Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14
Mgeni

Mgeni


Wolven profiel
Leeftijd: 1,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Wat, ik? Nah!

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyza mei 28, 2022 11:37 am

Xena schreef:
Mgeni schreef:
I mean, we kunnen je inlichten over de verhaallijn die we op het moment gaande hebben? Als dat iets te veel gedoe voor je is kan je natuurlijk ook net zoals wij gewoon met 'n vers personage beginnen.

Vertel, ik ben wel geintresseerd Smile

A'righty, kijk 't zit zeg maar zo: we weten allemaal dat de site een aantal jaar geleden gesneuveld is, 't leven werd druk & mensen konden geen tijd meer vinden om al onze grandioze roedeldrama's in stand te houden.

Hoewel dit een IRL gegeven is, hebben wij dat nu verwerkt in onze 'renaissance continuity': we weten niet wat er is gebeurd, maar de twee roedels zijn ofwel disbanded of doorgegaan met hun leven op 'n andere plek, waardoor Serigala, net zoals het dat nu is, eigenlijk een soort ruïne is van een gouden eeuw waarin roedels met roedels streden en vele wolven de aarde bewandelde & shit.

Fien's personage is een afstammeling van dat hele Aissar x Emaya gedoe en kent de soms wat 'overdreven' of half-ware mythes van de personages & gebeurtenissen uit 2018, Loïs en ik spelen volledige nieuwkomers die nog nooit van de Shadows of de Okami hebben gehoord. Dat is 'n beetje de seting waarin we nu zitten. Beetje met onze wolfjes door 't land zwerven, hier en daar wat kennis op doen over wat er ooit jaren, jaren geleden gebeurd is hiero. Zo 'n beetje.

_________________
Onzin topic - Pagina 14 Mgeni_11
Others by Garn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xena

Xena


Wolven profiel
Leeftijd: 11 months
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyza mei 28, 2022 12:06 pm

Mgeni schreef:
Xena schreef:
Mgeni schreef:
I mean, we kunnen je inlichten over de verhaallijn die we op het moment gaande hebben? Als dat iets te veel gedoe voor je is kan je natuurlijk ook net zoals wij gewoon met 'n vers personage beginnen.

Vertel, ik ben wel geintresseerd Smile

A'righty, kijk 't zit zeg maar zo: we weten allemaal dat de site een aantal jaar geleden gesneuveld is, 't leven werd druk & mensen konden geen tijd meer vinden om al onze grandioze roedeldrama's in stand te houden.

Hoewel dit een IRL gegeven is, hebben wij dat nu verwerkt in onze 'renaissance continuity': we weten niet wat er is gebeurd, maar de twee roedels zijn ofwel disbanded of doorgegaan met hun leven op 'n andere plek, waardoor Serigala, net zoals het dat nu is, eigenlijk een soort ruïne is van een gouden eeuw waarin roedels met roedels streden en vele wolven de aarde bewandelde & shit.

Fien's personage is een afstammeling van dat hele Aissar x Emaya gedoe en kent de soms wat 'overdreven' of half-ware mythes van de personages & gebeurtenissen uit 2018, Loïs en ik spelen volledige nieuwkomers die nog nooit van de Shadows of de Okami hebben gehoord. Dat is 'n beetje de seting waarin we nu zitten. Beetje met onze wolfjes door 't land zwerven, hier en daar wat kennis op doen over wat er ooit jaren, jaren geleden gebeurd is hiero. Zo 'n beetje.

Nouja zoals jullie weten is Xena natuurlijk een afstammeling van Kai x Craig, die ergens in de herfst van 2016 zijn geboren, dus ze zou nu dan ongeveer 5/6 jaartjes oud zijn. Misschien is het dan leuk als ik haar terug laat komen om zo zegmaar ''de oude dame'' te zijn die terug komt naar het gebied om te kijken of er nog wolven van haar oude roedel te vinden zijn.

Alle shadows zijn naar mijn mening geloof ik uit het gebied verdwenen? Waaronder Xena, die vaak genoeg uit het gebied is verdwenen om haar eigen ding te doen. Nu ze wat ouder is komt ze terug naar het gebied, waar ze is geboren. Dus misschien is het leuk als er toch wat shadow-bloed terug komt in het gebied om wolfjes zoals jullie ''tegen te werken''.  tongue

Ik denk dat dat ook wel weer leuke topics kan opleveren, naar mijn mening.

_________________
Onzin topic - Pagina 14 Xena_SIG
Fear me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyzo mei 29, 2022 12:59 am

Xena schreef:
Mgeni schreef:
Xena schreef:
Mgeni schreef:
I mean, we kunnen je inlichten over de verhaallijn die we op het moment gaande hebben? Als dat iets te veel gedoe voor je is kan je natuurlijk ook net zoals wij gewoon met 'n vers personage beginnen.

Vertel, ik ben wel geintresseerd Smile

A'righty, kijk 't zit zeg maar zo: we weten allemaal dat de site een aantal jaar geleden gesneuveld is, 't leven werd druk & mensen konden geen tijd meer vinden om al onze grandioze roedeldrama's in stand te houden.

Hoewel dit een IRL gegeven is, hebben wij dat nu verwerkt in onze 'renaissance continuity': we weten niet wat er is gebeurd, maar de twee roedels zijn ofwel disbanded of doorgegaan met hun leven op 'n andere plek, waardoor Serigala, net zoals het dat nu is, eigenlijk een soort ruïne is van een gouden eeuw waarin roedels met roedels streden en vele wolven de aarde bewandelde & shit.

Fien's personage is een afstammeling van dat hele Aissar x Emaya gedoe en kent de soms wat 'overdreven' of half-ware mythes van de personages & gebeurtenissen uit 2018, Loïs en ik spelen volledige nieuwkomers die nog nooit van de Shadows of de Okami hebben gehoord. Dat is 'n beetje de seting waarin we nu zitten. Beetje met onze wolfjes door 't land zwerven, hier en daar wat kennis op doen over wat er ooit jaren, jaren geleden gebeurd is hiero. Zo 'n beetje.

Nouja zoals jullie weten is Xena natuurlijk een afstammeling van Kai x Craig, die ergens in de herfst van 2016 zijn geboren, dus ze zou nu dan ongeveer 5/6 jaartjes oud zijn. Misschien is het dan leuk als ik haar terug laat komen om zo zegmaar ''de oude dame'' te zijn die terug komt naar het gebied om te kijken of er nog wolven van haar oude roedel te vinden zijn.

Alle shadows zijn naar mijn mening geloof ik uit het gebied verdwenen? Waaronder Xena, die vaak genoeg uit het gebied is verdwenen om haar eigen ding te doen. Nu ze wat ouder is komt ze terug naar het gebied, waar ze is geboren. Dus misschien is het leuk als er toch wat shadow-bloed terug komt in het gebied om wolfjes zoals jullie ''tegen te werken''.  tongue

Ik denk dat dat ook wel weer leuke topics kan opleveren, naar mijn mening.
Astra & Mgeni zijn geen afstammelingen vd Ōkami dus 'k heb geen idee of die echt heel veel interesse gaan hebben in roedeldrama maar 't wel interessant zijn om een andere wolf rond te hebben lopen die eventueel voor moeilijkheden zou kunnen zorgen.

We moeten er wel rekening mee houden dat de kans niet heel groot is dat vele anderen nog terug gaan keren naar deze site maar, y’know, als we 'n soort Zuko-verhaal krijgen is dat natuurlijk ook hartstikke geinig.

'Tis aan jou, we zullen sowieso nog wel 'n ander zwerftopic openen nadat we ons huidige encounter tussen Kun, Astra & Mgeni, gok ik zo?

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Onzin topic - Pagina 14 Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadar
Administrator

Kadar


Wolven profiel
Leeftijd: 4 jaar
Geslacht: Reu
Partner: Geen

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptywo jun 01, 2022 8:01 am

M'n pc is overleden recent, dus tot die gefixt is kan ik nog niks nieuws bouwen voor hier 🥲🥲

_________________
"Where we're from, there's no sun.
Our hometown's in the dark."
Onzin topic - Pagina 14 Mm0lsWT
Kadar
Terug naar boven Ga naar beneden
https://serigala.actieforum.com
Cordelia

Cordelia


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptywo jun 01, 2022 11:31 am

Ik wil ook altijd proberen om hier weer actief te worden ^^ Het nieuwe idee/plot ziet er trouwens ook heel leuk uit!!

_________________
Onzin topic - Pagina 14 Tumblr_n6nr9po1RI1rul95jo1_500
x:

Terug naar boven Ga naar beneden
Xena

Xena


Wolven profiel
Leeftijd: 11 months
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyma jun 13, 2022 6:48 am

Cordelia schreef:
Ik wil ook altijd proberen om hier weer actief te worden ^^ Het nieuwe idee/plot ziet er trouwens ook heel leuk uit!!

Hey sis ;p

_________________
Onzin topic - Pagina 14 Xena_SIG
Fear me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyvr aug 05, 2022 11:47 pm

Hai hai  Onzin topic - Pagina 14 1f600

_________________
Onzin topic - Pagina 14 6f1dgm
Terug naar boven Ga naar beneden
Astra

Astra


Wolven profiel
Leeftijd: 2
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyzo aug 14, 2022 9:45 am

Helloooooo

Hilarisch te zien dat er af en toe nog mensen opduiken hier hahahahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyza okt 01, 2022 9:52 pm

Ik kwam ook weer even kijken hoor op zaterdagavond hihi

_________________
Onzin topic - Pagina 14 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyza okt 08, 2022 8:14 pm

Alsof er iets is dat ons terug roept ofzo xD

_________________
Onzin topic - Pagina 14 Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Astra

Astra


Wolven profiel
Leeftijd: 2
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyza okt 15, 2022 3:13 pm

We zijn gewoon een stelletje trekvogels bij elkaar I guess :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mgeni

Mgeni


Wolven profiel
Leeftijd: 1,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Wat, ik? Nah!

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyma dec 19, 2022 5:10 pm

Het spoooooooooooooooooooooooookt hier in de operaaaa

_________________
Onzin topic - Pagina 14 Mgeni_11
Others by Garn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Astra

Astra


Wolven profiel
Leeftijd: 2
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyvr dec 23, 2022 4:32 pm

Mgeni schreef:
Het spoooooooooooooooooooooooookt hier in de operaaaa

Is een goed nummer, I'll be honest :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mgeni

Mgeni


Wolven profiel
Leeftijd: 1,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Wat, ik? Nah!

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyvr jan 06, 2023 1:36 pm

Astra schreef:
Mgeni schreef:
Het spoooooooooooooooooooooooookt hier in de operaaaa

Is een goed nummer, I'll be honest :'D
Eerlijk, staat nog wel op 'n to-do list van klassieke shit die 'k wil zien.

TROUWENS GELUKKIG NIEUWJAAR STINKERDS (wsl al ouder nieuws tegen de tijd dat jullie dit lezen uheuheuhe)

_________________
Onzin topic - Pagina 14 Mgeni_11
Others by Garn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Astra

Astra


Wolven profiel
Leeftijd: 2
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydo jan 19, 2023 4:21 pm

Mgeni schreef:
Astra schreef:
Mgeni schreef:
Het spoooooooooooooooooooooooookt hier in de operaaaa

Is een goed nummer, I'll be honest :'D
Eerlijk, staat nog wel op 'n to-do list van klassieke shit die 'k wil zien.

TROUWENS GELUKKIG NIEUWJAAR STINKERDS (wsl al ouder nieuws tegen de tijd dat jullie dit lezen uheuheuhe)

Moet eerlijk zijn, die heb ik zelf ook nog nooit gezien :'D Ik ga wel naar Les Misérables in West End volgende maand!! :33

& yeaahh gelukkig nieuwjaar folks! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mgeni

Mgeni


Wolven profiel
Leeftijd: 1,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Wat, ik? Nah!

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyzo feb 05, 2023 9:29 pm

K bedenk me ineens dat hier wolven-COVID heeft geheerst op 'n bepaald punt. Maar dan echt, 4 jaar eerder dan in de echte wereld ofz. Dunno, moet gwn iets in de groep gooien om het forum op z'n teentjes te houden hehehehe

_________________
Onzin topic - Pagina 14 Mgeni_11
Others by Garn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Astra

Astra


Wolven profiel
Leeftijd: 2
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyvr feb 10, 2023 11:08 pm

Mgeni schreef:
K bedenk me ineens dat hier wolven-COVID heeft geheerst op 'n bepaald punt. Maar dan echt, 4 jaar eerder dan in de echte wereld ofz. Dunno, moet gwn iets in de groep gooien om het forum op z'n teentjes te houden hehehehe

Brooooo da's waar ook, arme zielen met weinig energie en verkoudheidsklachten van wat ik me herinner :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Avery

Avery


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptydi apr 25, 2023 10:39 am

Ik besloot mijn spam mail die ik had opgestapeld voor een jaar lang eens op te ruimen van mn oude email acc, kom ik ineens Serigala tegen hahaha

Was benieuwd of ik me mijn accountgegevens nog kon herinneren dus bij deze ook even een oude groet hier gewoon omdat het kan

_________________
Onzin topic - Pagina 14 Drbc74
Terug naar boven Ga naar beneden
Mgeni

Mgeni


Wolven profiel
Leeftijd: 1,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Wat, ik? Nah!

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyma mei 01, 2023 10:36 pm

Whoaaa, ey there! Beetje nieuw bloed kan zelfs na 5 jaar van activiteit geen kwaad bhahaha

_________________
Onzin topic - Pagina 14 Mgeni_11
Others by Garn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Astra

Astra


Wolven profiel
Leeftijd: 2
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptywo mei 10, 2023 12:43 pm

Altijd leuk om hier weer in te loggen en een nieuwe reactie te zien :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyvr jun 09, 2023 4:06 pm

ff buurten. lekker nostalgisch

Reden dat ik kom buurten is vanwege de nieuwe photoshop AI versie die viral gaat. En moest denken aan de tijd dat ik met bloed zweet en tranen uren lang "manips" zat te maken voor RPG's... en nu kan je het dus in 3 seconden doen met AI :')


Is er nog iets van een discord ofzo? c:

_________________
Onzin topic - Pagina 14 2h3cx08
Her expression was damp and crooked; Grabs onto my throat and won't let go
 

think out of the box 
Terug naar boven Ga naar beneden
Mgeni

Mgeni


Wolven profiel
Leeftijd: 1,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Wat, ik? Nah!

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyzo jun 18, 2023 9:08 pm

Nemy schreef:
ff buurten. lekker nostalgisch

Reden dat ik kom buurten is vanwege de nieuwe photoshop AI versie die viral gaat. En moest denken aan de tijd dat ik met bloed zweet en tranen uren lang "manips" zat te maken voor RPG's... en nu kan je het dus in 3 seconden doen met AI :')


Is er nog iets van een discord ofzo? c:

Oooo shit nu weet ik waar dat AI-invul-ding me aan deed herinneren. Manips zijn nog steeds echt wel goud tho, vind 't jammer dat het geen trend is waar ik vandaag de dag RP lmao

Yo maar over Discord gesproken, we zouden best 'n servertje kunnen maken als mensen dat willen? Heb d'r toch al 'n hoop.

_________________
Onzin topic - Pagina 14 Mgeni_11
Others by Garn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Astra

Astra


Wolven profiel
Leeftijd: 2
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyza nov 18, 2023 12:35 am

Denk niet dat er genoeg animo voor is tho :'D
Het echoot hier nogal
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadar
Administrator

Kadar


Wolven profiel
Leeftijd: 4 jaar
Geslacht: Reu
Partner: Geen

Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Emptyvr jan 05, 2024 4:37 pm

Er is voor de liefhebbers een Discord server waar zo ongeveer de hele NL RPG community rondhangt!

https://discord.gg/hDzPsawaeu

_________________
"Where we're from, there's no sun.
Our hometown's in the dark."
Onzin topic - Pagina 14 Mm0lsWT
Kadar
Terug naar boven Ga naar beneden
https://serigala.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 14 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: