Serigala


 

Deel
 

 Just some family {GZ]

Ga naar beneden 
Victoria

Victoria


Just some family {GZ] Empty
BerichtOnderwerp: Just some family {GZ]   Just some family {GZ] Emptyvr apr 01, 2016 11:45 pm

Oke ik heb weer besloten om hier weer helemaal actief te worden!

En het leek me wel leuk om wat extra Familie voor Victoria te hebben, ze heeft al een jongere zus Madelyn. Hoedan ook zijn er nog veel andere mogelijkheden! Zo als ander siblings (ouder of jonger) half familie tantes ooms. Ik hoor het wel c; ik sta natuurlijk ook open voor andere ideeen. Een hele aanmelding is niet nodig gewoon avtief blijven  Wink



xxSan
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Just some family {GZ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just some family {GZ]   Just some family {GZ] Emptyza apr 02, 2016 2:06 pm

Scarleg en Victoria zijn denk ik al een soort van vrienden, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Just some family {GZ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just some family {GZ]   Just some family {GZ] Emptyza apr 02, 2016 2:10 pm

Ja xD ze ziet hem in ieder geval niet als vijand ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Scythe

Scythe


Just some family {GZ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just some family {GZ]   Just some family {GZ] Emptyzo apr 03, 2016 1:05 pm

Ik ben voor Scythe niet echt op zoek naar familie.. maar ik doe ook een poging om weer actief te worden, dus misschien kan Scythe in ieder geval een vriendin ofzo worden van Victoria? Als je wilt xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Just some family {GZ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just some family {GZ]   Just some family {GZ] Emptyzo apr 03, 2016 1:18 pm

Ik vindt het prima ^^ wil je een topic?
Terug naar boven Ga naar beneden
Scythe

Scythe


Just some family {GZ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just some family {GZ]   Just some family {GZ] Emptyzo apr 03, 2016 4:22 pm

Jaa is goed! Eh, ik heb nog wel een topic openstaan bij Mossley Marsh waar nooit iemand op gereageerd heeft xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Just some family {GZ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just some family {GZ]   Just some family {GZ] Emptyzo apr 03, 2016 5:07 pm

aahh ik zie al dat daar iemand geageerd heeft x3 toch maar een nieuw topic? ik maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Scythe

Scythe


Just some family {GZ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just some family {GZ]   Just some family {GZ] Emptyzo apr 03, 2016 6:57 pm

Yeah, is helemaal goed! Dan probeer ik nog ff inspiratie te verzamelen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Just some family {GZ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just some family {GZ]   Just some family {GZ] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Family Way
» Family Search
» Other Family ~Cordelia
» Fight First or Family First? {Emaya}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: CHARACTER MANAGEMENT :: The Wolf's Den :: Accountmarkt-
Ga naar: