Serigala


 

Deel
 

 Sidetracked {Open}

Ga naar beneden 
Sin

Sin


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Sidetracked {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Sidetracked {Open}   Sidetracked {Open} Emptywo sep 14, 2016 9:04 pm

De wind veranderde met een ruk van richting en liet zo het jonge hert weten van haar aanwezigheid. Met een grauw sprong Sin uit de bosjes, maar het jonge dier had al de benen genomen voordat ze het had kunnen verhinderen. Haar rommelende maag weerhield haar er echter van om op te geven, dus zette ze de achtervolging in, zachtjes haar eigen onhandigheid vervloekend. Ze was geboren en getogen in een roedel, waar ze vaal als afleiding werd gebruikt, waar ze haar littekens aan dankte, en kon amper zelf jagen. In de roedel had je altijd het voordeel van het getal, nu moest ze plots zichzelf leren hoe alleen te jagen. Niemand had haar ooit geleerd hoe ze een konijn of haas moest besluipen, dus gooide ze zich op de grotere prooidieren, maar opnieuw, als onervaren jager was dat lang niet altijd succesvol. Deze wilde ze echter niet laten ontsnappen.
Zo bleef ze een geleidelijk tempo aanhouden waarbij ze regelmatig naar de poten van het hert hapte om deze zo te vermoeien. Het leek te lukken, maar de jonge wolvin was zo gefocust dat ze niet op haar omgeving lette en niet door had hoe ze het Dalrey Forest binnen trad.
Haar vaal blauwe ogen lichtten even kort op toen het hert door haar poot ging, een teken van vermoeidheid. Ze besloot het risico te nemen en nam een indrukwekkende sprong, waarbij de wolvin een dodelijke hoef naar het hoofd ontweek en met één krachtige bijt de keel dichtkneep, totdat het beest stikte en dood tussen haar kaken hing.
Toen de adrenaline van de jacht uit haar systeem verdween bemerkte ze dat ze zich in vreemd gebied bevond. Het was pas enkele dagen terug dat ze Serigala binnen was gekomen, en ze zou de naam van dit bos niet kunnen benoemen. Wat ze wél wist, was dat hier de sterke geur van een roedel hing. Meteen was ze alert, maar ze wilde haar wel verdiende maaltijd niet mislopen. Dus stortte ze zich op het hert en werkte zoveel mogelijk van  het vlees naar binnen voordat een of andere party pooper het zou verpestten.


-open!

_________________
Death inspires me
Sidetracked {Open} 2ebu70h
Like a dog inspires a rabbit


Laatst aangepast door Sin op zo sep 18, 2016 8:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Sidetracked {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sidetracked {Open}   Sidetracked {Open} Emptyza sep 17, 2016 6:16 pm

Iel, indringer. Met enige moeite hees de reu zich in de benen. Het was alweer een tijdje geleden dat er een wolf de grenzen was gepasseerd. Waar haalden die honden het lef toch vandaan. Veel anderen in het kamp waren er niet om het ‘probleem’ op te lossen, dus ging hij er maar op af. Wie weet kwam er ooit wel een dag dat z’n inzet beloond werd. Alhoewel een rol als alfa misschien wel verkeken was. Zijn ouders waren allebei uit zijn leven verdwenen en Kai zou eerder gaan voor een zoon of dochter van zichzelf. Toch had hij wel een klein voorsprongetje wat de anderen betrof. Hij wist dat Aissar zich niet echt geliefd had gemaakt en Neveah weinig van zich liet horen. Tank was al helemaal niet de geschikte kandidaat.

Ondertussen was de reu al op plaats delict aangekomen. Een grijzige wolvin stond ergens voor hem met een stuk vlees in d’r bek. Een vers gedood hertje. Hij zou de moeite niet nemen om in z’n eentje op een hert te gaan jagen. ”Boe.” Ondertussen stond hij enkele wolflengtes verwijderd tegenover de teef. ”Je mag dat wat in je bekkie is nog doorslikken, maar dan zou ik als ik jou was ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk verdwijnt.” Hij hoopte hier een winsituatie uit te creëren. Hij zou zogenaamd terug kunnen komen in het kamp met een flink stuk vlees en daarmee punten winnen.

_________________
Sidetracked {Open} 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Sin

Sin


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Sidetracked {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sidetracked {Open}   Sidetracked {Open} Emptyzo sep 18, 2016 8:58 pm

Zoals ze al had kunnen verwachten, kreeg ze al snel gezelschap. ”Boe.” De wolvin nam nog een laatste stuk vlees in haar bek, waarna ze zich naar de vreemdeling omdraaide die, zoals ze al had verwacht, een sterke roedelgeur op zijn bruine vacht droeg. ”Je mag dat wat in je bekkie is nog doorslikken, maar dan zou ik als ik jou was ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk verdwijnt.” En dat deed ze. Rustig slikte ze het stuk vlees door en likte haar lippen af, beseffend dat ze er waarschijnlijk niet al te charmant bij liep, met het bloed van het hert klevend aan haar vacht. Maar ach, wat deed dat er toe, ze was nooit erg ijdel geweest.
"En wat als ik dat niet doe?"Er lag een haast uitdagende blik in haar vaal blauw ogen. Haar woorden waren echter niet gemeend, immers was ze niet dom genoeg om een gevecht aan te gaan met een wolf zoals hem en dat was ook wel van haar houding af te lezen, maar peilen kon nooit kwaad, right?

_________________
Death inspires me
Sidetracked {Open} 2ebu70h
Like a dog inspires a rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
Neveah

Neveah


Sidetracked {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sidetracked {Open}   Sidetracked {Open} Emptyma sep 19, 2016 11:13 am

Ze had laatst haar dag door gebracht met Zayn en ze waren beide weer teruggekeerd naar hun oude vertrouwde gebied. Ze lag op haar zijkant op de grond te spelen met een veldmuisje dat ze had opgesloten tussen haar klauwen. Ze deed af en toe haar poot open om de muis doen laten denken dat die kon ontsnappen. Gauw deed ze haar poot weer op de ander. Toch wist de muis van haar klauwen te ontkomen en ging er vlug vandoor. Met een ruk stond ze weer op vier poten en sprintte ze achter het muisje aan. Ze had de muis niet meer in haar zicht en de geur van een onbekende wolf drong haar reuk zintuigen binnen, die van Zayn rook ze ook. Waarschijnlijk was Zayn er al op afgegaan, maar Neveah had al een tijd niks meer van zichzelf laten horen binnen de roedel. Misschien als ze Zayn mee hielp de onbekende wolf weg te jagen dan kon haar moeder misschien weer een beetje trots op haar zijn. Met haar kop laag liep ze geruisloos op de geuren af. Eenmaal achter een boom hoorde ze Zayn haar nog aardig waarschuwen de plek te verlaten. Het was een slanke, grijze teef met blauwe ogen. De uitdagende blik die de teef trok stond Neveah niet aan, ze stond achter de teef. Het was nu alleen maar afwachten tot dat ze zou vertrekken of de consequenties ondervinden wanneer ze zou blijven. "En wat als ik dat niet doe?" Sprak de grijze teef. Een speelse grijns krulde zich rond de snoet van Neveah. Ze sloop richting de teef en stond recht achter haar. Een luidde grom verliet Neveah's bek en ze ontblote haar tanden. "Daar zul je snel genoeg achter komen." Sprak ze streng.

_________________
Sidetracked {Open} Bfh0m9
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Sidetracked {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sidetracked {Open}   Sidetracked {Open} Emptydo sep 22, 2016 6:03 pm

De teef leek het niet helemaal eens te zijn met z’n plan en stond nadat ze het laatste stukje had weg gekauwd nog steeds voor hem. ”En wat als ik dat niet doe?” zei ze. God, waarom had hij altijd dit soort types. Waarom snapten sommige wolven niet dat ze hier niet thuishoorden? Voordat hij er iets op kon zeggen hoorde hij opeens naast zich een stem. ”Daar zul je snel genoeg achter komen.” Het was de stem van Neveah dit opeens was opgedoken. Nu viel in ieder geval zijn plan om het vlees te presenteren aan z’n roedelleden alsof hij het had gevangen in duigen. ”Ik zou maar oppassen, want deze dame kan hard bijten,” grapte hij. Hij kende Neveah niet heel goed, maar van de dochter van Kai mocht je wel wat verwachten.

_________________
Sidetracked {Open} 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Sin

Sin


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Sidetracked {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sidetracked {Open}   Sidetracked {Open} Emptydo sep 22, 2016 8:57 pm

Ze hoorde de andere wolvin al enkele tellen voordat ze zichzelf met luidde, niet al te vriendelijke grom bekend maakte. Even trok ze wat geïrriteerd met haar oor bij dit niet al te beleefde gebaar. "Daar zul je snel genoeg achter komen." Sin haar kop naar de wolvin toe, een rustige blik in haar ogen. ”Ik zou maar oppassen, want deze dame kan hard bijten,” Klonk er nu weer van de reu. Sin toverde een onschuldig glimlachje op haar lippen en rekte zich even uit. "Daar zal ik maar je woord voor nemen."Nee, ze hoefde daar geen bewijzen van te dragen. "Zou een van jullie zo vriendelijk willen zijn om mij de uitgang te laten zien?" Ze was duidelijk niet bang voor deze twee wolven, die haar waarschijnlijk met gemak uit elkaar zouden kunnen scheuren. Of dat dapper of dom was, dat wist ze zelf ook niet precies.

_________________
Death inspires me
Sidetracked {Open} 2ebu70h
Like a dog inspires a rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Sidetracked {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sidetracked {Open}   Sidetracked {Open} Emptyzo sep 25, 2016 1:38 pm

De teef kreeg eindelijk door dat het misschien toch beter was om zich om te keren. Gelukkig maar, want dan kon hij weer tijd steken in nuttigere dingen. Slapen stond namelijk ergens bovenaan zijn lijstje. ”Zou een van jullie zo vriendelijk willen zijn om mij de uitgang te laten zien?" hoorde hij opeens de teef zeggen. Hij zuchtte. Ze was hier ook gekomen, dus moest ze toch ook wel de weg terug vinden. “Volgens mij ben jij oud en wijs genoeg om die uitgang zelf te vinden,” luidde zijn weerwoord.  Dalrey Forest was geen doolhof waar het uren zou duren voordat je er eindelijk uit kwam.

_________________
Sidetracked {Open} 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Neveah

Neveah


Sidetracked {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sidetracked {Open}   Sidetracked {Open} Emptyma sep 26, 2016 10:23 am

”Ik zou maar oppassen, want deze dame kan hard bijten,” grapte hij. Met een grijnsje keek ze Zayn's kant op. De teef was mager maar ze hoefde beide niet veel moeite te doen om de haar weg te jagen. "Daar zal ik maar je woord voor nemen." Zei de teef "Zou een van jullie zo vriendelijk willen zijn om mij de uitgang te laten zien?" Neveah draaide met haar ogen. De teef kan net zo goed de uitgang vinden als dat ze hier binnen was gewandeld. Ze zuchtte vervolgens. Zayn trok zijn bek open. “Volgens mij ben jij oud en wijs genoeg om die uitgang zelf te vinden,” luidde zijn weerwoord. Neveah knikte. Hiermee was het wel mee gezegd. Als de teef nu weigerde het Dalrey forest te verlaten dan kon Neveah eindelijk haar hoektanden weer een keertje aanscherpen. Wat lol trappen met Zayn vond ze tot nu toe ook wel leuk.

_________________
Sidetracked {Open} Bfh0m9
Terug naar boven Ga naar beneden
Sin

Sin


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Sidetracked {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sidetracked {Open}   Sidetracked {Open} Emptydo sep 29, 2016 6:00 pm

De reu zuchtte enkel. “Volgens mij ben jij oud en wijs genoeg om die uitgang zelf te vinden,” Was zijn enkele weerwoord. Sin trok even geërgerd met haar oor en zag toe hoe de andere wolvin instemmend knikte. Wat een manieren hadden deze 'Shadows', bemerkte ze sceptisch. Sin zuchtte enkel maar wist heus wel dat het zelfmoord zou zijn om deze wolven nog meer bij de tand te voelen. Daarom knikte ze enkel. "Wat een manieren."Sprak ze droogjes waarna ze de lucht opsnoof en zo haar eigen geur oppikte, die ze besloot te volgen naar de uitgang. "Nog een goeden dag, oh, en geen dank voor het hert."Sprak ze over haar rug en glimlachte even zoetjes waarna ze zoals de bedoeling was de uitgang van het Dalrey Forest begon te zoeken.

_________________
Death inspires me
Sidetracked {Open} 2ebu70h
Like a dog inspires a rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Sidetracked {Open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sidetracked {Open}   Sidetracked {Open} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wherever It Is [open]
» Anyway [open]
» Sun Set (OPEN)
» May [OPEN]
» s t u c k [&open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Low lands :: Dalrey Forest-
Ga naar: