Serigala


 

Deel
 

 New place

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

New place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: New place   New place - Pagina 2 Emptyzo maa 12, 2017 10:20 am

Aimey was ondertussen al droog, maar Ama had geen idee hoe lang ze dat zou blijven. 'Dus ik heb twee soorten ouders? Mama is poezig en mijn vader kwaad?' Oké, nou overdreef ze 'n beetje. Moeders waren niet poezig, moeders beschermde hun kinderen. Of tenminste, dat zou zo moeten zijn. Amatariseu's moeder had haar kinderen in de steek gelaten toen ze haar het meest nodig hadden. 'Komt het wel op neer. Je vader is eerder grimmig, niet echt kwaad.' De Albino tuurde even zwijgend naar het half dichtgevroren meer. Het was al laat, maar ze wilde Aimey nog niet mee terug nemen. 'Weet je wat, ik zal je binnenkort wel voorstellen aan je vader. Geloof me, hij stelt 'n stuk minder voor dan je denkt.' Shait, dat klonk een beetje corrupt. Maar het was voor de bestwil van de pups. Avontuur mochten ze opzoeken, maar niet in Dalrey. 'Hopelijk heb je dan trek in coolere avonturen dan een kruistocht op zoek naar je emo-daddy.' Als de pups in een Squad zouden komen, zou Ama ze meteen heel Serigala laten zien. Want wat was nou leuker dan een spannende gevechtsoefening op de piek van Serigala?

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
New place - Pagina 2 Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

New place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: New place   New place - Pagina 2 Emptyzo maa 12, 2017 10:41 am




'Komt het wel op neer. Je vader is eerder grimmig, niet echt kwaad.' Ook goed, maar net zei ze nog een van de valste van Serigala. Wat was het nou dan. Ze kwam er wel achter. Gewoon opzoek maar een donker bos ofzo, en als het goed is was die daar dan vast wel. Tenzij haar kwade vader van zoveel zonlicht hield, maar dat was een beetje raar. 'Weet je wat, ik zal je binnenkort wel voorstellen aan je vader. Geloof me, hij stelt 'n stuk minder voor dan je denkt.' Pff.. Ook lekker aardig. Als haar oma nou als klein, nou ja, grote pup zonder vader in een saai kamp leefde, was ze waarschijnlijk ook nieuwsgierig. Haar vader was nou eenmaal haar vader en Aimey had er recht op om hem te ontmoeten. 'Hopelijk heb je dan trek in coolere avonturen dan een kruistocht op zoek naar je emo-daddy.' Oke, nu werd het gewoon een beetje stom, het was geen stomme kruistocht dat ze in plan had en ze werd best beledigd met haar ‘emo-daddy’. Aimey begon ook geïrriteerd te raken maar probeerde haar gezicht trekjes bij haar te houden. Ze wou niet plots een slechte band met haar oma opbouwen, het was namelijk ook haar alfa. En natuurlijk ruzie met je familie was niet nodig, behalve met Ayero, hehe. Maar ja, als haar andere oma hun dood wou, was er toch al ruzie? Pff, wat maakt het ook uit, met deze oma wou ze nou eenmaal geen ruzie, ze was best leuk, met zwemmen enzo. ‘’Ik hoef hem al niet meer te kennen.’’ Zei ze licht geïrriteerd wat niet de bedoeling was, die hele uitspraak was al niet de bedoeling, waardoor ze misschien toch even van schrok. Uhh.. Oeps. Oke, ze wou best met haar oma naar haar vader, maar niet op deze manier, niet nu ze weet hoe haar oma hem niet mag, het kon drama worden waar ze totaal geen trek in had.




Aimey

_________________
New place - Pagina 2 Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

New place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: New place   New place - Pagina 2 Emptyzo maa 12, 2017 11:13 am

Aimey trok het zich duidelijk wel aan hoe Ama over haar pa sprak. Logisch. Amatariseu had iemand die met dezelfde woorden over haar vader zou hebben gesproken allang bij de strot gegrepen hebben. Maar goed, haar vader was dood en die van Aimey niet. 'Ik hoef hem al niet meer te kennen.' Natuurlijk wilde ze dat wel. Amatariseu haalde haar schouders op en snoof even. Whatever.
De grote Albino besloot van gespreksonderwerp te veranderen. Aimey was te jong om tegen de ruziën. 'Heb je wel eens echte prooi geproefd?' vroeg Amatariseu. De melktandjes van het jonge dier waren al behoorlijk doorgekomen, en misschien was haar kleindochter al in staat een zacht stukkie vlees te knabbelen.

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
New place - Pagina 2 Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

New place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: New place   New place - Pagina 2 Emptyzo maa 12, 2017 1:01 pm




'Heb je wel eens echte prooi geproefd?' Huh wat? Ging het nou opeens over voedsel? Mmh.. Ook goed, het is niet alsof Aimey ruzie wou ofzo. Aimey had niet echt wat ‘echte prooi’ gehad. Aimey grinnikte. Nu mocht vast de eerste keer zijn. Aimey keek haar oma aan en zei:’’Nog niet nee.’’ Met een glimlach die zei dat ze best wel eens wou proeven. Mmh.. Hert, zwijn of misshien wel een… Pff.. Ze wist het niet, ze wou alles wel. Toch begon Aims zich alweer te vervelen, het was zo saai om alleen maar te kleten, konden ze niet nu al wat leuks doen?



Aimey

_________________
New place - Pagina 2 Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




New place - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: New place   New place - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» New place [Meilani]
» Place of Royalty
» The Green Place
» Lets explore this place.
» Some place for peace. {Vanilla}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Nimweth Lake-
Ga naar: