketel dat hij zwart zag. Toch leken deze woorden bij de pup een ommekeer veroorzaakte te hebben. "Misschien als ik ouder ben, maar nu blijf ik hier," sprak de kleine pup tegen haar, waarna ze naar haar moeder rende. "Weet dat ik deze kans maar een keer geef. Na dit gesprek hoef je niet meer aan te kloppen voor een familiebezoekje." Waarom zou ze zo vriendelijk zijn om de pup toe te laten voor een gezellig familiebezoekje? Daar zat niemand bij de Shadows op te wachten. Het is en bleef een Okamipup.  
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptyma maa 27, 2017 4:15 pm

Aimey wou Ais zien. Aimey wou weten wie haar vader was. Emaya wist wel dat haar eigen vader Aims kleine kop heeft volgestopt met verhalen. Maar hij was geen held. Hoe hard Emaya ook probeerde de kleintjes bij te brengen dat hun vader niet bepaald aardig was, Aim luisterde niet. Aimey moest het met haar eigen kleine ogen zien. En ze had er het recht op. Arthur stelde voor dat ze haar vader kon ontmoeten op neutraal terrein. Dit leek Em wel een goed idee, maar wie zou erbij zijn om Aims te beschermen tegen de tweede kidnapping? Emaya was enorm wantrouwig tegenover Kai's roedel na wat haarzelf was overkomen. Kai vertelde dat Aissar dit nooit gewild had. Emaya wel, dan? De witte wolvin had het geaccepteerd, wende eraan, maar om zíjn reactie te zien, well... Anyhow, deze woorden maakten iets los bij Aimey. De pup stapte achter haar moeder weg, naar de zwarte alfa. "Ik kies me eigen leven wel want blijkbaar heb je me toch nooit gewild." Haar blauwe ogen glinsterden geschokt, haar lippen op elkaar gedrukt. Arthur gaf een hele preek, en dat bracht Aimey terug naar haar kant. "Weet dat ik deze kans maar een keer geef. Na dit gesprek hoef je niet meer aan te kloppen voor een familiebezoekje." Emaya zuchtte. "Aimey... Als je hem echt wilt zien... Heb je mijn toestemming. Maar je mag hem niet zien zonder iemand van de roedel erbij, al is het op een afstandje. Voor je eigen veiligheid, snap je? Duss... Wil je?" Ze glimlachte zachtjes. "Ik kan je niet weigeren om hem op z'n minst te kennen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Emptyma maa 27, 2017 4:38 pm




Maar opeens was het anders. De shadow teef wou dat ze nu meeging of nooit meer mocht komen. Wat?! Dat was oneerlijk. Aimey haar hele gedachte was in de war geschopt. "Aimey... Als je hem echt wilt zien... Heb je mijn toestemming. Maar je mag hem niet zien zonder iemand van de roedel erbij, al is het op een afstandje. Voor je eigen veiligheid, snap je? Duss... Wil je?" Aimey glimlachte naar haar moeder. Ze was zo aardig. Nu had Aimey al helemaal spijt van wat ze net had gezegd. "Ik kan je niet weigeren om hem op z'n minst te kennen." Aimey knuffelde haar moeder nog. ‘’Is goed! Ga jij mee?’’ Vroeg ze terwijl ze omhoog keek in haar moeders ogen. Als iemand mee ging, was het haar moeder wel.
Aimey
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Free food |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Free food |OPEN|   Free food |OPEN| Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alone ll Open
» Less Is More [OPEN]
» Anyway [open]
» Sun Set (OPEN)
» May [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Sanvi Forest-
Ga naar: