Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende
Alecto

Alecto


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyzo maa 26, 2017 11:26 pm

The gray one it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyzo maa 26, 2017 11:26 pm

Alecto schreef:
Hmn een witte wolf aan de bende toevoegen of toch maar voor een grijzer exemplaar gaan..

Spoiler:

Die grijze wolf is mooier! (:

EDIT: zie net dat je al gekozen had haha

_________________
Onzin topic - Pagina 16 6f1dgm
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyzo maa 26, 2017 11:46 pm

meningen?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyzo maa 26, 2017 11:51 pm

Thomas schreef:
meningen?:

Mm, ik zou voor die linker kiezen c:

_________________
Onzin topic - Pagina 16 6f1dgm
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 12:10 am

Ik vind de linker ook t coolst :3

_________________
Onzin topic - Pagina 16 ZjI0gwl
Setje gemaakt door Nemy/Puck <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuna

Yuna


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 7:25 am

WISH ME LUCK PPL WANT IK GA FALEN VANDAAG
Terug naar boven Ga naar beneden
Valintia

Valintia


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 7:26 am

Links is awesome :0
Terug naar boven Ga naar beneden
Hancock

Hancock


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 7:40 am

Yaaaz Black Pearl gaat een roedel worden!!

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Onzin topic - Pagina 16 Hancoc12
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hamilton

Hamilton


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 7:42 am

Yuna schreef:
WISH ME LUCK PPL WANT IK GA FALEN VANDAAG

GOOD LUCK LET'S FAIL TOGETHER!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Valintia

Valintia


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 7:44 am

Hamilton schreef:
Yuna schreef:
WISH ME LUCK PPL WANT IK GA FALEN VANDAAG

GOOD LUCK LET'S FAIL TOGETHER!!

Yeah
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 10:44 am

Hancock schreef:
Yaaaz Black Pearl gaat een roedel worden!!

als hij geaccepteerd word ja hahaha
ik ben hier nog geen week man
Terug naar boven Ga naar beneden
Freya

Freya


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 11:32 am

Thomas schreef:
Hancock schreef:
Yaaaz Black Pearl gaat een roedel worden!!

als hij geaccepteerd word ja hahaha
ik ben hier nog geen week man

Hij freakin' cool denk dat 'ie wel geaccepteerd word Razz

_________________
Onzin topic - Pagina 16 Freya_SIG
Made by:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 11:39 am

Thomas schreef:
Hancock schreef:
Yaaaz Black Pearl gaat een roedel worden!!

als hij geaccepteerd word ja hahaha
ik ben hier nog geen week man

Ach joh, vast wel!
Ik kan me geen reden bedenken waarom hij niet geaccepteerd zou worden!! Cool

In WS was vroeger een zekere Kumori roedel. Was die van die Maximo waar jullie het af en toe over hebben?? Very Happy

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Onzin topic - Pagina 16 Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 11:58 am

oh nee!! dat was denk ik van Rebecca toen, de Rebecca van Tékorr? al was Tékorr geen alfa van die roedel, maar een andere wolf. dat was idd een piratencrew maar daar had ik niks mee te maken.
Maximo is nog alfa van de shadows geweest, en hij was gewoon een piratenwolf c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 12:02 pm

Maximo was cewl =3 Leuk om weer allemaal oude mensjes voorbij te zien komen haha!

Ik neem mij voor om vandaag een topic te openen, must doooo

_________________
Onzin topic - Pagina 16 1pc5qg


Laatst aangepast door Iana op ma maa 27, 2017 12:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hancock

Hancock


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 12:02 pm

Thomas schreef:
oh nee!! dat was denk ik van Rebecca toen, de Rebecca van Tékorr? al was Tékorr geen alfa van die roedel, maar een andere wolf. dat was idd een piratencrew maar daar had ik niks mee te maken.
Maximo is nog alfa van de shadows geweest, en hij was gewoon een piratenwolf c:

Ja Tékorr was een tijdje geleden online volgens mij. Ik was er niet bij toen de hele roedel werd opgezet ofz, ik kwam pas toen WS helemaal doodgebloed was en er maar 3 mensen online waren per dag ofz... xD

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Onzin topic - Pagina 16 Hancoc12
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 12:03 pm

Hancock schreef:
Thomas schreef:
oh nee!! dat was denk ik van Rebecca toen, de Rebecca van Tékorr? al was Tékorr geen alfa van die roedel, maar een andere wolf. dat was idd een piratencrew maar daar had ik niks mee te maken.
Maximo is nog alfa van de shadows geweest, en hij was gewoon een piratenwolf c:

Ja Tékorr was een tijdje geleden online volgens mij. Ik was er niet bij toen de hele roedel werd opgezet ofz, ik kwam pas toen WS helemaal doodgebloed was en er maar 3 mensen online waren per dag ofz... xD



Same xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 12:04 pm

@Naomi; omg thanks??? is zo fijn om te lezen haha
@Garnaal; rip WS. ja dat was echt het hoogtepunt van mijn wolven rpg bestaan. al heb ik met Maximo nog een tijdje hier op Serigala (de eerste versie) rondgehangen en toen Kiki het even druk had, de taak van admin op me genomen. maar ik weet niet meer of Rebecca haar piraten roedel dan op WS was of hier. call me dory want ik vergeet echt alles hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 12:05 pm

@ Lucas, ja vond dat leuk RPG'en op WS nog toen hij de Shads overnam en ook in het begin hier op Serigala! Was funnn.

_________________
Onzin topic - Pagina 16 1pc5qg
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 12:06 pm

Btw, ik ga wel straks klaarmaken voor crematie enz miss daarna nog ff on maar i don't think so.. Pff, ik ga traantjes niet binnen houden dussss Wish Me Luck ..

_________________
Onzin topic - Pagina 16 Emmase12
Made by: Lotte
Terug naar boven Ga naar beneden
Hancock

Hancock


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 12:06 pm

Yeah, ik zat misschien maar 1 á 2 jaar op WS, maar ik vind het nog steeds hyperirritant om te bedenken dat álles weg is. Wink

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Onzin topic - Pagina 16 Hancoc12
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 12:08 pm

Sterkte straks Silke! :c

Ja het is echt zonde dat je het niet meer terug kan lezen/vinden. Ben vergeetachtig als de pest dus was echt een wonder dat ik Iana haar siblings etc nog kon oprakelen :')
Hancock's ava is trouwens echt vet! Luvvv it.

_________________
Onzin topic - Pagina 16 1pc5qg
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 12:08 pm

@Naomi; ja man ik weet nog dat gevecht tussen de Shads (toen Mini nog alfa was) en Tékorr zn roedel.. was dat BloodClan of hoe heette die weer? anyways toen was er dikke drama omdat Tékorr Eystra aanviel en toen moest Maximo voor bodyguard spelen, maar dat vertrouwde Iana dan weer niet hahaha
of toen Eystra en Jazz wat kregen en Iana ook suspicious was hahahaha damn
@Garnaal; ja omygod ik vind het zo zo zo zo jammer want ik had iets van 'ik copy paste alles' maar ik had 8 of zoiets accounts en het was gewoon teveel man. maar het was toen eerst gewoon gesloten dus ik dacht de posts zijn safe, maar toen was alles ineens helemaal weg :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Hancock

Hancock


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 12:14 pm

@Naomi: Thx! Eigenlijk een deel van zijn gezicht helemaal dood en kaalig moeten zijn, maar mijn Photoshopskills zijn nog jong (net zoals ikzelf eigenlijk). ^^

@Lucas: Ik zal sowieso de setjes en andere mooie dingen van WS weer willen zien. Er waren echt 1000 setjesshoppen ofz. En uiteraard mijn hele dramatische Kyerean-naar-de-Darkside verhaallijn zou ik wel terug willen hebben.

Waarom ging WS überhaupt ineens weg? Er waren mensen nog actief daar. Wink

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Onzin topic - Pagina 16 Hancoc12
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurens

Laurens


Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Emptyma maa 27, 2017 12:15 pm

Ik ben ook gekomen rond de tijd dat Garnaal, Lois en Eva kwamen, vindt het echt jammer dat de hele site weg is. :C Ik wil mijn rare beginnerspostjes nog eens herlezen joh. Al valt er niet veel te lezen, twee of drie zinnen ofzo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 16 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: