Serigala


 

Deel
 

 Ogen van Goud

Ga naar beneden 
Aedion

Aedion


Ogen van Goud Empty
BerichtOnderwerp: Ogen van Goud   Ogen van Goud Emptyza dec 02, 2017 6:02 pm

Ogen van Goud Ogenva10
Hey guys!
Ik heb jullie hulp nodig. Ik doe namelijk mee aan een schrijfwedstrijd op de website Sweek. Met mijn verhaal Ogen van Goud ga ik proberen om één van de tien finaleplaatsen te bemachtigen. Vijf van deze tien worden weggegeven aan de verhalen met de meeste volgers, en daar komen jullie bij kijken. Willen jullie toevallig een account aanmaken op Sweek en mijn verhaal volgen? c:

Hier een korte samenvatting:
In Ogen van Goud vecht het weesmeisje Ravenna Riot voor haar vrijheid. Nadat ze is ontsnapt uit het weeshuis heeft ze besloten om in de wildernis te leven, vergezeld door een wolvenroedel. Na een hachelijke situatie in het dorp heeft het stadsbestuur besloten om haar terug te halen naar de bewoonde wereld en haar opnieuw op te voeden. Ravenna wil daar niets van weten en wil koste wat het kost voorkomen dat ze in handen valt van de leiders. Daarnaast blijkt een dubbelzinnig bedrijf, ACORN, een buitengewone interesse te hebben voor de halsketting die van haar moeder is geweest. ACORN deinst er niet voor terug om grote maatregelen te treffen om het sieraad in hun bezit te krijgen. Met enkel een handjevol bondgenoten probeert Ravenna zowel haar wolven te beschermen als haar vrijheid te behouden. Maar wie weet of ze daar in slaagt?

Jullie zouden me echt ontzettend blij maken door mijn verhaal te lezen <3
Hier is in ieder geval de link, mochten jullie geïnteresseerd zijn!
[Klik]

x Lo

_________________
Ogen van Goud Aedion13
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Ogen van Goud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ogen van Goud   Ogen van Goud Emptyza dec 02, 2017 6:17 pm

Ik heb nog geen tijd gehad om het volledig te lezen, maar het klinkt super cool! : D

_________________
Ogen van Goud 009
Theme || Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Ogen van Goud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ogen van Goud   Ogen van Goud Emptyza dec 02, 2017 6:59 pm

Thank youuu :3

_________________
Ogen van Goud Aedion13
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Ogen van Goud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ogen van Goud   Ogen van Goud Emptyza dec 02, 2017 9:06 pm

Klinkt leukk! En ik help graag c:

_________________
Ogen van Goud Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aedion

Aedion


Ogen van Goud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ogen van Goud   Ogen van Goud Emptyza dec 02, 2017 10:18 pm

Mooooi! Volgen kan door op het plusje onderaan het verhaal te klikken Cool

Het is echt heel vet, als je wint wordt je verhaal gepubliceerd :O

_________________
Ogen van Goud Aedion13
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Ogen van Goud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ogen van Goud   Ogen van Goud Emptyzo dec 03, 2017 9:55 am

Hey yo, ik steun u al geloof ik, maar nog steeds heel veel succes ploppertje van me! >D

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Ogen van Goud Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Ogen van Goud Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ogen van Goud   Ogen van Goud Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Creatief-
Ga naar: