Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende
Zena

Zena


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 12:42 pm

Met Ragnar? Kennen ze elkaar al of niet? Zo ja, Positief of negatief? Ja, dit moet ik weten voor ik een topicje kan maken :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragnar

Ragnar


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 12:46 pm

Zena schreef:
Met Ragnar? Kennen ze elkaar al of niet? Zo ja, Positief of negatief? Ja, dit moet ik weten voor ik een topicje kan maken :p

Vaag misschien? Hij komt ook uit dit gebied en zal waarschijnlijk ook deelnemen aan die oorlog, dus misschien wel handig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zena

Zena


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 12:48 pm

Owkej. Nu ik moet nog inkomen met haar, dus zal zien wat voor topicje ik kan schrijven Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 1:42 pm

Zena schreef:
Straks Piercing laten zetten. Echt zo zenuwachtig. Surprised En daarna vlieg ik er ook in !!!

Nice!! Nienke gaat het waarschijnlijk ook zetten! Maar ze weet niet zeker waar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Zena

Zena


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 1:47 pm

Ow ik raad buikpiercing aan. Smile Ik voelde eigenlijk er bijna niks van. Very Happy Een Dermal raad ik sterk af...Doet ongelooflijke veel pijn (de plaats waar ik hem heb gezet: borstkas) . Vandaag een lippiercing Very Happy en dan binnenkort een tong piercing en dan stop ik ermee Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 1:50 pm

Nienke wou indd een buikpiercing heel graag maar daar is der navel niet goed genoeg voor en zal het dan zeker ontsteken enzo. dus gaat ze maar niet doen maar ze zit te denken aan idd een lippiercing of een neuspiercing. (Tong maybe...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zena

Zena


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 1:55 pm

Neuspiercing zou enorm pijn doen heb ik al gehoord. Ik ga vandaag met een vriendin een lip piercing zetten, en degene gaat een Neuspiercing zetten. Dus ik kan je het laten weten? Al hoewel ik een vermoeden heb dat het uitgesteld gaat worden want mijn vriendin reageert niet Sad En zonder haar doe ik het niet want dan haak ik af :p Tongpiercing doet volgens sommige pijn, en anderen zeggen juist dat je het niet voelt. Het is maar hoe dat je zelf in elkaar zit denk ik dan Smile De klem die ze erop zetten doet soizo pijn . Ik had meer last van de klem die erop zette dan de buikpiercing die ze erin staken. :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic

Sucic


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 2:53 pm

Ik snap nooit waarom mensen een piercing willen :'D

En dat van die tongpiercing: denk dat het ook nog kan liggen aan of diegene die hem zet toch perongelijk een zenuw raakt of niet cx
Terug naar boven Ga naar beneden
Zena

Zena


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 2:57 pm

Hehe, nou ja, meningen verschillen. Ik doe het voor...tja ... waarvoor doe je het... te hopen dat het je mooi staat :')

Awel ja dat kan ook zijn Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragnar

Ragnar


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 3:11 pm

Ben zelf ook niet zo van de piercings. Alhoewel die verschillende oorpiercings ik wel tof vind en navel op zich ook wel, maar zou het bij mezelf nooit doen. Zelfde verhaal met tatoeages. Ik weet nu al zeker dat ik daar van spijt ga hebben..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic

Sucic


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 3:12 pm

Nou ja ik draag ook geen make-up ofzo. Echt helemaal zero. Ben er allemaal niet zo'n fan van en zie niet echt hoe het je 'mooier' maakt :') Misschien een beetje make-up kan wel mooi zijn tho, maar sommige gooien er echt laag over laag over laag op xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 3:15 pm

This allemaal maar menigsverschillen ik heb hetzelfde ik vind het wel cool maar zou het zelf niet doen(Piercings). Mijn zus gaat een tatoeage zetten van een hertenkop omdat ze dat practig vind met zo'n Gewei maar dat vind ik ook wel mooi maar zelf van die domme tatoeages waarom doen mensen dit aan zoals de naam van je GF\BF i mean!! Wat als het uit gaat dan...

Ik ben ook niet van het make-up maar als ik een fotoshoot heb moet ik soms wel wat op maar ik ben er geen fan van..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragnar

Ragnar


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 3:18 pm

Ik draag wel make-up, maar alleen oogpotlood en mascara. Soms wat foundation, maar dat ligt eraan hoe mijn huid op dat moment is. Vind ook wel dat het iets toevoegt, want lijk veel minder moe met make-up dan zonder.

Vind dingen zoals eyeliner en oogschaduw wel minder mooi. Vooral als je het zo duidelijk ziet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic

Sucic


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 3:24 pm

Mascara is wel mooi ja en heb ik ook wel eens gebruikt, maar dat was ook echt een paar keertjes :') (ik heb het geduld er ook gewoon niet voor)
Terug naar boven Ga naar beneden
Zena

Zena


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 3:24 pm

Ik vind het wel mooi. Ik ben vooral fan van Tattoo’s, dit omdat er een betekenis achter zit. Zonder betekenis vind ik niet dat je het moet zetten. Ik heb er zelf ook één en er komen er nog. Maar alleen met betekenissen. Piercings doe ik gewoon omdat ik het mooi vind (belangen niet allemaal). Make up, is bij mij heel soms als ik er zin in heb. Maar dan doe ik dat op een manier dat je bijna niet merkt dat er make up op zit. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragnar

Ragnar


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 3:25 pm

Geduld niet voor? Ik doe er nog geen minuut over. Sowieso is mijn make-up altijd wel gedaan in een paar minuten. Ik besteed veel meer tijd altijd in het bijwerken van mijn wenkbrauwen en m'n haar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic

Sucic


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 3:30 pm

Nee ik heb er echt geen geduld voor xD Vooral omdat ik er gewoon geen zin in heb het er 's ochtends op te gooien en het er 's avonds weer af te moeten halen :') + de hele dag zie ik er toch niets van, want ik kijk bijna nooit in de spiegel ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragnar

Ragnar


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 3:37 pm

Ik haal het er 's avonds echt nooit af. Meestal douche ik dan en dan spoelt het er vanzelf wel af en anders doe ik het de volgende ochtend. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 4:04 pm

Goeeeie middag!
Ik draag ook weinig make up, eigenlijk bijna nooit, alleen op special occasions, en dan doe ik mn wenkies + mascara uwu
Al ben ik wel een sucker voor tattoo's en piercings tbh c':

Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 4:13 pm

Ik draag bijna elke dag wel make-up. Ik doe het wel elke dag naar school. Maar in het weekend alleen als ik ergens naartoe moet/ga
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 4:17 pm

In het weekend ben ik altijd helemaal zero!! Nahh ja morgen niet omdat dan de mensen komen voor Jip en kijken hoe het hier is dus ga ik me dan wel ff leuk kleden en misschien ff wat mascara op doen!! ZIN IN! Ik hoop dat Spyro(Hond) goed met Jip kan omgaan en dat we Jip krijgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 4:17 pm

Make-up? Nah, kheb betere dingen te doen... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 4:18 pm

Celegon schreef:
In het weekend ben ik altijd helemaal zero!! Nahh ja morgen niet omdat dan de mensen komen voor Jip en kijken hoe het hier is dus ga ik me dan wel ff leuk kleden en misschien ff wat mascara op doen!! ZIN IN! Ik hoop dat Spyro(Hond) goed met Jip kan omgaan en dat we Jip krijgen!

Krijgen jullie misschien een tweede hond?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 4:19 pm

scarleg schreef:
Celegon schreef:
In het weekend ben ik altijd helemaal zero!! Nahh ja morgen niet omdat dan de mensen komen voor Jip en kijken hoe het hier is dus ga ik me dan wel ff leuk kleden en misschien ff wat mascara op doen!! ZIN IN! Ik hoop dat Spyro(Hond) goed met Jip kan omgaan en dat we Jip krijgen!

Krijgen jullie misschien een tweede hond?

Ewa Valerie! Ur here too! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Emptyza feb 13, 2016 4:21 pm

scarleg schreef:
Celegon schreef:
In het weekend ben ik altijd helemaal zero!! Nahh ja morgen niet omdat dan de mensen komen voor Jip en kijken hoe het hier is dus ga ik me dan wel ff leuk kleden en misschien ff wat mascara op doen!! ZIN IN! Ik hoop dat Spyro(Hond) goed met Jip kan omgaan en dat we Jip krijgen!

Krijgen jullie misschien een tweede hond?
Hij heet Jip en is een Border Collie van 6 jaartjes en hij is super lief!! Hij hij hou ook van spelen en is ook knuffelig!! <3 Jaa dus!
Jip!:


Laatst aangepast door Celegon op za feb 13, 2016 4:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 19 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: