IndexIndex  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  FAQFAQ  ZoekenZoeken  KalenderKalender  
Welkom op Serigala
Serigala is een Nederlandstalige wolven RPG. Maak je eigen karakter aan, bepaal zijn uiterlijk en verken het eindeloze gebied van Serigala. Ontwikkel jezelf met behulp van de punten die je kunt verzamelen en ontwikkel op die manier je karakter verder. Ontmoet nieuwe spelers in de Off-Game zone en maak nieuwe vrienden! Alles ligt in jouw handen.

Voor optimaal gebruik van Serigala raden wij je aan om het font 'Trajan Pro' te installeren.
Updates
17/11
Vanaf heden heerst er een virus in Serigala. Voor meer info check het topic!

09/12
De nieuwe WotM is bekend en deze maand is het Polaris!

Wolf of the Month
Switch Accounts
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Het team
Kai
Seizoen
Het is winter in Serigala en dat betekent sneeuw! Zelfs de vallei is nu geheel bedekt door een flinke deken sneeuw. Voor de echte koukleumen zijn er gelukkig altijd nog de Lowlands en Seaside, waar de temperaturen grotendeels net boven het kwik uitkomen. Voor wie liever uitdaging zoekt en een beetje (boel) sneeuw niet vreest is daar nog de High North, waar je nu wel kunt spreken van extreem koud weer.
Credits
Serigala staat onder leiding van het team en wordt ondersteund met Actieforum. De banner is gemaakt door Rebecca Verwoert. Alle code's (uitzonderingen daargelaten) behoren toe tot Kadar en mogen niet zonder toestemming gekopieerd worden. Alle teksten, afbeeldingen en karakters behoren toe aan hun rechtmatige eigenaars.

Serigala is geregistreerd bij: RpgSites.nl

Deel | 

Pretty Night -Tyvr-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Yngvarr

Pawprints (₱) : 34
Roedel : Ik laat me niet commanderen door anderen!
Leeftijd : 4
Partner : Only love myself B!CHESS

BerichtOnderwerp: Pretty Night -Tyvr-   do jan 12, 2017 10:42 pm

Pretty Night

Het was donker en koud in Serigala op het moment. Yngvarr wandelde rustig richting het Nimweth Lake. Het was al erg laat en de sterren waren al duidelijk te zien. Ook de maan was mooi schijnend, maar niet op het volst. Ondanks het een vrij mooie nacht was, was het ook koud. Yngvarr was dorstig en was daarom op weg naar het water. Hij kon al kwijlen bij de gedachten van het koud water dat bek vulde. De reu zette het op draven want had nu al wel erg zin in wat drinken. Eindelijk was het zover en kwam hij aan bij het water. Hij liep naar water en bukte om met zijn snuit bij het water te komen. Het water kwam zijn bek in en het was lekker koel water, precies zoals Yngvarr het wou. Hij ging rustig zitten terwijl hij zijn maag voelde met het smakelijke water. Even keek hij op en keek naar de maan die in het water weerspiegelde. Het uitzicht was prachtig. Na een tijdje staren kwam er een geur zijn neus binnen. Hij keek om in de bosjes. De geur was dichtbij en onbekend. ‘’Feel welcome, i won’t bite.’’ Zei Yngvarr. Wat kon gezelschap nou kwaad doen? Tenzij het een slechte wolf was, maar dan ging Yngvarr maar even niet vanuit.

Tyvr

ty ek

Pawprints (₱) : 24
Roedel : x
Leeftijd : 2 years
Partner : Cause I, oh yeah, I believe in love. And I hope I can show you what I mean. And I don't believe love's for me, oh... So won't you come around and prove me wrong?

BerichtOnderwerp: Re: Pretty Night -Tyvr-   za jan 14, 2017 11:47 pm

Hoewel hij met zijn dikke vacht goed bestemd was tegen de koude, moest de jonge reu er weinig van hebben. De witte sneeuw stak fel af tegen zijn zwarte vacht, waardoor jagen in daglicht haast onmogelijk was. Daarom ook dat hij in het holst van de nacht nog door de bossen aan het zwerven was. Door zijn robuuste bouw en onhandigheid was hij geen A+ kwaliteit jager, maar hij wist rond te komen. Zo ook nu had hij een konijn weten te vangen die voor de laatste keer zijn nest was uitgekomen om eten te zoeken. Slechte keus voor het konijn, goed voor de jonge reu. Tevreden met zichzelf banjerde hij dan ook terug naar het meer, waar hij hoopte het konijn in rust op te gaan eten. Toen hij daar aankwam zag hij echter al iemand op zijn spot. What the hell? ‘’Feel welcome, i won’t bite.’’ met een frons stapte hij uit de bosjes en legde het konijn voor zijn poten. "Hey dude, no hard feelings, maar dat is mijn plaats." sprak hij duidelijk. Het meeste van het meer was dichtgevroren door het koude weer. Tyvr had zelf hardhandig met een grote stok het ijs hier, op deze exacte plek, kapot geslagen.

On trampolines so high, we reach for the sky, but I,
Do not look up anymore and I don't know why.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Yngvarr

Pawprints (₱) : 34
Roedel : Ik laat me niet commanderen door anderen!
Leeftijd : 4
Partner : Only love myself B!CHESS

BerichtOnderwerp: Re: Pretty Night -Tyvr-   Gisteren om 11:04 am

Pretty Night

Al snel kwam er een zwarte reu met een konijn in zijn bek. Hij legde het konijn voor hem neer en zei: "Hey dude, no hard feelings, maar dat is mijn plaats." Fine. Deze reu snapte niet waarom deze reu perse deze plek wou aangezien op elke plek je hetzelfde uitzicht had. Ook dat was een reden waarom Yngvarr het niet boeide om een plek op te schuiven. Yngvarr stond op schoof op en ging gewoon weer zitten. Hij keek rustig weer over het meer. Jeez, wat was het toch mooi. Ook keek hij even omhoog. De sterren waren mooi te zien. Hij bukte en nam weer een paar kleine slokjes van het koele water wat heerlijk door zijn keel gleed.

ty ek

Partner : Cause I, oh yeah, I believe in love. And I hope I can show you what I mean. And I don't believe love's for me, oh... So won't you come around and prove me wrong?

BerichtOnderwerp: Re: Pretty Night -Tyvr-   Gisteren om 6:49 pm

Wat gespannen bleef hij staan, hopend dat dit niet zo'n probleem-hond die, zoals zijn naam deed vermoeden, overal een probleem van maakte. Sommige zouden zeggen dat hij er zelf een was, maar Tyvr zag het niet zo. Van z'n pa moest 'ie eens wat volwassener en sterker worden, z'n bloedlijn eer aan doen. Hij beschermde zijn plekje, dat was goed, right? Tot zijn geluk schoof de andere, oudere reu zonder gemekker opzij. "Thanks man,"sprak hij vriendelijk en gunde hem een kleine glimlach, waarna hij op het water afstapte en daar genoot van het koele water in zijn bek. Toen hij klaar was wist hij even niet zo goed wat hij moest zeggen, dus schuifelde hij wat ongemakkelijk met zijn poten. "So... Fijne avond, niet?" Eh, nou eigenlijk niet. Het was vervelend koud en nat. "I mean, afgezien van die rot sneeuw en alles. De naam is Tyvr, by the way."

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Celegon

Pawprints (₱) : 148
Roedel : Never!
Leeftijd : 5
Partner : Oh man no but if you want u can kiss me ;3

BerichtOnderwerp: Re: Pretty Night -Tyvr-   Gisteren om 8:31 pm

Pretty Night

Yngvarr stopte met drinken, niet omdat hij zat was maar omdat het gezelliger was. De jongere reu schuifelde wat ackward met zijn voorpoten wat Yngvarr een glimlach gaf, een vriendelijke dan. "So... Fijne avond, niet?" Yngvarr vond de reu erg aardig, alhoewel het niet super lekker weer was. ‘’Best wel mooi ja.’’ Zei hij vriendelijk. De jongere bleek toch wat te twijfelen over zijn woorden aangezien hij zei: "I mean, afgezien van die rot sneeuw en alles. De naam is Tyvr, by the way." Ja, de reu besloot toch maar zijn echte mening over het weer te zeggen. Ook zijn naam zij hij. Tyvr was zijn naam. Yngvarr vond de reu in het begin wat raar omdat hij zo graag daar wou zitten, maar blijkbaar moest hij niet te snel beoordelen. ‘’Ik ben Yngvarr.’’ Keek hij de reu aan met een glimlach.

ty ek

Made By...:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tyvr

BerichtOnderwerp: Re: Pretty Night -Tyvr-   Gisteren om 11:42 pm

Deze gozer leek niet al te slecht, dus Tyvr besloot dat het misschien geen slecht idee was om zijn avond met hem te delen. Want yeah, wat moest hij anders doen? Zijn vader was met z'n eigen zaken bezig en vrienden had hij hier nog niet echt, dus dan zou hij waarschijnlijk zijn avond gewoon alleen spenderen. Beetje triest, eigenlijk. Eh, hij moest voor een vriendinnetje gaan zoeken. ‘’Ik ben Yngvarr.’’ de andere reu glimlachte vriendelijk en Tyvr kopieerde dat gebaar. "Kennelijk hebben we allebei een aparte naam, must be fate, eh?" hij grinnikte geamuseerd en pakte het konijn. Zijn sterke kaken omsloten een poot en met wat moeite rukte hij het vlees eraf, waarna hij het richting Ynnvarr gooide. "Hope you're hungry,"

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Pretty Night -Tyvr-   Vandaag om 1:47 pm

Terug naar boven Go down

Pretty Night -Tyvr-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» In the night, the stormy night away she'd fly...[&MinWoo]
» Black night, Shining stars