Serigala


 

Deel
 

 . Sucker for Pain [SCARLEG] .

Ga naar beneden 
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Sucker for Pain [SCARLEG] . Empty
BerichtOnderwerp: . Sucker for Pain [SCARLEG] .   . Sucker for Pain [SCARLEG] . Emptyzo sep 18, 2016 7:54 pm

. Sucker for Pain .
Shait. Haar geduld was op. Al bijna een dag lang struinde ze door Serigala, maar ze had nog steeds geen geschikte vijand gevonden! Met een lichtelijk geïrriteerde blik op haar smoel draafde Amatariseu door het moeras. Hoe duisterder en viezer de plek was, hoe meer duistere en vieze types je tegenkwam. Oudere Wolven waren geneigd duistere plekken op te zoeken, puur omdat ze wisten dat jongelingen er niet durfde te komen. Geritsel in de struiken trok ineens Ama's aandacht. Aha. Ze had iemand gevonden. Ongeduldig schudde de massieve Alpha haar spierwitte schouders los, en haar vuurrode ogen gloeide uitdagend. Het was een reu, dat kon ze ruiken, maar zijn persoonlijke aroma die zijn leeftijd verklapte was gemaskerd door de modder. Hell, dat maakte op zich niet uit, want reuen waren over het algemeen sterker dan hun vrouwelijke leeftijdsgenoten. Nou ja, Ama was dan een uitzondering. Ze was véél groter en sterker dan haar mannelijke generatiedelers. Hehe. Met een diepe grom vroeg ze de Wolfse oertaal of dit reutje klaar was voor een gevecht. Het was een dreigende, uitdagende grauw die iedereen kende. Bring it on.

[feat. Scarleg]

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. Sucker for Pain [SCARLEG] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


. Sucker for Pain [SCARLEG] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain [SCARLEG] .   . Sucker for Pain [SCARLEG] . Emptyma sep 19, 2016 7:35 pm

De donzige zwart wit geworden reu, liep na de ontmoeting met Aissar wat de dwalen in het gebied. Fijn was dit gebied nou niet, je poten zakte weg, had moeite om te open, je werd heel erg vies. Niet een plaats waar Scarleg weer naartoe zou komen. Hij wist niet eens meer waarom hij hier heen ging. Een plaats om je schoon te maken, was ver te zoeken. De reu kwam bij een bosje. Fijn! Misschien kon hij met de blaadjes zichzelf schoonmaken, in ieder geval schoner dan dit. Blaadjes van de struik rukkend kwam er een geur zijn neus binnen. Door de modder was het niet goed te ruiken wie hem kwam opzoeken. Snel liet hij de blaadjes los, die even danste op de wind voordat ze beven stil hangen. Even probeerde hij door te blaadjes te kijken of ij iets kon zien, maar de struik was zo dicht dat dat niet ging. Een grom was te horen. Oke, blijkbaar wilde deze wolf vechten. Scarleg zette zich schrap, zette zich met zijn achterpoten af, en sprong boven op de wolf. Meteen sprong de reu van zijn soortgenoot af. 'Amatariseu, wat doe jij hier?'

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Sucker for Pain [SCARLEG] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain [SCARLEG] .   . Sucker for Pain [SCARLEG] . Emptyma sep 19, 2016 8:07 pm

. Sucker for Pain .
Haar tegenstander, die een met modder besmeerde pels had, zette zich af van de grond. Zijn gewicht knalde op haar schouders, maar Amatariseu zette haar tanden in zijn hals en trok hem wild van zich af. Bloed stroomde haar bek in en ze... In name of... De gespierde Albino liet haar vijand uit haar bek vallen. 'Amatariseu, wat doe jij hier?' Het was niemand minder dan haar eigen boyfriend Scarleg! Er verscheen automatisch een liefkozende glimlach op Ama's brede snuit, en ze stapte voorzichtig dichterbij. 'Op zoek naar een gevechtspartner. Maar ik heb overduidelijk iets beters gevonden,' lachte ze tevreden. Scarleg was nog steeds een poedel in haar ogen, maar hij was wel háár poedel! Het boeide haar niet echt was hij nou was. Ze hield gewoon van hem! 'Long time no see. Hoe staan je roedelplannen ervoor?' Het kwam sneller uit haar bek gerold dan ze had verwacht. Oh ja. Natuurlijk. Scarleg had een paar manen geleden nog een ambitieuze kick gekregen.

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. Sucker for Pain [SCARLEG] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


. Sucker for Pain [SCARLEG] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain [SCARLEG] .   . Sucker for Pain [SCARLEG] . Emptyma sep 19, 2016 8:44 pm

De witte teef greep hem in haar bek en gooide hem weg, al snel had ze door dat het haar mate was. En er kwam een liefkozende glimlach op haar snuit, en ze liep voorzichtig dichterbij. 'Op zoek naar een gevechtspartner. Maar ik heb overduidelijk iets beters gevonden,' lachte ze tevreden. Scarleg lachte terug. Hij hield van Ama, ze was lief en stoer. Ze heeft de bouw van een reu. Maar hij hield zoveel van haar. 'Long time no see. Hoe staan je roedelplannen ervoor?'. Hij keek zijn mate aan 'Daar ben ik van af gestapt, is me veel te veel gedoe'. Hij wilde het wel, maar dat gedoe en roedelactiviteiten bedenken, veel te veel werk. Misschien over een tijdje, als hij zijn leven een beetje op een rijtje heeft. 'Hoe gaat het met jou roedel?' Hij wist dat ze een roedel had, eigenlijk had hij zich ook wel willen aansluiten bij Okami, maar hij was er nog niet uit. Ergens vond hij het wel fijn om bij een roedel te horen, maar het vrije leventje en geen verplichtingen beviel hem ook wel goed

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Sucker for Pain [SCARLEG] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain [SCARLEG] .   . Sucker for Pain [SCARLEG] . Emptydi sep 20, 2016 8:27 pm

. Sucker for Pain .
Haar Mate keek terug met zijn heldere, wonderbaarlijke blauwe ogen. Dat was vooral waar Ama voor gevallen was. De ogen, de stem, de liefkozende woorden. Poedel of geen poedel, Scarleg was het helemaal! 'Daar ben ik vanaf gestapt, is me veel te veel gedoe.' Aye, dat was begrijpelijk. Zeker als je geen planner was, zoals Scarry, was roedelactiviteiten bedekken een hele klus op zich. De massieve Alpha grinnikte en likte wat modder van haar Mate's voorhoofd. 'Niet iedereen is 'n kampioen in "gedoe".' Het voelde fijn maar tegelijkertijd ook vreemd om bij haar partner te zijn. Hij was een Lone Wolf, en zij een Alpha. Ze hadden elkaar al manen niet gezien en leefden als het ware in allebei in een andere wereld. 'Hoe gaat het met jouw roedel?' Hell, het woord dat er een nieuwe roedel gesticht was had zich dus nogal snel verspreid. Beter. Misschien kreeg ze binnenkort nog een aantal nieuwe recruten op haar dak. 'Z'n gangetje. We hebben een het vruchtbare Belcrest Island geclaimd en alle preken van de Shadjes doorstaan.' Kai was vrij te klagen over hoe triest en zwak ze waren. Over hoe nutteloos en arrogant ze deden. Het was allemaal complete bullshait en het boeide Amatariseu allemaal niet wat dat hopeloze beest uitkraamde. Het was nog maar de vraag of haar leden hetzelfde dachten.

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. Sucker for Pain [SCARLEG] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


. Sucker for Pain [SCARLEG] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain [SCARLEG] .   . Sucker for Pain [SCARLEG] . Emptywo sep 21, 2016 1:18 pm

Op het antwoord dat Scarleg van zijn roedelplannen was afgestapt grinnikte zijn mate en likte wat restjes modder van zijn voorhoofd. De reu had nog geen tijd gehad om zich te wassen. 'Niet iedereen is 'n kampioen in "gedoe".' Dat was waar, Scarleg was nu niet het type kampioen zijn in plannen, hij zou er meteen in falen. Best vreemd dat het nog steeds goed ging tussen de twee albino wolven. Ze leefde allebei een heel ander leven, ze hadden elkaar al maanden niet gezien. En het blijft goed gaan. De albino reu hield nog zielsveel van Amatariseu. 'Z'n gangetje. We hebben een het vruchtbare Belcrest Island geclaimd en alle preken van de Shadjes doorstaan.' Er kwma een glimlach op de snuit van de reu, zo blij was hij voor zijn mate. Het was niet eenvoudig om een gebied de cliamen. Zeker niet als de Shadows rondliepen. die roedel had overal wel commentaar op, en dan bedoelde hij Kai. Die reu moest zich overal mee bemoeien. Likkend over de vacht van de teef ging hij zitten. 'Ik ben blij dat het goed gaat met je roedel. En trots dat je een gebied hebt geclaimt'. Misschien was het toch niet zo slecht idee, om in de roedel Okami te gaan. Maar zeker wist hij het niet 'Misschien wil ik wel in jou roedel Ama'

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Sucker for Pain [SCARLEG] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain [SCARLEG] .   . Sucker for Pain [SCARLEG] . Emptywo sep 21, 2016 5:43 pm

. Sucker for Pain .
Scarleg ging naast haar zitten, en raspte met zijn tong over haar pels. Ama kon het niet laten over even te glimlachen. Overal stonk het naar modder en vuil water, maar Scarleg's bekende, muskusachtige geur was een echte redding. 'Ik ben blij dat het goed gaat met je roedel. En trots dat je een gebied hebt geclaimd.' Oh. Hij klonk als haar moeder. 'Misschien wil ik wel in jouw roedel, Ama.' Hell. Scarleg was een reu. En ze had een reuentekort. Maar aan de andere kant wist ze niet of hij het type was voor Ōkami. Hij was dan wel haar Mate, maar ze mocht hem niet matsen. Niet als ze bekend wilde staan als een goeie Alpha. Vriendjespolitiek... 'Dat kom je niet zomaar,' zei Amatariseu veel killer dan ze het bedoelde. Shait. Het was niet haar bedoeling streng over te komen! Ongemakkelijk trok de kolossale teef met haar oren.

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. Sucker for Pain [SCARLEG] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


. Sucker for Pain [SCARLEG] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain [SCARLEG] .   . Sucker for Pain [SCARLEG] . Emptydo sep 22, 2016 11:18 am

Toen Scarleg zijn mate likte, begon ze te glimlachen. Het rook naar modder en viezigheid maar dat kan de reu niks schelen. Zolang Amatariseu hier was, kon hij het wel hebben. Anders was hij zo weg gerend, om hier nooit meer terug te komen. Zijn kop ging naar beneden, ja hoor! Het zelfde was er gebeurd toen hij Aissar tegen kwam. Zijn poten waren weg gezakt, ze op tillen ging heel moeilijk. Dit had hij weer! Lachend in zichzelf keek hij rond. Zo te zien waren ze alleen 'Misschien wil ik wel in jou roedel, Ama' zei Scarleg. Maar als je in een roedel zit heb je ook weer allemaal verplichtingen. Je moest bij elke activiteit zijn. Als je een opdracht krijgt, moet je die ook doen. Misschien was het roedel leven toch niet weg gelegd voor de albino. Maar aan de andere kant The rising heroes was heerlijk. Je was familie met z'n alle. Misschien moest hij er toch maar voor gaan. 'Dat kom je niet zomaar,' zei de teef iets killer. Maar Scarleg wist dat ze het niet zo streng bedoelde. De wit zwarte reu had besloten. Hij wou bij Okami 'Wat moet ik doen?' vroeg hij dan ook. Wat als je langer wacht dan kwam het er nooit van. Hij moest het nu doen

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Sucker for Pain [SCARLEG] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain [SCARLEG] .   . Sucker for Pain [SCARLEG] . Emptydo sep 22, 2016 3:59 pm

. Sucker for Pain .
Hm... Haar Mate leek vastbesloten te zijn om in de roedel te komen. Amatariseu voelde haar maag langzaam een knoop in zichzelf leggen. Scarleg was in haar ogen geen Ōkami-Wolf. Ze nam het hem niet kwalijk, maar ze zag hem gewoon niet trainen tussen de Wolven die ze nu had. Hij was geen type dat tegen een drill sergeant kon, of dat nadat hij meerdere malen had overgeven doorrende tot zijn neus bloedde. 'Wat moet ik doen?' Amatariseu keek naar haar modderige poten en ontblootte haar tanden in een ongemakkelijke grimas. 'Me laten zien dat je 't waard bent.' De geblokte Wolvin keek haar Mate in zijn blauwe ogen. Hij was zo lief, zo knap... maar misschien niet taai genoeg. Ze had hem niets meer zien doen sinds The Rising Heroes. Hij had Icandor, die hun fokin' zoon had vermoord, niet afgemaakt toen hij de kans kreeg. Had Scarleg wel een killersinstinct?

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. Sucker for Pain [SCARLEG] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


. Sucker for Pain [SCARLEG] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain [SCARLEG] .   . Sucker for Pain [SCARLEG] . Emptyza sep 24, 2016 4:26 pm

Amatariseu keek naar haar modderpoten, en ontblootte haar tanden. 'Me laten zien dat je 't waard bent.' de witte wolvin keek in de blauwe ogen van Scarleg. Om in de roedel te komen, moest je kunnen moorden als het nodig was. Geen poedel zijn. Als het moest kon de reu moorden, hij had al vechttechnieken van zijn broer geleerd dus dat moest wel goed komen. Trouw aan de roedel, zou hij zeker zijn. HIj zou anderen helpen. Na The rising heroes had Scarleg Zijn mate eigenlijk niet meer gezien, dus nu zou de witte wolf eens wat kunnen laten zijn. En dat zou hij dan ook zeker doen. 'Oke, ik heb genoeg bij geleerd, dus nu kan ik je wat laten zien' zei hij vastbesloten. Soms had Scarleg het gevoel dat Amatariseu hem vaak als een poedeltje zag, die niks kon. Hoewel hij dit heel jammer vond. Kon je merken dat de twee wolven van elkaar hielden, ze hielpen elkaar waar het kon.

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Sucker for Pain [SCARLEG] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain [SCARLEG] .   . Sucker for Pain [SCARLEG] . Emptyzo sep 25, 2016 10:07 am

. Sucker for Pain .
Amatariseu voelde haar borst lichter worden. Wacht eens. Snel trok de teef met haar oren. Misschien was Scarleg wél een toevoeging voor haar roedel, maar op een andere manier! Niet iedereen hoefde in een Squad! Hij kon ook nuttig zijn in de Free Folk! Bijvoorbeeld een klusjesreu, die de holen van de Squads opknapte als het nodig was! 'Oké, ik heb genoeg bij geleerd, dus nu kan ik je wat laten zien.' Dat maakte haar nieuwsgierig. Van wie had haar Mate whatever hij ging laten zien geleerd? Had hij ook een krijgsleraar ontmoet tijdens een van zijn reizen? Of had hij ervaring opgedaan toen hij eenzaam treurde in het Hoge Noorden van WS? 'Bring it. Impress me.' Een beetje opgelucht ging Amatariseu op haar buik in de modder liggen, terwijl ze nog steeds een beetje dromerig gluurde in zijn eindeloze blauwe ogen.

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. Sucker for Pain [SCARLEG] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


. Sucker for Pain [SCARLEG] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain [SCARLEG] .   . Sucker for Pain [SCARLEG] . Emptyzo sep 25, 2016 6:36 pm

'Bring it. Impress me.' Toen Scarleg op haar buik in de modder ging liggen, zag je opluchting. Mara ze bleef nog in zijn fel blauwe ogen kijken. HIj vond deze plek niet echt geschikt om zijn vechttechnieken te laten zien, omdat het hier veel te modderig was. Kon je dus niet goed laten zien, wat je allemaal kon. Op een andere plek kon dat veel beter, in de bossen of op een open veld. Ergens waar de grond hard was, en waar je niet wegzakte. De bossen was een beter plek, dan kon je de bomen ook gebruiken. hij keek de albino teef aan 'Ga mee naar de bossen. Daar laat ik het je zien'. HIj wist dat hij nu alles moest gebruiken, wat hij in zich had, de reu mocht niet verslappen, of een poedel zijn. Waar iedereen van vond dat hij het was. Wat irriteerde hij zich daaraan. Iedereen vond je te slap voor sommige dingen. Die tijd was nu voorgoed voorbij!

(Niet zoveel inspi, en huiltopic komt eraan)

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. Sucker for Pain [SCARLEG] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain [SCARLEG] .   . Sucker for Pain [SCARLEG] . Emptyzo sep 25, 2016 8:30 pm

. Sucker for Pain .
Scarleg nam de omgeving even in zich op, en zei toen maar: 'Ga mee naar de bossen. Daar laat ik het je zien.' Meteen voelde Amatariseu de tweestrijd in haar hart. De ene kant riep dat ze Scarleg zonder moeite toe moest laten en haar mondje erover moest houden, maar de andere, sterkere kant fluisterde in haar oor dat dit al een slechte zet van haar Mate was en ze hem eruit moest praten. 'Nah thanks. Ik heb genoeg pietepeuterige vecht-audities gezien.' Dat was eruit. Hell... het ging wel moeilijk om zo tegen haar prachtige Mate te praten. 'Doe iets wat laat zien dat je meer bent dan de alledaagse reu. Als je echt niets anders kan dan vechten, vecht dan op z'n minst in een moeilijke omgeving, zoals hier.' Als deze reu geen Scarleg was geweest, had Ama hoogstwaarschijnlijk liggen worstelen in de modder. Ze grinnikte en strekte haar achterpoot. Een, twee, drie, vier komt d'r nog wat van?!

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. Sucker for Pain [SCARLEG] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




. Sucker for Pain [SCARLEG] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . Sucker for Pain [SCARLEG] .   . Sucker for Pain [SCARLEG] . Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» . Freedom [SCARLEG] .
» The person behind Scarleg
» Familiar Face (Scarleg)
» Stranger on land.. [SCARLEG]
» Nice to see you again little brother! (Scarleg)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Mossley Marsh-
Ga naar: