Serigala


 

Deel
 

 . First of The Year [KAI] .

Ga naar beneden 
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. First of The Year [KAI] . Empty
BerichtOnderwerp: . First of The Year [KAI] .   . First of The Year [KAI] . Emptyma aug 29, 2016 3:26 pm

. First of The Year .
Wat ze nou weer te zoeken had bij het meer was ook maar de vraag. Ze had Ōkami pas een dag gelanceerd, en ze had de avond na de bijeenkomst besloten dat ze er even uit wilde piepen. Yup. Even uit het zicht verdwijnen. Bijna moeten grienen op de top van een berg, en na een of andere vage ontmoeting met Celly naar het meer gewandeld. Relaxt likte de grote teef wat verfrissend water uit het meer. Ah.. hoe warm het om haar heen ook was, het meer was op 'n magische wijze fris gebleven. Dat kon ze wel gebruiken na een paar weken doorgebracht te hebben in een pittig zoute omgeving. Terwijl ze relaxt slokken water naar binnen lepelde, voelde Ama aan de kriebel in haar pels dat de wind draaide. Prima. Ze kreeg de wind vanaf de zijkant nu. Hell, veel prettiger dan een of andere hete bries die haar haren overeind blies. Goedkeurend likte de Albino haar lippen af, en ze tilde haar kop weer op. Eens ruiken of er toevallig iets te knabbelen was. Ugh. Ze had al dag of 2 niets anders op dan een meeuw, maar die was zo schriel dat ze er amper wat aan had. Een extreem groot lijf had ook extreem veel eten nodig. Amatariseu liet de wind door haar neus en mond stromen... tot ze ineens. Gatver! De grote Wolvin deed meteen haar bek dicht en trok haar oren even snel naar achteren. Shadjes. En wat voor 'n Shadje. Er verscheen een kleine glimlach op Ama's smoel. Het was de enige echte Alpha. Kai.

[feat. Kai]

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. First of The Year [KAI] . Amatar10
Honest Age:


Laatst aangepast door Amatariseu op ma aug 29, 2016 7:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


. First of The Year [KAI] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . First of The Year [KAI] .   . First of The Year [KAI] . Emptyma aug 29, 2016 7:02 pm

KAI.
Vlees maakte haar altijd dorstig, dus was ze haastig op zoek naar wat verfrissend water om weg te drinken. Ze wist dat ze niet ver verwijderd kon zijn van het Nimweth Lake kon zijn, dus had ze haar zinnen daar maar op gezet. Ondertussen voelde dit gebied al redelijk aan als thuis. Dit was mede dankzij het feit dat de roedel nu weer een eigen plekje had. Dalrey Forest was misschien nog wel beter dan het oude Donkere Bos. Er was in ieder geval meer voedsel te vinden wat al een groot pluspunt was.

Het meer doemde ergens voor haar al op. Ondertussen was ze van het lopen alleen maar dorstiger geworden. Ze liet haar tong in het water zakken en nam een aantal flinke teugen. Ze werd verstoord in haar drinkpauze door een bekende geur die opdoemde. Het was die van Amatariseu. Ergens vanuit een van haar ooghoeken zag ze de teef al verschijnen. Moest dit nu? Ze had echt geen zin in een ontmoeting met deze teef. Ze bleef dan ook gewoon stil staan en wachtte rustig af op wat de wolvin van plas was. ‘Please, loop door,’ was het enige wat ze kon denken.

_________________
. First of The Year [KAI] . 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. First of The Year [KAI] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . First of The Year [KAI] .   . First of The Year [KAI] . Emptyma aug 29, 2016 7:51 pm

. First of The Year .
De gedaante van de ravenzwarte teef doemde al gauw op bij de oever. Joepie. Long time no see. De blik in de bloedrode ogen zeiden al genoeg: opgedonderd. En.. Hm. Het leek er niet op dat Miss. Shadow van plan was een van haar stoere, intimiderende speeches te geven. Mooi zo. Daar had ze net zo weinig zin in als Kai in haar aanwezigheid had. Onschuldig likte de Albino het water van haar kin af, neutraal starend in de ogen van de Alfa. Haar arrogantie had een nieuw level bereikt... of was het gewoon ouderdom? Nog eventjes en Kai's piek was afgelopen. Dag dag Shadjes. Het hele idee gaf haar bijna een siddering van verrukking. Oh. Right. Kai stond hier nog steeds met een zure kop te wachten tot ze zich uit de voeten maakte. De geblokte Wolvin wierp een razendsnelle blik op de druppeltjes rondom Kai's bek. Oef. Wat een chagrijnige bek. 'Why so serious?' mompelde Amatariseu kopschuddend. Nonchalant draaide ze zich weg van de Shad, waarna ze een stukje het water in waadde. Praten met deze teef bezorgde haar waarschijnlijk een pittige woedeaanval, waardoor ze 't gesprek zou verliezen. Maar hé, Wolven kunnen meer dan alleen praten. Langzaam draaide Amatariseu haar reet Kai's kant op. Oké. Shait, dit ging lekker ongemakkelijk worden. Er verscheen zoals wel vaker een enorm brede grijns op Amatariseu's smoel, maar goed, Kai had alleen uitzicht op haar achterwerk dus ze zou 't niet opmerken. De Albino hurkte door haar achterpoten, trok even snel met haar oor en ontspande haar blaas....

[Inspiloosheid doet rare dingen met me...]

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. First of The Year [KAI] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


. First of The Year [KAI] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . First of The Year [KAI] .   . First of The Year [KAI] . Emptydi aug 30, 2016 4:24 pm

KAI.
Amatariseu was er een uit velen. De zoveelste blonde poedel die je alleen maar in de weg liep. Wat had deze teef nu eigenlijk bereikt? Haar vorige roedel faalde hard en als ze nu een nieuwe zou starten zou het waarschijnlijk niet anders worden. Maarja, dit soort honden moesten natuurlijk hun kracht zoeken in aantallen. “Why so serious?” hoorde ze de teef mompelen. ”Drinken is nou eenmaal serieuze aangelegenheid,” liet ze weten, terwijl ze de laatste druppeltjes water rondom haar bek weg likte. De teef was ondertussen langs haar heen gegaan en in het water gelopen, maar daar had ze niet heel veel oog voor. Madam had aandacht nodig, maar die was ver te zoeken. Kai maakte aanstalten om weg te lopen, maar hielt na een paar passen alweer op. ”Ik heb trouwens in de wandelgangen gehoord dat je bezig bent met een nieuw kleuterklasje op te zetten.” Die verhalen gingen al langer. Eigenlijk was het niet meer dan logisch. Op den duur zouden al die schoothonden hun koppen wel weer bij elkaar steken. De vraag was alleen of het wel nut had. Tot nu toe was het namelijk alleen maar een trieste vertoning geweest. Nee, voor deze teef had ze weinig te vrezen.

_________________
. First of The Year [KAI] . 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. First of The Year [KAI] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . First of The Year [KAI] .   . First of The Year [KAI] . Emptydi aug 30, 2016 7:46 pm

. First of The Year .
Wauw... ze had 't nog nooit zo leuk gevonden om eens lekker een potje te pissen. Ze wilde niet eens weten wat Kai er van vond, ze wilde gewoon op een oeroude en walgelijke manier zeggen: 'Go fok yerself' Ama trok met een linker oor. Zo. Dat was eruit. Wat 'n opluchting. 'Ik heb trouwens in de wandelgangen gehoord dat je bezig bent met een nieuw kleuterklasje op te zetten,' hoorde ze het Shadje nog zeggen. Kleuterklasje? Hm. Zo kon je 't natuurlijk ook noemen. Ama grinnikte en schudde haar kop lichtjes heen en weer. Vroeger werd ze alleen maar agressief door Kai's hopeloze houding, nu moest ze haar best doen niet in lachen uit te barsten. 'Een doelloze teef als ik moet iets doen met haar leven,' grinnikte de grote Albino schouderophalend. Ze draaide zich relaxt om en wandelde door het ondiepe water richting de kant. 'Maar goed, waarom zou 'n stoere Elite-Alfa als jij je daar druk om maken?' lachte Amatariseu schamper. Ze voelde hoe haar adem bijna in haar keel stokte. Hoe lang nog tot dit babbeltje haar te komisch werd?

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. First of The Year [KAI] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


. First of The Year [KAI] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . First of The Year [KAI] .   . First of The Year [KAI] . Emptydo sep 01, 2016 2:37 pm

KAI.
E"en doelloze teef als ik moet iets te doen hebben," luidde het antwoord van Amatariseu. Gelukkig beschikte deze teef wel over enige zelfkennis. Dat was ook altijd nog wel wat waard. "Maar goed, waarom zou 'n stoere Elite-Alfa als jij je daar druk om maken?" sprak de teef met een lach op haar gezicht. Wat was deze teef toch weer vleiend. Ondanks dat de woorden nogal sarcastisch uit haar bekje kwamen gerold, wist ze ergens dat er wel wat waarheid in zat. Deze teef wist dondersgoed dat ze niet zomaar een een of andere teef voor zich had staan. "Ik vraag het uit pure nieuwsgierigheid en misschien ook wel uit leedvermaak," antwoordde ze, terwijl er een klein grijnsje op haar gezicht speelde. Ze wilde wel weer meemaken hoe deze keer het plan van de teef zou falen. Hoogstwaarschijnlijk bestond de roedel uit allemaal oud-leden. Kai kon zich geen enkel lid herinneren dat ooit iets van indruk op haar gemaakt had. Het waren allemaal een stel mislukte schoothondjes met een te groot ego.

_________________
. First of The Year [KAI] . 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. First of The Year [KAI] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . First of The Year [KAI] .   . First of The Year [KAI] . Emptydo sep 01, 2016 3:09 pm

. First of The Year .
Kai verdiende bijna een prijs, zo goed wist ze haar bek te houden. Dat was ook maar beter ook, want ondanks dat Ama zichzelf had getraind minder 'foks' te geven, kon ze af en toe pisnijdig worden van de Shadows' kleingeestige uitspraken. 'Ik vraag het uit pure nieuwsgierigheid en misschien ook wel uit leedvermaak.' Leedvermaak hè? Hehe, Ama was niet degene die zou lijden. Onverschillig tilde de grote Albino haar achterpoot op, en ze krabde even snel achter haar oor. 'Weet je Kai, ik had best gemogen als je niet zo kleingeestig was geweest,' grinnikte ze met haar ogen op de Vallei gericht. Ze had The Rising Heroes opgericht toen ze amper een 1,5 jaar oud was. Natuurlijk trekt een roedel van een puberende Wolf jonge, onervaren poedels aan! Kai was waarschijnlijk rond de 4,5 toen zij haar clubje oprichtte: en merendeel van de leden die erin zaten kende ze al. En toch... toch dacht de norse edjiit dat Amatariseu het niet in zich had om een Alpha te worden. Zo jammer. Zo fokin' jammer. De bleke teef trok even een van haar gespierde schouders op om een vlieg te verjagen. 'Maar hé, 't blijkt dat je nog steeds in de sprookjes over poedels geloofd. Ajuus, Alfa.' Amatariseu voelde de lach al heen en weer stuiteren in haar borst, als een bang konijn in het drijfzand. Laat maar gaan dan. Terwijl ze relaxt overeind krabbelde, schoot haar lach naar buiten. Het was een kille, smaakloze lach. Ze schrok er bijna van toen ze merkte hoe psychopatisch 't klonk.

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. First of The Year [KAI] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


. First of The Year [KAI] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . First of The Year [KAI] .   . First of The Year [KAI] . Emptydo sep 01, 2016 4:04 pm

KAI.
Uit de woorden van de teef kon zij alleen maar opmaken dat ze ergens diep gekwetst was. Het was niet niets om te moeten toegeven dat je gefaald hebt als Alfa. Iets waar zij tot nu toe geen last van heeft gehad. Er waren altijd pieken en dalen, maar de verloren oorlog en daarmee het einde van 'The Rising Heroes' was toch wel een behoorlijk dieptepunt. "Weet je Kai, ik had best gemogen als je niet zo kleingeestig was geweest. Maar hé, 't blijkt dat je nog steeds in de sprookjes over poedels geloofd. Ajuus, Alfa." Kai schudde lachend haar hoofd, terwijl ze haar achterwerk op de grond drukte om meer van dit schouwspel te kunnen genieten. "Kleingeestig ben ik zeker niet, maar had je vast wel kunnen weten als je wist wat het betekende." Bekrompen was ze niet. Eerder niet zo snel van vertrouwen en dat was maar goed ook. Het bleek maar weer dat je dit soort types het beste kon vermijden of uitroeien. Probleem was echter dat ze als parasieten achter je aankomen en bovendien was uitroeien best amuserend. "Mag ik trouwens iets vragen," sprak ze kalm. "Als je zoals een ezel niet twee keer dezelfde steen wil raken, hoe ga je dat nu dan aanpakken? Ik neem aan dat je inteelt familie gewoon weer deel uit maakt van je roedel." Inteelt, dat was wel iets waar ze de roedel sterk van verdachte. Het was allemaal familie van elkaar, dus dat kon niet anders. Verklaarde wel meteen hun gedrag en fysieke gesteldheid.

_________________
. First of The Year [KAI] . 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. First of The Year [KAI] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . First of The Year [KAI] .   . First of The Year [KAI] . Emptydo sep 01, 2016 5:08 pm

. First of The Year .
Toen haar spontane lachbui wegebde, leek het lachgeluid nog door te gaan. Aha. Kai had lol. Wat zeldzaam. 'Kleingeestig ben ik zeker niet, maar had je vast wel kunnen weten als je wist wat het betekende.' Oh. Hier was iemand aan het brabbelen. 'Vertrouw me, maat, ik weet wat dat betekend. Ik ben minder dom dan ik doe.' Met een grijns op haar smoel draaide de gigantische teef zich om naar het Shadje. Wat speelde er in haar kop? Wat maakte deze teef, die op het eerste gezicht zo normaal leek, zo ontzettend dom? 'Mag ik trouwens iets vragen,' klonk het ineens kalm. Oh yeah. Kom maar op je speech. Laat me lachen. 'Als je zoals een ezel niet twee keer dezelfde steen wil raken, hoe ga je dat nu dan aanpakken? Ik neem aan dat je inteelt familie gewoon weer deel uit maakt van je roedel.' Inteelt? Amatariseu keek haar met een frons aan. Ze wist dat de Shadjes die overgebleven waren voornamelijk Kai's en Djinn's schroot waren. Die hadden minstens 2 zonen of dochters rond trippelen. Verklaarde meteen waarom allemaal zwart-wit dachten. 'Inteelt zeg je? Hier komt 'n verassing: er zit maar één 'hopeloos' familielid van mij in de roedel. De rest van mijn theekransje bestaat uit wildvreemden,' grinnikte ze met een relaxt blik. Hield 't dan nooit op? 'Maar goed, genoeg over mij.' Ze grinnikte en schudde haar kop. Tijd voor 'n dutje. Kai's gebabbel maakte haar (zoals wel vaker) nogal slaperig. Effe dutten, en dan terug naar de Seaside! Het was tijd om haar poedels op te pikken en het eiland te claimen!!

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. First of The Year [KAI] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


. First of The Year [KAI] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . First of The Year [KAI] .   . First of The Year [KAI] . Emptydi sep 06, 2016 3:33 pm

KAI.
De teef was er nogal stellig op dat ze precies wist waar ze het over had, maar Kai wist wel beter. Ze besloot om er maar niet meer verder op in te gaan. Als zij dacht dat ze bij het juiste eind zat, dan was dat maar zo.  Duidelijk was dat de teef zichzelf helemaal het einde vond. Irritant, maar aan de andere kant ook vermakelijk als je wist dat ze weinig voorstelde. Wat had deze teef nou eigenlijk allemaal meegemaakt en aan ervaring opgedaan? Tijdens de oorlog was wel gebleken dat ze niet sterk genoeg was om haar roedel op de been te houden. ”Inteelt zeg je? Hier komt 'n verassing: er zit maar één 'hopeloos' familielid van mij in de roedel. De rest van mijn theekransje bestaat uit wildvreemden,” beantwoordde de teef braaf haar vraag. Kai grijnsde even. Blijkbaar was ze ook niet eens in staat geweest om haar hele familie heelhuids hier naartoe te loodsen en bij zich te houden. ”En de rest was te teleurgesteld in je?” Waar was eigenlijk die Tana gebleven? Dat was de enige wolf van het hele clubje met een beetje verstand. Na de oorlog had ze de teef niet meer in levende lijven gezien.  

_________________
. First of The Year [KAI] . 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. First of The Year [KAI] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . First of The Year [KAI] .   . First of The Year [KAI] . Emptydi sep 06, 2016 4:01 pm

. First of The Year .
Kai was nog klaar met haar chitchat. 'En de rest was te teleurgesteld in je?' Teleurstellend. Kai dacht maar aan één ding, dat was wel duidelijk. Het trieste beest zocht koortsachtig naar iets waar ze om kon lachen. Jammer Kai, heel jammer. 'Nope. Ik ben die zitten veilig en wel in Wolf Story,' antwoordde Ama met terwijl ze haar massieve lichaam onder de overhangende takken van een struik schoof. 'De mensen hebben me meegenomen toen ik op expeditie was gegaan.' Onnodige informatie, vond ze zelf. Hoewel. Kai zou nu (hopelijk) begrijpen dat Ama niet uit zichzelf haar vrienden en familie had gelaten. Heh. Zo'n norse low-life zoals de Shadow Alfa herself had waarschijnlijk niet al te veel maatjes hebben, en dus ook niet begrijpen hoe je met ze om moest gaan. Relaxt keek tuurde de grote Albino naar de lucht. Shait. Daar kwamen eens 'n ferme lading wolken aan. En ze zagen er niet al te gezond uit. De hitte zou een ferme storm veroorzaken. Op haar gemakje woelde Amatariseu even heen en weer. Als Kai dan eindelijk af zou druipen, kon ze misschien nog effe een dutje doen. Of nou ja, al haar chitterchatter kon uiteraard ook als een slaapliedje dienen. Toch begreep ze het niet. Waarom was Kai zo vol van zichzelf, terwijl ze niets was? Ze had de persoonlijkheid van een steen, en vulde haar dagen met het 'pesten van poedels' en het aanpappen met haar mede-showhonden. Amatariseu draaide zich grinnikend op haar rug. Had Kai ooit lol gehad? Had ze ooit liggen relaxen op de vreemdste plekken? Was ze ooit verder geweest dan Wolf Story en Serigala? Wat had dit trieste Shadje nog meer gedaan dan poedels pesten, klagen en praatclubs in die oersaaie 6 jaar waarin ze bestond? Arm beest.

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. First of The Year [KAI] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


. First of The Year [KAI] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . First of The Year [KAI] .   . First of The Year [KAI] . Emptydi sep 06, 2016 6:46 pm

KAI.
Ama, zoals ingewijden haar noemden, leek niet echt warm te worden bij een babbeltje met haar. Vreemd genoeg was de teef zelf diegene die op haar afgestapt was, maar zo waren er wel meerdere dingen die ze niet helemaal begreep aan deze teef. “Nope. Ik ben die zitten veilig en wel in Wolf Story. De mensen hebben me meegenomen toen ik op expeditie was gegaan.” Wacht? Mensen hadden haar meegenomen? Dus ze had zich laten grijpen door een stel tweebeners. Ze vond het maar een vreemd verhaal. Het enige waarin die tweebeners op uit waren was wolven doden. Eigenlijk gewoon alles wat leefde, behalve de dieren die ze zelf hielden. Gelukkig was Serigala ver verwijderd van deze wezens. ”Je hebt je dus laten ontvoeren door tweebeners,” sprak ze al lachend. ”Hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar?” Een ding was zeker, tweebeners waren niet erg snel. Je hoefde geen hocus pocus tevoorschijn te halen om een beetje sneller te zijn. Het enige probleem met tweebeners waren hun wapens. Daarmee konden ze je vanaf een bepaalde afstand je raken.

_________________
. First of The Year [KAI] . 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. First of The Year [KAI] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . First of The Year [KAI] .   . First of The Year [KAI] . Emptydi sep 06, 2016 7:42 pm

. First of The Year .
Ongeïnteresseerd keek Ama naar de takken boven haar. Ze waren verkleurd en hingen slapjes, dat haar meteen weer herinnerde aan die irritante hitte. Yup. De meeste planten zouden al dood zijn voor 't zelfs herfst werd. 'Je hebt je dus laten ontvoeren door tweebeners,' hoorde ze Kai ineens lachend zeggen. Wow. Ze lachte. En niet óm Ama, deze keer. 'Hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar?' Amatariseu rolde zich lichtelijk verbaasd richting Kai, maar liet er niets van merken. Ze had het nog nooit meegemaakt dat een Shadje een opmerking maakte die wezenlijk klonk. 'Ik sta bekend als een koppige teef,' zei ze met haar gebruikelijk grijns op d'r smoel. Ze voelde de lucht om haar heen steeds warmer en zwaarder worden. Shait. Over een paar tellen zou de regen toeslaan... In de verte, waarschijnlijk ergens in de machtige bergen, kon ze het dreigende gebrul van de donder al worden. De massieve teef trok even met haar oor, waardoor ze.. arr.. met een stekend gevoel werd herinnerd aan de scheur die Utlissia veroorzaakt had. Niet dat zijzelf zo zachtzinnig met de blinde recrute was omgegaan...

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. First of The Year [KAI] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


. First of The Year [KAI] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . First of The Year [KAI] .   . First of The Year [KAI] . Emptydo sep 08, 2016 11:10 pm

KAI.
De teef deed haar een beetje denken aan Ceylen. Die was alleen een stuk intelligenter en wist haar plek wat haar ook meteen gevaarlijker maakte. Toch hadden de twee wel overeenkomsten. Ze waren groot, wit en lelijk. Ander leuk feitje was dat ze beiden iets dierbaars verloren waren door toedoen van Kai. Oh god, wat waren dat toch eens mooie tijden. Toen er vrijwel dagelijks bloed vloeide. Maar dat behoorde nu allemaal tot het verleden. Ondertussen had de teef een soort van verklaring gegeven, maar echt veel verder kwam ze daar niet mee. Ze noemde zichzelf ‘koppig’’, maar het was eerder oerstom dat je je liet meenemen door mensen. ”Of gewoon niet zo slim,” merkte ze op. ”Maar ik heb al wel door dat jij sowieso nogal bijzonder bent.” In een rustig tempo liep ze op de blonde teef af. Toen ze eenmaal bijna gepasseerd was hapte ze even in de staart of wat daar nog van over was. Deze liet ze ook weer net zo snel los. Een stuk verderop bleef ze even stilstaan, terwijl ze omkeek richting de teef. ”Leuk om je weer eens te hebben gesproken, maar ik heb nog andere dingen op de planning staan vandaag.” Een jachtpartij houden in de Taiga bijvoorbeeld. Dat was namelijk waar ze naar op weg was.  

_________________
. First of The Year [KAI] . 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

. First of The Year [KAI] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . First of The Year [KAI] .   . First of The Year [KAI] . Emptyvr sep 09, 2016 8:01 am

. First of The Year .
Boven hun hoofden begonnen de wolken een zwaar, brullend geluid te maken. Ama's ogen schoven relaxt naar het meer, en... Yup. Daar spetterde de regendruppels op het helderde oppervlak. 'Of gewoon niet zo slim. Maar ik heb al wel door dat jij sowieso nogal bijzonder bent.' Ah. Wat een leuke poging eens iets slims te zeggen, Kai. Amatariseu zuchtte en schudde grinnikend haar kop. Het was niet dat ze een kans had gehad te vluchten voor de mensen. Die wezens hadden een... wapen. Ze konden een Wolf knock-out krijgen door ze beschieten met een angel-vormig pijltje. Maar goed, Kai's stereotype beeld van haar als poedel was in die vele jaren nog lang niet veranderd. Hell, dat zou het ook nooit doen. Ook niet als de Shadjes (eindelijk) ten onder gingen, ook niet op de dag dat deze hopeloze Wolvin zou sterven van ouderdom, verwondingen of wat dan ook. Shadows veranderde nooit. Ze dachten hetzelfde, ze deden hetzelfde. Het waren voorspelbare misbaksels. Best zielig, eigenlijk. Uit het niets schoot de kop van de ravenzwarte teef richting haar staartstompje, in de hoop wat staart te kunnen happen. Pech. Daar was nou eenmaal niets van over. Amatariseu keek kalm toe met een wenkbrauw omhoog. Tuurlijk. Hap maar lekker in die vette kont van me. En dan noemde Kai háár dom. 'Leuk om je weer eens te hebben gesproken, maar ik heb nog andere dingen op de planning staan vandaag.' Oh en of het leuk was! Amatariseu nam niet eens de moeite om te kijken. 'En of 't gezellig was. Tijd om op te donderen,' lachte Amatariseu terwijl ze haar kop op haar poten legde. Ze had haar dagelijkse dosis Shadjeshumor weer gehad.. dus het was tijd haar welverdiende uiltje te knappen. Terwijl de donder boven haar kop rommelde en de regen modderpoelen maakte op de grond, kon Ama alleen maar genieten van de uitspraakjes van de grote boze Wolf.


[Topic Gesloten (?)]

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
. First of The Year [KAI] . Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




. First of The Year [KAI] . Empty
BerichtOnderwerp: Re: . First of The Year [KAI] .   . First of The Year [KAI] . Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Nimweth Lake-
Ga naar: