Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende
Thomas

Thomas


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:16 pm

ik heb Maximo z'n profile pic nog liggen hahahah. deze was toen ooit gemaakt door Quinty, met de rest van een setje natuurlijk, maar dat ben ik helaas kwijt
Onzin topic - Pagina 17 EV4ZVz8

en ik weet niet zo goed waarom het ineens weg ging, ik denk door ruzie maar ik was er toen al lang niet meer bij. had geen zin om er energie in te steken dus ben ik het af getrapt haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:17 pm

@ Lucas, hahahaha dat was inderdaad echt drama. Pff geen idee, was dat niet Hidden Crusades? Of toch wel Bloodclan? Heb inmiddels zoveel roedels gezien.. No ideaaa.

@ Garnaal, ik vind het goed gelukt hoor! Het oogt ook niet echt fake, so good job c: Hoe jong ben je dan? Now i'm curious!

Volgens mij ging WS weg omdat Sharon er geen tijd meer voor had en het niet wilde overdragen? Excuse me if im wrong

_________________
Onzin topic - Pagina 17 1pc5qg
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:18 pm

Thomas schreef:
ik heb Maximo z'n profile pic nog liggen hahahah. deze was toen ooit gemaakt door Quinty, met de rest van een setje natuurlijk, maar dat ben ik helaas kwijt
Onzin topic - Pagina 17 EV4ZVz8

en ik weet niet zo goed waarom het ineens weg ging, ik denk door ruzie maar ik was er toen al lang niet meer bij. had geen zin om er energie in te steken dus ben ik het af getrapt haha

Aarrrr ja dat setje was cool!

Er was sowieso veel gezeik van alle kanten geloof ik

_________________
Onzin topic - Pagina 17 1pc5qg
Terug naar boven Ga naar beneden
Hancock

Hancock


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:26 pm

@Fien: Yaaz weet je nog toen Ashia zichzelf per ongeluk had vergiftigt en Ama haar kwam redden met speenkruid ofz... xD Of toen Tana van de Waterval was geflikkerd en de boel van heel droevig naar heel vrolijk switchte? want Bageera ging legit met Game spelen terwijl zijn halfzus misschien wel dood was ofz

@Naomi: 13 jaartjes, bijna 14. Niet de jongste, maar ik hoor wel bij de jeugd van tegenwoordig... xD

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Onzin topic - Pagina 17 Hancoc12
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alecto

Alecto


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:27 pm

Iana schreef:
@ Lucas, hahahaha dat was inderdaad echt drama. Pff geen idee, was dat niet Hidden Crusades? Of toch wel Bloodclan? Heb inmiddels zoveel roedels gezien.. No ideaaa.

@ Garnaal, ik vind het goed gelukt hoor! Het oogt ook niet echt fake, so good job c: Hoe jong ben je dan? Now i'm curious!

Volgens mij ging WS weg omdat Sharon er geen tijd meer voor had en het niet wilde overdragen? Excuse me if im wrong

Bloodclan dacht ik, in die tijd was ik ook al komen piepen x)

Sharon wilde het idd niet overdragen. Weet nog dat ze zo'n topic had gemaakt waarin ze vertelde dat ze t ging sluiten en er toen een heel drama aan te pas kwam. Had alleen ook niet direct verwacht dat ze heel t spel ging wissen
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:28 pm

Thanks Noami <3

_________________
Onzin topic - Pagina 17 Emmase12
Made by: Lotte
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:29 pm

De Bloodclan was van Vixen en Scrouge (did I spell that right?) dacht ik. Of in ieder geval toen ik er met Sucic rondhuppelde xD

_________________
Onzin topic - Pagina 17 Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:31 pm

@ Garnaal, nu voel ik mij oud x] ...

Nee het had wel leuk geweest als je het nog wel terug kon lezen oid

_________________
Onzin topic - Pagina 17 1pc5qg
Terug naar boven Ga naar beneden
Alecto

Alecto


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:31 pm

Ah yess dat kan ook. Weet dat ik op een gegeven moment wel een wolfje in de bloodclan had
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:32 pm

Ik wil eig. nog ff kijken of ik open topic kan droppen voorddat we weggaan Razz Too many inspi for Ems Very Happy

Ik wou dat WS gwn poeff weer bestond xc

_________________
Onzin topic - Pagina 17 Emmase12
Made by: Lotte
Terug naar boven Ga naar beneden
Siegmund

Siegmund


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:33 pm

Het liefst zou ik gewoon m'n oude topics willen kunnen teruglezen. De rest hoeft van mij niet zo meer tbh

_________________
Onzin topic - Pagina 17 Sieg_SIG
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurens

Laurens


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:33 pm

Hancock schreef:
@Fien: Yaaz weet je nog toen Ashia zichzelf per ongeluk had vergiftigt en Ama haar kwam redden met speenkruid ofz... xD Of toen Tana van de Waterval was geflikkerd en de boel van heel droevig naar heel vrolijk switchte? want Bageera ging legit met Game spelen terwijl zijn halfzus misschien wel dood was ofz

@Naomi: 13 jaartjes, bijna 14. Niet de jongste, maar ik hoor wel bij de jeugd van tegenwoordig... xD

Jaaaa, goeie ouwe tijden xD
En weet je nog dat Ashia allemaal dierenshit verstopte ofzo en ze bang was dat Ama het ging ontdekken xD Lol good old times.

Ik heb maar van een post moeten huilen, en dat is toen die reu in de oorlog tussen Shad's en Heros stierf xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hancock

Hancock


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:37 pm

Laurens schreef:
Hancock schreef:
@Fien: Yaaz weet je nog toen Ashia zichzelf per ongeluk had vergiftigt en Ama haar kwam redden met speenkruid ofz... xD Of toen Tana van de Waterval was geflikkerd en de boel van heel droevig naar heel vrolijk switchte? want Bageera ging legit met Game spelen terwijl zijn halfzus misschien wel dood was ofz

@Naomi: 13 jaartjes, bijna 14. Niet de jongste, maar ik hoor wel bij de jeugd van tegenwoordig... xD

Jaaaa, goeie ouwe tijden xD
En weet je nog dat Ashia allemaal dierenshit verstopte ofzo en ze bang was dat Ama het ging ontdekken xD Lol good old times.

Ik heb maar van een post moeten huilen, en dat is toen die reu in de oorlog tussen Shad's en Heros stierf xD

Oh ja, toen was Ama zwanger van haar 3 rascals tho. Ik snap nog steeds niet waar dat topic op sloeg... xD

Yeah? Ik had gehoord dat veel mensen tranen kregen toen Scarleg dood ging. Razz ik heb eigenlijk nog nooit moeten huilen van een post. wel lachen

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Onzin topic - Pagina 17 Hancoc12
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:39 pm

oooh ja Vixen en Scourge. was er toen ook eens geen Lust en Scourge? want ik weet nog dat Maximo met Lust eens in de bosjes was gedoken en dat Scourge daarom f'cking boos was hahahah en toen werden ze aartsvijanden
Terug naar boven Ga naar beneden
Siegmund

Siegmund


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:40 pm

Wacht Scarleg ging dood? xD

\\ Lucas,
Zou kunnen, maar ik denk dat dat voor mijn tijd was xD

_________________
Onzin topic - Pagina 17 Sieg_SIG
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurens

Laurens


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:41 pm

Thomas schreef:
oooh ja Vixen en Scourge. was er toen ook eens geen Lust en Scourge? want ik weet nog dat Maximo met Lust eens in de bosjes was gedoken en dat Scourge daarom f'cking boos was hahahah en toen werden ze aartsvijanden

Waarom lachte ik hierom xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:41 pm

de drama me jongen dat was echt top entertainment hoor hahahahah
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:43 pm

Siegmund schreef:
Wacht Scarleg ging dood? xD

\\ Lucas,
Zou kunnen, maar ik denk dat dat voor mijn tijd was xD

Niet die van Val xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alecto

Alecto


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:43 pm

Thomas schreef:
oooh ja Vixen en Scourge. was er toen ook eens geen Lust en Scourge? want ik weet nog dat Maximo met Lust eens in de bosjes was gedoken en dat Scourge daarom f'cking boos was hahahah en toen werden ze aartsvijanden

Wacht jawel ik kan me wel iets van een Lust herinneren. Zou alleen begod niet weten wie Lust speelde tbh
Terug naar boven Ga naar beneden
Siegmund

Siegmund


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:43 pm

Ik weet nog dat Vixen met Sucic heeft lopen flirten en er toen ineens allemaal vreemde wolven Sucic te hulp schoten, de hele Bloodclan zich vervolgens ermee ging bemoeien and it was absolute chaos xDDD

_________________
Onzin topic - Pagina 17 Sieg_SIG
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas

Thomas


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:44 pm

Marjolein toch? dezelfde van Vixen... denk ik hahahah
damn son
anyways ik ga straks maar eens het topicje aanmaken waarin Thoms reunite met Alecto, Hamilton, Laurens en Mitch. al heb ik nog steeds niks gehoord van Puck tho
Terug naar boven Ga naar beneden
Hancock

Hancock


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:45 pm

Siegmund schreef:
Wacht Scarleg ging dood? xD

Toen ik naar WS kwam, had ik Amatariseu een NPC-broertje gegeven: Scarleg. Nou ja, hartstikke leuk, een invalide sidekick voor Ama (die nog geen battlemaster, bodybuilder, albino en Scotswolf was), maar op een gegeven moment heb ik hem laten vermoorden door Eva's inmiddels vermoordde karakter Salia (killed by Tana). Toen kwam er een hartstikke emotioneel topic bij het Watermolen-gedoe bij de Rivier, waarbij sommige mensen meldde dat ze hadden gejankt en shit..

.. maar goed, nog geen week later maakte Valerie ineens een account aan genaamd 'Scarleg'. En die Scarleg is Ama's man geworden. Razz

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Onzin topic - Pagina 17 Hancoc12
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:45 pm

Al die memories c':

Maar moet nu gaaaaan ;c

_________________
Onzin topic - Pagina 17 Emmase12
Made by: Lotte
Terug naar boven Ga naar beneden
Hancock

Hancock


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:46 pm

Emma schreef:
Al die memories c':

Maar moet nu gaaaaan ;c

Ayy, suc7 met wat je ook gaat doen!! Very Happy

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Onzin topic - Pagina 17 Hancoc12
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Siegmund

Siegmund


Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Emptyma maa 27, 2017 12:47 pm

Hancock schreef:
Siegmund schreef:
Wacht Scarleg ging dood? xD

Toen ik naar WS kwam, had ik Amatariseu een NPC-broertje gegeven: Scarleg. Nou ja, hartstikke leuk, een invalide sidekick voor Ama (die nog geen battlemaster, bodybuilder, albino en Scotswolf was), maar op een gegeven moment heb ik hem laten vermoorden door Eva's inmiddels vermoordde karakter Salia (killed by Tana). Toen kwam er een hartstikke emotioneel topic bij het Watermolen-gedoe bij de Rivier, waarbij sommige mensen meldde dat ze hadden gejankt en shit..

.. maar goed, nog geen week later maakte Valerie ineens een account aan genaamd 'Scarleg'. En die Scarleg is Ama's man geworden. Razz

Ah zo ik dacht al xD

Ik ga ook eens een poging wagen met Sieg te posten.. Maar eerst eten >D

_________________
Onzin topic - Pagina 17 Sieg_SIG
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 17 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: