Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyzo aug 06, 2017 4:44 pm

Zayn schreef:
jk, ik heb niets gezegd D:

ik zal waarschijnlijk morgen wel reageren als ik tijd heb
moet nu weer braaf verder met mijn reflectieverslag ;;

succes!
ik ga ook maar weer bezig met wiskunde leren -zucht-

_________________
Onzin topic - Pagina 36 6f1dgm
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyzo aug 06, 2017 5:07 pm

denk je van vakantie, maar nee hoor *zucht*

_________________
Onzin topic - Pagina 36 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Valintia

Valintia


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyzo aug 06, 2017 5:56 pm

Stiekem wil ik Ais als leider en Zayn als Right Hand Man, maar wie ben ik om dat te zeggen clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyzo aug 06, 2017 6:25 pm

stiekem wil ik ook iemand anders dan Zayn als leider
maar vreemd genoeg wil niemand die rol lol

_________________
Onzin topic - Pagina 36 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyzo aug 06, 2017 7:01 pm

Kova be like - ik flirt schaamteloos met je ex-boyfriend terwijl z'n ex gewoon staat te kijken en ik je kind zojuist van je heb afgepakt huhuhu

_________________
Onzin topic - Pagina 36 009
Theme || Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyzo aug 06, 2017 8:26 pm

Zayn schreef:
stiekem wil ik ook iemand anders dan Zayn als leider
maar vreemd genoeg wil niemand die rol lol

mm, okey, anders wil ik aissar anders ook wel een gok laten wagen voor leiderschap?
vraag me alleen wel af of ie daarin wel gerespecteerd gaat worden vanwege zijn relatie met emaya..

_________________
Onzin topic - Pagina 36 6f1dgm
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyzo aug 06, 2017 8:40 pm

\\ Mel,
Ik stem voor! xD Het zou ook niet echt leuk zijn als het leiderschap hem makkelijk afging, but that could be me~
__________

Vakantie update: we krijgen letterlijk de hele dag al te horen dat er een fikse storm op komst is, zelfs van meerdere locals. Dat zegt denk ik wel genoeg :')

_________________
Onzin topic - Pagina 36 Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Shawn

Shawn


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyzo aug 06, 2017 9:04 pm

ik heb zojuist shawn verdacht gemaakt bij kai's dood ghehe >D
- tenminste als hij word opgemerkt -

edit; Shawns sig staat lelijk links terwijl er wel gewoon center aan beide kanten van de link staat >.<

_________________

Status: inactief
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyzo aug 06, 2017 9:41 pm

Aissar schreef:
Zayn schreef:
stiekem wil ik ook iemand anders dan Zayn als leider
maar vreemd genoeg wil niemand die rol lol

mm, okey, anders wil ik aissar anders ook wel een gok laten wagen voor leiderschap?
vraag me alleen wel af of ie daarin wel gerespecteerd gaat worden vanwege zijn relatie met emaya..

Koofje gaat hem alvast hard steunen <3

_________________
Onzin topic - Pagina 36 009
Theme || Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma aug 07, 2017 12:31 am

omg ja, Ais als nieuwe captain samen met Koofje ghehe

_________________
Onzin topic - Pagina 36 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn

Kearn


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma aug 07, 2017 9:34 am

Darayvian schreef:
\\ Mel,
Ik stem voor! xD Het zou ook niet echt leuk zijn als het leiderschap hem makkelijk afging, but that could be me~
__________

Vakantie update: we krijgen letterlijk de hele dag al te horen dat er een fikse storm op komst is, zelfs van meerdere locals. Dat zegt denk ik wel genoeg :')

Gisteren in het journaal gezien dat meerdere mensen naar huis moesten omdat hun voortent van hun caravan was gewaaid en de stokken krom waren :') Ik weet niet waar je zit, maar als het rond Italie/Spanje is mag je je borst natmaken als ik het zo hoor.

Pffff. Na twee weken weer op stage is wel zwaar. Morgen weer weekend gelukkig :') Iedereen die verplichte handjes schudden omdat ik verloofd ben omfg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma aug 07, 2017 12:20 pm

Zo leuk Kiki dat je verloofd bent! ;D
Is er al een trouwdatum bekend?

_________________
Onzin topic - Pagina 36 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn

Kearn


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma aug 07, 2017 12:45 pm

Neee nog lang niet! Ik denk over een jaartje of anderhalf dat we dan is rustig gaan rondkijken voor een datum, spullen, thema en jurk enzo! Ik wil nog een hele hoop doen aan mijn lichaam (afvallen :"D) en we willen eerst samenwonen voordat we gaan trouwen! c:

Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma aug 07, 2017 1:30 pm

Kearn schreef:
Neee nog lang niet! Ik denk over een jaartje of anderhalf dat we dan is rustig gaan rondkijken voor een datum, spullen, thema en jurk enzo! Ik wil nog een hele hoop doen aan mijn lichaam (afvallen :"D) en we willen eerst samenwonen voordat we gaan trouwen! c:

Je bent verloofd? Dat is super leuk gefeliciteerd <3

_________________
Onzin topic - Pagina 36 Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma aug 07, 2017 1:46 pm

Wouw Kiki! Gefeliciteerd! Very Happy

_________________
Onzin topic - Pagina 36 6f1dgm
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn

Kearn


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma aug 07, 2017 2:30 pm

Jaa ik ben verloofd haha! Mijn vriend vroeg me ten huwelijk in Disneyland twee weken terug! Blijft wel gek hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma aug 07, 2017 4:49 pm

Kearn schreef:
Darayvian schreef:
\\ Mel,
Ik stem voor! xD Het zou ook niet echt leuk zijn als het leiderschap hem makkelijk afging, but that could be me~
__________

Vakantie update: we krijgen letterlijk de hele dag al te horen dat er een fikse storm op komst is, zelfs van meerdere locals. Dat zegt denk ik wel genoeg :')

Gisteren in het journaal gezien dat meerdere mensen naar huis moesten omdat hun voortent van hun caravan was gewaaid en de stokken krom waren :') Ik weet niet waar je zit, maar als het rond Italie/Spanje is mag je je borst natmaken als ik het zo hoor.

Pffff. Na twee weken weer op stage is wel zwaar. Morgen weer weekend gelukkig :') Iedereen die verplichte handjes schudden omdat ik verloofd ben omfg.

Wij zitten nu in Kroatië en het ging gisteren wel even tekeer ja Cx Die plek in Oostenrijk met de zware overstromingen daar waren we een paar dagen geleden nog geweest, but we dodged that bullet.
En nog gefeliciteerd met je verloving! Super leuk! *schud hand*

_________________
Onzin topic - Pagina 36 Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma aug 07, 2017 5:16 pm

Mensen hier die Peaky Blinders kijken?
net begonnen en nu al helemaal verslaafd

_________________
Onzin topic - Pagina 36 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Shax

Shax


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptyma aug 07, 2017 10:19 pm

PPFFFT SHAX NEEMT GEWN LEKKER OVER MENSJES XD

_________________
Onzin topic - Pagina 36 Vyseh3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptydi aug 08, 2017 10:04 am

Okeeee.. Gister avond zei de weer app dat het acht uur s' ochtends ging onweren en idk waarom we dat gongen geloven, maar in iedergeval werd ik wakker om 4 uur s' nachtd (k zat trouwens in de tent te slapen met Juna en Lana maast het huis) door een hele felle flits en ik dacht zovan:'kak' want onweer on Zuid Franlrijk is dus veel hefitiger. Nou ja donder kwam er ook aan en ik maakte Juna en Lana wakker en we wouden dus nog ff slapen maar uiteindelijk ging dus die hele tent heen en weer. Toen gingen we heel snel naar binnen rennen en bedachten opeens toen iedereen beneden was gekomen door onweer, dat we de tent niet hadden dicht gedaan en het was dus super aan het regenen en onweren en we durfde allemaal niet toen ging wesley (dchoonbroer) naar buiten en ging niet alleen tent dichtdoen en haalde alles plus mattassen eruit en toen gingen we in de woonkamer slapen. En dan heb ik een minder leuke gebeurtenis-

Ik heb autongeluk gehad.. En geen normale ook. Het was wel heftig. Ik, Juna en Lana zaten op de achterbank en me moeder voorin en Athan aan het stuur. We moesten dus wegrijden uit een parkeerplaats van de zwemplek en we moesten dus heel voorzichtig naar achter, en toen schoot er dus iets los in de auto en we gingen met volle vaart naar achter tegen een busje aan! Al het glas van de achteruit ging naar voren en het was zooooo eng. Er is niemand gewond geraakt maar de auto is dus helemaal kapot. De achteruit had geen glas meer en we hadden een hele grote deuk.. Het busje had alleen een achterlicht kapot want we gingen er schuin tegenaan. Dit was 3 dagen geleden volgens mij maar ik vertelde het niemand een tijd want ik heb wel echt een soort trauma nu aan parkeren.. Het was echt heel eng :c Maar wat gebeurt is gebeurt en we zijn er nu wel een beetke over
Ik heb trouwens een schorpioen gezoen :0 xD

_________________
Onzin topic - Pagina 36 Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn

Kearn


Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptydi aug 08, 2017 10:28 am

Hey Silke, auto ongelukken zijn echt naar om mee te maken. Heb zelf in een vrij ernstige gezeten toen ik nog jong was. Daardoor was ik altijd heel bang om auto te rijden en ik heb nu een maand mijn rijbewijs. Als je iets dwars zit ofzo mag je me best een PB'tje sturen maar wees niet bang om met je moeder te praten over wat er gebeurd is, want dat is wel belangrijk. Ik weet hoe eng het is en hoe eng je er van gaat dromen soms, maar je moet het niet opkroppen!!

Hoop dat je alsnog een hele leuke tijd hebt op vakantie! c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptydi aug 08, 2017 11:07 am

Dankjewel voor advies! Het was idd heel naar en we hebben er gelukkig met zn allen er al over gepraat en gelukkig is het hier in Zuid Frankrijk zo leuk! Maar bedankt voor je stean c: Altijd fijn.

_________________
Onzin topic - Pagina 36 Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptywo aug 09, 2017 7:53 pm

Vandaag ben ik naar wolfspark Kasselburg geweest en tijdens het voeren van de polar wolves mocht ik mee het verblijf in! Het was echt vet awesome Cool

_________________
.

Khyvan // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptywo aug 09, 2017 10:04 pm

Aii Silke distasters... gelukkig kan je d'r nog steeds wat leuks van maken! ^^

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Onzin topic - Pagina 36 Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Emptydo aug 10, 2017 5:15 pm

Amatariseu schreef:
Aii Silke distasters... gelukkig kan je d'r nog steeds wat leuks van maken! ^^

Zekerr! Het is hoer super leuk alleeeeen.. Er kwam nog een nadeel bij xD Ik ben wat te vroeg ongesteld gewprden dus jaa met deze warmte ongesteld zijn is ook echt lut :/ Maar maak er alsnog het beste van die paar dagen Smile

_________________
Onzin topic - Pagina 36 Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 36 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 36 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: