Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptywo nov 22, 2017 9:28 pm

Khyvan schreef:
Darayvian schreef:
Kan beter Razz
BUT ik heb volgend jaar Januari het intake gesprek voor m'n hond, dus ik ben super blij, ook al moet ik dan waarschijnlijk toch nog wachten tot het voorjaar voordat er ook echt een pup rond hobbelt in het huis :'D

Oooohhhh supergaaf! Fingers crossed en geduldig wachten dan maar xD

@Silke: Weer een 10? Duits is wel jouw ding, of niet? Razz

Nee totaal niet eig xD Ik haat Duits en ben er vet slecht in maar we moesten gewoon alleen de voorzetsels opschrijven en vertaling en dat zijn maar 7 woordjes xD Iedereen had 10 zowat Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptywo nov 22, 2017 9:42 pm

Hey, maar een 10 is een 10 toch? :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptydo nov 23, 2017 3:53 pm

Truee haha xD


EDIT; Omg ff druk dagje en niet op Serigala geweest, opeens postjessss <3 Ik ga morgen posten hoor ben kapot moe van feesten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma nov 27, 2017 11:46 am

Hi :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma nov 27, 2017 12:00 pm

Heeeyy! Welcomee back Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma nov 27, 2017 12:19 pm

Aimey schreef:
Heeeyy! Welcomee back Very Happy

Thankyouu ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma nov 27, 2017 12:57 pm

Heeeeeeyy welkom terug! Long time no see Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma dec 04, 2017 5:46 pm

Heeyy sorry voor dat k niet heb gepost hebt terwijl ik dat zei dat k het ging doen xx Ik heb het een beetje druk ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma dec 04, 2017 7:28 pm

Volgens mij heeft iedereen het een beetje druk/weinig motivatie om te posten Cx
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptydi dec 05, 2017 4:25 pm

Probably ^ xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptydi dec 05, 2017 10:24 pm

Darayvian schreef:
Volgens mij heeft iedereen het een beetje druk/weinig motivatie om te posten Cx

Precies dit :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma dec 11, 2017 10:04 am

OMG, die sneeuw is echt zoooo leuk! I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma dec 11, 2017 12:48 pm

Aissar schreef:
OMG, die sneeuw is echt zoooo leuk! I love you

Jaaaaaahh! Fietsen door de sneeuw is echt het leukste wat ik sinds tijden heb gedaan xD
Geen ijsvrij, maar mijn laatste uur viel uit en daarvoor had ik een tussenuur, dus ik ben VRIIIJJJ Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma dec 11, 2017 3:59 pm

En ik heb exaaameeens terwijl het sneeuwt! Jeeeej! Eheh ... Eh ... ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma dec 11, 2017 7:05 pm

Aedion schreef:
Aissar schreef:
OMG, die sneeuw is echt zoooo leuk! I love you

Jaaaaaahh! Fietsen door de sneeuw is echt het leukste wat ik sinds tijden heb gedaan xD
Geen ijsvrij, maar mijn laatste uur viel uit en daarvoor had ik een tussenuur, dus ik ben VRIIIJJJ Cool

Hey hey hey de rector was 't eerst niet van plan toen wij dappere strijders mailtjes gingen sturen maar toen ineens pleurde het vijfde uur uit! >D

--

Sneeuw is lit. Ik hoop dat alles dichtvriest en dat we morgen vrij zijn. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma dec 11, 2017 8:36 pm

Laten we duimen Garnaal :'D
Boii writing was never as hard. I am trying to write as an angry dude and it isn't working since ... I ain't that :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma dec 11, 2017 9:46 pm

Morgenochtend om 7 uur wordt het hier bekend gemaakt of de lessen doorgaan, hoop stiekem van niet ghehe ^^

Krijg trouwens wel spontaan zin om een sneeuw topic aan te maken  clown ookal heb ik daar echt geen tijd voor

EDIT: Niet eerder vrij..


Laatst aangepast door Aissar op di dec 12, 2017 2:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptydi dec 12, 2017 2:13 pm

Aissar schreef:
Morgenochtend om 7 uur wordt het hier bekend gemaakt of de lessen doorgaan, hoop stiekem van niet ghehe ^^

Krijg trouwens wel spontaan zin om een sneeuw topic aan te maken  clown ookal heb ik daar echt geen tijd voor

Klinkt bekend :"D

Kova schreef:
Laten we duimen Garnaal :'D
Boii writing was never as hard. I am trying to write as an angry dude and it isn't working since ... I ain't that :'D

Doe alsof het gewoon RPG is! Maar dan is het wat langer :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptydi dec 12, 2017 3:17 pm

@Lois yeah :'D Ik schrijf gemiddeld per hoofdstuk ongeveer 1000 woorden, heb nu 3 hoofdstukken klaar, dus zou ik in principe 20 hoofdstukken moeten maken als ik het wil halen. :"D Moet ik wel even een goed plot verzinnen ... Wat totaal niet lukt hehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptywo dec 13, 2017 7:19 pm

Kova schreef:
@Lois yeah :'D Ik schrijf gemiddeld per hoofdstuk ongeveer 1000 woorden, heb nu 3 hoofdstukken klaar, dus zou ik in principe 20 hoofdstukken moeten maken als ik het wil halen. :"D Moet ik wel even een goed plot verzinnen ... Wat totaal niet lukt hehe

Oh man, de plot is een van de belangrijkste dingen xD
Ben heel benieuwd welke kant jouw verhaal opgaat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptywo dec 13, 2017 8:11 pm

Aedion schreef:
Aissar schreef:
OMG, die sneeuw is echt zoooo leuk! I love you

Jaaaaaahh! Fietsen door de sneeuw is echt het leukste wat ik sinds tijden heb gedaan xD
Geen ijsvrij, maar mijn laatste uur viel uit en daarvoor had ik een tussenuur, dus ik ben VRIIIJJJ Cool

WACHT WATTTT! Neeee! Okeeee sneeuw is heel mooi enz alleen het is koud en als het smelt word het drapperig, hier in Groningen is er geen plezierrr aan en ik moet altijd half uur naar school fietsen IN DE KOUUU! En het is spekglad en we elke keer waarschuwingen maar geen een uurtje willen ze ons vrij geven -.- Ik de grumpy one die het dus alles behalve leuk en fijn vind xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptydo dec 14, 2017 7:20 am

Aedion schreef:
Kova schreef:
@Lois yeah :'D Ik schrijf gemiddeld per hoofdstuk ongeveer 1000 woorden, heb nu 3 hoofdstukken klaar, dus zou ik in principe 20 hoofdstukken moeten maken als ik het wil halen. :"D Moet ik wel even een goed plot verzinnen ... Wat totaal niet lukt hehe

Oh man, de plot is een van de belangrijkste dingen xD
Ben heel benieuwd welke kant jouw verhaal opgaat!

Just... how? Waar haal je die 1000 woorden vandaag amiga? Ik bedoel, ik zoek mn moment, schrijf er na toe en oeps de essentie van het hoofdstuk is voorbij help wat nu!?
Teach me, sensei! >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptydo dec 14, 2017 10:48 am

Amatariseu schreef:
Aedion schreef:
Kova schreef:
@Lois yeah :'D Ik schrijf gemiddeld per hoofdstuk ongeveer 1000 woorden, heb nu 3 hoofdstukken klaar, dus zou ik in principe 20 hoofdstukken moeten maken als ik het wil halen. :"D Moet ik wel even een goed plot verzinnen ... Wat totaal niet lukt hehe

Oh man, de plot is een van de belangrijkste dingen xD
Ben heel benieuwd welke kant jouw verhaal opgaat!

Just... how? Waar haal je die 1000 woorden vandaag amiga? Ik bedoel, ik zoek mn moment, schrijf er na toe en oeps de essentie van het hoofdstuk is voorbij help wat nu!?
Teach me, sensei! >D
Oh nooooo, sensei, you taught me! >
Nee, echt waar eigenlijk. Van jou heb ik actie leren schrijven, van Lolo emotioneel leren schrijven, van Non/Mel filosofisch leren schrijven ... Enzovoort. clown
Maar, een trucje die ik gebruik; probeer je echt in te graven in je personage. Echt, het helpt met woorden :'D Probeer kinda toe te schrijven naar de Epische Zin, zoals ik hem noem. Een soort van zin waarmee je het hele actie-gedoe-shizzle afrond/afsluit op een manier waarop je "OH DAMN" schreeuwt en in een dab wegduikt ... Oh ja, dat doe ik toch :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptydo dec 14, 2017 4:56 pm

Kova schreef:
Amatariseu schreef:
Aedion schreef:
Kova schreef:
@Lois yeah :'D Ik schrijf gemiddeld per hoofdstuk ongeveer 1000 woorden, heb nu 3 hoofdstukken klaar, dus zou ik in principe 20 hoofdstukken moeten maken als ik het wil halen. :"D Moet ik wel even een goed plot verzinnen ... Wat totaal niet lukt hehe

Oh man, de plot is een van de belangrijkste dingen xD
Ben heel benieuwd welke kant jouw verhaal opgaat!

Just... how? Waar haal je die 1000 woorden vandaag amiga? Ik bedoel, ik zoek mn moment, schrijf er na toe en oeps de essentie van het hoofdstuk is voorbij help wat nu!?
Teach me, sensei! >D
Oh nooooo, sensei, you taught me! >
Nee, echt waar eigenlijk. Van jou heb ik actie leren schrijven, van Lolo emotioneel leren schrijven, van Non/Mel filosofisch leren schrijven ... Enzovoort. clown
Maar, een trucje die ik gebruik; probeer je echt in te graven in je personage. Echt, het helpt met woorden :'D Probeer kinda toe te schrijven naar de Epische Zin, zoals ik hem noem. Een soort van zin waarmee je het hele actie-gedoe-shizzle afrond/afsluit op een manier waarop je "OH DAMN" schreeuwt en in een dab wegduikt ... Oh ja, dat doe ik toch :'D

YOU WILL CRY LIKE NEVER BEFORE Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
*schraapt keel*

Mee eens, als je echt in je personage zit en weet hoe hij/zij reageert in welke situatie, dan kan je daar superveel inspiratie uithalen. Character development is minstens even belangrijk als de plot en de actie :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptydo dec 14, 2017 5:17 pm

Aedion schreef:
Kova schreef:
Amatariseu schreef:
Aedion schreef:
Kova schreef:
@Lois yeah :'D Ik schrijf gemiddeld per hoofdstuk ongeveer 1000 woorden, heb nu 3 hoofdstukken klaar, dus zou ik in principe 20 hoofdstukken moeten maken als ik het wil halen. :"D Moet ik wel even een goed plot verzinnen ... Wat totaal niet lukt hehe

Oh man, de plot is een van de belangrijkste dingen xD
Ben heel benieuwd welke kant jouw verhaal opgaat!

Just... how? Waar haal je die 1000 woorden vandaag amiga? Ik bedoel, ik zoek mn moment, schrijf er na toe en oeps de essentie van het hoofdstuk is voorbij help wat nu!?
Teach me, sensei! >D
Oh nooooo, sensei, you taught me! >
Nee, echt waar eigenlijk. Van jou heb ik actie leren schrijven, van Lolo emotioneel leren schrijven, van Non/Mel filosofisch leren schrijven ... Enzovoort. clown
Maar, een trucje die ik gebruik; probeer je echt in te graven in je personage. Echt, het helpt met woorden :'D Probeer kinda toe te schrijven naar de Epische Zin, zoals ik hem noem. Een soort van zin waarmee je het hele actie-gedoe-shizzle afrond/afsluit op een manier waarop je "OH DAMN" schreeuwt en in een dab wegduikt ... Oh ja, dat doe ik toch :'D

YOU WILL CRY LIKE NEVER BEFORE Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
*schraapt keel*

Mee eens, als je echt in je personage zit en weet hoe hij/zij reageert in welke situatie, dan kan je daar superveel inspiratie uithalen. Character development is minstens even belangrijk als de plot en de actie :'D

Oh yeah, nog iets dat ik van Lois heb geleerd - JE KARAKTERS DODEN ZODRA JE HET OVER JE HART KRIJGT. EN GEEN SPIJT TONEN. GEWOON DOORZETTEN. :'D
Oh noes ik hecht me al te veel aan Flynn goddamn. :'D Nu verpest ik mijn eigen theorie damnnit But, alles voor het plot, I guess? :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 36 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: