Serigala

Deel

♢ Fight between two worlds.

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Cainen

Cainen

♢ Fight between two worlds. Empty
BerichtOnderwerp: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptyma feb 08, 2016 4:52 pm

R I O T
- They come with all, so do we.

Hey allemaal! C:
Zoals jullie allemaal weten is Serigala een nieuw begin voor vele en is het hier goed actief! Het leek me een goed ideetje om daarom de nieuwe start in het voordeel te gebruiken en om een verhaallijn te beginnen. Lijkt jouw dit iets? Lees dan vooral verder! We hebben verschillende rollen nodig die van belang zijn, dus voor dat je jezelf aan meld moet je er zeker van zijn dat je actief kan blijven.

10/02/2016
Het topic voor rol 1 is van start gegaan!

12/02/2016
De 2 VS 2 topics mogen geopend worden!

Verhaallijn:

Elke wolf heeft zijn eigen gebeurtenissen mee gemaakt. Momenten die ze nooit zullen vergeten, zowel goede als slechte. Cainen heeft dit ook ervaren en dan vooral op de nadruk bij de slechte gebeurtenissen en herinneringen die nog altijd in zijn hoofd rond spoken. Hij is als pup geboren in een grote familie hier in Serigala. Een half jaar na zijn geboorte gebeurde het meest onverwachte: Buitenstaanders stroomde het gebied binnen. Het waren er niet veel en toen der tijd werden ze met liefde verwelkomt en kregen ze een nieuw thuis. Echter liep het na verloop van tijd mis, een machtsstrijd ontstond er en de vreemdelingen waren uit op moord. Ze slaagde hierin waarbij Cainen's zijn gehele familie werd uitgeroeid en de pup met enorme wraak en schuld gevoelens. De moordenaars vertrokken en Cainen zijn afschuw vergrootte: Vreemdelingen zouden nooit meer welkom zijn.

Andere buitenstaanders hebben zich in het land van Serigala gevestigd. Het word drukker, er zijn meer vreemde geuren en bovendien zal het jagen nu een grotere strijd worden. Er zal een gevecht ontstaan tussen de 'originele' bewoners die veiligheid willen voor hun land en de 'nieuwelingen' die juist zijn gevlucht voor het gevaar.

Plan van aanpak

- Cainen zal iemand van de buitenstaanders aanspreken en waarschuwen dat niemand welkom is
- Er worden 2 vs 2 groepen gemaakt. Hierin krijg je dus een topic met 2 buitenstaanders en 2 bewoners die het tegen elkaar op nemen. In deze topics beseffen de groepen dat de buitenstaanders sterk zijn en willen vechten voor hun verblijf, en dat ze ook wel dergelijk een bedreiging vormen.
- De waarschuwing zal serieus genomen worden en na de aanvaring tegen elkaar beseffen de groepen dat de grens is overschreden. Van allebei de kanten zullen de wolven een groep verzamelen waarin er een discussie vormt. Het eindoordeel ;  ze nemen het tegen elkaar op.
- Gevangen worden genomen. De 'riot' groep neemt een gevangenen van de nieuwelingen en dreigt dat ze één voor één aan de beurt komen
-  Een gevecht start. De nieuwelingen laten hunzelf niet zomaar weg jagen, laat staan dat ze een bedreiging pikken.

Rollen

Rol 1: Cainen komt in aanraking met een wolf uit een ander gebied en waarschuwt deze. Deze wolf zal ook het topic openen om de groep aan hun kant te verzamelen en zal de aanzetter zijn om terug te vechten.
Gespeeld door: Amatariseu

Rol 2: Deze rol zijn voor alle wolven die zich willen aanmelden en die geboren zijn in Serigala. Ze willen het gebied voor hun zelf en zijn bereid hier voor te vechten.
Gespeeld door: Aedan- Akina- Cainen- Kana- Aqua

Rol 3: Deze rol zijn voor alle wolven die van buitenaf Serigala komen. Ze willen een veilig thuis en voelen de ongemak tussen de oudere bewoners. Nadat ze weten dat ze niet geaccepteerd worden besluiten ze om zich aan te sluiten bij het personage in rol 1 en terug te vechten.
Gespeeld door:Syren - Amatariseu-Scarleg - Victoria - Seneca- scarleg

Rol 4: Een gevangen. Dit hoeft er niet perse 1 te zijn, maar houd er wel rekening mee dat deze wolven niet zacht behandelt zullen worden tijdens de gevangenname.  
Gespeeld door: Kova-Bij gevangenname een scheur in haar oor.-[/i] Jormungand-

Rol 5: Degene die de gevangene tijdens de strijd en bewaakt.
Gespeeld door:

Rol 6: Degene die de gevangene bevrijd.
Gespeeld door: Victoria

Er moeten aan beide partijen genoeg wolven zijn zodat de gevechten eerlijk worden. Rol 4,5 en 6 zullen na de bevrijding gewoon mee vechten.

Groepen

Hier worden de groepen gevormd voor de 2 versus 2 topics. We willen voorkomen dat er té veel overpower word gebruikt dus zullen jullie van te voren moeten bespreken wat er wél mag gebeuren bij je eigen karakter! Degene die de topics opent kan dit er ook bij zetten om het overzichtelijker te maken.

Groepen:

P.S ;  de verwondingen zijn om aan te geven wat is toegestaan bij de tegenstander. Of dit uiteindelijk ook gebeurd / de aanval slaagt bepaald het persoon zelf.

In het eind gevecht komen alle wolven bij elkaar. Hier mag je tegen elkaar iedereen vechten en word de gevangene uiteraard bevrijd. Maak wel duidelijk tegen wie je het op neemt. C:

Vragen? Zet maar neer of stuur een bericht (:

Even voor de duidelijkheid: Er is geen vaste winnaar.In het eind gevecht bepaal je zelf of de wolf verliest of wint of gelijkspel krijgt. Uiteindelijk worden de nieuwelingen geaccepteerd maar dit bepaald jij natuurlijk zelf in de RPG over hoe je dit aanpakt- of misschien krijg je een grotere haat x)

Laatst aangepast door Cainen op vr apr 15, 2016 8:04 pm; in totaal 33 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Khuolema

Khuolema

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptyma feb 08, 2016 7:51 pm

Ik kan Kova opgeven als gevangene, als het kan! Razz

Laatst aangepast door Khuolema op ma feb 08, 2016 8:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Nemy

Nemy

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptyma feb 08, 2016 8:08 pm

Gaaf, ik wil ook mee doen! Ga nog even nadenken welke rol Nemy krijgt maar I'm in!
Syren

Syren

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptyma feb 08, 2016 8:11 pm

Ik join ook in, als dat mag Very Happy
Rol 3 lijkt me dan het handigst

Laatst aangepast door Syren op di feb 09, 2016 11:28 am; in totaal 1 keer bewerkt
Sucic

Sucic

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptyma feb 08, 2016 8:25 pm

Ik denk dat ik Aedan's verhaallijn wel een kleine aanpassing kan geven zodat hij bij rol 2 past. (Ondanks dat zal hij niet in Serigala zijn geboren, maar er zeker al een jaar of langer wonen, als dat oke is)
Poppy

Poppy

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptyma feb 08, 2016 8:37 pm

*Ik wil ook mee doen* ^^
Super plot c: Ik weet alleen niet welk van mijn accounts,.. Poppy dat hier al leeft, of Rowan dat ook een nieuweling is maar niet vanuit Wolf Story
Tristan

Tristan

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptyma feb 08, 2016 8:53 pm

Tris wilt ook wel meedoen, al zal het vooral zijn voor zijn eigen plezier xD
Maar hij zou dan wel bij rol 2 kunnen dan
Akina

Akina

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptyma feb 08, 2016 8:56 pm

en natuurlijk doet Akina ook mee en is de rol al besproken (A)
Biscuit

Biscuit

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptyma feb 08, 2016 9:44 pm

Ik wil ook meedoen, maar ik weet nog niet welke rol. Biscuit is hier niet echt nieuw, hij is hier al eerder een tijd geweest. Maar misschien dat hij in die tijd vijanden met Cainen is geworden? Of dat hij de vreemdeling is die Cainen waarschuwt? Ik kijk denk ik nog even. Misschien heb jij eventueel een idee?
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptydi feb 09, 2016 11:02 am

Rol 1? Cool zo'n verhaallijntje hehe Razz
Emaya

Emaya

Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Partner:

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptydi feb 09, 2016 11:22 am

Rol 3 :3
Cainen

Cainen

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptydi feb 09, 2016 12:35 pm

Top dat jullie allemaal zo enthousiast zijn! What a Face

Ik zet de rollen er bij als je het er niet mee eens bent tegen welk team jullie vechten dan moet je even een bericht sturen ^^

@Sucic, dat is oké. Cainen zal hem minder vertrouwen maar de hulp accepteren!
@ Poppy, lastige keus! Anders kun je misschien kijken bij welke rollen we nog wolven nodig hebben zodat we gelijk lopen aan beide kanten :3
@Biscuit, ik vind het allebei een leuk idee! Het kan zijn dat je samen met Amatariseu de waarschuwing krijgt en dat Cainen zich de ruzie met Biscuit herinnert en dit ook een reden is voor de bedreiging. Anders moet je even met Ama overleggen of dat oké is C: Dan hebben jullie allebei rol 1 maar zelf even kijken wie de 'aanzetter' word om terug te vechten.
Poppy

Poppy

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptydi feb 09, 2016 1:03 pm

Oké, dan zie ik wel c:
Eventueel kan ik bij beiden partijen, Rowan bij de nieuwelingen en Poppy bij de bewoners van Serigala. Ik denk dat ik beiden wel actief zal kunnen houden.

En zijn er bij beiden groepen gevangenen? ik zie het nergens staan, misschien heb ik erover gelezen..
Cainen

Cainen

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptydi feb 09, 2016 1:34 pm

Ik heb expres een gevangen rol verzonnen aan 1 kant als chantage materiaal zeg maar, de nieuwelingen willen juist geaccepteerd worden of iets dus het leek me verstandig om die geen gevangen te laten nemen. Tenzij iedereen dit beter vind maar dan hoor ik het wel (:
Kova

Kova

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptydi feb 09, 2016 1:37 pm

Ik heb ook een klein vraagje, wie wint er? Het lijkt me niet eerlijk dat de vreemdelingen worden weggedreven, maar eveneens als de 'inboorlingen' worden verdreven. Wat gebeurt er als een partij wint?
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptydi feb 09, 2016 1:53 pm

Cainen schreef:
Top dat jullie allemaal zo enthousiast zijn! What a Face

Ik zet de rollen er bij als je het er niet mee eens bent tegen welk team jullie vechten dan moet je even een bericht sturen ^^

@Sucic, dat is oké. Cainen zal hem minder vertrouwen maar de hulp accepteren!
@ Poppy, lastige keus! Anders kun je misschien kijken bij welke rollen we nog wolven nodig hebben zodat we gelijk lopen aan beide kanten :3
@Biscuit, ik vind het allebei een leuk idee! Het kan zijn dat je samen met Amatariseu de waarschuwing krijgt en dat Cainen zich de ruzie met Biscuit herinnert en dit ook een reden is voor de bedreiging. Anders moet je even met Ama overleggen of dat oké is C: Dan hebben jullie allebei rol 1 maar zelf even kijken wie de 'aanzetter' word om terug te vechten.

Aye! Wanneer ben je van plan dat topic te maken? Kheb momenteel
Ama's eerste Serigala-topic open staan? Wil je die gebruiken? Razz
Cainen

Cainen

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptydi feb 09, 2016 1:58 pm

@ Kova , er zal eigenlijk geen winnaar uit komen. Zal ik er even bij zetten, beide partijen zijn namelijk sterk daarom wil ik dat er een gelijk aantal wolven zijn aan beide kanten. Ik doe bijvoorbeeld zelf dat als Cainen te erg verwond raakt hij zich wel terug moet trekken. Een andere optie is dat hij het bijvoorbeeld - met moeite, heeeul veel moeite- een beetje accepteert :3

@ Ama, ik wil nog even wachten tot er meerdere mensen zich aanmelden om er zeker van te zijn dat alle rollen zijn vervuld. Ik zal wel reageren maar het kan dus langer duren voordat ik antwoord xD
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptydi feb 09, 2016 2:11 pm

Cainen schreef:

@ Ama, ik wil nog even wachten tot er meerdere mensen zich aanmelden om er zeker van te zijn dat alle rollen zijn vervuld. Ik zal wel reageren maar het kan dus langer duren voordat ik antwoord xD

Dan kan ik het topic beter voor andere dingen gebruiken en wachten
tot er genoeg peepz zijn voor het verhaallijn-topicje. Razz
Mocht er iemand geïnterseerd zijn, het is in de Runswick Fields uwu
Biscuit

Biscuit

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptydi feb 09, 2016 4:55 pm

Ik vind het echt een heel goed idee! Very Happy Dit idee past heel goed bij hem. Ik bedenk ook nog even waar de ruzie over zou kunnen gaan al heb ik al een klein idee. Als jij een idee over het onderwerp van de ruzie hebt moet je het zeggen C:
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptydi feb 09, 2016 5:00 pm

Biscuit schreef:
Ik vind het echt een heel goed idee! Very Happy Dit idee past heel goed bij hem. Ik bedenk ook nog even waar de ruzie over zou kunnen gaan al heb ik al een klein idee. Als jij een idee over het onderwerp van de ruzie hebt moet je het zeggen C:

Wil jij de aanzetter van de gevecht worden, of zou
ik het doen? Razz Me, me, me! Choose me!
Biscuit

Biscuit

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptydi feb 09, 2016 5:07 pm

Amatariseu schreef:
Biscuit schreef:

ik het doen?  Razz Me, me, me! Choose me!

Mij maakt het niet zo heel erg uit. Biscuit is wel iemand die het leuk vind andere uit te dagen en die ook zonder echt een goede rede een ruzie/gevecht zou beginnen. Het past ook wel erg goed bij hem. Maar als het beginnen van een gevecht ook heel erg goed bij Amatariseu past kan zij het ook wel doen. Al zou ik het ook wel heel graag willen xD
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptydi feb 09, 2016 5:08 pm

Biscuit schreef:
Amatariseu schreef:
Biscuit schreef:

ik het doen?  Razz Me, me, me! Choose me!

Mij maakt het niet zo heel erg uit. Biscuit is wel iemand die het leuk vind andere uit te dagen en die ook zonder echt een goede rede een ruzie/gevecht zou beginnen. Het past ook wel erg goed bij hem. Maar als het beginnen van een gevecht ook heel erg goed bij Amatariseu past kan zij het ook wel doen. Al zou ik het ook wel heel graag willen xD

Allebei tegelijk.... xD
Biscuit

Biscuit

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptydi feb 09, 2016 5:11 pm

Misschien kan dat inderdaad wel, dat ze allebei boos zijn en gewoon allebei beginnen xD Biscuit zal door een ruzie wel al een hekel aan Cainen hebben dus die zou het niet erg vinden samen met iemand anders die hij verder niet kent wat tegen hem te doen. Ik denk dat het wel mogelijk is
Amatariseu

Amatariseu

Wolven profiel

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptydi feb 09, 2016 5:40 pm

Deal! Razz
Kai
Administrator

Kai

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Emptydi feb 09, 2016 5:46 pm

Misschien wel interessant voor de Shads inderdaad, want die willen land gaan claimen ghehe
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: ♢ Fight between two worlds.   ♢ Fight between two worlds. Empty

Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fight First or Family First? {Emaya}
» Fight Song. {Huiltopic Shads}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: CHARACTER MANAGEMENT :: The Wolf's Den :: Verhaallijnen-
Ga naar: