Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende
Biscuit

Biscuit


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyvr feb 05, 2016 9:09 pm

Victoria schreef:
iemand die een ava/setje maken voor vicki? c:

anyways hello everyone!

Ik wil het wel doen, maar dan komt dan wel morgen Smile Als je het goed vind kan je mij een pb sturen met plaatjes (ik kan ook voor je zoeken) en andere bijzonderheden. Ik zou ook wat karakterinformatie willen, dan is het voor mij makkelijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyvr feb 05, 2016 9:11 pm

Biscuit schreef:
Victoria schreef:
iemand die een ava/setje maken voor vicki? c:

anyways hello everyone!

Ik wil het wel doen, maar dan komt dan wel morgen Smile Als je het goed vind kan je mij een pb sturen met plaatjes (ik kan ook voor je zoeken) en andere bijzonderheden. Ik zou ook wat karakterinformatie willen, dan is het voor mij makkelijker.

is goed ik zal je een pb sturen super bedankt alvast<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Khuolema

Khuolema


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyvr feb 05, 2016 10:57 pm

Oooh ik wil niet zagen, maar kun je aub ook een setje voor Kova toekomstige wolvin maken? Dat setje van Biscuit is zo mooi <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 9:48 am

Good morning people :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Khuolema

Khuolema


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 9:49 am

Gm! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 9:59 am

Goedemorgen allemaal c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Reghen

Reghen


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 10:14 am

Goedemorgen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Yngvarr

Yngvarr


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 11:26 am

Good morning! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazz

Kazz


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 12:16 pm

Goeiesmiddags mensheid! tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Biscuit

Biscuit


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 12:17 pm

Khuolema schreef:
Oooh ik wil niet zagen, maar kun je aub ook een setje voor Kova toekomstige wolvin maken? Dat setje van Biscuit is zo mooi <3

Ja hoor, stuur maar een pb Smile Zet daar even in wat het karakter wordt, wat de sfeer van het setje moet zijn en of er nog iets bijzonders is. En bedankt! Very Happy

En goedemorgen iedereen C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazz

Kazz


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 12:18 pm

Biscuit schreef:
Khuolema schreef:
Oooh ik wil niet zagen, maar kun je aub ook een setje voor Kova toekomstige wolvin maken? Dat setje van Biscuit is zo mooi <3

Ja hoor, stuur maar een pb Smile Zet daar even in wat het karakter wordt, wat de sfeer van het setje moet zijn en of er nog iets bijzonders is. En bedankt! Very Happy

En goedemorgen iedereen C:

Hehe, Khuo had ook al een pb naar mij gestuurd.
Keuzes, Khuolema! Keuzes! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 12:19 pm

@Kazz:
Tijd voor topic? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazz

Kazz


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 12:22 pm

Syren schreef:
@Kazz:
Tijd voor topic? Very Happy

Yess please! Maak jij?
Heb nog een appeltje te schillen met m'n Franse huiswerk... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 12:25 pm

Sure!
En succes met frans... Oh wat haat ik dat vak xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazz

Kazz


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 12:28 pm

Syren schreef:
Sure!
En succes met frans... Oh wat haat ik dat vak xD

M2! Leuk voorsteltopic btw.
Ga die van Kazz ook nog oplappen zo afro
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic

Sucic


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 12:29 pm

Ik wil toch zo graag Natgeo wild he T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
Kazz

Kazz


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 12:30 pm

Sucic schreef:
Ik wil toch zo graag Natgeo wild he T_T

Natgeo wat? Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 12:32 pm

Kazz schreef:
M2! Leuk voorsteltopic btw.
Ga die van Kazz ook nog oplappen zo afro

Thanks! Hier heb je de link van 't topic: Klik!

Sucic schreef:
Ik wil toch zo graag Natgeo wild he T_T

Jaa ik ook! Ik hoor heel veel mensen praten over documentaires en ik zie telkens reclamestukjes op de normale natgeo zender...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic

Sucic


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 12:33 pm

Kazz schreef:
Sucic schreef:
Ik wil toch zo graag Natgeo wild he T_T

Natgeo wat? Question

Natgeo wild xD
Tis eigenlijk gewoon Natgeograpic channel maar dan volledig gefocust op wildlife en zonder ondertiteling xD tis nu een maand gratis ofzo and it's awesome o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 12:38 pm

Sucic schreef:
Ik wil toch zo graag Natgeo wild he T_T

+1 o.o so badly
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic

Sucic


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 12:49 pm

Ik had aan m'n vader gevraagd of hij het in het pakket wilde gooien, maar dat wilde hij niet.. waarschijnlijk omdat hij niet zo van de natuurzenders is -_-'
Dus dat word deze maand maar extra veel tv kijken, waar hij sowieso ook niet blij mee is x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Madelyn

Madelyn


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 1:10 pm

Ik heb niet zo`n leuke melding >.<
Ik zit waarschijnlijk even sws 4 dagen niet op Serigala omdat ik dan bij me moede ben zonder mijn laptop Sad Ik ga mijn laptop missen maar misschien mag ik soms even posten op me moeders pc! Duss tja dag dag Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 1:11 pm

Madelyn schreef:
Ik heb niet zo`n leuke melding >.<
Ik zit waarschijnlijk even sws 4 dagen niet op Serigala omdat ik dan bij me moede ben zonder mijn laptop Sad Ik ga mijn laptop missen maar misschien mag ik soms even posten op me moeders pc! Duss tja dag dag Sad


oh das inderdaad niet leuk:c

see yyou soon <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kana

Kana


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 2:35 pm

Ik ga de aankomende dagen niet veel actief zijn. This carnaval x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Emptyza feb 06, 2016 2:46 pm

Kana schreef:
Ik ga de aankomende dagen niet veel actief zijn. This carnaval x3

Waar ga je Carnavallen? B)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 11 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: