Serigala


 

Deel
 

 I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Scarleg

Scarleg


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptyza feb 13, 2016 10:29 pm

Nadat Scarleg de ontmoeting met de zwarte wolf had gehad, besloot hij toch maar een ander plekje te gaan zoeken om te gaan slapen. Het was kouder geworden, en de wind voelde harder aan. Bij elke pas die hij zette kraakte de sneeuw onder zijn kussentjes. Hierdoor struikelde hij vaak, maar dat deed hem niet zo veel. De albino wou dat de winter ophield en plaatst maakte voor de lente of de zomer. Lekker warm, en veel langer licht. Nu kon je in de avond eigenlijk niks meer doen. Nu moest je in de ijzige kou nog opzoek naar een warme slaapplaats daar kou liggen lijden om toch maar een paar uurtjes te kunnen slapen. In de zomer of lente kon je nog rustig opzoek gaan, of als je geen plek kon vinden, nog in de open lucht bij een boom gaan slapen. Na wat rond gewandeld te hebben, besloot hij een slaapplaats op te zoeken en daar de nacht door te brengen. Ergens wist hij dat hij een half broer had. Een broer die uit een ander nest kwam, maar verder wist hij niks van hem. Alleen dat ij er eentje had. Waar die wolf vandaan kwam, had hij geen idee van. De albino reu wou hem dolgraag een keer ontmoeten, ze waren toch familie? Als hij hier woonde was et zijn eerste familielid in dit gebied. Amatariseu was hier ook heen gegaan, maar Scarleg had geen idee waar ze was. De reu besloot morgen op onderzoek uit te gaan. Hij had een klein holletje gevonden in een boom, nestelde zich en sloot zijn ogen


Laatst aangepast door Scarleg op do aug 25, 2016 7:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptyza feb 13, 2016 11:01 pm

Vermoeiend liep Celegon door de sneeuw. Het was koud maar dat deed Celegon niets, hij was toch geboren in de winter, zijn seizoen was het. Hij was over een paar weken jarig maar dat boeide hem helemaal niets. Celegon was bijna 3. Celegon had een badass loopje hij was opzoek naar ruzie, hij had zin in moorden. Hij had zin in bloed te proeven van soortgenoten. Hij rook soortgenoten en werd blij, tijd voor moorden en vechten. Een grijns verscheen op zijn gezicht en hij liep rustig verder in de richting van zijn soortgenoot, zijn toekomstige vijand, tenminste die waarschijnlijk geen toekomst kreeg. Zijn loopje begon te veranderen in rennen. Plotseling stopte hij. Hij kende de geur. Het was zijn half-broer!!! Zijn broertje kende hem niet maar hij hem wel hij was erbij toen zijn moeder zwanger was. Hij keek ernaar er ongemerkt naar toen haar moeder de pups opvoedde, het deed pijn. Dit was iets wat hij lang niet had gehad, emotie. Hij weet zelfs nog de naam van de pups. Hij keek de wolf aan zijn half broer. Hij slikte en zei:’’ Scarleg. Ik ken jou maar jij mij niet broeder.’’ Hij zei het op een vriendelijke manier. Hij wou geen ruzie met deze wolf, zijn broertje. Celegon was opzich teleurgesteld. Hij had nu niet kunnen moorden en vechten en lekker los gaan, nee dat was hij ook niet meer van plan. Maar emotie was er niet meer te bekennen, zo’n type was hij nou eenmaal niet. Hij liep op de albino af. Hij was van plan voor zijn half broertje te zorgen als een broer en niet als een vijand zoals hij bij de meeste doet, behalve Zena. Scarleg wou hij als broertje!
Hij likte de albino die in een holletje lag in een boom op zijn voorhoofd. ‘’Meet you’r big brother Celegon!’’ Zei hij op een vrolijke manier.

_________________
I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptyza feb 13, 2016 11:17 pm

’’ Scarleg. Ik ken jou maar jij mij niet broeder.’’ Scarleg werd wakker en draaide zich om naar de wolf. Het was een witte wolf, hij keek vriendelijk. De reu snoof de geur op, niks bekends. De wolf liep naar hem toe, likte hem op zijn voorhoofd en zei op een vriendelijke manier ‘’Meet you’r big brother Celegon!’’ . Scarleg kroop uit zijn hol, en ging bij Celegon staan. Dus dit was zijn broer? 'Hey' zei de albino maar. Hij wist even niet wat hij moest zeggen. Zijn half-broer stond opeens voor zijn neus, dat gebeurde ook niet elke dag. 'Broer' lachte hij, zo zou Scarleg hem wel mogen noemen 'Hoe heb je me gevonden? Hoe heb je me herkend?' er liepen immers wel meer witte wolven in dit gebied. De albino reu bekeek zijn broer van alle kanten. Sommige wolven zouden gaan huilen als ze hun familie voor het eerst zagen. Maar zo zat Scarleg niet in elkaar. ij was super blij dat hij zijn broer zag, dat wel. Maar je kon het niet echt zien in zijn blik. Dit was zijn eerste familie buiten Amatariseu die hij hier had. De witte wolf had zijn mate nog niet gezien. Misschien moest hij morgen maar opzoek gaan naar haar. Samen met Celegon , konden ze kennis maken. Scarleg keek naar de lucht, een koude bries ging door zijn vacht. En het werd langzaam donker. 'Wat gaan we nu doen broer?'

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptyza feb 13, 2016 11:37 pm

Celegon zag dat Scarleg niet wist wat te zeggen dus zij hij meer ‘’Hey’’ Celegon begreep het wel, hij ziet zijn familielid voor het eerst. Hij lachte en noemde hem broer waarbij Celegon ook duidelijk een glimlach liet tonen. Hij vroeg vervolgens hoe hij hem heeft gevonden en herkend. Celegon twijfelde even of hij de waarheid te vertellen, maar dat doen broers toch dus hij besloot de waarheid te vertellen. ‘’Nou, grappig verhaal. Ik zag je toen je werd geboren en ik zag je worden opgevoed door mijn moeder en vader. Maar ik besloot er niets te gaan doen en weg te lopen. En ik herken mijn broeders heus wel hoor jongen.’’ Zei hij vriendelijk. ‘’Dus wat gaan we nu doen, broer?’’ vroeg hij vrolijk. Celegon was blij dat Scarleg hem echt zag als een broer. Celegon wou niet alles zeggen, niet dat hij een vreselijke wolf een moordenaar is. Dat hoefde hij niet te weten. ‘’Nou… Heb je ooit gehoord van.. Perfect jagende Celegon?? Ik ga je perfect leren jagen zodat je elk dier kan vangen welke je maar wilt!’’ Zei hij op een vrolijke en wilde manier. Dit loog hij niet, Celegon was een meastro met vangen van dieren, zijn buikje was nooit leeg. Hij stook zijn neus in de lucht een rook. Herten waren in de buurt, Celegon had namelijk een perfecte neus wat alles rook van veraf. Hij grinnikte en zei dat hij hem moest volgen. Hij draafde heel zeker een kant op. Hij keek even naar achter of zijn broertje hem volgde, tussendoor wou hij graag brijpraten met zijn broeder.

_________________
I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptyza feb 13, 2016 11:49 pm

‘’Nou, grappig verhaal. Ik zag je toen je werd geboren en ik zag je worden opgevoed door mijn moeder en vader. Maar ik besloot er niets te gaan doen en weg te lopen. En ik herken mijn broeders heus wel hoor jongen.’’ Scarleg keek zijn broer even aan en lachte, waarom weglopen als je broer word geboren. Hij ging er maar niks van zeggen. Je wist niet hoe gevoelig het lag. [i‘’Nou… Heb je ooit gehoord van.. Perfect jagende Celegon?? Ik ga je perfect leren jagen zodat je elk dier kan vangen welke je maar wilt!’’][/i]. Dat wou hij wel, hij had namelijk reuze trek. Celegon wenkte hem, en de witte albino rende naar hem toe en ging langs hem lopen. 'Weet je waar onze ouders nu dan zijn. Zover ik weet, kom ik hier niet vandaan''. Hij had zoveel vragen, maar zou het even rustig aandoen. Zijn buik begon te knorren. Scarleg besloot hem het toch maar te vragen 'Waarom ben je we gelopen, toen ik geboren werd? Of als je het liever niet verteld is het ook goed hoor'. Hij wou niet opdringerig zijn, Hij wachtte het eerst maar rustig even af. Als ze wat langer bij elkaar waren, kon je ook wat meer samen doen. Nu wisten ze bijna niks van elkaar

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptyzo feb 14, 2016 12:02 am

Zijn broertje achter volgde hem vroeg waar hoen ouders waren en dat hij zover wist dat hij hier niet geboren was. ‘’Haha dat klopt je bent hier inderdaad niet geboren, en onze ouders?? Geen flauw idee.'' Hij draafde verder en had het fijne gevoel. Maar plotseling kwam de vraag die hij liever niet wou maar wel verwachte, hij vroeg waarom hij wegliep en dat als hij het niet wou vertellen dat, dat mog. ‘’Broertje, ik was verlaten, moeilijk te vragen maar hebben ze dat ook bij jou gedaan??’’ Vroeg hij. ‘’Ik was achtergelaten, mijn, onze ouders vroegen mij wat te gaan jagen en dat deed ik ze zeiden dat ze gingen wachten maar ze waren weg, ze waren èèn ding vergeten ik herkende snel geuren. Ik ging ze volgen en ze hadden het over een nieuw gezin, zonder mij.’’ Vetelde hij een beetje met emotie. Zo was hij ook slecht geworden, maar slecht was vrijheid, lekker losgaan doden en het was gewoon heerlijke n niet te omschrijven. ‘’He jongen als je het er niet over wilt hebben is het oke.’’ En hij knipoogte naar zijn broertje. Zijn neus rook dat ze nog een tijdje moesten lopen wat hij niet erg vond want hij vond dit namelijk erg fijn.

_________________
I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptyzo feb 14, 2016 4:00 pm

‘’Haha dat klopt je bent hier inderdaad niet geboren, en onze ouders?? Geen flauw idee.'' Dit was toch vreemd, dat je niet weet waar je ouders zijn. Het klopte dus, hij kwam niet van hier. ‘’Broertje, ik was verlaten, moeilijk te vragen maar hebben ze dat ook bij jou gedaan??’’ Scarleg slikte even 'Ja, dat hebben ze bij mij ook gedaan' ‘’Ik was achtergelaten, mijn, onze ouders vroegen mij wat te gaan jagen en dat deed ik ze zeiden dat ze gingen wachten maar ze waren weg, ze waren èèn ding vergeten ik herkende snel geuren. Ik ging ze volgen en ze hadden het over een nieuw gezin, zonder mij.’’. De twee wolven keken elkaar aan. Een ding snapte de witte albino niet, waarom krijgen ze kinderen en laten die vervolgens ergens alleen achter. 'Sorry, broer. Vind het erg voor je. Maar ik laat jou nu echt niet meer gaan, ik blijf bij je'. ‘’He jongen als je het er niet over wilt hebben is het oke.’’ hij knipoogde naar Scarleg, De reu lachte en zei 'Je hebt het recht om dit te weten, dit verklaard waarom ik jou nog niet kende'. Het maakte hem niet uit hoe ver ze moesten lopen, dit was gezellig. En zo leerde hij zijn broer Celegon kennen, dat vond hij wel fijn

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptyzo feb 14, 2016 5:10 pm

Zijn broertje antwoordde dat ze dat ook bij hem hadden gedaan wat Celegon op een of andere manier toch raakte. Hij antwoordde ook op wat hij zei over hoe ze dat hebben gedaan met dat hij het erg voor hem vond en dat hem niet zou achterlaten. Celegon glimlachte hierbij. Daarna zei hij nog iets maar hij zag de herten. ‘’Bukken, Zo ver mogelijk naar beneden zakken.’’ Zei hij wijs. ‘’Ik doe je het voor wacht hier, ik laat je niet achter hoor.’’ Maakte hij er een grapje erbij. ‘’’Wacht hier’’’’. Hij sloop heel zacht naar de kudde, zo ongemerkt zoals hij deed bij de geboorte bij zijn moeder. Toen hij dichtbij genoeg was ging hij met volle vaart rennen op de dikste, snelste en de sappigste af, dit was een mannetje die het moeilijkst was. Hij beet hem in een keer dood, zo snel kon Celegon jagen hij wou wat en hij kreeg het binnen een seconde. Ze likte het bloed rond zen snuit. ‘’Kommaar broertje!!’’ Riep hij de richting waar hij zou wachten. Hij likte het bloed nog even van zijn poten, heerlijk! Had hij toch nog even kunnen losgaan. ‘’Zie je jongen, de sterkste is gewoon al binnen een seconde dood, dat ga jij ook kunnen, dankzij mij, ik ga jou dit leren!’’ Zei hij gemotiveerd.

_________________
I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptyma feb 15, 2016 9:36 pm

‘’Bukken, Zo ver mogelijk naar beneden zakken.’’ Scarleg bukte en snoof de geur van herten op, een kleine glimlach kwam rond zijn snuit. Het echte werk kon beginnen. ’’Wacht hier’’’’ De reu knikte en keek toe hoe Celegon heel zachtjes naar de kudde toe sloop. De herten merkten niet eens dat hij er was, iets wat Scarleg nooit lukte. Ze merkten hem al heel snel op. Scarleg kroop wat dichterbij en keek toe van onder een struik. Zijn broer rende met volle vaart op de grootste en dikste af. Was dit wel goed? Je moest toch altijd de zwakste pakken? Maar goed, het hert was gevangen, en dat in een keer. En de reu likte het bloed van zijn snuit af. ‘’Kommaar broertje!!’’ riep hij. De witte albino kroop onder de struik vandaan en rende naar zijn broer. 'Goed gedaan broer'. Dit wilde hij ook kunnen ‘’Zie je jongen, de sterkste is gewoon al binnen een seconde dood, dat ga jij ook kunnen, dankzij mij, ik ga jou dit leren!’’. Wow! Dat klonk leuk, dan zou iedere hert bang van hem worden. Scarleg ging langs het hert en zijn broer zitten. 'Van wie heb je leren jagen?'

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptydi feb 16, 2016 9:14 pm

Celegon zijn broertje rende al vrolijk op hem en vroeg hem hoe hij zo heeft leren jagen. Celegon dacht na, goed na, maar nee niemand had het hem geleerd. ‘’Nou jongen ik zal je eens vertellen.. All by myself!’’ Zei Celegon trots. Hij keek richting de groep herten dat al verplaatst was maar niet zo ver weg om ze niet te zien. ‘’Ben je er klaar voor?’’ Vroeg hij niet als een vraag en hij sloop die richting op en vergat het hert achter, hij kon inmiddels vangen wat hij wou en hij was van plan dat zijn broertje dat te leren. Hij stopte en legde het vervolgens uit:”’ Oke je sleept de meeste kracht in je lichaam naar je poten. Je sluipt zo ongemerkt en zo stil mogelijk erop af. Zodra je dichtbij bent zet je alle kracht in je benen en neem zet je met alle kracht af en in de lucht relax je compleet! En dan als je dichtbij het hert zijn rug bent zet je weer kracht en bijt je zo hard mogelijk en zet je kracht in je nagels en blijft volhouden tot het dier om valt. Easy! Go!’’ Zei hij zonder twijfel en hij vroeg voordat zijn broertje het probeerde nog:’’ Heb je nog vragen, zo nee ga! Nu of nooit!’’ Zei hij met een motiverende stem. Als dit niet goed was uitgelegd wist hij het ook niet meer. ‘’En het belangrijkst, alle kwaad naar boven brengen helpt! Gewoon losgaan dus.’’ Zei hij nog even snel voordat hij mocht trots zijn op zijn broertje.

_________________
I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptydi feb 16, 2016 9:33 pm

‘’Nou jongen ik zal je eens vertellen.. All by myself!’’ De reu keek zijn broer met volbewondering aan, Hoe kon je dit leren. Samen was al moeilijk maar alleen. Scarleg vond hem maar knap. De witte albino keek opzij naar de kudde met herten. Ze stonden niet ver van hun vandaan. ‘’Ben je er klaar voor?’’ Wat nu? Celegon was het hert alweer vergeten, het werd dus allebei een eigen hert. ”’ Oke je sleept de meeste kracht in je lichaam naar je poten. Je sluipt zo ongemerkt en zo stil mogelijk erop af. Zodra je dichtbij bent zet je alle kracht in je benen en neem zet je met alle kracht af en in de lucht relax je compleet! En dan als je dichtbij het hert zijn rug bent zet je weer kracht en bijt je zo hard mogelijk en zet je kracht in je nagels en blijft volhouden tot het dier om valt. Easy! Go!’’ Het was makkelijker gezegd dan gedaan. Maar de uitleg van zijn broer was perfect. Scarleg keek zijn broer aan ’ Heb je nog vragen, zo nee ga! Nu of nooit!’’. Scarleg bracht al zijn kracht naar zijn poten, terwijl hij langzaam naar de herten toe sloop. De witte reu keek even achterom ’En het belangrijkst, alle kwaad naar boven brengen helpt! Gewoon losgaan dus.’’. Hier kon hij wel wat mee. Kijkend naar voren gingen zijn gedachte naar Icandor. Zijn ogen vlamde van woede, kijkend naar de herten sloop hij zo stil mogelijk naar de herten toe. OKe, wat was nu? Oja kracht zetten, en springen. Scarleg leunde naar achter zette al zijn kracht op zijn achterpoten en waagde de sprong. Helemaal ontspannen vloog hij op het hert af. Vlak voordat de wolf zijn vijand raakte, kwamen zijn krachten terug op zijn poten. En lande soepeltjes op het hert. Zijn tanden boorde in het vlees van het hert, die maar bleef spartelen, en uiteindelijk met een flinke smak op de grond belandde. Scarleg rende naar de nek, en beet de slagaderen door. En de witte albino keek vragend naar zijn broer 'En hoe deed ik het?'

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptydi feb 16, 2016 10:04 pm

Zijn broertje sloop met ongemerkte passen naar de kudde toe. Geweldig hij zag zijn broertje op een goed hert afgaan en pakte hem vervolgens precies hoe hij het uitlegde. Al snel spartelde het hert maar viel het dier toch om. Toen het hert dood was draafde hij in trotse passen naar zijn broertje toe die vroeg of hoe hij het deed. ‘’Perfecto! Kan niet beter!’’ En hij likte trots over zijn broertjes voorhoofd. ‘’Makkelijker dan gedacht hè? Hey wees trouwens maar blij ik zou dit nooit iemand uitleggen, leren.’’ Zei hij als een compliment. Hij ging voor zijn broertje zitten en nam een hap van zijn hert. Toen hij uitgesmakt was vroeg hij:’’En nog iets beleefd? Vriendinnetje?’’ Vroeg hij nieuwsgierig. Misschien had hij wel een ware liefde gevonden, wat misschien lullig klonk wat hij kon uit elkaar trekken zodat hij hem kon troosten. Opeens bedacht Celegon zich, nee! Celegon moest echt meer losgaan, anders werd hij gewoon naar het slechte toe getrokken. Nee Celegon wou als hij een vriendin had die wel ontmoeten, zou wat zijn, je grote broer die je vriendin haatte. Celegon wist het al wel, hij wou nooit een liefde, die verzwakte hem.

Kort i know...

_________________
I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptywo feb 17, 2016 1:50 pm

zijn broer kwam vrolijk aandraven ’Perfecto! Kan niet beter!’ en Scarleg kreeg een lik over zijn voorhoofd. ’Makkelijker dan gedacht hè? Hey wees trouwens maar blij ik zou dit nooit iemand uitleggen, leren.’ De albino reu keek trots, en gaf zijn broer een klein likje over zijn snuit. Het was goed als je broer naast je stond. Dan was je niet meer zo alleen. Celegon ging voor hem zitten, en nam een hap van het hert. Nadat hij was uit gesmakt, keek hij Scarleg aan het vroeg ’En nog iets beleefd? Vriendinnetje?’’. Vroeg hij nu echt of hij een vriendin had? 'Yup, ik heb een vriendin. Maar weet niet zeker of ze ook in dit gebied is, heb haar leren kennen. In een ander gebied'. De witte wolf rukte een stuk vlees van het hert, ging liggen en begon ervan te eten. Scarleg keek achterom, naar het hert wat ze eerder al hadden gevangen. 'Uhm, broer?' zijn witte kop draaide weer om naar voren 'Wat doen we met dat andere hert? Aan een hert heb ik wel genoeg denk ik, en jij?' het zou de reu verbazen als zijn broer wel twee herten op kon

(Wist even niks meer te bedenken. Hoop dat je hier iets mee kunt)

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptywo feb 17, 2016 7:17 pm

Zijn broertje zei dat hij inderdaad een vriendinnetje had maar hij niet wist of ze hier in Serigala was, ze hadden elkaar ergens in een ander gebied ontmoet, vertelde hij zijn broer. Hij kreeg een lik over zijn snuit en hij glimlachte. ‘’Oelala! Ik niet.. Maar ik hoe het niet.. Zie het wel wanneer het komt, liefde.’’ Zei hij. Daarna vroeg zijn broertje wat ze met het andere hert gingen doe en dat hij wel genoeg had aan een. ‘’Haha, ik krijg ook geen twee op hoor. Die was voor het voorbeeld, ik bedoel als ik honger heb vang ik gewoon met gemak nog een, met deze neus weet ik waar mijn prooien zijn.’’ Beantwoorde hij zijn vraag. ‘’En die vriendin hè? Krijg ik die misschien ooit nog te ontmoeten? Hoe is ze tegen je, wel aardig hè?’’ Vroeg hij nogmaals nieuwsgierig, hij wil een beetje meeleven met zijn broertje, tenslotte wil hij die vriendin wel goed keuren, als er ook maar iemand zijn broertje pijn deed, oeh! Opeens rook hij een geur van ver ver weg maar wel in de buurt. Toch was het ongepast en mocht die niet komen. Maar gelukkig was diegene slim genoeg om weer weg te gaan, verder weg, rook Celegon. Zijn gezicht bleef net zoals net gewoon hetzelfde, waarschijnlijk rook Scarleg het dier niet en was het daarom beter dat hij niet gromde want dat zou de wolf nooit van zo ver weg horen.


(Jawel hij was goed genoeg!!)

_________________
I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptywo feb 17, 2016 9:09 pm

‘’Oelala! Ik niet.. Maar ik hoe het niet.. Zie het wel wanneer het komt, liefde.’’ zei Celegon, Scarleg keek naar zijn broer en schudde zijn kop. ’Haha, ik krijg ook geen twee op hoor. Die was voor het voorbeeld, ik bedoel als ik honger heb vang ik gewoon met gemak nog een, met deze neus weet ik waar mijn prooien zijn.’’. De witte albino reu glimlachte naar de wolf naast hem. ‘’En die vriendin hè? Krijg ik die misschien ooit nog te ontmoeten? Hoe is ze tegen je, wel aardig hè?’. De reu keek Celegon lachend aan. 'Ja, je krijgt haar nog wel te zien. En ja, ze is super aardig tegen me'. Er kwam een geur zijn neus binnen, maar Scarleg besloot er geen aandacht aan te besteden. Je hoefde je niet overal mee te bemoeien. De witte wolf scheurde nog wat vlees van het karkas af, en begon het op te eten. De reu keek naar zijn broer, om te zien of hij nog wat honger had. Blijheid kwam naar boven, dat de reu eindelijk zijn broer gevonden had. Daar was hij trots op, nu was hij nooit meer alleen. Hij wist nu eenmaal dat zijn broertje er altijd voor hem zou zijn vanaf nu. En hij was er voor zijn broer. Dat was zeker! De twee wolven lagen gezellig achter een struik, te genieten van hun pas gevangen hert. Dit was pas echt leven. Alleen wel jammer van die kou, was het maar lente, dan lag Scarleg hier nog een tijdje, van de vogels te genieten, en met zijn buik in de zon. Zijn witte kop keek weer naar zijn broer. Soms leek het wel een droom. Want op de een pf andere dag, had hij zijn broer gevonden. Iets wat meestal gebeurde in een droom. Dit was de mooiste droom die Scarleg had gehad, sinds hij hier was

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptywo feb 17, 2016 9:47 pm

Scarleg vertelde erover dat ik haar ooit wel zou zien en dat ze geweldig aardig voor hem was, wat maar beter ook zo zou zijn. Ze lagen lekker van het hert te knabbelen. Hij keek naar zijn broertje, hij had spijt dat hij he ooit heeft achtergelaten bij een vreselijke moeder, en hun broertjes en zusjes waren dan ook niet al te fijn, zeker niet die bij zijn netje waren. Die pestte hem zo vaak ze maar konden. Zijn bijnaam was het lelijke eendje, eendje pff, ze zouden hem nu maar eens zien, sterk, sterker dan hun waren. Scarleg was net zoals hem vroeger, tenminste.. Scarleg was braaf, integendeel Celegon was gemeen, sneaky en duivels. ‘’Dus?? Hoe heet die dame van jou?’’ Vroeg Celegon dan maar nieuwsgierig toen hij uit geknabbeld was. Zo wist hij wie hij geen pijn moest doen, tegenwoordig moest hij dan maar lette op welke naam de onbekende had, en niet direct in elkaar slaan.. Celegon had het wel een beetje koud, en begon het dus ook net dat moment te gaan sneeuwen. Celegon keek omhoog waarna de sneeuwlvlokjes die aar beneden dwaalde. Een wind bries ontstond van de kou. Het was natte sneeuw..

(Ik hoop dat je hier wat meekunt hij is flut ... en kort..)

_________________
I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptydo feb 18, 2016 12:35 pm

(Ik kan er wel wat mee hoor, ben maar niet bang)

‘’Dus?? Hoe heet die dame van jou?’’ vroeg Celegon 'Ze heet Amatariseu. En we lijken sprekend op elkaar. IK hou echt van haar' een warm gevoel vulde zijn lijf aan de gedachte aan zijn mate. Ze zou hier wel zijn, want sinds hij hier was, was hij een keer terug gegaan. Om te kijken of ze daar nog was. Maar WS lag er maar verlaten bij, geen enkele wolf was er. De reu zou ook nooit meer terug gaan, behalve misschien om Reicho op te zoeken. En zou dan meteen vragen of hij mee ging hierheen. Zou zijn dochter hier ook ergens zijn? Zou ze hem nog zoeken? Elke dag hoopte hij dat hij zijn familie hier tegen kwam. Ama en Emaya, dan konden ze weer samen verder. Terwijl ze van het hert aten, begon de wind harder te waaien. En begon het ook een beetje te sneeuwen. De witte albino keek omhoog naar de sneeuwvlokjes die naar beneden kwamen dwarrelen. Het was natte sneeuw, iets waar Scarleg een hekel aan had. Al vanaf toen hij een pup was, had hij hier al een hekel aan. ZIjn witte kop ging weer naar zijn broer. 'Misschien moeten we ons ergens verstoppen, voor de natte sneeuw'. Een rilling ging over het lijf van de reu. Daardoor kreeg hij het steeds kouder en kouder.

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptydo feb 18, 2016 7:11 pm

Zijn broertje begon over de naam: Amatariseu, ze leek erg op hem zei hij. Amatariseu, oke die naam moest hij dus onthouden. Na de sneeuw begon het onderwerp over natte sneeuw en verstoppen. Celegon had er geen moeite  mee maar voor zijn broertje, voor zijn broertje doet hij alles. ‘’Is goed ik ken nog wel een hol.’’ Zei hij vrolijk. Hij stond op en zeker dat zijn broertje hem volgde ging hij richting het  holletje. Trippelend ging hij  verder en vroeg: ‘’Dus nog iets behalve  je teefje, iets meegemaakt??’’ Vroeg hij maar, want meer vragen had  hij niet te stellen. Het holletje kwam inzicht en hij liep erop af,’’Dit is het dan.. Kom je?’’ Maar voordat hij er inspring kwam er een geur, een geur van een vos. Vossen, yes die waren zo lekker! ‘’Wacht hier!’’ Zei hij haastig en ging op het vosje af, de vos had jongen en was boos dat hij in de buurt kwam. Owh wat zielig toch! Kleine vosjes waarvan de moeder word doodgebeten. Maar  toch beet hij het dier emotieloos dood. Hij sleepte het vos  in zijn bek naar zijn broertje en hij zei:’’ Tada! Wel wat te eten bij het schuilen hè!?’’ Vrolijk ging hij het hol in met het vos.

(Weinig inspiratie alarm!!)

_________________
I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptydo feb 18, 2016 8:36 pm

(Geeft niks, mijn inspiratie gehalte is ook niet echt hoog op dit moment)

‘’Is goed ik ken nog wel een hol.’’ zei zijn broer en stond op. en liep aan. Scarleg stond op, schudde zich uit en rende naar zijn broer. ‘’Dus nog iets behalve je teefje, iets meegemaakt??’ de reu dacht na, Oja! Misschien kon hij vertellen over zijn kids 'Ja, Ik heb ook 3 kinderen. Reicho, Ayero en Emaya. Maar Ayero is al overleden, Reicho is in het vorige gebied gebleven, en Emaya is hier ergens. Maar heb haar nog niet gezien'. Meer wist hij ook niet te vertellen. Celegon liep naar een hol ’’Dit is het dan.. Kom je?’.. Scarleg rende erheen. En bekeek het vanaf de buitenkant. ‘’Wacht hier! riep zijn broer ineens en rende weg. Scarleg liep een stukje het hol in. Het was lekker warm binnen, Opeens hoorde hij iets buiten. Dus hij rende naar buiten ’ Tada! Wel wat te eten bij het schuilen hè!?’’ Dat moest zeker! Ook al hadden ze net een hert gehad. Vrolijk liep de reu met het hert het hol in, gevolgd door zijn broer. De witte albino ging ergens liggen. En wachtte rustig af, dit was gezellig. En even weg van de kou, en de natte sneeuw. Even de kans op op te warmen. EN rustog bij te kletsen met je broer. 'Hoelang loop jij hier nu al rond?'

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptydo feb 18, 2016 9:04 pm

Voordat ze bij het hol aankwamen zei zijn broertje nog wat, hij had kids!? Wauw oke hij wist niet dat hij zoveel gemist had. Hij was dus oom, oom Celegon, oke kon ermee door.


Later zaten ze lekker in het hol, en joh wat was die vos lekker. ‘’Oom Celegon dus? Lijkt me wel wat.. Oom.’’ Zei hij trots op zijn jongere broertje. Emaya en Reicho moesten dus ook niet vermoord worden. ‘’Hey jongen jij weet ook nog niet iets over mij, dat is dat ik morgen jarig ben!’’ Zei hij, hij vergat het al maar hey hij wist het nu weer. Hij was van plan helemaal niets te gaan doen, tenminste met zijn broer zijn is het grootste cadeau wat hij kon wensen op dit moment.Hij wist nu dat hij oom was, dat was toch cool, ternminste dan zal hij minder moeten vechten, oke vechten hield niemand hem tegen ook niet Scarleg. Anyways hij kon alleen nu even niet vechten, daarna zal hij losgaan, dat was zeker. Maar toen dacht hij na, hij moest nu steeds vragen naar de naam, de namen.. De namen.. Welke namen ookal weer? O ja! Amatariseu, Emaya en Reicho, hij wist het weer. Hij hoopte dat hij het zal onthouden.

_________________
I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptyvr feb 19, 2016 7:17 pm

‘’Oom Celegon dus? Lijkt me wel wat.. Oom.’’ Zei Celegon, er wat trots te horen in zijn stem. Oom Celegon. Dat klonk leuk. 'Oom Celegon klinkt echt leuk' Zei Scarleg maar. ‘’Hey jongen jij weet ook nog niet iets over mij, dat is dat ik morgen jarig ben!’’ Was hij morgen Jarig? 'Hoe jong word je broer' Hoe oud word je, dat klonk alsof je al ruim boven de tachtig was ofzo. Nee, hoe jong word je klonk stukken beter. Ze lagen nog steeds lekker te genieten van de pas gevangen vos. Dit was fijn, alleen met je broer in een hol liggen. Het begon te schemeren, en de wind waaide hard, dat kon je zien aan de bladeren. Die gingen hard heen en weer, af en toe zag je nog een plekje wit. En het werd ook steeds kouder, gelukkig lagen ze warm en droog in een hol. De witte albino reu gaapte een keer, en rukte nog wat vlees van de vos, en wierp het naar zijn broer. Hij vond het leuk, om met zijn broer rond Serigala te lopen, en af en toe wat jagen. Plots had de reu een idee, en keek naar zijn broer 'Morgen, Zou jij het leuk vinden, om mij wat vechttechnieken te leren?'. Vechten, kon de reu niet echt heel erg goed. Dit wou hij wel leren, want nu de Shadows hier waren, moest je je kunnen verdedigen als ze je aanvielen. En nu kon hij dat maar een beetje, hij wou beter en beter worden. Zodat hij niet zo bang hoefde de zijn, als een andere wolf hem aanviel. Hoopvol keek Scarleg naar de reu naast hem

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptyzo maa 20, 2016 3:43 pm

Zijn broertje klonk al erg enthousiast over zijn naam ‘Oom Celegon’ een wonder vond Celegon het niet, elk woord paste bij zijn naam, vond hij dan. Nadat hij had vertelt dat hij morgen jarig werd vroeg hij hoe jong hij was. POEH! Eindelijk het woord jong i.p.v. oud. Het was altijd, he hoe OUD word je, Pff hij was niet bejaard! ‘’3 Mijn jongen, pff en iemand die wel het woord jong gebruikt, goedzo!’’ Zei hij prijzend. En dan als volgt kwam de vraag waar Celegon op hoopte, of hij hem morgen vechttechnieken kon leren. ‘’HELL YEAH! Of course i can! Dat is het beste cadeautje die je kunt wensen! Ik kan niet wachten.’’Zei hij enthousiast maar op het laatste stukje toch wat kalm. Maar hoewel hij het zo leuk vond was het toch ook wel serieus, er kwamen roedels, waarschijnlijk ook sterke. Zijn broertje had de vechttechnieken nodig, maar als de vechttechnieken niet lukten bleef Celegon bij zijn broertje, om hem te beschermen. Hij had zijn broertje gevonden, die liet hij niet zomaar gaan. Hij keek naar de albino naast hem en zei rustig en kalm als een wijze broeder, wat hij waarschijnlijk niet echt was, qua liegen, alles:’’Maar hoe leuk de vechttechnieken met zijn tweeën, het is ook serieus, want misschien weet je het al maar er komen roedels met hoog waarschijnlijk sterke wolven.’’ Zei hij zo serieus mogelijk, wat er moeilijk voor Celegon kon zijn. Celegon was nooit een wijze serieuze wolf en dat zou hij ook nooit worden.

[Sorry moet weer inkomen met posten enz…]

_________________
I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptyma maa 21, 2016 10:04 pm

(Geeft niks hoor)

‘’3 Mijn jongen, pff en iemand die wel het woord jong gebruikt, goedzo!’’. Zei Celegon prijzend. Scarleg lachte 'Als je oud zegt dat klinkt toch niet? Je bent niet bejaard' antwoordde de reu. ‘’HELL YEAH! Of course i can! Dat is het beste cadeautje die je kunt wensen! Ik kan niet wachten.’’. De reu keek zijn broer aan. Zijn broer was blij, dat hij wou leren vechten. Dit was wat Scarleg zijn broer kon geven op zijn verjaardag. Misschien was het wel handig, wat vechttechnieken leren. Want er kwamen hier roedels, met soms hele sterke wolven. Daar moest je wel tegen kunnen vechten, anders was je zo dood. Zijn broer keek hem aan. ’Maar hoe leuk de vechttechnieken met zijn tweeën, het is ook serieus, want misschien weet je het al maar er komen roedels met hoog waarschijnlijk sterke wolven.’’ zei Celegon rustig en kalm. Hij probeerde serieus te klinken. Scarleg knikte 'Ik weet het van die roedels' Het was fijn om bij je familie te zijn. Want je kon nu eenmaal niet zonder vrienden en familie.

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptydi maa 22, 2016 5:20 pm

Zijn broertje zei dat hij van de roedels wist wat natuurlijk iedereen wel wist. Celegon vroeg zich af of dit raar was, hoe Scarleg en hij tegen elkaar praatte alsof ze elkaar al jaren kenden, maakte zijn broertje zo snel vrienden? Kende hij die Amatariseu wel lang genoeg? Wist hij wel wat liefde was? Of was het liefde op het eerste gezicht wat Celegon natuurlijk onzin vond. Celegon vond liefde zowieso al onzin en heeft daarom misschien ook geen teef maar als een knap, mooi teefje hem wou zei hij zeker geen nee (Oogwenk in zijn koppie ;3) Kans op kusjes van een knap teefje greep hij in ieder geval. ‘’Hoe heb jij je ‘liefde’ leren kennen.’’Zei hij met het woord ‘liefde’ geïrriteerd. Oke dat was niet zo zijn bedoeling maar zijn broertje begreep het wel, hoopte hij. Hij tilde zijn poot omhoog en likte hem schoon. Daarna kwamen krakende takke geluiden uit de bossen naast hun. Hij tilde zijn snuit op en rook niet de geur van een soortgenoot maar poema, poema FIJN! ‘’Scarleg schuilen, nu! Geen gemaar gewoon gaan, begrepen?’’ Zei hij op een strenge manier en liet een harde grom richting de poema die tussendoor al in beeld was. Hij ontblootte zijn tanden en kroop er af. De puma zag er erg sterk uit, machtig vooral, maar Celegon was het watje niet en sprong met kracht op het dier wat ook op hem afsprong. De poema won met deze sprong en lag boven op Celegon en beet hem in zijn nek. Met al zijn kracht probeerde hij de poema van dicht af te krijgen wat moeilijk was maar lukte. Zijn vacht zat onder het bloed en de poema zat er ook onder maar dan zijn bloed natuurlijk. Celegon pakte het dier terug en beet terug zijn tepels wat of course pijn deed. De poema was ook heel erg aan het bloeden net zoals Celegon die ook nog steeds uit bloedde. De poema had zoveel kracht waardoor Celegon kracht verloor en in de lucht vloog door een trap van de poema zijn achterpoten. Een piep, ja een piep verliet zijn bek toen hij op grond knalde maar hij stond op met een kwaad gezicht, nee hij was te laat e lag onder het smerige beest boven hem. De poema beet hem in een eerdere litteken die was gemaakt door een, natuurlijk een andere poema, die kut beesten. De litteken zat op zijn buik en hierdoor deed het pijn maar had genoeg kracht om de poema weg te duwen wat hij natuurlijk deed. Celegon beet hem gelukkig precies in de slagader van het beest en het verslapte zijn lichaam die er nu dood bij lag. Beide waren te veel bloed verloren van het gevecht. De pijn! Celegon spuugde nog even wat bloed uit en vergat dat zijn broertje er ook was. SHAIT! Als hij dit zag wist hij misschien hoe verschrikkelijk zijn broer kon zijn.




Sorry dat ik het gevecht al had gedaan.. ;3

_________________
I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) M7vn8g
 
Made By...:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Emptydi maa 22, 2016 6:10 pm

‘’Hoe heb jij je ‘liefde’ leren kennen.’’ toen Celegon liefde zei klonk het geïrriteerd, Scarleg keek zijn broer even vreemd aan. Maar hij antwoordde 'Ik was in een gevecht met een beer. Toen heeft zij me geholpen. En toen zaten we samen in een roedel. En langzaam aan, kregen we gevoelens voor elkaar, en toen hadden we verkering' hoe het precies ook al weer zat wist hij niet meer. Maar van die beer was zeker. Zijn broer tilde zijn poot op en likte hem schoon. Plots klonk er geritsel vanuit de bosjes. Scarleg keek op om te zien wie of wat het was. ‘’Scarleg schuilen, nu! Geen gemaar gewoon gaan, begrepen?’’ en Celegon liet een luide grom horen. Meteen stond de reu op, en rende naar een schuilplaats waar hij op de grond ging liggen, en keek wat er gebeurde. Er kwam een poema uit de bosjes lopen. Wat deden die beesten hier? Het beest zag er erg sterk uit. Scarleg dacht of hij zijn broer misschien kon helpen, maar hij wachtte even. De reu sprong op de poema af, en de poema deed precies hetzelfde. De poema won en belandde boven op de reu, en beet hem in zijn nek. De witte albino reu liep zachtjes een klein stukje dichterbij, voor het geval dat. Met al zijn kracht probeerde hij moeizaam de poema van zich af te duwen. En het was gelukt. Alle twee de dieren zaten onder het bloed. De reu beet het dier in zijn tepels. De poema stampte Celegon van zich af. Toen de wolf op de grond belandde klonk er een piep. Maar stond meteen met een kwaad gezicht op. De poema was snel, en legde de reu op zijn rug, en beet hem in zijn buik. Maar zijn broer had nog genoeg kracht, en duwde het dier van zich af. De reu beet in de poema zijn slagader, en het beest verslapte. Dit was pas een gevecht waar je iets van leerde. Scarleg rende naar de poema en zijn broer toe en keek even naar de poema. Die vol met bloed zat. 'Jij kan echt goed vechten broer'. Vol bewondering keek hij naar zijn broer. 'Kan je mij leren zo te vechten? Dit leek hem zo gaaf, om ook zo te kunnen vechten. Dan was een gevecht niet zo moeilijk voor hem

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)   I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» » A Horse with No Name [GESLOTEN]
» Northern Downpour [GESLOTEN]
» Don't look back (Amatariseu) GESLOTEN
» . Heathens [Ōkami / Gesloten] .
» . Brightness Calling [AIMEY] . [GESLOTEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Sanvi Forest-
Ga naar: