Serigala


 

Deel
 

 Northern Downpour [GESLOTEN]

Ga naar beneden 
Syren

Syren


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptyvr feb 26, 2016 7:41 pm


De jonge teef had het advies van Kazz opgevolgd en was op weg naar de heuvels. De zon was inmiddels al aan zijn baan naar beneden begonnen, nog even en hij zou achter de horizon verdwijnen. De gouden lichtstralen streelden de zachte glooiingen in het landschap en vielen op Syrens dikke wintervacht op het moment dat ze bovenaan de heuveltop stond. Onder haar strekte de omgeving zich uit. Een dichte deken van sneeuw bedekte het grootste gedeelte van de aarde, maar er waren stukken waar groene grassprieten koppig genoeg waren om zich te laten zien. Ook vielen haar zeeblauwe ogen op gaten in de grond; konijnenholen. Haar maag rammelde bij het idee van een sappig stukje vlees alleen al. Opgewekt zette ze er flink de pas in en naderde een nest in de grond. Met haar buik in de sneeuw gedrukt sloop ze dichterbij. De geuren van konijn overweldigden haar, ze dreigde te kwijlen. Syren grinnikte om zichzelf.

Gefocust wachtte ze af en hoopte dat er binnenkort een knaagdier dom genoeg was om zijn kop naar buiten te steken. Dan zou ze er als de kippen bij zijn en kon ze aan tafel. Een voorzichtige grijns verscheen op haar snuit.
Omdat ze zo geconcentreerd op het hol lette, merkte ze pas laat op dat ze niet langer alleen was. De geur van een andere wolf zweefde haar neusgaten binnen. Hij was dichtbij. Ze keek op. Haar ogen zochten naar de vorm van haar soortgenoot. Waar zat hij?

_________________
Northern Downpour [GESLOTEN] 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion



Laatst aangepast door Syren op vr apr 29, 2016 4:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptyvr feb 26, 2016 8:01 pm

Scarleg was naar de heuvels gerent, hij kon ook geen moment stil zitten. Of op een plek blijven hangen, en daar dagen zitten. De reu moest altijd bezig zijn, bezig met verkennen, nieuwe ervaringen opdoen. Misschien hier en daar vrienden op doen. Het enige gevaar was, dat je soms een wolf tegen kwam, waar je geen vrienden mee werd of kon worden. Sommige wolven waren gemeen, agressief of waren gewoon irritant. Daar kon je niks mee beginnen.

De witte sneeuw lag mooi uitgestrekt over de heuvels, De zon was bijna onder en het werd frisser. De albino zette het op een drafje, en niet veel later stond hij op een heuvel in de sneeuw. Met de laatste zonnestralen op zijn witte vacht. Het was een mooi uitzocht. Vanaf hier had je een mooi uitzicht over heel Serigala. Overal waren gaten van konijnen hier was vast wel iets te eten te vinden. Dus liep hij een eindje naar een andere berg. Waarop opeens een geur zijn neus binnen kwam. Was dat een konijn? Nee, het was een andere soort genoot. Scarleg rende over de heuvels in de richting van waar de geur vandaan kwam. Daar op de heuvel stond een wolf om zich heen te kijken. Zocht hij iets? De witte reu liep een eindje de heuvel op en bleef staan. 'Hallo?'

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptyvr feb 26, 2016 8:11 pm


'Hallo?' klonk een stem. Syrens ogen schoten in de juiste richting en eindelijk kon ze een lichaam koppelen aan de geur. Hij behoorde toe aan een witte reu. Geen wonder dat ze hem niet eerder had gezien, hij werd ontzettend goed gecamoufleerd met zijn vacht tegen de sneeuwwitte achtergrond. Alleen zijn blauwe ogen vielen op.
In zijn woorden lag geen enkele toon van dreiging, waar ze blij mee was. Het idee van een chagrijnige wolf die haar avond kwam verpesten stond haar nou niet bepaald aan. Gelukkig leek de reu neutraal te zijn, waardoor ze hem automatisch ook neutraal benaderde.
Ze draaide zich naar hem toe en toverde een kleine glimlach tevoorschijn. 'Hallo,' antwoordde ze simpel. 'Wat brengt jou naar deze prachtige plek op deze nog mooiere avond?' Ze bleef rustig wachten en genoot ondertussen van de laatste zonnestralen die haar vacht verwarmden. Nog even, en de koude nachtwind zou weer tevoorschijn komen en alle vorm van warmte verbannen. Maar ze had haar wintervacht en ze was wel gewend aan wat kou. Last zou ze er niet van hebben, en doodvriezen zou ze zeker niet.

_________________
Northern Downpour [GESLOTEN] 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptyvr feb 26, 2016 8:31 pm

De wolf keek hem aan, het was een teef dat was te zien. Geen wonder dat ze hem niet had gezien met zijn witte vacht, alleen zijn blauwe ogen vielen op. Maar dat was ook alles. Ze draaide zich om naar hem, er was een kleine glimlach te zien. 'Hallo,' antwoordde de teef simpel 'Wat brengt jou naar deze prachtige plek op deze nog mooiere avond?' De wolf vormde geen enkel bedreiging, wat Scarleg we fijn vond. Hij had namelijk geen zin in chagrijnige wolven in de buurt. 'Ik kan niet lang stil zitten op een plek. En ik ben hier pas een paar weken, dus ik ben een beetje aan het verkennen. Wat brengt jou hier?'. De zon ging langzaam onder, en de wind begon koud te waaien, De reu genoot nog van het laatste stuk van de zon voordat het echt koud werd. Scarleg zijn witte vacht was dik, en dat beschermde hem tegen te kou en de wind. Maar toch het was niet echt heel fijn. Hij keek de wolf aan. Bedenkend dat hij hier vast was geboren, maar de albino reu kon het niet ruiken. De wind stond de verkeerde kant op. Om het echt goed te kunnen bepalen. Een ding wist hij zeker. Hier waren geen slechte wolven. Of Scarleg had ze nog niet ontmoet.

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptyza feb 27, 2016 6:21 pm


De witte wolf legde uit wat hij hier te zoeken had. 'Ik kan niet lang stil zitten op een plek. En ik ben hier pas een paar weken, dus ik ben een beetje aan het verkennen.' Ze knikte. ' Wat brengt jou hier?' vroeg hij vervolgens. Het bleef even stil, niet wetend hoe ze het aan moest pakken. Ze sprak niet graag over haar verleden, dat was een ding dat zeker was.
'Bedoel je hier als in op deze heuvel? Of hier als in Serigala?' informeerde ze. 'Een wolf die ik onderweg ben tegengekomen had verteld dat het hier in de heuvels stikt van de konijnen. En ja, een simpel avondmaaltje gaat er altijd wel in,' grapte ze. Syren voelde hoe de zon onderging zonder ernaar te kijken. De warmte van de zonnestralen verdween, het werd langzaamaan kouder. Zitten ging ze niet, ze had geen zin in een bevroren staart. De sneeuw had de macht over het land nog steeds in handen.
'Zelf ben ik ook nog niet zo lang hier,' vertelde ze. 'Om een lang verhaal kort te maken; ik moest vluchten uit mijn thuisgebied en ben na vele omzwervingen hier terechtgekomen.' Ja, dat was zeker waar. En de witte wolf begreep vast wel waarom ze niet meer over haarzelf vertelde. Niet iedereen wilde namelijk met zijn of haar complete levensgeschiedenis te koop lopen.
'Mijn naam is Syren,' vertelde ze tenslotte. Zichzelf voorstellen was wel het minste dat ze kon doen, vond ze.

_________________
Northern Downpour [GESLOTEN] 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptyzo feb 28, 2016 10:42 am

Toen Scarleg had uitgelegd wat hij hier deed, knikte de wolf voor hem. Toen de reu vroeg wat hij hier deed, was het even stil. 'Bedoel je hier als in op deze heuvel? Of hier als in Serigala?' Informeerde ze. 'Een wolf die ik onderweg ben tegengekomen had verteld dat het hier in de heuvels stikt van de konijnen. En ja, een simpel avondmaaltje gaat er altijd wel in,' grapte ze.er vertelde. Ja, een konijn dat zal er bij de Albino ook wel in gaan. Aangezien hij op jacht was voor eten. De zon ging onder, en verloor zijn warmte. De reu ging zitten, maar stond gelijk weer op, het was veel te koud. Er lag nog steeds overal sneeuw. 'Zelf ben ik ook nog niet zo lang hier,' vertelde ze 'Om een lang verhaal kort te maken; ik moest vluchten uit mijn thuisgebied en ben na vele omzwervingen hier terechtgekomen.' Scarleg knikte vriendelijk. Scarleg begreep wel, waarom ze niet meer vertelde, zelf zou hij dat namelijk ook niet doen. Zeker niet bij wolven die je nog maar pas hebt ontmoet 'In het gebied waar ik vandaan kom, gingen plots alle wolven weg. Dus had ik er ook niks meer te zoeken. En na bijna een jaar, ben ik hier terecht gekomen' vertelde de reu. Dit mocht hij wel weten. Scarleg vertelde er niks privés mee. 'Mijn naam is Syren,' zei ze. 'Hey Syren. Ik ben Scarleg'. Het leek wel zo beleeft om zijn naam ook even te zeggen, als de wolf voor hem dat ook deed. Een windvlaag blies door zijn witte vacht heen. Het werd kouder en kouder

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptyzo feb 28, 2016 4:23 pm


'In het gebied waar ik vandaan kom gingen plots alle wolven weg,' legde de grote witte reu uit. 'Dus had ik er ook niks meer te zoeken. En na bijna een jaar ben ik hier terechtgekomen.' Syren knikte. Dat begreep ze maar al te best. Het was een tijdje stil, voordat de reu zich voorstelde als Scarleg. Ze toverde een klein glimlachje tevoorschijn en begroette hem.
'Hi Scarleg. Dus... wat ben je nu van plan? In Serigala bedoel ik.' Misschien was ze nu iets te nieuwsgierig. 'Zelf ben ik er ook nog niet over uit. Veel van dit gebied heb ik namelijk nog niet gezien,' grijnsde ze. Ja, want wie weet wat dit land allemaal nog verborgen hield. Meer avontuur in haar leven was welkom. Al wilde ze liever niet sterven, of dierbaren verliezen. Daar had ze al genoeg van meegemaakt in haar leven. Wist ze maar wat er met haar broer gebeurd was...
'Enig idee of er hier iets te beleven valt?' vroeg ze toen maar.

_________________
Northern Downpour [GESLOTEN] 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptyzo feb 28, 2016 8:15 pm

Syren knikte vriendelijk, toen de reu zich voorstelde, glimlachte Syren en begroette hem. 'Hi Scarleg. Dus... wat ben je nu van plan? In Serigala bedoel ik.' Scarleg dacht na 'Zelf ben ik er ook nog niet over uit. Veel van dit gebied heb ik namelijk nog niet gezien,' grijnsde de teef. Scarleg keek haar vriendelijk aan en zei 'Ik weet niet wat ik hier nog ga doen. Ik denk weer terug naar mijn broer, maar ik zie wel. En ik heb hier ook nog niet veel gezien'. Hier waren nog geen vervelende wolven merkte de albino op. En hij draaide zijn kop weer naar de reu, en staarde in de donker groende ogen. 'Enig idee of er hier iets te beleven valt?'. De reu lachte en zei 'Nee, ik weet niet of hier veel te beleven valt'. Misschien moest de witte wolf meer gaan doen, in plaats van rondrennen, en geen contact maken met de andere. Dit deed hij meestal. De schemering viel en maakte een mooi uitzicht over Serigala. Een beetje mysterieus met die sneeuw op de heuvels. Hier kon Scarleg wel uren naar kijken. Maar misschien moest hij straks een slaap plaats zoeken. Voor de nacht. Anders bevroor hij nog eens in deze kou. Maar hij wachtte eerst af wat deze wolf en hij gingen doen. Want zomaar weglopen, was niks voor Scarleg. HIj keek Syren aan, en vroeg 'Zullen we samen een konijn gaan vangen?'. Anders wist hij ook niet wat ze konden gaan doen

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptydi maa 01, 2016 4:44 pm


Scarleg wist blijkbaar ook niet zo goed wat hij moest doen. 'Ik weet niet wat ik hier nog ga doen. Ik denk weer terug naar mijn broer, maar ik zie wel. En ik heb hier ook nog niet veel gezien.' Op de vraag of er hier veel te beleven viel gaf hij ontkennend antwoord. Ze bleef even in gedachten verzonken staan. Ach, een beetje rust zou ook niet erg zijn. De dreigende oorlog zorgde eigenlijk al voor genoeg spanning. Want ja, ze kon sterven. Maar nee, dat was ze niet van plan. Haar dagen alleen hadden haar getraind. Je kreeg haar niet zomaar klein!
'Zullen we samen een konijn gaan vangen?' vroeg de witte reu ineens. Syren knipperde even met haar zeegroene ogen en focuste terug naar de heuveltop, waar het inmiddels aardig afgekoeld was. Ze glimlachte.
'Dat klinkt als een goed idee. Ik kan wel een avondsnack gebruiken!' grijnsde ze. Meteen gleed haar blik naar een konijnenhol in de buurt. Waren de knaagdieren al bereid om zichzelf bloot te geven?

_________________
Northern Downpour [GESLOTEN] 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptydi maa 01, 2016 6:42 pm

Scarleg en Syren bleven zwijgend staan. De lucht werd donkerder en het werd kouder. Hoewel de albino best een dikke wintervacht had, ging er even een koude rilling door zijn lijf. Je kon het denk ik wel zien, maar goed. Het was winter, en kou hoorde daar nu eenmaal bij. 'Zullen we samen een konijn gaan vangen?' Syren knipperde even met haar zeegroene ogen en focuste zich op de bergtop. Het was aardig afgekoeld. De teef glimlachte even. 'Dat klinkt als een goed idee. Ik kan wel een avondsnack gebruiken!' grijnsde ze, meteen gleed haar blik naar een konijnenhol. Scarleg ging langs Syren staan, en keek rond. Waar zou een konijn naar boven komen. Plots drong een geur zijn neus binnen, het moest wel van een konijn zijn. De reu tikte de teef naast hem aan en zei 'Ik ruik iets'. De witte reu snoof nog eens in de lucht, de geur kwam steeds dichterbij. Kijkend naar de teef naast hem bedacht Scarleg iets. 'Als we nu eens opsplitsen, dan hebben we meer kans. En als we iets gevangen hebben. Dan roepen we elkaar. En zien we elkaar weer op de top van de heuvel. Is dat een idee?'. Want met z'n tweetjes bij een hol staan, was ook geen top idee. De geur bleef heel erg sterk ruiken, het was zeker weten een konijn. De witte albino reu kreeg er al helemaal zin in

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptydi maa 01, 2016 8:00 pm


Scarleg kondigde aan dat hij de prooi al kon ruiken. Syren grijnsde. Des te beter!
'Als we nu eens opsplitsen, dan hebben we meer kans. En als we iets gevangen hebben. Dan roepen we elkaar. En zien we elkaar weer op de top van de heuvel. Is dat een idee?' stelde de witte reu voor. Ze dacht even na. Ja, dat klonk als een goed plan. Het werkte in ieder geval beter dan met z'n tweeën boven één hol hangen en een half konijn de man verorberen. Ze konden inderdaad beter hun kansen spreiden en de buit later eerlijk delen. Daarom stemde ze in.
'Dat lijkt me een heel goed plan,' grimaste ze. 'Ik zie je later!' Met die woorden sloop ze de helling af, naar een aantal holen die dicht bij elkaar waren. Even wachtte ze om te zien welke kant de wind op stond. Juist, die waaide naar haar toe. De konijnen konden haar dus niet ruiken, wat alleen maar voordelig was. Met haar buikharen tegen de grond slepend kroop ze metertje voor metertje dichterbij. Eén kleine trilling zou de knaagdieren al alarmeren. Daarom liep ze alsof ze op eierschalen stond. Zo stil als de nachtwind dus.
Vlak boven een kuil bleef ze staan. De jonge teef wachtte af. Het duurde even, maar toen, eindelijk, kwam daar een snuitje tevoorschijn. Daarna volgden al snel de zwarte kraaloogjes. Syren zette af, zweefde door de lucht, kwam vlak voor haar prooi neer, opende haar kaken en...

_________________
Northern Downpour [GESLOTEN] 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptydi maa 01, 2016 8:15 pm

'Dat lijkt me een heel goed plan,' grimaste ze 'Ik zie je later!', en ze sloop de helling af. Oke, Scarleg ging de andere kant op, waar een paar hollen waren. Hopend Dat een konijn dom genoeg was, om naar boven te komen. Hij dacht aan wat zijn broer hem had geleerd. Plat op zijn buik sloop hij dichter naar de hollen toe, Zo zacht mogelijk, even keek de reu om om te zien of er iemand anders was. Maar dat bleek niet zo te zijn, dus zijn gedachte gingen weer naar de jacht. Wat was het volgende ding ook alweer? Oja! Hij wist het weer, wachtte. Een geluid kwam uit het hol, alsof de konijntjes tegen elkaar aan het praten waren. Scarleg legde zijn kop plat op de grond, zodat hij nog minder zichtbaar werd. Plots stak een nieuwsgierig konijntje zijn twee oren uit het hol. De witte kop van de reu ging langzaam omhoog, zodat hij het nog meer in de gaten kon houden. Het konijntje, kwam nu helemaal met zijn kop naar buiten. Scarleg leunde op zijn achterpoten, zette zich af. En vloog kort door de lucht, en landde boven op het hol. maar het konijn was al weg gekropen. Plots kwam een andere geur zijn neus binnen. Zo stil mogelijk kroop hij over de vloer, naar een hol waar twee konijntjes hun kopjes naar buiten hadden gestoken. Dit moest hem worden, zo stil mogelijk kroop de witte wolf over de grond naar de konijntjes toe, leunde op zijn achterpoten, sprong en landde. Hebben! De jacht was geslaagd, nu vlug terug naar Syren.

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptyza maa 05, 2016 5:39 pm


Syren zette af, zweefde door de lucht, kwam vlak voor haar prooi neer, opende haar kaken en... miste finaal. Met een bek vol sneeuw snoof ze en hoestte ze, waardoor het konijn geschrokken in zijn schuilplaats terug kroop. Grommend kwam ze overeind en staarde woedend naar het gat in de grond, maar het knaagdier liet zich niet meer zien.
Haar oren draaiden zich naar achteren. Ze keek om en zag twee konijnen die over het bevroren veld renden. Meteen schoot ze uit de startblokken en spurtte in hun richting. Blijkbaar hadden de diertjes het gedreun van haar sprong gehoord en vluchtten naar veiliger oorden. Dom van ze, nu gingen ze eraan. Tenminste, dat was ze wel van plan.
Met een snoekduik dook ze bovenop het eerste beestje. Haar tanden boorden zich in zijn weke vlees en doodden het op slag. Met haar voorpoot haalde ze uit naar het tweede prooidier. Ze kon hem nog net op zijn achterhand raken, waardoor hij door de kracht van de klap een aantal meters verderop neersmakte. De jonge teef sprong hem achterna en kreeg ook die te pakken. Tevreden met zichzelf greep ze beide dieren in haar bek en draafde vervolgens weer naar de top van de heuvel. Boven aangekomen liet ze haar voedsel weer vallen in het witte spul en wachtte beheerst af tot Scarleg terug zou keren. Ze zouden in ieder geval één konijn per persoon hebben. Dat was voor haar reden genoeg om de jacht geslaagd te noemen.

_________________
Northern Downpour [GESLOTEN] 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptyzo maa 06, 2016 6:17 pm

(Sorry dat ik pas zo laat reactie geef)

Scarleg greep het konijntje stevig in zijn bek, en begon aan de wandeling naar de top van de heuvel. Zou Syren er al zijn. Snel versnelde hij zijn loopje. En kwam boven aan de heuvel terecht. De teef was er al, De reu liep naar haar toe. En liet het konijn vallen in de sneeuw. Op de grond lagen nu 3 konijnen. Ze kregen er allebei eentje, en ze konden de derde delen. 'Smakelijk eten Syren' zei Scarleg, en rukte een stuk vlees, van het lijfje van het konijn. Bloed vulde zijn bek, wat was dat lekker. HIj had in geen dagen meer vers bloed geproefd. Het was nog warm, dat was het allerbeste. Gewoon vers. De wind begon te waaien, en het werd kouder. Maar het konijn was gewoon heerlijk, hoe dieper hij kwam, hoe lekker het werd. De witte reu hief zijn kop op en keek naar de teef voor hem. Wat zou ze doen? Misschien konden ze samen verder. Als ze de konijnen ophadden. En werden ze vrienden. Scarleg zat er namelijk aan te denken, een eigen roedel te beginnen. Maar daarvoor moest hij wel leden hebben, en leden kreeg je alleen maar als je vrienden maakte. Dus hoe meer vrienden. Hoe meer leden. Maar er bleef wel een probleem. Zijn mate, hoe zou ze reageren?

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptyzo maa 06, 2016 7:08 pm


Scarleg kwam al gauw naar boven gedraafd. In zijn bek bungelde ook een konijn. Kijk, dat was pas teamwork. Nu hadden ze beiden anderhalf konijn, wat precies genoeg was om een wolvenmaag te vullen.
'Smakelijk eten Syren,' zei Scarleg alvorens aan te vallen op zijn deel van de buit. Syren grijnsde en wenste hem hetzelfde toe. Toen liet ze haar vlijmscherpe tanden in het weke vlees van het knaagdier zinken. Het warme bloed stroomde haar bek in en prikkelde haar smaakpapillen. Genietend sloot ze even haar ogen en zuchtte tevreden. Er ging niets boven een heerlijke maaltijd. Ze rukte het vlees van het bot en slikte. Netjes eten was er niet echt bij. Af en toe kraakte er een botje onder haar tanden. Ach ja, het werkte als het ware als een soort tandenstoker.
De organen waren het lekkerst. Vooral de lever. Ze verorberde het stuk vlees alsof ze in geen weken gegeten had. Het duurde niet lang voor er alleen een hoopje afgeknaagde botjes overgebleven waren.
Verlangend viel haar blik op haar tweede gevangen konijn. 'Eerlijk delen,' zei ze tegen Scarleg voordat ze de ene helft van het knaagdier greep. Als hij nou de andere kant pakte, konden ze het dier in tweeën trekken en ieder een helft opeten.

_________________
Northern Downpour [GESLOTEN] 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptyma maa 07, 2016 6:00 pm

Syren grijnsde en wenste hem ook smakelijk eten. Ze liet haat tanden in het weke vlees van het konijn zinken. Genietend sloot de teef haar ogen, en zuchtte tevreden. Dit smaakte zo goed. Scarleg kwam bij de ingewanden aan. Die waren zo sappig en lekker. De reu boorde zijn tanden in de maag van het dier, en sloot zijn kaken. Een homp vlees, bleef in zijn bek hangen. Dit was pas genieten. Af en toe hoorde je een botje kraken, onder de kaken van de teef. En niet veel later waren bij allebei de wolven niet meer dan een paar afgeknaagde botjes over. 'Eerlijk delen,' zei Syren, voordat ze het ene deel van het knaagdier greep. Scarleg liep naar de andere helft pakte die vast en trok er hard aan. Het dier was door midden. En Scarleg belandde vol op zijn rug in het zand. Lachend stond hij op, en schudde zich even uit. Voordat hij aan het prooidier begon. Dit was echt gezellig!

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptydo maa 10, 2016 5:25 pm


Scarleg begreep precies wat ze bedoelde toen ze het konijn aan de ene helft vastpakte. Hij greep de andere kant en samen scheurden ze het vlees in stukken. De witte reu viel achterover en rolde met zijn rug door de sneeuw. Hij lachte gelukkig en krabbelde al gauw overeind. Syren grijnsde breed. Nadat hij zich uitgeschud had zette hij zijn tanden in het halve diertje. Zij volgde zijn voorbeeld. Genietend at ze haar maaltje op. Haar bek was nu lichtelijk bebloed, maar dat gaf niet. Ze liep met een trippelpasje naar een vers laagje sneeuw en stak haar snuit er middenin. Het witte spul waste de viezigheid uit haar vacht en had meteen een verfrissende werking. Tevreden liep ze weer terug naar Scarleg en plofte voor hem neer op de grond. 'Dat was even lekker,' grinnikte ze. 'Een avondsnack gaat er bij mij altijd wel in!' Haar blik viel op de sterrenhemel boven haar. Wauw... In deze open velden was het uitzicht werkelijk schitterend. Ze kon echt duizenden fonkelende lichtjes zien, die naar haar leken te knipogen. Hier kon ze pas echt van genieten.

_________________
Northern Downpour [GESLOTEN] 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptyvr maa 11, 2016 7:11 pm

Nadat Scarleg was opgestaan grijnsde Syren breed. De witte albino schudde zich uit en zette vervolgens zijn tanden in het halve dier, en de wolf voor hem volgde zijn voorbeeld. De bek van de teef zat licht onder het bloed, maar dat maakte haar niet zoveel uit. Scarleg had de haas op, Syren huppelde naar een hoopje sneeuw, en stak haar snuit erin. Tevreden liep ze weer naar de albino toe, en plofte voor hem neer. 'Dat was even lekker,' grinnikte ze. 'Dat vond ik ook' antwoordde Scarleg . 'Een avondsnack gaat er bij mij altijd wel in!' 'Bij mij gaat hij er ook wel in'. De blik van de teef dwaalde af naar de sterrenhemel. Het was een mooi gezicht vanuit deze heuvel. Duizenden misschien wel miljoenen lichtjes fonkelde mooi in de lucht. Het leek net alsof ze iets wilde vertellen. Scarleg kon hier uren en uren naar kijken. Als de teef hier langer wou blijven, vond de reu dat helemaal niet erg. Scarleg plofte op zijn rug in de sneeuw. En keek naar boven. Zijn ouders zaten er nu ergens. En zijn zoontje Ayero. Hoe zou het daar boven zijn? In welk lichtje zaten ze? Zouden ze ook naar hem kijken? Deze vragen gingen door zijn hoofd. Een ding was zeker, dit uitzicht was gewoon te mooi. Misschien moest hij vaker naar deze heuvel gaan, om alleen maar naar de sterren te kijken. Liggend op zijn rug, genoot hij van de koele wind en de sterrenhemel

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptyzo apr 03, 2016 6:00 pm

[Sorry voor de latigheid]
De koele wind waaide over de velden en speelde wat met haar haren. Genietend sloot Syren haar ogen en hoorde hoe Scarleg een antwoord mompelde over de avondsnack. De sneeuw onder haar zitvlak was zo koud niet meer; haar dichte winterpels, die al een beetje begon te slinken, hield haar voorlopig nog lekker warm en droog. Al was het wel tijd voor de lente, vond ze. De tijd waarin de vogels hun vrolijke deuntjes lieten horen en de vlinders door de velden fladderden. De tijd waarin de prooidieren terug zouden keren en er weer volop voedsel zou zijn. Ja, voedsel was zeker belangrijk. Want als die schaars werd, konden ze wel blijven vechten. En dat was nou niet bepaald waar ze zin in had.
In haar ooghoek zag Syren dat de witte reu op zijn rug ging liggen en naar de sterren tuurde. Ze glimlachte, dat was precies wat zij net ook deed. Haar ogen werden langzaam zwaar en ze gaapte. Ja, misschien was het tijd om ergens onder een struik te kruipen en te gaan slapen. Het idee was erg aanlokkelijk. De teef had een flinke reis achter de boeg voor ze hier was aangekomen. Even een tijdje van rust zou haar goed doen.
Schokschouderend draaide ze zich om naar Scarleg en grijnsde verontschuldigend. 'Het was leuk je ontmoet te hebben, Scarleg,' sprak ze. 'Ik denk dat ik mijn nest maar eens opzoek en een uiltje ga knappen.' Er viel een stilte. 'Ik zie je nog wel!' Ze wachtte nog even op zijn antwoord. Dat was namelijk wel zo beleefd.

_________________
Northern Downpour [GESLOTEN] 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptyzo apr 03, 2016 8:40 pm

Terwijl de witte albino op zijn rug naar de sterren tuurde. Verzonk hij langzaam in gedachte. De koele wind waaide langs zijn vacht. Het werd tijd dat het warme weer weer terug kwam. Dat de vogeltjes weer beginnen te fluiten, dan werd alles weer een beetje vrolijker. Kon je langer buiten liggen, zonder dat je begon te rillen van te kou. Kon je lekker weer zwemmen in het meer of in de rivier. Ineens schoot Scarleg weer uit zijn gedachte 'Het was leuk je ontmoet te hebben, Scarleg,' sprak Syren 'Ik denk dat ik mijn nest maar eens opzoek en een uiltje ga knappen.' er viel een stilte 'Ik zie je nog wel!'. De reu ging staan draaide zich naar de teef toe en antwoordde 'Het is ook leuk om jou te hebben ontmoet. Je voelt als een soort vriend voor me' Scarleg hoopte dat dit wederzijds was 'Ik zie je nog wel eens' De witte reu rekte zich uit en gaapte een keer. Het was voor hem ook tijd om naar zijn holletje te gaan.

_________________
Klik hier:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Emptyzo apr 03, 2016 8:49 pm


Scarleg draaide zijn hoofd in haar richting en glimlachte. 'Het is ook leuk om jou te hebben ontmoet. Je voelt als een soort vriend voor me,' zei hij. Syren grijnsde. Dat gevoel was wederzijds. Ze mocht de grote witte reu wel.
'Tot ziens, Scarleg.' Ten afscheid zwaaide ze even met haar ruige staart en zette vervolgens een drafje in. Haar maag was weer goed gevuld dankzij de konijnen die ze aan deze avond overgehouden had. Het was zeker de moeite waard geweest. Nu kon ze er weer tegenaan en dit gebied verder verkennen. Maar eerst moest ze maar eens een goede slaapplek vinden. Het was uitgesloten dat ze hier in het open veld haar ogen zou sluiten. Veel te winderig en in het zicht. Als eerste zou ze de bossen maar eens nader moeten inspecteren. Met een beetje geluk was daar een rustig stekje te vinden waar ze zich op kon rollen en haar slaaptekort in kon halen. Grijnzend naar de sterren boven haar zette de veelkleurige teef de pas erin en daalde de heuvels af. Het duurde niet lang voordat ze achter de horizon verdween en werd opgeslokt door het snel invallende duister.
[Topic uit. 't Was leuk!]

_________________
Northern Downpour [GESLOTEN] 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Northern Downpour [GESLOTEN] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Northern Downpour [GESLOTEN]   Northern Downpour [GESLOTEN] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» » A Horse with No Name [GESLOTEN]
» Don't look back (Amatariseu) GESLOTEN
» . Heathens [Ōkami / Gesloten] .
» I'm happy to meet you (Colegon GESLOTEN)
» I'm ready for it (Huiltopic Okami) (GESLOTEN)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Raska Hills-
Ga naar: