Serigala


 

Deel
 

 Blow Your Mind

Ga naar beneden 
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Blow Your Mind Empty
BerichtOnderwerp: Blow Your Mind   Blow Your Mind Emptywo sep 14, 2016 7:20 pm

- AIYANA

Een briesje blies haar vacht door de war. Emaya wandelde door Sanvi, eens iets anders dan het eeuwige zand van haar nieuwe thuis. Ze hield van Belcrest, maar niks was zo goed als de schaduwen van het bos. En.. Hier kon ze anderen ontmoeten! Alleen Okamileden kregen toestemming om op Belcrest Island te komen, maar als ze daar de hele tijd waren, hoe kwamen ze dan aan nieuwe leden? En, de Shadows bleven toch ook niet verscholen? Ze moesten echt zichzelf bekend maken. De temperaturen waren hoog opgelopen vandaag, en Sanvi Forest gaf meer koelte dan de bossen op hun eiland. Dat moest ze toegeven. Ze genoot van de schaduwen hier. De geuren van bossen waren altijd fris en vol prooi. Hier kwamen verschillende soorten wolven. Waarom ze daar nu aan dacht? Emaya rook een geur.
Een geur. Van iemand, een medewolf. Onherkenbaar. Waarschijnlijk was de wolf nieuw in Serigala, want hij was compleet onbekend. Ze volgde de geur. Het rook niet naar bloed, dood verderf en al het andere waar slechte wolven meestal naar roken, dat was al iets. Op een rustig drafje volgde ze haar neus, die haar bij een witte teef bracht. Ze bleef rustig zitten in de schaduwen van de bomen en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiyana

Aiyana


Blow Your Mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow Your Mind   Blow Your Mind Emptydo sep 22, 2016 1:16 pm

Eenmaal aangekomen in het gebied wat voor Aiyana totaal onbekend was, kon ze haar broer Arthur al niet meer vinden, ze waren beide de anderen kant opgegaan om het gebied te verkennen. Ze kwam hem later nog wel tegen en hij zal haar hapje vast niet vergeten waar ze naar gevraagd had. Met haar ogen gevuld met enthousiasme en nieuwsgierigheid keek ze het bos rond waar ze zich bevond. Ze had eindelijk even de tijd om een beetje te kunnen genieten van de koelte die de schaduwen haar aanboden. Ze snoof de geuren om haar heen in en rook al snel de geur van een onbekende wolf. Ze hoopte niet dat ze stap had gezet in een roedelgebied, dat was niet de beste manier om vrienden te maken in een nieuw leefgebied. Ze had wel gehoord dat hier ook het hoge noorden deel uit maakte van Serigala, iets wat Aiyana erg vrolijk maakte. Ze hield veel meer van koud gebied, haar vacht was zo dik als dat van een polar wolf. De meeste medewolven vergistte haar vacht voor spieren dan voor... fluffy-heid. Ze grinnikte. De geur leek sterker te worden. Een sneeuwwitte teef, ouder dan haarzelf kwam aangewandeld. Dezelfde blauwe ogen staarde in die van Aiyana. Ze hield haar kop iets wat schuin terwijl ze rustig op de witte wolvin afliep. Een klein onschuldig grijnsje krulde rond haar snoet. Ze hoopte dat dit gebied meer vriendelijke wolven bevatte, dan de zogenaamde stoere badwolfs. "Hey." Zei ze vriendelijk. "Ik ben nieuw hier, maar hoop niet dat ik een gebied ben binnengewandeld wat van een roedel is." Zei ze kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Blow Your Mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow Your Mind   Blow Your Mind Emptydo sep 22, 2016 4:35 pm

De sneeuwwitte teef tegenover Emaya was ongeveer een jaar jonger. Ze had ijzig blauwe ogen. Ze was wel mooi, eigenlijk. "Hey," zei de jonge teef vriendelijk. Een glimlachje speelde rond Emaya's lippen. No worries. Gewoon een wolf, niet eentje die haar wou vermoorden. "Hey," sprak ze kalm. De sneeuwwitte teef keek haar jongere soortgenoot aan. "Ik ben nieuw hier, maar hoop niet dat ik een gebied ben binnengewandeld wat van een roedel is." Emaya knikte kalm. Een nieuwe. De zoveelste nieuwe, eigenlijk. En niemand zou Sanvi Forest als roedelgebied nemen. Dat zou sowieso uitdraaien op oorlog. Daarom zat hun thuisbasis ook op Belcrest, daar kwam bijna nooit iemand. "Nou, ten eerste, welkom in Serigala. En, er zijn hier twee roedels. De een heeft Dalrey Forest, een duister bos, in gebruik. De ander zit op een eiland, ver in het zuiden. Hier in de Valley zal je niet tegen roedelgebieden aanlopen, en ook de High North is roedelvrij," legde Emaya vriendelijk uit. Shadows en Okami.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiyana

Aiyana


Blow Your Mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow Your Mind   Blow Your Mind Emptyvr sep 23, 2016 10:18 am

De sneeuwwitte teef tegenover haar begroette haar vriendelijk terug. Iets was haar wel tot rust bracht, ze was gelukkig niet precies de verkeerde tegengekomen. Aiyana had wel eens vaker gevochten en was zeker niet iemand die zich geheel over haar heen liet lopen. Maar ze was net aangekomen een beetje rust verdiende ze wel en een gezellig gesprek tevens ook. "Nou, ten eerste, welkom in Serigala. En, er zijn hier twee roedels. De een heeft Dalrey Forest, een duister bos, in gebruik. De ander zit op een eiland, ver in het zuiden. Hier in de Valley zal je niet tegen roedelgebieden aanlopen, en ook de High North is roedelvrij," legde de teef vriendelijk uit. Twee roedels al hé. Ze ging er van uit dat de wolven in het donkeren bos niet de vriendelijkste zouden zijn. Ook had de wolvin verteld dat de High North roedelvrij was, daar was ze erg blij mee. "Bedankt! En ik denk dat ik er maar van uit moet gaan dat de wolven die het Dalrey forest hebben geclaimd niet uiterst vriendelijk zijn? Hoe heten de roedels eigenlijk, misschien heb ik over de twee wel eens iets gehoord." Vroeg ze aan de wolvin. Ze was benieuwd naar de twee roedels, Aiyana had zelf nooit gedacht een roedel te joinen. En eigenlijk wou ze tot de tijd wel het liefst solitair blijven. Alles was makkelijker, ze hoefde geen regels te volgen, niet te luisteren naar haar Alpha. Nee, haar leven was goed zoals het nu was. Daarentegen Aiyana is nog jong, ze kan alle kanten op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Blow Your Mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow Your Mind   Blow Your Mind Emptyvr sep 23, 2016 3:53 pm

Emaya bekeek de teef gefascineerd. Ze had echt ijzige ogen, in tegenstelling tot haar eigen cyaankleurige kijkers. "Bedankt! En ik denk dat ik er maar van uit moet gaan dat de wolven die het Dalrey forest hebben geclaimd niet uiterst vriendelijk zijn? Hoe heten de roedels eigenlijk, misschien heb ik over de twee wel eens iets gehoord." Hmm.... Ze had gelijk. Niet alle wolven die bij de Shadows waren aardig, en over het algemeen waren ze tegen een groot deel van de wolven allemaal gemeen. Ze had gewoon geluk, dat ze normaal kon omgaan met tenminste een van hen, terwijl ze de rest haatte. Grappig eigenlijk, hoe ze de hele roedel kon haten maar tegelijkertijd veel te houden van eentje. "Well, je hebt helemaal gelijk. De Shadows zijn een stelletje valse wolven. Zij houden zich meestal schuil in hun bosje. Zij komen uit mijn geboorteland, Wolf Story. Ik ken ze dus al best wel lang. Hen kun je herkennen aan hun stanklucht, ze ruiken meestal naar vreselijke dingen en naar een roedel. En de meesten kijken altijd chagrijnig. Je kunt beter bij ze uit de buurt blijven. De andere roedel is Okami, mijn roedel. Wij zijn een neutrale roedel. Wij doen je niks, zoals je misschien al gemerkt hebt," zei ze met een brede glimlach. Ahh, Okami. Wat was ze er gelukkig bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiyana

Aiyana


Blow Your Mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow Your Mind   Blow Your Mind Emptyma sep 26, 2016 9:27 am

"Well, je hebt helemaal gelijk. De Shadows zijn een stelletje valse wolven. Zij houden zich meestal schuil in hun bosje. Zij komen uit mijn geboorteland, Wolf Story. Ik ken ze dus al best wel lang. Hen kun je herkennen aan hun stanklucht, ze ruiken meestal naar vreselijke dingen en naar een roedel. En de meesten kijken altijd chagrijnig. Je kunt beter bij ze uit de buurt blijven. De andere roedel is Okami, mijn roedel. Wij zijn een neutrale roedel. Wij doen je niks, zoals je misschien al gemerkt hebt," vertelde de vriendelijke teef met een brede glimlach. Aiyana knikte even, The Shadow's ze had ooit wel eens iets van die roedel gehoord. Net zoals van de geboorteplaats van deze teef, Wolfstory. Aiyana was zelf ook een keer van plan daarnaartoe te verhuizen, maar WS was gevallen de prooien waren op en de meeste waren al verhuisd naar Serigala. Tenminste dat is wat ze gehoord had. Verder maakte het in pricipe allemaal niet meer uit, ze had een lange reis moeten maken om stap te kunnen zetten in het mooie Serigala, ze was benieuwd wat de tijd haar hier ging brengen. "Van the Shadow's heb ik wel eens wat gehoord maar van jouw roedel eigenlijk niks.. Trouwens! Ik ben Aiyana, ik kom van een plek heel ver hiervandaan. Ik ben ook nog met me broer Arthur maar die is een ander pad gaan vervolgen, geen idee waar hij nu is eerlijk gezegd." Zei ze terwijl ze even achter haar oor krapte. De teef had net zo'n witte vacht als die van Aiyana, haar kijkers waren net zo ijzig blauw als die van haarzelf. Ergens leken ze wel op elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Blow Your Mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow Your Mind   Blow Your Mind Emptyma sep 26, 2016 3:35 pm

Haar cyaanblauwe ogen waren strak op de witte teef gericht. Ze had een ontspannen glimlachje op haar snuit en een vriendelijke glinstering in haar blik. "Van the Shadow's heb ik wel eens wat gehoord maar van jouw roedel eigenlijk niks.. Trouwens! Ik ben Aiyana, ik kom van een plek heel ver hiervandaan. Ik ben ook nog met me broer Arthur maar die is een ander pad gaan vervolgen, geen idee waar hij nu is eerlijk gezegd," vertelde de sneeuwwitte teef. Aiyana.. Arthur?! "Ik ben Emaya. Enneh, ik weet waar je broer is... Als het die aparte reu is met blauwe ogen die met hele nette taal praat, dan zit hij nu in onze roedel," vertelde ze. Het leek haar wel leuk, zo'n familiereünie. Omdat zij haar eigen broertjes was verloren hoefde dat niet te betekenen dat anderen het niet verdienden om hun familie weer te zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiyana

Aiyana


Blow Your Mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow Your Mind   Blow Your Mind Emptydi sep 27, 2016 9:48 am

- Oke ik doe het wel even anders. - 
Ze had haar broer Arthur al een tijd niet meer gezien of gesproken. Haar ouders waren dan ook erg bezorgt om hem geweest, hij had een tijd niks meer van zich laten horen. Maar net als Arthur wilde Aiyana haar pad vervolgen en wat doen met haar leven in plaats van altijd maar bij haar ouders blijven en daar oud worden. Ze zuchtte bij de gedachten. Ze wilde hem wel weer graag zien net als dat ze haar ouders ergens diep wel mistte, ook al wilde ze het niet graag toegeven. Aiyana wilde volwassen worden en een leven beginnen. "Ik ben Emaya. Enneh, ik weet waar je broer is..." Als dat de woorden uit haar bek kwamen sprongen Aiyana's ogen open van verbazing. Ze wist waar Arthur was?! "Als het die aparte reu is met blauwe ogen die met hele nette taal praat, dan zit hij nu in onze roedel," vertelde ze. Ze grinnikte. Dat was Arthur. Veel mede-wolven zagen hem als de aparte, op de manier hoe hij praatte en zich af en toe gedroeg. Aiyana vond dat juist wel leuk aan hem. Hij schaamde zich niet voor zichzelf en dat is zoals het hoorde. "Dat klopt! Dat is mijn broer. Hij zit in jouw roedel? Okami toch? Zou ik naar hem toe mogen of niet?" Als de vragen uit haar bek ratelde, realiseerde ze dat ze moest stoppen met de vragen. Ze overweldigde deze teef ook. Ze was gewoon erg blij dat haar broer veilig was en zelfs in een roedel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Blow Your Mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow Your Mind   Blow Your Mind Emptydo sep 29, 2016 9:18 pm

Emaya bekeek Aiyana eens goed. Ze leek absoluut niet op de reu. Misschien hadden haar ogen wel wat weg van Arthur, mar dan nog. Er waren meer wolven met die oogkleur. Zoals zijzelf en haar vader. Koofje. Ze gedroeg zich ook niet als de Terra Squad Member. Aiyana zag eruit alsof ze zichzelf prima kon verdedigen, en Emaya had gehoord dat Arthur zei dat hij niet geloofde dat teven konden vechten. Hmpf. Een klein gegrinnik bereikte haar witte oren. "Dat klopt! Dat is mijn broer. Hij zit in jouw roedel? Okami toch? Zou ik naar hem toe mogen of niet?" Nu was het haar beurt om te grinniken. Ze had precies zo gereageerd als ze erachter zou komen dat haar broertje hier ineens zou zijn. "Ik weet niet of je het eiland op mag van Amatariseu, maar ik zou best wel kunnen kijken of ik Arthur zou kunnen vertellen dat je hier bent..? Dan kan hij naar je toe komen," stelde de sneeuwwitte wolvin voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiyana

Aiyana


Blow Your Mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow Your Mind   Blow Your Mind Emptyvr sep 30, 2016 9:37 am

Aiyana voelde een gloed van blijheid over haar heen gaan. Ze had Arthur gevonden, ze wist van de verhalen van haar ouders dat hij zich had gevestigd in een plek genaamd Serigala, maar ze had nooit gedacht dat hij echt hier gebleven was. Nu ze Emaya ontmoet had begreep ze daarentegen wel waarom, Emaya was een vriendelijke witte wolvin die haar een gunst had gedaan om te vertellen waar haar broer is. Zelf had ze er nooit aan gedacht om in een roedel te zitten, ze was altijd al solitair net als haar ouders waren. Haar vader had haar vroeger verteld over een bekende roedel in haar leefgebied, maar die hadden elkaar allemaal afgeslacht. Aiyana was daar altijd al nieuwsgierig naar geweest, maar alle vragen die ze stelde werden altijd maar half beantwoord na een paar jaar had ze het maar opgegeven.  "Ik weet niet of je het eiland op mag van Amatariseu, maar ik zou best wel kunnen kijken of ik Arthur zou kunnen vertellen dat je hier bent..? Dan kan hij naar je toe komen," stelde de witte wolvin voor. Aiyana knikte even. Amatariseu moest vast de roedelleider zijn, ze begreep ook wel dat ze niet zonder pardon zomaar hun territorium zomaar mocht betreden. Ze had wel geluk dat ze tenminste een mede-wolf was tegengekomen van een neutrale roedel, als ze een member was tegengekomen van The Shadow's had ze in ieder geval haar bek niet kunnen dichthouden. En ze had nou niet veel zin in een gevecht bij binnenkomst van Serigala. "Dank je wel in ieder geval. Ik had al verhalen gehoord van mijn ouders dat hij hier was, maar had nooit gedacht dat hij was gebleven." Zei ze kalm. "Oke maar, kan jij mij misschien een beetje uitleggen waar ik wel kan komen en waar niet? Om nou een Shadow tegen het lijf op te lopen zie ik niet echt zitten. Ik kan namelijk nooit me bek houden tegen hun." Zei ze terwijl een kleine grijnsje zich rond haar snoet speelde. Ze hield niet echt van die zogenaamde stoere mede-wolven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Blow Your Mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow Your Mind   Blow Your Mind Emptyzo okt 02, 2016 2:42 pm

Aiyana wou enorm graag haar broertje zien, merkte ze. Geen wonder. Emaya wou Rei ook zien. Maar zij had het opgegeven. Hij zat nog in Wolf Story, ze moest accepteren dat allebei haar broertjes weg waren. "Dank je wel in ieder geval. Ik had al verhalen gehoord van mijn ouders dat hij hier was, maar had nooit gedacht dat hij was gebleven," zei de sneeuwwitte teef tegenover haar kalm. No problemo. "Oke maar, kan jij mij misschien een beetje uitleggen waar ik wel kan komen en waar niet? Om nou een Shadow tegen het lijf op te lopen zie ik niet echt zitten. Ik kan namelijk nooit me bek houden tegen hun." Een klein grijnsje vormde zich op Emaya's snuit. Het was tegen sommige Shadows ook lastig om je kop te houden. Kova was bijvoorbeeld niet echt bedreigend. Craig wou haar niks doen zonder toestemming van Kai, Zayn leek nergens problemen mee te hebben. Wie waren er nog meer? De enige Shad waar ze enigszins ontzag voor had was hun alfa. Aissar zou haar sowieso niks doen, wist ze. "De Shadows kun je helaas niet echt ontwijken, ze vinden het leuk om overal te komen, al weet ik toevallig van hun alfa dat ze niet van sneeuw houdt. Daar zie je ze weinig. Meestal doen ze je niks, alleen als je hun bosje binnenkomt. Maar die grens is duidelijk, je ziet meteen waar het ligt. Dalrey Forest is een donker duister bos in de Low Lands, namelijk, vergezeld met Hallow Tower en Ashen Oak Cemetery. Voor de rest zie je ze ook amper op het strand."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiyana

Aiyana


Blow Your Mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow Your Mind   Blow Your Mind Emptydo okt 06, 2016 10:29 am

"De Shadows kun je helaas niet echt ontwijken, ze vinden het leuk om overal te komen, al weet ik toevallig van hun alfa dat ze niet van sneeuw houdt. Daar zie je ze weinig. Meestal doen ze je niks, alleen als je hun bosje binnenkomt. Maar die grens is duidelijk, je ziet meteen waar het ligt. Dalrey Forest is een donker duister bos in de Low Lands, namelijk, vergezeld met Hallow Tower en Ashen Oak Cemetery. Voor de rest zie je ze ook amper op het strand." Gelukkig had Aiyana niks met één van deze gebieden, op het strand kwam ze niet graag. Misschien s'avonds wanneer de temperaturen gedaald zijn, maar met een donker bos in de Low Lands was niet echt haar stijl. Ze was nu tenminste wel waar ze wel en niet kon komen, ze was wel blij met de woorden van Emaya dat de Shadow's niet graag in haar favoriete gebied kwamen. Daarentegen hadden niet veel mede-wolven wat met de sneeuw, hun vacht was niet net zo dik als die van Aiyana. Emaya leek daarentegen wel veel op Aiyana, ze hadden dezelfde kleur vacht en dezelfde cyaan kleurige kijkers. "Thanks. Ik ben althans toch niet zo'n fan van donkeren bossen, word je zo depressief van" Grapte ze. Ze mocht deze teef wel, ze duwde haar tenminste in de juiste richting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Blow Your Mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow Your Mind   Blow Your Mind Emptyzo okt 09, 2016 12:52 am

Emaya kon goed omgaan met deze Aiyana, merkte ze. Ze hoopte maar dat ze geen Shadow tegen zou komen. Aiyana was niet zo naïef en lief als Scarleg, maar nog steeds vrij beleefd en daardoor nog een makkelijk doelwit voor de Shads. Natuurlijk, als jij hen niks deed en ontweek deden ze jou ook (meestal) niks, maar altijd kon je fouten maken. "Thanks. Ik ben althans toch niet zo'n fan van donkeren bossen, word je zo depressief van," grapte ze. Emaya grinnikte. "En eigenlijk is alles daar ook hetzelfde, de helft zie je er niet eens door de duisternis," grinnikte ze. "Maar onze grens is nog duidelijker, ons eiland is bijna onbereikbaar," vervolgde Emaya met lichte trots. Ja, je moest natte poten krijgen om daar te komen, maar merendeel van de tijd stond het water er te hoog om doorheen te komen. Ha, die Shads dachten dat ze slim waren en dat Belcrest geen goed kamp was, maar dat waren ze niet en Belcrest was geweldig. Het was niet al te groot, en je kon wolven die zich ernaartoe waagden al vanaf enorme afstand zien. Echt geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Blow Your Mind Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blow Your Mind   Blow Your Mind Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Sanvi Forest-
Ga naar: