Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Kana

Kana


Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptyvr jan 25, 2019 9:55 pm

Dus nu gaan we ander form bestormen? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptyvr jan 25, 2019 10:25 pm

Sterker nog: we zijn al met eentje bezig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptyza jan 26, 2019 10:13 pm

Damn! Opeens een nieuw forum! Ik dacht dat duurt wel ff maar k heb wel geduld. Maar hij is er al <3 Snel maar even een karakter in elkaar husselen Razz

Zit er stiekem ook aan te denken om gwn Aims ernaartoe te verhuizen xD Ze heeft toch genoeg redenen om maar even een nieuwe start te beginnen c':


EDIT: Let's do this. Katara is now in the gamee Razz
Lmao als je denkt aan de kinderserie avatar ja dat klopt c': me nichtje keek het laatst en toen ging k t zelf weer terugkijken xD Childhood series terugkijken is soms echt grappig
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptyzo jan 27, 2019 1:04 am

Geloof me, dit forum gaat de bom worden! Dus voel je vooral vrij het clubje te joinen, hoe meer luitjes hoe beter!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn

Kearn


Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptydo feb 07, 2019 4:59 pm

Ik ben de moeilijkste niet. Als iemand Serigala over wilt nemen dan poke me gewoon.

Ik wil ook best helpen met het opnieuw bouwen. Zal ik een subforum maken om ideeën neer te gooien? Dan doen we dit gewoon met z'n allen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptydo feb 07, 2019 9:14 pm

Wow, er is hier weer activiteit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Siddhartha

Siddhartha


Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptydo feb 07, 2019 10:45 pm

herinneringen aan de goeie oude ws tijd... (: vraag me af waar iedereen is
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptyvr feb 08, 2019 5:46 pm

\\ Kiki,
We hebben al een forum gemaakt waar we aan aan het knutselen zijn gegaan (name is a work in progress). Daar staat ook al een topic waar iedereen ideeën kan dumpen ^^ http://serigalastrays.actieforum.com/

Als je wilt helpen geef even door onder welke naam je registreert zodat ik je toegang kan geven tot het founder account ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn

Kearn


Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptyvr feb 08, 2019 9:51 pm

Moet ik even kijken of ik dat red qua planning. Wil graag helpen, maar het stuit me tbh een beetje tegen de borst hoe er over mij gepraat is op dat forum. :')

Ik kijk even of ik tijd vind, zit met stage en ben ook gewoon druk op Warrior Cats om daar de boel te onderhouden met iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptyza feb 09, 2019 11:01 am

Kijk maar~

Als het over mijn opmerking gaat dan bied ik mijn excuses aan. Was aan het grappen maar ik vind jouw coding skills wel echt gaaf :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptyza feb 09, 2019 1:34 pm

Same for me, oprecht sorry als mijn comment niet okay was. 'k Was eigenlijk gewoon blij dat er ineens een teken van leven was van jullie
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptywo feb 13, 2019 2:02 pm

woooowow, ik voelde aan mijn water dat er hier wat gaande was haha Cool , very cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptyma feb 18, 2019 10:51 am

Maar er is toch gewoon een goede site? Waarom niet hier verder in plaats van een nieuwe site met dezelfde naam te maken zonder overleg?
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptyma feb 18, 2019 6:58 pm

Het idee was om met een schone lei opnieuw te beginnen. De naam was even een brainfart want ik moest iets verzinnen voor de URL. Het was mijn intentie om deze te veranderen zodra we een beter beeld hadden van de setting voor het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptydi mei 12, 2020 10:21 am

blob
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptyma jul 06, 2020 7:14 pm

*echooooo*
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptydo jul 09, 2020 11:58 am

blooooooooooob
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptydo jul 09, 2020 11:58 am

nemy is oud en verschrompeld Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptyza jul 25, 2020 12:16 pm

lol waarom log ik in clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptyza aug 08, 2020 4:21 pm

Aissar schreef:
lol waarom log ik in clown

Zo zit ik ook elke keer :'D

How y'all holding up?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptyvr aug 14, 2020 7:25 pm

Goed, nog niet gesmolten gelukkig clown

Zit iemand van jullie nog op een ander (liefst Nederlandstalig) forum? (mag evt. ook via pb)
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptyza sep 05, 2020 4:48 pm

Goed om te horen haha! Inmiddels is het natuurlijk alweer flink afgekoeld :'D

En nee, ik ben atm op geen enkel forum actief. Weet ook niet of er nog actieve zijn, naast Warrior Cats natuurlijk c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptyzo sep 06, 2020 2:58 pm

Ooooo damn er is nog leven hier? Man, tijdje geleden dit~
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyndar

Cyndar


Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptydo okt 08, 2020 10:09 am

Ik drop even langs, mis het soms wel de rpg hier :,)
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Emptyza okt 10, 2020 1:34 pm

Hahahahah yeahh, waren gouden tijden hier <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 9 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: