Serigala


 

Deel
 

 The Green Place

Ga naar beneden 
Etain

Etain


The Green Place Empty
BerichtOnderwerp: The Green Place   The Green Place Emptyza dec 17, 2016 5:26 pm

Haar poten zaten nog steeds onder de plakkerige modder van het moeras. Uiteindelijk had ze zichzelf uit dat rotgebied weten te werken, samen met een andere wolf. Nu was ze aangekomen bij haar uiteindelijke bestemming: de heuvels. De zwarte teef die ze aan de kust had ontmoet, had iets gezegd over de alfa van Okami, die hier te vinden zou moeten zijn. De onbekende wolvin had bijzonder veel overeenkomsten gehad met de beschrijving van haar moeder, dus was het het meer dan waard om even te checken. Daarbij, zelfs als zij het niet was, kon ze haar misschien nog het één en ander vertellen over de roedel. Misschien had haar moeder wel bij Okami gezeten, of misschien zou Etain eventueel lid kunnen worden van de groep. Mocht ze hier willen blijven, dan was een roedel altijd een verstandige optie. De eenzame wolf kwam de winter immers niet door, waarin de roedel overleefde. Ze keek om zich heen: de heuvels waren een vrij uitgestrekt gebied, maar heel moeilijk zou het toch niet kunnen zijn?


- Amatariseu eerst -

_________________
The Green Place YgIkk69
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

The Green Place Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Green Place   The Green Place Emptyzo dec 18, 2016 11:22 am

I ain't happy, I'm feeling glad
I got sunshine in a bag


Fok yeah! Ze liep pas een dag rond in Raska, en meteen voelde Amatariseu zich weer kiplekker! Sinds haar bezoekje aan het mensenbouwsel van een paar dagen geleden ging het alleen maar beter en beter. Ze kon al weer geweldig ruiken en hoorde ieder geluidje! Nu ze van haar problemen af was, kon ze zich richten op fijnere en belangrijkere dingen: zoals het vangen van prooien en het onderhouden van haar roedel. En dat was dan ook wat ze nu van plan was: een kamp uitzoeken voor haar geliefde poedeltjes! Ergens had de witte teef die ze hier een paar daagjes geleden had ontmoet haar weten te overtuigen om dit kamp langer dan tijdelijk te laten bestaan. Of nou ja, om in ieder geval de grenzen duidelijk te maken. Raska zou binnen de kortste keren hun toko zijn. Genietend van de frisse lucht van het verse gras draafde de kolossale witte Wolvin door de heuvels, haar vlammende blik de groene reuzen afspeurend. Ze kon zich nog herinneren dat ze een uitstekend stekkie had gevonden op een heuvelrug: eentje met een klein vennetje en ook nog een kleine, grotachtige gleuf tussen het gras. Ineens hield het bleke bakbeest haar pas in. Aha. Een stukje verderop stond een witte soortgenoot naar het gebied te koekeloeren. Hm. Misschien was het een goed idee om ook maar even op een piek te gaan staan. Wie weet kon ze de perfect stek vanaf de top al zien. Met flinke stappen klauterde Amatariseu de heuvel op, tot ze ongeveer een voslengte van haar soortgenoot vandaan stond. 'Aye,' groette Ama de blonde Wolvin. 'Wat zoek je?'

I'm useless but not for long
The future is coming on

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
The Green Place Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Etain

Etain


The Green Place Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Green Place   The Green Place Emptyzo dec 18, 2016 3:46 pm

Het gebied hier had niets van haar thuisland weg. Alles wat ze daar kende waren sneeuw en ijs. Het gebied was bijna constant bevroren, het jagen op rendieren, poolvossen en sneeuwhazen was wat hen in leven had gehouden. Tot ze hierheen was getrokken, had ze nog nooit zoveel groen gezien op één plek. Ergens was het bijzonder verbluffend. Licht verbijsterd keek ze over het gebied heen dat afwisselde tussen heuvels en dalen, verdrinkend in het uitzicht. Haar aandacht werd getrokken door de geur van een andere wolf, die steeds dichterbij leek te komen. "Aye," hoorde Etain van achter haar, waarop de blonde wolvin omdraaide. Daar stond een gigantische, witte wolvin die haar met twee felrode kijkers aankeek. Er ging meteen een lampje branden. De beschrijving van Cinder, grote, witte wolvin, rode ogen, bij de heuvels. Dit moest haar haast wel zijn. De teef vroeg waar ze naar op zoek was. Even was ze sprakeloos, zich afvragend of dit dan echt haar moeder was. "Ik ben op zoek naar de alfa van Okami," sprak de teef toen. "Maar ik heb het gevoel dat deze nu voor me staat." De leidster van de Shadows had ook van die rode ogen gehad. Was dat een vereiste voor een roedelleider of iets dergelijks? Hoe dan ook, Etain's groene ogen waren gericht op Amatarsieu, wachtend op antwoord.

_________________
The Green Place YgIkk69
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

The Green Place Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Green Place   The Green Place Emptyma dec 19, 2016 7:51 am

I ain't happy, I'm feeling glad
I got sunshine in a bag


Toen haar blonde soortgenoot zich naar haar omdraaide, nam ze even de tijd om de Albino in zich op te nemen. Ze werd er bijna sprakeloos van. Wow, wow, wat een bewondering. Het was wel duidelijk dat de teef naar iemand op zoek was. 'Ik ben op zoek naar de alfa van Okami. Maar ik heb het gevoel dat deze nu voor me staat.' Was het een recrute dan? Nah. Dat kon niet. Iedere numbtie wist wel dat je moest huilen als de aandacht van een Alpha wilde. Het draaide nu niet om de roedel, maar om haar. 'Dat klopt. Ik ben Amatariseu, Alpha van Okami,' zei ze met haar beroemde grijns. Het duurde niet erg lang. De teef zag eruit als een no-nonsense type, dus ze kon beter niet te jolig gaan doen. Een beetje stoer doen over haar rang was ook niet echt haar favoriete bezigheid. 'Wat kan ik voor je betekenen?' Misschien was het wel een recrute, maar gewoon een enorme newbie. Het zou goed kunnen dat je in andere landen zonder een jank je wilde inschrijven bij een roedel. Misschien was het daar wel normaal dat je een heel gebied afzocht naar de Alpha.

I'm useless but not for long
The future is coming on

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
The Green Place Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Etain

Etain


The Green Place Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Green Place   The Green Place Emptyma dec 19, 2016 12:23 pm

De blonde wolvin was er vrij zeker van dat ze gelijk had wat de alfa betrof, dit moest haar haast wel zijn. Ze knikte dan ook opgelucht toen de witte wolvin haar uitspraak bevestigde. Amatariseu, de alfa van Okami. De wolvin greens, iets dat iedereen in deze streken ook bijzonder veel leek te doen om één of andere reden. Hoe dan ook, ze had haar doel bereikt, de wolvin was gevonden, en nu? Ergens voelde ze zich nu als een hond die achter de auto's aanrende. Ze had geen idee wat ze moest doen wanneer ze er één gevangen had. De witte teef vroeg wat ze voor Etain kon betekenen, en even keek de jongere wolvin haar sprakeloos aan. Tja, wat kon ze zeggen? Het zou wel heel raar zijn om te vragen of zij haar moeder was. "Ik, uh, ben op zoek naar mijn moeder," begon ze, ietwat onzeker. "Mijn vader wilde me niet vertellen hoe ze heette, dus ben ik op zoek gegaan. Ik weet wel dat ze in dit gebied heeft geleefd, en hier in een roedel zat." Etain keek de alfa even afwachtend aan. Misschien kon dit de grote wolvin wel helemaal niks schelen, of misschien zou haar verhaal haar wel bekend voor komen.
The Green Place Aaaaa_Radomheid

_________________
The Green Place YgIkk69
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

The Green Place Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Green Place   The Green Place Emptyma dec 19, 2016 7:13 pm

I ain't happy, I'm feeling glad
I got sunshine in a bag


De blonde Wolvin, die net zo enthousiast leek, keek al weer wat neutraler en onzekerder. Tjeez. Wat wilde ze nou? 'Ik, uh, ben op zoek naar mijn moeder. Mijn vader wilde me niet vertellen hoe ze heette, dus ben ik op zoek gegaan. Ik weet wel dat ze in dit gebied heeft geleefd, en hier in een roedel zat.' Holy fok. Dacht deze snuiter dat Ama d'r mamsel was? Dat kon niet. Ze leken niet eens op elkaar! Nou ja, ze hadden allebei een pels in de categorie wit, maar daar hield het ook op. Amatariseu was een Schotse Albino: deze teef had waarschijnlijk een vader uit de poolstreken. 'Ik zit hier pas een jaar, en mijn roedel is pas een paar manen oud..' De massieve bleekscheet besloot haar babbeltje iets minder droog en hard te maken. Wie weet hoe lang deze teef al zocht naar haar ma. 'Sorry lass, maar ik kan niet de Wolvin zijn waar je naar op zoek bent.' Zou ze het dier nu erg teleurstellen? Yeah, ze piekerde 's nachts niet om de gedachtes van andere Wolven, maar ze wilde, in tegenstelling tot die schattige Shadjes geen ruzie zoeken met iedere soortgenoot waar ze op stuitte.

I'm useless but not for long
The future is coming on

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
The Green Place Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Etain

Etain


The Green Place Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Green Place   The Green Place Emptyma dec 19, 2016 10:35 pm

Even meende Etain een geschrokken blik in de ogen van Amatariseu te zien, al wist ze niet zeker of deze er echt was geweest, of of het een speling van haar gedachten was. Hoe dan ook, het was niet helemaal het antwoord waar ze op gehoopt had. "Ik zit hier pas een jaar, en mijn roedel is een paar manen oud," luidde het antwoord van de witte teef. Even staarde Etain naar de grond. Dat was duidelijk genoeg, dit was niet haar moeder. Geen probleem, het gebied was gigantisch. Er waren vast meer dan genoeg wolven die aan haar moeder's beschrijving zouden voldoen. Dit was geen reden om de hoop al op te geven. Nogmaals verzekerde de alfa dat zij niet degene was waar ze naar op zoek was, waarop Etain begrijpend knikte. "Dat is duidelijk," zei ze rustig, op een toon die haar teleurstelling ergens wel verduidelijkte. Had ze nu echt gedacht dat het zo makkelijk was. "Zijn er misschien wolven in uw roedel die hier al langer zijn?" probeerde Etain toen maar. Misschien had één van de roedelleden van deze teef wel een witte vacht, bruine ogen, grove bouw en was hier al wat langer. Zo niet, misschien kon ze nog wat andere informatie vergaren. Ondanks de venijnige aard van de roedel, was de alfa van de Shadows behoorlijk behulpzaam geweest. Misschien had deze wolvin ook wat goede tips.

_________________
The Green Place YgIkk69
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

The Green Place Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Green Place   The Green Place Emptyma jan 02, 2017 11:53 am

I ain't happy, I'm feeling glad
I got sunshine in a bag


De mosgroene blik van de blondine schoot even naar de grond. Aye, waarschijnlijk had de teef al door dat Ama d'r mamsel niet was, maar om het hardop te horen te krijgen was natuurlijk geen pretje. Wie weet hoe veel zorgen de blonde Wolvin zich maakte om d'r ma.'Dat is duidelijk. Zijn er misschien Wolven in uw roedel die hier al langer zijn?' Utlissia? Nah. Dat was zeker geen grof gebouwd type, en zover Amatariseu wist had die een klein nestje gehad ergens in WS. Drie kleine frummels... waarvan ze de naam niet meer wist. 'Sorry lass, de enige andere witte teef uit mijn roedel is blind en zeker niet groot.. maar ik kan het voor de zekerheid nog navragen.' Amatariseu wist niet waarom Utlissia blind was. Was ze zo geboren, of had ze een ongeluk gehad? Uit respect had ze besloten dat nooit te vragen, maar misschien kon een beetje levensverhaal van haar blinde vriendin wel van pas komen. Hm, welke andere witte teven kende ze nog? Eén naam schoot direct haar knar binnen. De vetklep die de naam Djinn droeg. Even liet Amatariseu haar vlammende blik over de blonde teef glijden. Nah. Dit dier was te knap en was te intelligent om een jonkie van Djinnsel te zijn.

I'm useless but not for long
The future is coming on

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
The Green Place Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Etain

Etain


The Green Place Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Green Place   The Green Place Emptyma jan 02, 2017 9:04 pm

Het was vast een sneue vertoning, vooral in het gezicht van iemand die ze helemaal niet kende, maar toch kon ze het niet helpen om een beetje teleurgesteld te zijn. Ze had de halve wereld afgereisd, eindelijk gedacht gevonden te hebben wat ze zocht, en ze zat fout. Het was niet het beste gevoel in de wereld, maar ze zou gewoon verder gaan. Daarvoor had ze echter toch wat meer informatie nodig. Het vreemde was dat ze zocht naar een ex-roedellid, en geen van de alfa's die ze gesproken had, leek te weten over wie ze het had. Het kon natuurlijk zijn dat er iemand was die haar voorloog, al zou ze geen enkel idee hebben waarom. De kolossale wolvin gaf aan dat de enige andere witte wolvin uit haar roedel klein en blind was, en daarom niet in de aanmerking kwam. Duidelijk. Toch bood ze aan om het na te vragen. "Dat zou ik waarderen," zei Etain tegen de alfa, met een dankbaar knikje van haar kop. "Ik kwam de alfa van de andere roedel in dit gebied tegen... Ze vertelde me dat dit de enige twee roedels zijn hier. Dat klopt, toch?" vroeg ze voor de zekerheid. Misschien was er nog wel een derde, één waar niemand van gehoord had. Of ze moest gewoon weer bij het begin beginnen.

_________________
The Green Place YgIkk69
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

The Green Place Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Green Place   The Green Place Emptydo jan 05, 2017 2:11 pm

I ain't happy, I'm feeling glad
I got sunshine in a bag


Hoe lang was dit dier al op zoek naar haar mysterieuze ma? Te zien aan haar teleurgestelde blik al een poosje. Al het gestruin en het ongemakkelijke gevraag.. voor niets? Amatariseu overwoog een halve seconde om zich schuldig te voelen, maar dat idee vergat ze maar snel. Het was niet haar schuld dat deze teef dacht dat Ama d'r ma was. Het was de 'schuld' van de edjiit die haar doorgestuurd had. 'Dat zou ik waarderen.' De teef knikte dankbaar met haar blonde kop. 'Ik kwam de alfa van de andere roedel in dit gebied tegen... Ze vertelde me dat dit de enige twee roedels zijn hier. Dat klopt, toch?' Kai. Ama voelde zich meteen getriggered en wist zich nog maar net in te houden. Lichamelijk was haar woede niet te zien, maar haar vuurrode ogen lekker toch een paar seconden te knetteren. 'Aye, er zijn maar twee roedeltjes hier. De Shadjes, en Okami. De oorspronkelijke inwoners hebben nooit een horde gevormd, of in ieder geval, de laatste jaren niet.' Ama en de andere ex-WS'ers liepen hier pas 1 á 2 jaartjes rond. Wie weet waren er nog roedels geweest vóór alle buitenlanders Serigala binnenvielen. 'Misschien moet je op zoek gaan naar de inboorlingen. Die weten wel of er andere roedels hebben bestaan hier.' Misschien had de teef de zoektocht al opgegeven. Of misschien niet. Ze was nog jong, en sinds wanneer was avontuur en rondreizen geen pretje meer?

I'm useless but not for long
The future is coming on

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
The Green Place Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Etain

Etain


The Green Place Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Green Place   The Green Place Emptydo jan 05, 2017 10:39 pm

Bij het noemen van de alfa van die andere roedel leek er iets te bewegen in de ogen van Amatariseu. Het was er maar een fractie van een seconde, en het was niet lang genoeg geweest voor Etain om de emotie te identificeren. Toch had ze het gevoel met zekerheid te kunnen zeggen dat het iets van afkeer geweest was, de zwarte teef had immers ook niet bepaald goed gepraat over deze roedel. Etain twijfelde nog steeds aan het idee of ze zich bij een roedel zou voegen. Ze was wel van plan om hier op lange termijn te blijven. Echt zin om terug te gaan naar haar thuisland had ze niet. Om de rest van haar leven bedolven te zijn onder sneeuw en het slechte humeur van haar vader leek haar niet ideaal. Roedels waren dé manier om te overleven, dat wist iedere intelligente wolf, maar of ze nou echt in dit conflict terecht wilde komen, wist ze ook niet zeker. Ze had zelfs iets gehoord over een gevecht tussen de twee groepen, en ze had niet echt zin om haar leven te geven voor een groep wolven. De alfa bevestigde dat er maar twee roedels waren, en suggereerde dat ze zou zoeken naar de inheemse bevolking van Serigala. Misschien waren er voorheen wat roedels. De teef knikte instemmend. "Bedankt voor het idee," zei ze rustig. "Deze roedel, Okami, kun je me er wat meer over vertellen? De alfa van de Shadows was niet echt objectief, denk ik." Ze kon haar mening wat bijslijpen en altijd later nog beslissen wat ze wilde, toch?  

_________________
The Green Place YgIkk69
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

The Green Place Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Green Place   The Green Place Emptywo jan 11, 2017 8:17 pm

I ain't happy, I'm feeling glad
I got sunshine in a bag


Mevrouw was zo te zien geen druk type. Hoefde ook niet altijd, maar haar volwassen kalmte verbaasde Ama. Veel Wolven van 'n jaartje of 3 waren meestal nog vrij ruig. Dit exemplaar van jongvolwassene zag eruit als een denker. 'Deze roedel, Okami, kun je me er wat meer over vertellen? De alfa van de Shadows was niet echt objectief, denk ik.' Had Kai staan ouwehoeren over haar roedel? Ah, dat de almachtige Shadow zelfs de moeite had genomen om over haar 'club van poedels' te spreken. 'Kai ziet zichzelf blijkbaar als de natuurlijke vijand van m'n roedel,' grinnikte Amatariseu. Ja, natuurlijk. De zwarte flierenfluiter zat - net zoals alle andere ex-WS'ers - nog helemaal met haar snoet in de 'the old days'. 'Jaren geleden heeft ze een oorlog gevoerd tegen mijn vriendenclubje, en ze is blijkbaar nog steeds trots op het feit dat ze een groepje jongelingen had 'ingemaakt'.' Amatariseu was ongeveer 3,5 jaar geweest toen Kai ging knokken. De gemiddelde Shadow was minstens 1 of 2 jaar ouder. Niet echt met elkaar te vergelijken dus. 'Maar nu heb ik weer een nieuwe roedel waar de Shadjes geen schijn van kans tegen maken. Okami is 'n groep voor alle soorten en maten Wolven die net wat anders in elkaar steken dan de alledaagse Wolf. We zoeken snuggere types die meer kunnen dan jagen en vechten.' Het was niet echt een goede beschrijving.. maar wat kon ze anders zeggen? Haar roedel was nou eenmaal niet zoals de anderen. Ze was op veel plekken geweest en had veel dingen gezien, maar nog nooit was de kolossale Albino gestuit op een roedel die werkte in Squads. 'Lang zeikverhaal kort: we zijn een neutrale roedel zonder echte vijanden.'

I'm useless but not for long
The future is coming on

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
The Green Place Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Etain

Etain


The Green Place Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Green Place   The Green Place Emptyzo jan 15, 2017 3:52 pm

De wolvin voor haar had waarschijnlijk al wat gevechten gezien, ze had immers een litteken over haar snuit en daarbij leek ze zo'n beetje haar volledige staart te missen. Etain's gezicht vertrok even, dat moest wel pijn gedaan hebben. Stiekem was ze wel een beetje nieuwsgierig naar hoe dat gebeurd was, maar ze bedacht zich dat het niet helemaal degelijk was om dat nu te gaan vragen. Zou het door tweebeners gekomen zijn? Of door een andere wolf? Misschien was het die alfa van de Shadows wel geweest. Het was namelijk wel duidelijk dat de twee roedels elkaar niet echt op prijs stelden. En dat was dan nog een understatement. Amatariseu noemde de andere teef Kai, dus dat was blijkbaar haar naam. Vreemd genoeg had Etain het nooit gevraagd. Ze vertelde over de oorlog van een flinke tijd terug, en Etain knikte. Dit conflict ging dus al een tijdje terug. Vervolgens kwam de uitleg over haar roedel, en Etain merkte dat de beschrijving wel redelijk met haar resoneerde. Kai had haar roedel beschreven als 'venijnig', en dat was nou niet echt waar Etain zichzelf thuis bij voelde. Wie was er nou echt trots op de titel van meest venijnige roedel? "Dat klinkt zo slecht nog niet," merkte Etain op, een kleine glimlach op haar gezicht. Misschien dat ze zich wel bij hen zou voegen. "Mag ik vragen... hoe komt dat zo met je staart?" zei Etain, kijkend naar het missende lichaamsdeel. Ze was toch wel iets te nieuwsgierig naar het verhaal erachter.

_________________
The Green Place YgIkk69
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




The Green Place Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Green Place   The Green Place Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» New place
» New place [Meilani]
» Place of Royalty
» Lets explore this place.
» Some place for peace. {Vanilla}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Raska Hills-
Ga naar: