Serigala


 

Deel
 

 Who are you? (Victoria)

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptydi mei 03, 2016 4:37 pm

'Misschien wil ik over een tijdje, ook wel een roedel beginnen, van goede tot neutrale wolven' liet de Reu haar weten. Victoria knikte, zij had er ook al over na gedacht om een roedel te beginnen maar dat idee is een beetje verloren gegaan. Ze had simpel weg de juiste wolven nog niet gevonden, goede en eerlijke wolven. Als ze ooit een Roedel zou joinen of er een beginnen, dan wel met eerlijke en goede wolven. 'Veel geluk' klonk Victoria's stem rustig en vriendelijk. 'Ik had ook een idee om een roedel te beginnen, maar nog niet de juiste wolven gevonden' ging de teef rustig veder. 'Niet te vergeten dat een roedel lijden veel werk is' Victoria draaide met haar oren en keek de reu wat strakker aan. 'En het is vooral wennen voor een Loner zoals ik'
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptyzo mei 08, 2016 12:09 pm

Victoria knikte, 'Veel geluk' klonk de stem van de teef rustig en vriendelijk 'Ik had ook een idee om een roedel te beginnen, maar nog niet de juiste wolven gevonden' ging Victoria rustig verder 'Niet te vergeten dat een roedel lijden veel werk is' Het was inderdaad veel werk, misschien moest Scarleg eerst alle dingen op een rijtje zetten. En dan kiezen of hij het wel aan kan. Het was wel de eerste keer, dat hij een roedel zou lijden. De zwarte teef draaide met haar oren, en keek de reu strak aan 'En het is vooral wennen voor een Loner zoals ik'. Het zou inderdaad wel wennen zijn, je moest de hele tijd bezig zijn, en bedenken wat je met de roedel zou kunnen doen. 'Je hebt gelijk, het is veel werk. En ik weet niet of ik er klaar voor ben. Ik heb ook nog niet de goede wolven gevonden'. Hij keek de teef even aan, en dacht toen na. 'Zou jij me niet willen helpen?Als ik besluit er een te maken'. Victoria was rustig, vriendelijk en neutraal. Ze kon hem misschien prima helpen. Als hij toch besluit, om er eentje te maken.

9Sorry voor deze redelijk laten post)
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptyzo mei 08, 2016 1:07 pm

'Je hebt gelijk, het is veel werk. En ik weet niet of ik er klaar voor ben. Ik heb ook nog niet de goede wolven gevonden'. Hij keek de teef even aan, en dacht toen na. 'Zou jij me niet willen helpen?Als ik besluit er een te maken' Victoria glimlachte en knikte 'Ja hoor' antwoorde ze vriendelijk. 'Als ik het zelf dan ook niet te druk heb' voegde de teef er wel snel achter. Je wist nooit wat de toekomst te bieden had, en ze moest nu ook niet dingen gaan beloven maar ze kon hem waarschijnlijk wel helpen. 'Heb je al een naam voor je toekomstige roedel?' vroeg ze toen op een vriendelijke toon. Tja een goede naam was wel belangrijk voor een roedel, of ja dat vond zij in ieder geval wel.

kort x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptyzo mei 08, 2016 1:23 pm

(Maakt niet uit, Ik maak ook nooit lange posten)

Op de vraag of ze hem wou helpen met de roedel, glimlachte Victoria en knikte 'Ja hoor' antwoordde ze vriendelijk. 'Als ik het zelf dan ook niet te druk heb' zei ze er snel achteraan. 'Ja, dat snap ik' zei Scarleg. De toekomst zag je nu eenmaal niet. En het duurde nog wel een tijdje voor hij de roedel kon beginnen. Je moest nu nog geen dingen gaan beloven. 'Heb je al een naam voor je toekomstige roedel?'. Scarleg keek de teef voor hem aan. 'Ik heb wel een naam, maar ik weet niet of het kan'. Zou hij de naam, van zijn roedel in WS gebruiken? Of zou dan echte ruzie komen? De witte albino wolf besloot het eerst maar eens te vragen, voor er dadelijk echt flinke ruzie ontstond. Hij besloot dat de eerste stap naar een roedel wolven zoeken was. Daarna zag hij wel, wat er daarna moest gebeuren
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptyzo mei 08, 2016 10:07 pm

'Ja, dat snap ik' zei Scarleg. Victoria knikte op zijn woorden ergens vond ze het wel fijn dat hij het begreep. Het leek haar ook wel leuk om hem ooit te kunnen helpen, Scar was rustig vriendelijk en begrip vol. Als er wat meer wolven zoals hij rond liepen zal de wereld er een stukje beter uitzien, 'Ik heb wel een naam, maar ik weet niet of het kan' antwoorde de reu toen zij voor een toekomstige naar voor die misshien roedel, 'Vast wel' lachte de zwarte teef. 'Tell me' klonk haar stem rustig maar vriendelijk. Nu werd ze wel een beetje benieuwd daarom keek ze de reu ook wel een beetje nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2016 10:29 am

'Vast wel' lachte de zwarte teef 'Tell me' klonk haar stem vriendelijk en rustig. Toen keek ze hem Nieuwsgierig aan. 'Het is de naam van de roedel waarin ik heb gezeten in Wolfstory, de naam was The rising Heroes. Maar ik weet niet of ik hem weer kan gebruiken. Want een paar wolven van die roedel zijn hier nu ook. En ik weet niet of ik dan ruzie krijg' sprak Scarleg rustig. Victoria was vriendelijk en aardig, konden alle wolven maar zo zijn zoals haar, dan was de wereld een stuk leuker. Ook al had hij zijn roedelleden al heel lang niet meer gezien in dit gebied, hij vond toch dat hij het moest vragen. Hij wilde geen ruzie met hun. Ze waren nu eenmaal vrienden van hem en daar wou je geen ruzie mee hebben. HIj keek de zwarte teef voor hem aan 'Denk je dat ik de naam kan gebruiken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptydi mei 10, 2016 5:29 pm

'Het is de naam van de roedel waarin ik heb gezeten in Wolfstory, de naam was The rising Heroes. Maar ik weet niet of ik hem weer kan gebruiken. Want een paar wolven van die roedel zijn hier nu ook. En ik weet niet of ik dan ruzie krijg' sprak Scarleg rustig. Victoria dacht even na, zij zou het geen probleem vinden maar of andere wolven daar ook zo over dachten? tja moeilijk te zeggen een naam kan veel voor een wolf beteken. Het was inderdaad moeilijk misshien moest hij die andere wolven eens opzoeken? 'Denk je dat ik de naam kan gebruiken?' vroeg Scarleg vervolgens, 'Tja ik zou de risico niet nemen' ze haalde haar schouders wat op bij het woord 'tja' en keek de reu rustig aan. 'Wat je wel zou kunnen doen is de naam wat veranderen zoals, the The Heroes als een eerbetoon aan de The rising heroes. Dan kan geen wolf zeggen dat je de naam gestolen heb alleen wat veranderd en de kans dat je ruzie krijgt is kleiner snap je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptywo mei 11, 2016 8:54 pm

'Tja ik zou de risico niet nemen' Victoria haalde haar schouders op en keek Scarleg rustig aan. 'Wat je wel zou kunnen doen is de naam wat veranderen zoals, the The Heroes als een eerbetoon aan de The rising heroes. Dan kan geen wolf zeggen dat je de naam gestolen heb alleen wat veranderd en de kans dat je ruzie krijgt is kleiner snap je?' hier zat wel wat in 'Ja, ik snap het' antwoordde de witte reu. Dit was wel een slim idee, had hij toch een roedel, zonder ruzie te krijgen. Nu was de eerste stap gezet. De naam was er, nu nog leden zoeken. Victoria wilde hem wel helpen. Dus hij had er al een. Nu de rest nog, maar het was moeilijk om een roedel de vinden, en hem actief te houden. Hij moest elke keer weer nieuwe activiteiten gaan bedenken. Maar daar had hij hulp bij. Hij keek de teef voor hem aan 'Ik denk dat ik er wel uit ben. Ik wil een roedel gaan beginnen' zei hij trots

(Ik probeer actiever te worden, zeker nu ik met de roedel ga beginnen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptyza mei 21, 2016 3:46 pm

'Ja, ik snap het' antwoordde de witte reu, Victoria glimlachte vriendelijk naar de Reu en knikte. 'Ik denk dat ik er wel uit ben. Ik wil een roedel gaan beginnen' zei hij trots. Victoria lachte 'Helemaal mooi' klonk haar stem vriendelijk maar rustig, 'Dus ik gok dat de naam dan The Heroes wordt?' vroeg de vervolgens glimlachend ze wist het antwoord wel maar ze vroeg het toch want redenen. 'Nog een tip voordat je echt aan je roedel gaat beginnen zal ik eerst wat leden vinden anders heb je er ook niks aan' klonk haar stem nu wat strenger maar nog steeds kalm. Zo als haar stem altijd wel was kalm en rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptydo mei 26, 2016 4:51 pm

(sorry, voor het lange wachten)

Victoria lachte naar Scarleg en knikte, toen de witte reu zei dat hij een roedel ging beginnen. Lachte ze opnieuw 'Helemaal mooi' haar stem klonk vriendelijk en rustig. 'Dus ik gok dat de naam dan The Heroes wordt?' vroeg de zwarte teef vervolgens glimlachend 'Ja, dat klopt' antwoordde de albino reu vriendelijk terug. 'Nog een tip voordat je echt aan je roedel gaat beginnen zal ik eerst wat leden vinden anders heb je er ook niks aan' klonk het nu wat strenger maar alsnog super rustig. 'Dat lijkt me een goed plan'. Zonder leden kon hij niet beginnen. DAt kon wel, maar dan was je te kwetsbaar. En kon je niet als groep werken, en daar draait het toch om in een roedel? O wat zouden zijn ouders trots op hem zijn, als ze dit hoorde. Ook al wist hij niet of ze nog leefde
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptyvr jun 10, 2016 6:04 pm

Oke dat was dus geregeld, Scar had een naam voor zijn roedel en Victoria had haar zelf weer van een goede kant laten zien. Ze was altijd en een slimme wolf van pupas af aan al ze was ook meer een denker dan een doener, maar ze vond het ook fijn om andere wolven te helpen. Het gaf haar een goed gevoel, Victoria schudde even met haar vacht en keek de witte Reu doordringend aan. Het gefuit van een vogel was in de verte te horen en een zacht windje waaide door haar zwarte vacht heen. 'Mooi weertje he?' vroeg de teef rustig om het gesprek levendig te houden met de reu.

kort en laat sorry >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptyza jun 11, 2016 12:53 pm

Victoria schudde even met haar vacht en keek Scarleg doordringend aan. 'Mooi weertje he?' vroeg de zwarte teef rustig, Scarleg luisterde even naar het gefluit van de vogels en de wind waaide zachtjes door zijn witte vacht heen 'Ja, het is super mooi weer' zei de albino reu. 'Maar zal ik jou helpen met leden zoeken voor mijn roedel?' want hij wou graag helpen, als dat kon. Maar misschien had ze een speciale tactiek, waarbij ze geen hulp kon gebruiken. Dan vond Scarleg het ook goed

(Geeft niks, je post wanneer het jou uitkomt. Ik zie het wel verschijnen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptyza jun 11, 2016 9:38 pm

'Ja, het is super mooi weer' zei de albino reu. De zwarte teef lachte even wat ongemakkelijk, vroeg ze nou echt of het mooi weer was? ughh. De teef schudde haar kop om de gedachten uit haar hoofd te halen, het is maar een vraag niks raars aan. 'Maar zal ik jou helpen met leden zoeken voor mijn roedel?' vroeg de reu opeens. Victoria keek hem even verbaasd aan, 'Je wilde mij toch niet alle werk laten doen he?' ze keek de reu dood sirieus aan, als hij dacht gebruik van haar te kunnen maken had hij het mooi mis. Ze wilde hem best helpen maar ze ging niet alle werk lopen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptyzo jun 12, 2016 6:42 pm

toen hij zei dat het mooi weer was, glimlachte de teef wat ongemakkelijk, en schudde toen haar kop. 'Maar zal ik jou helpen met leden zoeken voor mijn roedel?' Victoria keek hem hierna verbaasd aan. 'Je wilde mij toch niet alle werk laten doen he?' en keek de albino reu dood serieus aan. 'Tuurlijk niet. Maar misschien had je iets bedacht, waar je geen hulp bij kon gebruiken. Maar ik wilde jou absoluut niet alles alleen laten doen' Waarom zou hij dat doen, hij was blij met alle hulp. Maar Scarleg hielp mee waar het kon. Als iemand je helpt, betekend dat je het samen doet en niet iemand alleen. Maar goed. 'Wat kan ik doen?' vroeg hij om te stilte te verbreken
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptyza jun 18, 2016 1:53 pm

'Tuurlijk niet. Maar misschien had je iets bedacht, waar je geen hulp bij kon gebruiken. Maar ik wilde jou absoluut niet alles alleen laten doen' antwoorde de reu. Victoria knikte gerustellend. 'Wat kan ik doen?' vroeg hij toen. Victoria dacht even na en haalde toen haar schouders op. 'Tja er veel op uit gaan opzoek naar wolven sociaaler zijn dan normaal en ze over je roedel vertellen' eerlijk gezegd had ze geen idee hoe ze dit zou aanpakken ze had niet echt een tacktiek totaal niet zelfs. Gewoon met wolven praten waren er dan andere manieren? 'Jij nog idee'en?'

let niet op de spel fouten pls xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptyma jun 20, 2016 5:17 pm

'Tja er veel op uit gaan opzoek naar wolven socialer zijn dan normaal en ze over je roedel vertellen' Scarleg wist geen andere manier en stemde toe 'Is goed' Ze moesten iets, om meer leden te trekken. 'Jij nog ideeën?' De witte witte albino reu dacht diep na, zoveel wist hij ook niet over een roedel oprichten. 'Nee ik heb geen idee. We gaan wel met wolven praten'. Hij wist al een aantal wolven waarbij hij het kon proberen. Of ze het wilde was een ander verhaal. Maar proberen kon altijd.

(Sorry ik heb echt geen inspi nu)
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptywo jul 06, 2016 11:07 am

Toen de Reu bevestigde dat het goed was knikte de zwarte teef en vroeg toen of hij nog ideeën had. Het was aan de Reu te zien dat hij even diep nadacht, 'Nee ik heb geen idee. We gaan wel met wolven praten' klonk zijn stem toen. Victoria keek de andere wolf even strak aan terwijl ze even rond keek. De zon ging langzaam onder en de licht blauwe hemel veranderde langzaam in een donkere lucht. De zwarte teef richte haar kop weer naar haar soort genoot. 'Dan zullen we dat maar moeten doen' sprak ze rustig. Wachtend op een reactie van de witte reu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptydo jul 07, 2016 3:51 pm

Victoria keek hem even strak aan terwijl ze even rond keek. Het werd avond, de vogeltjes stopte met fluiten, de zon ging onder en er kwam een lichte bries. De zwarte teef keek Scarleg weer aan 'Dan zullen we dat maar moeten doen' sprak ze rustig. De witte albino knikte met zijn kop 'Oke' zei hij toen. Voor dat de wolf naar de lucht keek, die langzaam donker werd. Dit betekende dat hij zo maar eens een slaapplek moest gaan zoeken. Even keek hij de wolf voor hem aan. Wou ze met hem mee? Dat zou wel gezelliger zijn. Maar het was aan Victoria wat ze wilde. 'Ik ga maar eens een slaapplek zoeken, wil je mee?. Scarleg gaapte en rekte zich even uit. Hier in de buurt wist hij wel een plek, maar helemaal zeker of hij daar kon liggen, was hij niet. Laatst was hij daar weggejaagd door andere wolven. Die vonden het blijkbaar leuk, om andere wolven te pesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptydo jul 07, 2016 4:46 pm

De zwarte teef knikte enkel toen de reu haar voorstel goedkeurde, mooi nu er duidelijkheid was en ze wist wat ze moest doen kon ze dat ook zo snel mogelijk uitvoeren. En hopen dat wolven interesse hadden. Victoria wiebelde even met haar oren terwijl de lucht boven haar steeds donkerder werd. Victoria voelde zich langzaam moe worden dus had voorzich zelf besloten dat een slaapplek moest gaan zoeken, en snel. 'Ik ga maar eens een slaapplek zoeken, wil je mee?. klonk de gapend stem van de witte wolf. Victoria keek Scarleg even verbaasd aan, wilde hij nou echt dat ze met hem mee ging? Het duurde niet lang voordat er een glimlach rond haar gelaat verscheen, 'Sure' lachte ze vriendelijk naar haar soortgenoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptydi jul 12, 2016 9:32 pm

Toen Scarleg het voorstel van de zwarte teef goedkeurde, knikte ze. Het werd donkerder, en Scarleg begon te gapen. Op de vraag of Victoria met hem mee wilde, keek ze hem eerst heel verbaasd aan, niet lang daarna glimlachte ze 'Sure' lachte ze vriendelijk. 'Ik weet wel een slaapplek hier in de beurt, zullen we daar heen gaan?' vroeg de reu vriendelijk. Misschien had ze ook een slaapplek ingedachte, en konden ze daar heen gaan. Het maakte de witte albino niet uit waar hij zou slapen, Scarleg gaapte nog eens flink en rekte zich uit. Schudde zijn vacht uit, en keek naar de lucht. Die steeds donkerder werd, en er kwam een lichte bries, die zacht door zijn witte vacht waaide
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptyza sep 03, 2016 3:37 pm

'Ik weet wel een slaapplek hier in de beurt, zullen we daar heen gaan?' vroeg de reu vriendelijk. Victoria knikte enkel niet wetend wat ze verder nog moest zeggen. Zij kende ook wel wat slaap plekken in de buurt maar besloot dat voorzich te houden, tot de reu er naar vroeg natuurlijk. Haar grijze ogen keken nog even naar de witte wolf die zich nog eens flink uitrekte en met zijn vacht schudde. Victoria draaide haar kop en versmalde haar ogen even toen er een briesje langs haar kop waaide. Rustig zwaaide de zwarte wolvin met haar staart. Wachten op de witte reu. 'Zullen we gaan?' vroeg ze vervolgens op een kalme en vriendelijke toon. Ze wilde niet aandringen, ze had geen haast.

super laat sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptyza sep 03, 2016 5:01 pm

'Zullen we gaan?' vroeg Victoria vervolgens op een kalme en vriendelijke manier, Scarleg knikte 'Of weet jij nog andere plekken waar we heen kunnen gaan?' vroeg de reu, want de zwarte teef volgde hem de hele tijd. En de albino vond het tijd om eens met haar mee te gaan. Als ze niks wist konden ze altijd nog naar de slaapplek gaan waar hij een paar nachten geleden met z'n broer had geslapen. De witte wolf keek Victoria aan, en wachtte op antwoord. De witte albino hoorde geritsel achter zich, en keek om, de geur van een haas kwam zijn neus binnen. Fluisterend zei de reu tegen de zwarte teef 'Ik hoop dat je honger hebt'. Snel kroop de wolf over de grond tot vlak bij het hol, stampte een paar keer goed op de grond, waardoor het hert uit het hol kwam, zette zich daarna af op zijn achterpoten, waagde de sprong en de haas was dood. Perfecte jacht. Snel liep hij terug naar Victoria, en keek haar grijnzend aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptyza sep 03, 2016 8:51 pm

'Of weet jij nog andere plekken waar we heen kunnen gaan?' vroeg de reu, de zwarte teef knikte en draaide haar kop naar de witte reu. 'Ik weet wel een paar plekken ja' liet ze de reu weten. Ze woonde de grootse deel van haar leven in serigala zij kende bijna alles van deze plek. Toen er geritsel haar oren vulde stond de teef gelijk op scherp, maar toen de geur van haas haar neusgaten binnen drong voelde ze pas de honger. Met haar grijze ogen keek ze naar de reu die duidelijk ook de geur had opgevangen. 'Ik hoop dat je honger hebt' fluisterde hij terwijl hij in elkaar kroop. De zwarte wolvin bleef rustig en kalm staan en keek met grote ogen aan toen hij wegkroop. En niet veel later terug kwam met een haas tussen zijn kaken. Victoria greens 'Mooie vangst' lachte ze naar de oudere wolf. Terwijl haar kleurlozen ogen helemaal op de haas gevestigd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2016 5:21 pm

Victoria knikte 'Ik weet wel een paar plekken ja' liet ze Scarleg weten. Mooi, dan gingen ze daar naartoe. Toen de witte reu na een tijdje, met een haas tussen zijn kaken terug kwam. Greens de zwarte teef, 'Mooie vangst' lachte ze. Terwijl haar kleurloze ogen, op de haas waren gericht. De witte albino rukte een stuk vlees van hun prooi af, en wierp het naar Victoria toe. Het andere stuk, at hij lekker liggend op. Wat was het fijn om niet alleen te zijn, maar met een soortgenoot. Nu kon je lekker kletsen, samen dingen doen Enzo. Even schoot de gedachte aan zijn broer door zijn kop. De gedachte ging weg, toen de witte wolf zijn kop schudde. Wat was het karkas lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria

Victoria


Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2016 7:39 pm

Toen de witte reu een stuk van de haas afschuurde en naar haar gooide begon de zwarte wolvin te grijzen. Snel plofte ze neer en zette haar tanden in het verse en sapige vlees, oh wat had hier toch zin in. Haar grijze ogen gleden van het stuk vlees even naar de witte reu die lekker van het vlees aan het genieten was. De zwarte wolvin lachte vriendelijk naar de reu, Scarleg was aardig rustig en ervaren een goede wolf om te kennen. Iemand waar je echt iets aan had, 'Bedankt voor het vlees' klonk haar stem opeens, het minste wat ze kon doen was hem bedanken toch? het was beleefd en tot nu toe was Scar niks dan aardig dus een bedankje was wel op zijn plaats, vond Victoria.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Who are you? (Victoria)   Who are you? (Victoria) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {Victoria}
» Emotie!! [VICTORIA <3]
» Best Meeting Ever {Victoria}
» Childhood Memories *Victoria*

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Sanvi Forest-
Ga naar: