Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyza dec 16, 2017 2:57 pm

OH LEKKER LO LO!! HOU DIE MOED ERIN! >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyza dec 16, 2017 4:07 pm

Ik noem het afrondend gedoe, maar eigenlijk is het pokkeveel werk ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyza dec 16, 2017 7:39 pm

Ga Lo! >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyzo dec 17, 2017 2:09 pm

Wow im alive wow
Okay ff 2 secs hier lmao
Ik voel me schuldig omdat ik al zolang gier niet geweest ben, dus ik heb besloten om in 2018 weer the gaan rpg'en. Why? Ik mis mn wolven Rip
Whelp tot 1 januari, nu kan ik de rest van 2017 door zonder me schuldig te voelen dat ik verdwenen ben
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyzo dec 17, 2017 2:39 pm

EVA, JE LEEFT!! :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyzo dec 17, 2017 2:40 pm

GOO EVAAAAA >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyzo dec 17, 2017 2:41 pm

WE NEED A STORYLINE FOR 2018 RIGHT NOW. IT'S AN EMERGENCY!
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyzo dec 17, 2017 3:43 pm

Aedion schreef:
WE NEED A STORYLINE FOR 2018 RIGHT NOW. IT'S AN EMERGENCY!

We do ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyzo dec 17, 2017 4:56 pm

Darayvian schreef:
Aedion schreef:
WE NEED A STORYLINE FOR 2018 RIGHT NOW. IT'S AN EMERGENCY!

We do ;-;

EN JIJ LEEFT OOK NOG OMG :O

Mensen, we moeten echt gaan brainstormen. Kunnen we niet iets met de broers? Mensen-invasie, hoe cliché het ook is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyzo dec 17, 2017 5:18 pm

Jaaaaaa leven in Suru >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyzo dec 17, 2017 5:20 pm

Ik dacht meer aan Darayvian, Neo en Aedion :'D

Daarover gesproken, M'non, heb je nog verder gelezen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyzo dec 17, 2017 5:32 pm

Oh :'D
Leven in mijn toekomstige zielige Neo-mate >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyzo dec 17, 2017 5:45 pm

I'm in voor een storyline! bounce cheers

Op dit moment mn sims 3 weer tevoorschijngehaald ghehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyzo dec 17, 2017 6:10 pm

Make a brainstorm-topic, somebody! >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyzo dec 17, 2017 8:23 pm

Umm misschien? XD Wat zou ik gelezen moeten hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyzo dec 17, 2017 8:25 pm

Darayvian schreef:
Umm misschien? XD Wat zou ik gelezen moeten hebben?

CROWN OF MIDNIGHT. HEIR OF FIRE. HOE VERDER HOE BETER. I NEED TO TALK TO SOMEONE ABOUT ALL THAT'S GOING ON.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyma dec 18, 2017 11:33 am

Aedion schreef:
Darayvian schreef:
Umm misschien? XD Wat zou ik gelezen moeten hebben?

CROWN OF MIDNIGHT. HEIR OF FIRE. HOE VERDER HOE BETER. I NEED TO TALK TO SOMEONE ABOUT ALL THAT'S GOING ON.

OH. Nee sorry niet verder gelezen ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyma dec 18, 2017 4:35 pm

Awww sad :"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyma dec 18, 2017 4:37 pm

Emaya schreef:
Wow im alive wow
Okay ff 2 secs hier lmao
Ik voel me schuldig omdat ik al zolang gier niet geweest ben, dus ik heb besloten om in 2018 weer the gaan rpg'en. Why? Ik mis mn wolven Rip
Whelp tot 1 januari, nu kan ik de rest van 2017 door zonder me schuldig te voelen dat ik verdwenen ben



wweeellcccoommeeee backkkkk! Very Happy Feeeeeestjeee
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyma dec 18, 2017 5:07 pm

Aedion schreef:
Awww sad :"D

Volgend jaar denk ik weer :'D
Klinkt lekker dramatisch
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyma dec 18, 2017 7:24 pm

Storyline huh? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptyma dec 18, 2017 7:42 pm

Amatariseu schreef:
Storyline huh? Razz

Ohja! Let's get down to business folks!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptydi dec 19, 2017 10:45 am

Oké, ik was aan het brainstormen: Darayvian gaat nu echt beginnen met zijn roedel, daarbij komt ook Fien's nieuwe wolf in het spel, die probably verliefd word op één van hun en zich daarbij dus aansluit. Vervolgens word Dar (0f één van zijn broers) ambitieus en ziet dus kans om Dalrey Forest in te pikken. Daarbij lopen ze Ais (en Koof) tegen het lijf - die dat dus niet laten gebeuren. Dit is Aissar's kans om de roedel nogmaals bij elkaar te roepen (al zou dat waarschijnlijk niet zo veel zin meer hebben) en wat dan gebeurd... idk. Misschien dat The Shadows en Ökami wel samen gaan werken om de nieuwe roedel het gebied uit te jagen of zullen The Shadows wel definitief uit elkaar vallen. Heel misschien besluit Aissar zich zelfs wel bij Darayvian aan te sluiten. Nobody knows.

Edit: ondertussen is Kova ook nog dikker aan het worden clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptydi dec 19, 2017 2:15 pm

Aissar schreef:
Oké, ik was aan het brainstormen: Darayvian gaat nu echt beginnen met zijn roedel, daarbij komt ook Fien's nieuwe wolf in het spel, die probably verliefd word op één van hun en zich daarbij dus aansluit. Vervolgens word Dar (0f één van zijn broers) ambitieus en ziet dus kans om Dalrey Forest in te pikken. Daarbij lopen ze Ais (en Koof) tegen het lijf - die dat dus niet laten gebeuren. Dit is Aissar's kans om de roedel nogmaals bij elkaar te roepen (al zou dat waarschijnlijk niet zo veel zin meer hebben) en wat dan gebeurd... idk. Misschien dat The Shadows en Ökami wel samen gaan werken om de nieuwe roedel het gebied uit te jagen of zullen The Shadows wel definitief uit elkaar vallen. Heel misschien besluit Aissar zich zelfs wel bij Darayvian aan te sluiten. Nobody knows.

Edit: ondertussen is Kova ook nog dikker aan het worden clown

We hebben in ieder geval een begin! c:
Maar gaan de Druids met slechts vier wolven al alle aandacht op hen vestigen? Volgens mij was juist het plan om eerst ergens een groot en machtig rijk op te bouwen, en dan heel Serigala over te nemen. En het is nog maar de vraag of ze het voor elkaar krijgen om de oorlog te winnen met z'n vieren tegen twee andere roedels. Aan de andere kant lijkt het me wel geweldig om Õkami en the Shadows samen te zien werken :'D

Ondertussen ben ik al een character aan het uitwerken ^-^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Emptydi dec 19, 2017 3:51 pm

Gihihihihi >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 38 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 38 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 38 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: