Serigala


 

Deel
 

 Who are you? (Victoria)

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyza feb 13, 2016 5:11 pm

Scarleg was pas hier in Serigala gekomen, hij moest gewoon even weg uit zijn vertrouwde omgeving. Een nieuwe omgeving zou hem goed doen, De reu hoopte snel nieuwe vrienden te maken. Wat moest je zonder vrienden? om zonder iemand die je de weg kon wijzen als je hier nieuw was? In de bossen kon Scarleg altijd goed nadenken, hier voelde hij zich vrij. Er waren geen andere wolven in de buurt zo te zien en te ruiken. Dus ging de witte albino even rustig zitten, en likte zijn vacht schoon. Voordat de wolf weer opstond en verder liep. De bomen staken hoog de lucht in. Een harde ruk wind kwam opzetten en blies de reu bijna omver. Het was winter, en daar had Scarleg altijd een hekel aan. De koude lucht, soms de sneeuw, en dan had je het nog niet eens over de regen. Als je dan sliep En je werd de volgende dag wakker en als je dan wou opstaan waren je spieren verkrampt van de kou. De witte albino reu schudde zijn kop , en liep tegen de wind verder het bos in, zodat de wind iets minder zou zijn. Maar hij had et mis. De wind blies hard tussen de bomen door, waardoor er een soort fluitend geluid ontstond. De grond was hard en koud. Daarom zette de reu het op een drafje. En een paar minuten later was hij op een open plek. Hier ging hij op de harde grond liggen, en sloot zijn ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyza feb 13, 2016 6:58 pm

Rustig liep de zwarte wolvin door het bos heen, haar zwarte vacht viel erg op dankzij de witte omgeving, Iets waar Victoria niet tegen kon, niet hield niet van opvallen. Nee ze bleef liever om opgemerkt, ze hoefde geen aandacht ze was liever alleen. Of met haar zus madelyn. Een koude bries waaide door haar vacht heen, Victoria schudde wat sneeuw van haar zwarte vacht af en versnelde haar pas iets. Opeens drong een geur haar neus gaten binnen en al snel kwam er een wolf in haar gezicht beeld. Victoria haalde een wenkbrauw op bij het gezicht van de wolf, hij lag midden in een open plek te slapen. Zo iets zou zij nooit doen midden in een open plek nee veel te veel risco's voor haar dan, De zwarte teef deed een paar stappen dichter bij al bleef ze wel op een afstand, het was ene vreemde wolf afther all. 'Het lijkt mij niet zo handig om midden in zoon open plek te gaan  slapen' haar stem klonk duidelijk en emotieloos, ergens boeide het haar niet wat deze vreemd wolf deed als hij die risico's wou nemen zijn probleem.

_________________
Who are you? (Victoria) Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyza feb 13, 2016 8:22 pm

'Het lijkt mij niet zo handig om midden in zoon open plek te gaan slapen' klonk ineens een stem naast Scarleg, de reu deed voorzichtig zijn ogen open. De stem klonk duidelijk en emotieloos. Misschien was het inderdaad niet zo heel slim om nu hier te gaan slapen. De albino stond op en ging voor de wolf staan. Het was gaan sneeuwen overal was wit te zien. Het zwart van de wolf voor hem viel dus erg op. 'Misschien was het inderdaad niet slim van me geweest' sprak de reu zonder emotie in zijn stem te leggen. De witte wolf schudde zich uit en keek de zwarte wolf aan. De teef was ouder dan hij, niet veel ouder. Hooguit maar een jaartje verschil. Overal waar Scarleg kwam had hij wolven gezien, veel ouder dan hij zelf, veel sterker dan hij. Moest hij dan toch maar lessen gaan nemen? Moest hij dan echt gaan trainen? Blijkbaar wel. Zodra hij een perfecte plek had gevonden, ging hij oefenen. Misschien moets hij iemand vragen die hem dat wel zou willen leren. Er was vast wel een wolf hier, die dat maar al te graag wou. De meeste wolven wouden hem wel vermoorden. Toen hij nog klein was, waren er zoveel dingen gebeurd waardoor heel veel wolven hem wilde vermoorden. Maar de reden waarom, kreeg hij nooit te horen. Alleen wat vagen antwoorden. 'Wat doet u hier trouwens'. Hij zou maar beleefd beginnen. Wie weet wat er dan zou gebeuren?

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyzo feb 14, 2016 4:13 pm

'Misschien was het inderdaad niet slim van me geweest' sprak de reu zonder emotie in zijn stem te leggen. Victoria versmalde haar ogen en keek de reu strak aan. haar grijze ogen bestudeerde de wolf nog eens goed hij was jong. Jonger dan zij veel jonger typish, De witte wolf schudde zijn vacht en keek haar aan. Victoria draaide rustig met haar oren en boorde met haar grijze ogen in die van de reu.'Wat doet u hier trouwens' klonk de beleefde stem van de reu vervolgens. Victoria snoof wat hooghartig en keek de reu strak aan 'Gaat je niks aan' klonk haar stem hard en koud. het ging hem helemaal niks aan klaar 'Maar wat doe jij hier?' vroeg ze emotieloos 'Jij komt hier niet vandaan' misshien was hij een van die wolven die hier heen kwamen emigreren. Er kwamen laats veel wolven naar Serigala, Victoria heeft zich zelf laten vertellen dat hier een roedel zich wilde vestigen. misshien hoorde hij daar wel bij? hoedan ook zij was er niet blij mee helemaal niet blij.

_________________
Who are you? (Victoria) Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyma feb 15, 2016 9:26 pm

'Gaat je niks aan' zei de wolf hart en koud. Oke dan niet. Scarleg was niet meer beleefd om aardig te gaan doen, deden wolven niet aardig, dan niet. Maar ze moesten niet gaan verwachten dat hij aardig bleef doen. 'Maar wat doe jij hier?' vroeg de zwarte teef emotieloos. 'Waarom zou ik jou dat wel vertellen?' zei de witte reu kortaf, dan maar op deze manier. 'Jij komt hier niet vandaan' 'Nee klopt. Ik ben ergens anders geboren'. Scarleg zei ook niks teveel en niks te weinig. Gewoon antwoorden op de vraag, geen hele verhalen op gaan hangen. Want daar hebben wolven geen zin in. Als ze meer wilde weten, vroeg ze het maar. 'Volgens mij ben jij wel van hier'. Zo rook het anders wel. Een lucht die hij nog niet in WS had geroken. De wind waaide harder door zijn witte vacht. De bomen rezen hoog te hemel in, af en toe hoorde je het gezang van de vogels, of het ritselen van een tak. De bladeren leken de dansen op de wind. De grond was hard en koud, dit was niks voor Scarleg. Waarom kon het niet het hele jaar door, lente zijn. Dan was het niet te warm en niet te koud, dat was perfect weer. Met dit weer kon je niks. Scarleg keek de wolf voor hem aan en vroeg 'Zit je in een roedel?'

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptywo feb 17, 2016 6:35 pm

'Waarom zou ik jou dat wel vertellen?' kreeg ze te horen toen ze vroeg wat hij hier deed. Victoria snoof wat geirriteerd en draaide met een van haar oren, ging hij nu de stuff guy spelen?  'Nee klopt. Ik ben ergens anders geboren'. antwoorde hij toen ze opmerkte dat hij hier niet uit Serigala kwam, ze had het moete weten hij was vast een van die rondreizende wolven. Hopend op en beter leven ofzo. Voor Victoria waren het gewoon concurrenten meer wolven om grond en prooi mee te delen. 'Volgens mij ben jij wel van hier'. klonk de stem van de Reu vervolgens, De zwarte teef keek hem strak aan en knikte langzaam 'Dat klopt ja'' sprak ze toonloos. een zachte waaide door haar vacht heen. Toen de teef naar boven kee zag ze al snel dat donkere wolken de heldere lucht over schaduwde. Victoria gleed met haar blik weer naar de reu die op het punt stond weer iets te gaan zeggen 'Zit je in een roedel?' de zwarte teef schudde haar kop. Nee het roedel leven was niet echt iets voor haar, misshien dat ze ooit bij een roedel hoorde maar voorlopig niet. ''Nee'''sprak ze simpel ''Jij wel dan?'' misshien hoorde hij wel bij die, nieuwe roedel die zich hier wilde vestigen de schadows?.

_________________
Who are you? (Victoria) Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptywo feb 17, 2016 8:58 pm

Victoria snuifde een keer diep, en bleef hem strak aankijken, ze draaide met een van haar oren. 'Dat klopt ja'' zei ze toonloos, op zijn vraag of ze hier vandaan kwam. Een zachte wind blies door de albino zijn vacht heen. De teef keek naar de lucht. Toen Scarleg ook keek trokken donkere wolken boven hun hoofden samen. Snel keek de reu weer naar de zwarte wolf voor hem. ''Nee''' sprak de teef simpel. Op de vraag of ze in een roedel zat. ''Jij wel dan?'' vroeg ze 'Nee, ik ook niet. Misschien later wel, maar nu nog even niet'. Misschien als hij hier een roedel zou tegen komen, dat hij dan mee ging. Maar zover Scarleg wist waren hier nog geen roedels. Er waren wel veel wolven van WS deze kant opgekomen, dus het zou waarschijnlijk niet lang duren of er zou een roedel bestaan. Zeker de Shadows, die slechte roedel. Daar zou hij nooit bij gaan, hij was niet slecht. De witte reu wiebelde even met allebei zijn oren. Iets wat hij wel vaker deed, als hij niet wist wat hij moest doen. De reu keek naar de zwarte wolf voor hem. Waarom ging ze niet gewoon weg. Ze was alleen zijn tijd aan het verspillen. Maar misschien kon zij hem informatie geven over hoe het leven hier is. De albino wolf keek recht in de ogen van de wolf voor hem 'Hoelang ben je al hier?'. vroeg hij maar, zonder emotie in zijn stem te leggen. Hopelijk kreeg hij nu meer informatie

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyzo feb 21, 2016 8:41 pm

Toen ze vroeg of de reu wel in een roedel zat antwoorde hij van niet, misshien ooit maar nu niet. Met een goedkeurende blik keek de zwarte teef de reu aan. De witte reu vroeg vervolgens hoe lang ze hier woonde, Victoria keek de reu strak aan en draaide toen van hem weg. 'Lang' antwoorde ze simpel. Ze ging hem echt niks waardevols vertellen, nog niet inderdgeval misshien als hij haar iets vertelde wat echt belangrijk op waardevol was wilde ze het wel overwegen. Victoria schudde even met haar vacht voordat ze de reu weer strak aankeek, 'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ze rustig, nu iets vriendelijker. Victoria keek de albino wolf even bestuderend aan. 'Laat me raden...Sneeuwvlokje?'grapte de teef iets wat bespottelijk. Al vond Victoria hem zelf wel mooi gevonden, Sneeuwvlokje ja ergens past dat wel bij hem.

_________________
Who are you? (Victoria) Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyma feb 22, 2016 5:12 pm

Met een goedkeurende blik keek de zwarte teef hem aan, Scarleg vroeg hoelang ze hier al was. De wolf keek de reu strak aan en draaide van hem weg 'Lang' zei ze simpel. Ze schudde even met haar vacht voordat ze de albino weer strak aankeek. 'Hoe heet je eigenlijk?' vroeg ze nu iets vriendelijker. Hoe langer de teef hier stond, hoe fijner Scarleg het vond, nu had hij tenminste aanspraak. Ook al wist hij nog niet zo goed wat hij nu van de teef vond, ze werd wel vriendelijker. Ze keek hem even bestuderend aan. 'Laat me raden...Sneeuwvlokje?' zei de teef, het was duidelijk te horen dat het een grapje was. Scarleg moest even lachen en zei toen, ook iets vriendelijker 'Nee, ik heet Scarleg'. Hij bleef de zwarte wolf voor hem aankijken, 'Hoe heet jij eigenlijk?'. Misschien werden de wolf en hij wel vrienden. Zoveel vrienden had hij nog niet. En de albino had ook nog geen vijanden. Wat heel erg fijn was, want nu kon je zonder zorgen door het gebied lopen. Zonder elke keer je vijand tegen te komen, en dan weer te lopen vechten. Dat had hij in Wolfstory al zo vaak gehad. Telkens moest hij wel met hem vechten. Die tijd wou hij snel vergeten, daarom was hij ook weg gegaan, weg van daar. Weg van alle ruzies. Hij keek de teef vriendelijk aan. En wachtte op antwoord

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyma feb 22, 2016 10:10 pm

De reu moest lachen om haar opmerking, Een zwakke glimlach vromde rond de lippen van de teef. Ach ze kon af en toe wel een grapje maken maar een echte grappenmaker was ze niet. De albino wolf vertelde haar toen dat hij geen sneeuwvlokje heette maar Scarleg. Even verscheen er een frons op de gezicht van de teef. 'Dat is een aparte naam' mompelde ze. Scarleg... ach ja het was zijn naam.'Ik ben Victoria trouwens' stelde de zwarte teef zich rustig voor. Victoria knikte vriendelijk naam hem. Kijk als jij vriendelijk was tegen haar was ze dat ook terug. Karma niet? Iets waar Victoria erg in geloofde karma die goed doet goed ont moet. De teef draaide even met haar oren 'Dus wat brengt jouw in Serigala?' vroeg de zwarte teef rustig.

_________________
Who are you? (Victoria) Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptydo feb 25, 2016 12:49 pm

(Sorry voor deze late reactie)

Toen Scarleg moest lachen, verscheen er bij de zwarte teef een zwakke glimlach. De albino mocht de wolf wel, HIj hoopte dat ze hem ook leuk vond. Misschien liep het wel uit tot een vriendschap. Toen de witte wolf zich voor stelde als Scarleg, verscheen er een frons op het gezicht van de teef. 'Dat is een aparte naam' mompelde ze, daar had ze wel gelijk in, het was niet een naam die je vaak hoorde. 'Ik ben Victoria trouwens' stede ze rustig voor, en knikte vriendelijk naar hem. 'Victoria is ook een aparte naam, maar ik vind hem wel heel mooi'. De wolf draaide even met haar oren 'Dus wat brengt jouw in Serigala?' vroeg Victoria rustig. Scarleg dacht even na en zei toen 'Ik kom uit Wolf story, en ineens waren er bijna geen wolven meer. Dus had ik daar eigenlijk ook niks meer te zoeken, dus toen ben ik weg gegaan. En nu ben ik hier. En ik voel me hier heel fijn' zei de albino reu vriendelijk. De witte wolf keek Victoria aan en vroeg toen 'Ben jij hier geboren? Als ik dat mag vragen' zei hij er maar bij. Hij wou de zwarte wolf niet boos maken

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyvr feb 26, 2016 7:39 pm

'Victoria is ook een aparte naam, maar ik vind hem wel heel mooi' vertelde de reu haar, Victoria lachte en schudde licht haar hoofd 'Nou bedankt' lacht de teef. Victoria was niet echt gewend om complimenten te krijgen aangezien ze vaak alleen was toch voelde het wel fijn. Toen ze vroeg wat hij in Serigala deed kwam hij met een intersesant antwoord. 'Ik kom uit Wolf story, en ineens waren er bijna geen wolven meer. Dus had ik daar eigenlijk ook niks meer te zoeken, dus toen ben ik weg gegaan. En nu ben ik hier. En ik voel me hier heel fijn' de teef knikte begrijpelijk. Oke dus de meeste wolven die hier nu na toe kwamen uit een gebied genaamd 'wolf story' interresant. 'Ben jij hier geboren? Als ik dat mag vragen' vroeg de witte reu vervolgens. Victoria lachte vriendelijk naar hem 'Nou geboren niet al woon ik hier wel al een tijdje' vertelde ze hem rustig. nu ook samen met haar zusje.

_________________
Who are you? (Victoria) Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyvr feb 26, 2016 8:19 pm

Victoria lachte vriendelijk en schudde licht haar kop 'Nou bedankt' zei ze. Zou Scarleg vragen of ze vrienden werden? Nee, dat was nog te vroeg. Eerst maar eens gezellig kletsen. Nadat hij had uitgelegd wat hij hier deed Knikte de zwarte teef begrijpelijk. Op de vraag of ze hier was geboren, lachte ze vriendelijk en antwoordde ze 'Nou geboren niet, al woon ik hier wel al een tijdje' Oke, Ze was hier niet geboren. Ze kwam ook uit een ander gebied. Misschien was ze hier toch wel lang genoeg om hem informatie te geven over hoe het leven hier was, en waar je voor moet oppassen, en of ze hier regels hadden. 'Woon je hier wel al lang genoeg om mij wat informatie te geven, over hoe het leven hier is?' vroeg de witte reu vriendelijk. Victoria was aardig, vriendelijk. En maakte grapjes, dat was wat sommige wolven leuk maken. Victoria hoorde bij die groep, die Scarleg wel mocht. Hij hoopte echt dat ze vrienden werden, en dat ze samen leuke dingen gingen doen. De witte albino reu keek de zwarte teef Victoria vriendelijk aan. Ging zitten likte zijn poot schoon, en keek vriendelijk omhoog

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyza feb 27, 2016 1:28 am

'Woon je hier wel al lang genoeg om mij wat informatie te geven, over hoe het leven hier is?' vroeg de witte reu vriendelijk. De zwarte teef keek de reu zwijgend aan, zal ze dat wel doen? Hij misshien wel aardig veder kende ze hem niet en hij bleef een concurrent en wie zegt dat hij wel de waarheid sprak? De teef schudde haar kop, nee ze dacht het weer veel te ver door. Ze kon hem best wel wat dingen laten zien, hij zal ze toch op een geven moment zelf wel ontdekken. 'Dat light er aan' sprak de teef rustig, ze kon hem wel een kleine rondleiding geven. al ging ze hem natuurlijk niet alle geheimen van Serigala laten zien. 'Wat wil je weten?' ging de teef veder. ze kon hem wel wat basic informatie geven, de teef zuchte en keek naar boven. Het werd langzaam donker, de zon verdween en de blauwe lucht werd langzaam maar zeker donkerder...

_________________
Who are you? (Victoria) Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyza feb 27, 2016 5:02 pm

Victoria bleef hem zwijgend aankijken, en schudde na een tijdje met haar kop. 'Dat light er aan' sprak ze rustig. 'Wat wil je weten?' ging de teef verder, De zwarte teef zuchtte en keek naar boven. Het werd langzaam donker. De zon maakte plaats voor de nacht en het werd kouder, Scarleg dacht na en zei toen 'Wat onformatie over het leven hier, wat je wel en wat je niet moet doen'. Dat was het eerste wat hij wou weten, want dan kon hij gaan ontdekken. Als ze dat hem wou vertellen, zou het echt super zijn! Victoria was een aardige neutrale wolf. Iets wat Scarleg wel fijn vond. Hij had echt geen zin in irritante chagrijnige wolven voor zich. Waarom konden sommige wolven niet gewoon vriendelijk zijn? De witte reu keek naar de lucht, het duurde niet lang of de zon was verdwenen. En de wind speelde op, dus keek hij naar de zwarte teef voor hem, en ging op de koude grond zitten. En wachtte af.

(Sorry, heb niet veel inspiratie)

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyza feb 27, 2016 5:16 pm

'Wat onformatie over het leven hier, wat je wel en wat je niet moet doen'. vertelde de reu haar, even maakte de teef een moeilijk gezicht. Ze dacht na over wat ze hem zou vertellen en wat niet. 'Tja' begon ze 'Serigala is....' ze stopte even, 'Serigala is de perfecte plek, er zijn hier niet veel ander wolven geen roedels genoeg prooi. Genoeg land geen mensen' de teef zuchte. Het was inderdaad een perfecte plek, ze moest niet verrast zijn dat er wolven kwamen die het wilde claimen. De wind speelde op en een koude wind waaide door haar vacht heen. 'Maar wat was er dan in 'Wolf story' aan de hand dat jullie weg getrokken zijn?' vroeg de teef vervolgens, rustig maar de nieuwsgierigheid in haar ogen waren onmisbaar.

_________________
Who are you? (Victoria) Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyzo feb 28, 2016 10:28 am

op de vraag over het leven hier, trok Victoria een moeilijk gezicht. 'Tja' begon ze 'Serigala is....' ze stopte 'Serigala is de perfecte plek, er zijn hier niet veel ander wolven geen roedels genoeg prooi. Genoeg land geen mensen' Scarleg knikte, geen wonder dus dat de wolven het wilde claimen. Dit land moest van iedereen worden, en niet dat een aantal wolven de baas zijn. De wind begon te waaien en een koude ruk wind blies dor de witte vacht van de albino. 'Maar wat was er dan in 'Wolf story' aan de hand dat jullie weg getrokken zijn?' vroeg de teef vervolgens rustig, maar de nieuwsgierigheid was in haar ogen te zien. Scarleg dacht over deze vraag na, wist hij het antwoord eigenlijk zelf wel? De reu keek naar de zwarte teef voor hem en antwoordde 'Ik weet het niet, opeens gingen alle wolven weg. En bleven er geen meer over. Maar er zijn wel veel bosbranden geweest, dus misschien daarom' dit was het eerlijkste antwoord. Gewoon zeggen dat hij het ook niet wist. Het was hier heel rustig, bij Victoria en hij waren geen wolven in de buurt. Wat best fijn was. Dat had je geen last van vervelende wolven, of iets anders. Nu kon je rustig met elkaar kletsen. De reu keek Victoria aan. 'Dit is de perfecte plek, voor mij. Deze rust, en geen mensen'. Nu was het zeker. Scarleg, bleef hier wonen.

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyma apr 11, 2016 4:52 pm

'Ik weet het niet, opeens gingen alle wolven weg. En bleven er geen meer over. Maar er zijn wel veel bosbranden geweest, dus misschien daarom' Liet de reu haar weten, Victoria knikte enkel. Wat moest ze hier op zeggen? was ze blij met al die wolven? nee natuurlijk niet, maar had he zin om er tegen te vechten of verzetten? nee het slimste zou zijn om ze te vriend te houden. 'Dit is de perfecte plek, voor mij. Deze rust, en geen mensen'. ging de reu veder. 'Yep' antwoorde ze enkel, misshien wat droogjes maar zeker niet vijandig ofzo. 'Ben je alleen?' vroeg ze toen, misshien hoorde hij wel bij die roedel. Of had hij een familie, ja niet dat ze erg met de informatie opschoot maar toch ze wilde niet dat het gesprek stil viel.

_________________
Who are you? (Victoria) Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptydo apr 14, 2016 7:43 pm

(Nu heb ik jou laten wachten, echt sorry ervoor)

op het antwoord hoe hij hier terecht was gekomen, knikte Victoria enkel. Toen hij zei dat dit de perfecte plek voor hem, antwoordde Victoria enkel 'Yep'. Het klonk wat droogjes maar zeker niet vijandig. 'Ben je alleen?' vroeg ze toen. Dit gesprek moest niet stil vallen, vond de albino reu, het was gezellig. Zo kwam je de dag wel door. Ook al was de reu niet zo'n prater. Maar dit vond hij heel gezellig. 'Ja, ik ben alleen. Jij?' vroeg Scarleg. Om de stilte te verbreken. De reu had nog geen vijanden, alleen nog maar vrienden, En dat wou hij maar al te graag zou houden, dat vond hij maar al te fijn. Dan hoefde hij niet telkens te vechten. Of bang te zijn dat hij zijn vijand tegen kwam. 'Heb ik het nu goed begrepen? Kwam hier nu een roedel?' Vroeg de witte reu

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyza apr 16, 2016 12:49 pm

'Ja, ik ben alleen. Jij?' vroeg Scarleg, Victoria schudde haar kop. 'Nee ik ben met me zusje'' antwoorde ze rustig. Maar waar die nu uithing? ach ze zou niet ver zijn, Serigala was best wel een groot gebied ze kwamen elkaar nog wel tegen. 'Heb ik het nu goed begrepen? Kwam hier nu een roedel?' Vroeg de witte reu. De zwarte teef versmalde haar ogen en snoof afkeurend. ''Helaas wel'' mompelde ze zachtjes. Haar grijze ogen keken weer naar de reu. ''Ik heb gehoord dat ze ook uit Wolf-story komen'' begon de zwarte teef, 'Ze noemen zich zelf ' De schadows'' de teef legde expres veel druk op de naam van de roedel. ''Ze schijnen niet de aardigste de te zijn'

sorry late reactie had het nogal druk <3

_________________
Who are you? (Victoria) Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyza apr 16, 2016 3:09 pm

Victoria schudde haar kop toen Scarleg zei dat hij hier alleen was. 'Nee ik ben met me zusje'' antwoordde ze rustig. Scarleg had zijn broer al dagen niet gezien, dus het voelde weer alsof hij alleen was. Toen de witte reu vroeg of het inderdaad klopte dat hier een roedel kwam, Versmalde de ogen van de teef voor hem en snoof afkeurend ''Helaas wel'' mompelde ze zachtjes, haar grijze ogen keken hem aan. ''Ik heb gehoord dat ze ook uit Wolf-story komen'. Scarleg lachte voorzichtig. Hij wist wie hier kwamen 'Ze noemen zich zelf ' De schadows'' Ze legde veel druk op de naam, toen ze het uitsprak. Scarleg zei 'Ik ken ze' ''Ze schijnen niet de aardigste de te zijn'. 'Dat zijn ze ook niet, ze Claimen heel veel land. En denken dat ze alles mogen'. Antwoordde de reu, hij wou dat hij ze nooit meer zag. Maar helaas, ze kwamen hier heen. Zeker om heel Serigala te claimen. Dadelijk kon hij weer verhuizen. Gelukkig, als je maar ver uit de buurt bleef van de roedel was er niks aan de hand. Als je er eentje tegen kwam ook nog niet. Maar als je maar iets verkeerd deed, dan had je problemen.

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptydo apr 28, 2016 11:01 am

'Ik ken ze' ' antwoorde de witte reu. Victoria haalde nieuwsgierig haar hoofd op. 'Dat zijn ze ook niet, ze Claimen heel veel land. En denken dat ze alles mogen'. ging de reu veder. De zwarte teef knikte, hij kende ze dus al vertelde hij haar eerder dat hij zelf niet in een roedel zat. 'Mag ik vragen hoe je ze kent?' vroeg Victoria om niet aandringerig over te komen. Dit was best belangrijk zo veel mogelijk over die roedel te weten komen, confrontatie met ze is nu onvermijdelijk aangezien ze zich aal hebben gevestigd in Serigala.

Late reactie x.x

_________________
Who are you? (Victoria) Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyvr apr 29, 2016 3:18 pm

(Maakt niet uit)

'Mag ik vragen hoe je ze kent?' vroeg victoria, 'Ze komen uit Wolfstory, en ik kom daar ook vandaan, dus zo ken ik ze' sprak Scarleg rustig. Nu ze hier naartoe kwamen, moest hij uit hun buurt blijven. Hij had al een keer ruzie gehad met een van hun, en dat was geen pretje. Het grote litteken op zijn poot was gelukkig niet meer te zien, en hij had er ook gene last meer van. Integendeel van het litteken op zijn rug, die zijn zoon ooit had gemaakt, daar had hij nog wel last van. En je zag hem nog een klein beetje. De albino schudde deze gedachte uit zijn kop, en keek naar de teef voor hem. 'Is hier ooit een roedel geweest?' vroeg hij maar, om het gesprek weer op gang te helpen

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyvr apr 29, 2016 9:47 pm

'Ze komen uit Wolfstory, en ik kom daar ook vandaan, dus zo ken ik ze' antwoord de reu. Victoria knikte ze had al zoon voorgevoel dat deze roedel ook uit Wolf-story kwam maar helemaal zeker nee dat was ze natuurlijk niet. 'Is hier ooit een roedel geweest?' vroeg de reu toen. Victoria dacht even kort na, zo ver zij wist niet. Maar zij is hier ook niet geboren dus tja het zou wel gekund hebben. Maar de teef schudde met haar kop 'Zo ver ik weet niet' antwoorde ze rustig. 'Maar Serigala is een rijk en groot gebied dus het zou best kunne dat er ooit wel een andere roedel die dit gebied claimde' was maar haar antwoord. Want zij wist het ook niet anders te verworden.

_________________
Who are you? (Victoria) Seplc8f
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Emptyza apr 30, 2016 7:24 pm

Toen Scarleg zei dat The shadows ook uit Wolfstory kwamen, knikte Victoria. Toen De reu vroeg of hier ook ooit een roedel was, dacht de teef even na 'Zo ver ik weet niet' antwoordde ze rustig. 'Maar Serigala is een rijk en groot gebied dus het zou best kunnen dat er ooit wel een andere roedel die dit gebied claimde' Scarleg knikte alleen maar. Ergens zat de reu de denken om een eigen roedel te beginnen. Eentje voor goede tot neutrale wolven. Maar hij wist het nog niet. Eerst het gebied maar een beetje beter leren kennen, en meer soort genoten. Scarleg keek de zwarte teef aan, en dacht na. 'Misschien wil ik over een tijdje, ook wel een roedel beginnen, van goede tot neutrale wolven'. Misschien wou ze hem wel helpen ermee. Konden ze samen de roedel lijden.

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Who are you? (Victoria) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {Victoria}
» Emotie!! [VICTORIA <3]
» Best Meeting Ever {Victoria}
» Childhood Memories *Victoria*

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Sanvi Forest-
Ga naar: