Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Nameless

Nameless


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptydi maa 14, 2017 8:49 pm

Sean schreef:
Maarehh... hebben we dan geen jury nodig?

Anders wil ik dat wel doen? Ben toch nog niet zo bekend hahaha

_________________
She was beautiful,
But she was beautiful in the way a forest fire was beautiful

Something to be admired from a distance,
Not up close.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptydi maa 14, 2017 8:58 pm

Amatariseu schreef:
Dat, mijn onwetende vriend, is een boek over EEN VAN DE BESTE GAMES OOIT GEMAAKT.
Vol met ECHTE Japanse kunst, en niet van die vage manga-bullshit.
OKAMI FOR LIFEE!!! Very Happy

Ja maar waar gaat het over? Cool

_________________
Onzin topic - Pagina 37 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptydi maa 14, 2017 9:00 pm

om ik even tussen al die onderwerpen heen, wil iemand nog een topic met deze sneaky pup?

_________________
Onzin topic - Pagina 37 Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptydi maa 14, 2017 9:41 pm

Amatariseu schreef:
Dat, mijn onwetende vriend, is een boek over EEN VAN DE BESTE GAMES OOIT GEMAAKT.
Vol met ECHTE Japanse kunst, en niet van die vage manga-bullshit.
OKAMI FOR LIFEE!!! Very Happy

Alright. I feel offended now ಠ_ಠ Manga is geen bullshit, niet als je goede hebt vaag is het vaak wel tho, no denying that, but that doesn't make it any less enjoyable

MAAR OMG OKAMI MAAK WAT FOTOS VAN DE BINNENKANT! I WANNA SEE! I WANNA SEE!

_________________
Onzin topic - Pagina 37 Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptydi maa 14, 2017 9:50 pm

Manga is not anime, right? Want Wolf's Rain is best :'D

_________________
Onzin topic - Pagina 37 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptydi maa 14, 2017 10:00 pm

Syren schreef:
Manga is not anime, right? Want Wolf's Rain is best :'D

Niet echt, maar anime is vaak gebaseerd op een manga. Stijl en alles zijn basically the same (stijl van de artist niet meegeteld), maar manga is strip formaat, anime is geanimeerd (joh).

Ah ja Wolf's rain :'D Moet ik eigenlijk ook weer eens kijken, but I don't think I can handle that ending again T_T *kruipt snel terug naar Blue Exorcist*

_________________
Onzin topic - Pagina 37 Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucina

Lucina


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptywo maa 15, 2017 8:13 am

Het woord 'manga' doet mij denken aan mango & magnum... Shiit ik heb zin in magnum

_________________
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptywo maa 15, 2017 10:02 am

Darayvian schreef:
Syren schreef:
Manga is not anime, right? Want Wolf's Rain is best :'D

Niet echt, maar anime is vaak gebaseerd op een manga. Stijl en alles zijn basically the same (stijl van de artist niet meegeteld), maar manga is strip formaat, anime is geanimeerd (joh).

Ah ja Wolf's rain :'D Moet ik eigenlijk ook weer eens kijken, but I don't think I can handle that ending again T_T *kruipt snel terug naar Blue Exorcist*

Weer wat geleerd Cool

Ik ben de serie weer opnieuw aan het kijken & fell in love with it again <3
Momenteel zit ik bij episode 26, dus dat is waar alles nogal misgaat :'D En ja het einde was echt traumatiserend gewoon, ik heb nog nooit zó hard gejankt xD

_________________
Onzin topic - Pagina 37 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptywo maa 15, 2017 3:03 pm

@Syren: Ik heb je toch al een keer vertelt over Okami, niet dan? xD

@M'non: Whoop zo bedoelde ik het nou ook weer niet! xD Ik denk dat manga of animé wel leuk kan zijn, maar wat ik tegenwoordig allemaal aantref zijn van die over te top sexy meisjes met mini-bikini's. En als je dan bedenkt wat voor gave dingen Japan vroeger allemaal uitspookte.. ^^

@Eva: NEIN OKAMI IS OKAMI EN NIET GEBASEERD OP ZELDA!!! *grabs fandom and whispers in Amaterasu's ear: 'she doesn't mean it, furball, don't take it personal*

Ik zal binnenkort trouwens wat dingen naar jullie smijten. Gewoon de top stukkies kunst die in het boek te zien zijn. en dat zijn er een hoop

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Onzin topic - Pagina 37 Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptywo maa 15, 2017 3:52 pm

Amatariseu schreef:
@Syren: Ik heb je toch al een keer vertelt over Okami, niet dan? xD

I think I forgot...

_________________
Onzin topic - Pagina 37 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptywo maa 15, 2017 3:57 pm

Amatariseu schreef:

@M'non: Whoop zo bedoelde ik het nou ook weer niet! xD Ik denk dat manga of animé wel leuk kan zijn, maar wat ik tegenwoordig allemaal aantref zijn van die over te top sexy meisjes met mini-bikini's. En als je dan bedenkt wat voor gave dingen Japan vroeger allemaal uitspookte.. ^^

Ik zal binnenkort trouwens wat dingen naar jullie smijten. Gewoon de top stukkies kunst die in het boek te zien zijn. en dat zijn er een hoop

Gehe ik bedoelde het ook niet agressief ofzo xD En ja dat is volgens mij wel hetgeen waar de meeste mensen als eerste aan denken als ze 'anime' of 'manga' horen. Meestal zijn dat ecchi anime/manga of iets dat er in de buurt komt, maar jammer genoeg beginnen te grote boobs ook te verschijnen in andere anime/manga.. maar ja, aan de andere kant beginnen tv series ook steeds meer nudity te tonen of sexuale grappen te maken.. ligt denk ik eerder aan de maatschappij zelf, niet alleen japan :')
Maar ach, op een gegeven moment wen je eraan I guess en zie je het niet meer xD ecchi/hentai vermijd ik als de pest tho
Mocht je btw ooit iets willen uitproberen, ik ken er wel een aantal die het niet tot bijna niet hebben en ikzelf erg leuk vond/vind ;3

& I can't wait x_x

_________________
Onzin topic - Pagina 37 Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucina

Lucina


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptywo maa 15, 2017 9:02 pm

Amatariseu schreef:
@Eva: NEIN OKAMI IS OKAMI EN NIET GEBASEERD OP ZELDA!!! *grabs fandom and whispers in Amaterasu's ear: 'she doesn't mean it, furball, don't take it personal*

Ik zal binnenkort trouwens wat dingen naar jullie smijten. Gewoon de top stukkies kunst die in het boek te zien zijn. en dat zijn er een hoop

"The way you earn new powers by meeting with mystical figures throughout your journey is reminiscent of the Zelda titles, and Ami even has an annoying, talkative little companion that will clue you in to the next step in your quest."
If Ōkami isn't even a little reminiscent of Zelda, not even the Zelda-games can be called Zelda ^^

Yesss, dump pictures! Ōkami is best wel cool in and of itself, alleen was ik 9 toen mijn Wii kapot ging en heb ik toen ik 8 was besloten nooit Xbox of PlayStation in huis te nemen >D very dedicated Nintendo-fan

_________________
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn

Kearn


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptywo maa 15, 2017 10:12 pm

Ik ben Naruto weer opnieuw gaan kijken! En nu ben ik weer addicted oops c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptywo maa 15, 2017 10:32 pm

ik vond Kakashi altijd zo leuk gehe
Ik ben toen ergens bij ep 300 nogwattes van Shippuden gestopt en nooit verder gegaan :'D Was toen nog bezig en ik kan dingen nooit echt bijhouden tenzij ik helemaal obsessed ben Cx

_________________
Onzin topic - Pagina 37 Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptywo maa 15, 2017 11:03 pm

Heel random dit, maar bij t plaatje van Etain (wolf otm) weet ik dat het een wolf met de poten in met kroos bedekt water is. Maar om de een of andere reden blijft mijn hoofd er heel stug van maken dat het een wolf met hele korte pootjes op 'n grasveldje is xD

_________________
Onzin topic - Pagina 37 ZjI0gwl
Setje gemaakt door Nemy/Puck <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucina

Lucina


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptydo maa 16, 2017 10:32 am

Lorcan schreef:
Heel random dit, maar bij t plaatje van Etain (wolf otm) weet ik dat het een wolf met de poten in met kroos bedekt water is. Maar om de een of andere reden blijft mijn hoofd er heel stug van maken dat het een wolf met hele korte pootjes op 'n grasveldje is xD

Omg now you mention it...

_________________
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn

Kearn


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptydo maa 16, 2017 11:53 am

Darayvian schreef:
ik vond Kakashi altijd zo leuk gehe
Ik ben toen ergens bij ep 300 nogwattes van Shippuden gestopt en nooit verder gegaan :'D Was toen nog bezig en ik kan dingen nooit echt bijhouden tenzij ik helemaal obsessed ben Cx

Kakashi is ook de leukste :"D

En ik had die mad crush op Sasuke hehheh had ook een wolf gebaseerd op hem op WS omfg
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptydo maa 16, 2017 3:19 pm

Kearn schreef:
Darayvian schreef:
ik vond Kakashi altijd zo leuk gehe
Ik ben toen ergens bij ep 300 nogwattes van Shippuden gestopt en nooit verder gegaan :'D Was toen nog bezig en ik kan dingen nooit echt bijhouden tenzij ik helemaal obsessed ben Cx

Kakashi is ook de leukste :"D

En ik had die mad crush op Sasuke hehheh had ook een wolf gebaseerd op hem op WS omfg

Echt? xD Ik vond Sasuke best wel een asshole eigenlijk, maar aan de andere kant ook wel een leuke asshole haha. Big bro Itachi vond ik leuker tho~
haha ik stem voor dat hij ook hier een verschijning maakt >D

_________________
Onzin topic - Pagina 37 Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyvr maa 17, 2017 6:14 pm

Whiieeee ik ga vanavond naar Logan bounce

_________________
Onzin topic - Pagina 37 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn

Kearn


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyvr maa 17, 2017 6:35 pm

Syren schreef:
Whiieeee ik ga vanavond naar Logan bounce

Protip: neem zakdoeken mee, je gaat gegarandeerd huilen :"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyvr maa 17, 2017 6:37 pm

Ik ga zondag naar Jump Square in Utrecht! Very Happy


EDIT: Dit bericht komt rechtstreeks me telefoon want guess what! Mijn
Laptop is helemaal dood

_________________
Onzin topic - Pagina 37 Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyvr maa 17, 2017 9:51 pm

Kearn schreef:
Syren schreef:
Whiieeee ik ga vanavond naar Logan bounce

Protip: neem zakdoeken mee, je gaat gegarandeerd huilen :"D

Crap dat einde ;-;
I didn't cry, wel bijna tho xD

Wel echt een goede film!

_________________
Onzin topic - Pagina 37 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza maa 18, 2017 9:38 am

Hehehe, mijn laptop doet t weer maar hij moet wel aan lader liggen enz anders niet. Duss jaaa

_________________
Onzin topic - Pagina 37 Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza maa 18, 2017 11:50 am

Aimey schreef:
Hehehe, mijn laptop doet t weer maar hij moet wel aan lader liggen enz anders niet. Duss jaaa

clown & zo ben je gekluisterd aan een stopcontact haha

Ik weet hoe het voelt, m'n oude laptop kon ook niet zonder oplader. Totdat de oplader er mee opviel..

_________________
Onzin topic - Pagina 37 6f1dgm
Terug naar boven Ga naar beneden
Nameless

Nameless


Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Emptyza maa 18, 2017 2:08 pm

Pfff sorry voor her niet posten guys! Mijn inspi is 0,0%

Maargoed, Haha, ging die schrijfwedstrijd eigenlijk nog door? :3

_________________
She was beautiful,
But she was beautiful in the way a forest fire was beautiful

Something to be admired from a distance,
Not up close.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 37 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 37 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: