Serigala


 

Deel
 

 Fotos Dierenpark Amersfoort

Ga naar beneden 
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Fotos Dierenpark Amersfoort Empty
BerichtOnderwerp: Fotos Dierenpark Amersfoort   Fotos Dierenpark Amersfoort Emptydi jul 11, 2017 10:30 pm

Hier zijn wat fotos die ik nog zou droppen van mijn dagje Amersfoort Razz Ik heb er nog veel meer, maar die komen misschien later als ik tijd heb ze uit te zoeken en editen waar nodig Cx

Fotos:

De wolf met de wond op het been was een paar dagen geleden geopereerd om een gezwel weg te halen. Ze leek er in ieder geval niet echt last van te hebben. Het zijn twee zusjes die ondertussen ook al behoorlijk oud zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

Fotos Dierenpark Amersfoort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotos Dierenpark Amersfoort   Fotos Dierenpark Amersfoort Emptywo jul 12, 2017 9:34 am

Oh wauw dat zijn echt prachtige foto's! Kon je echt zo dichtbij komen zonder dat je iets van een hek op je beeldscherm kreeg? :O Supervet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Fotos Dierenpark Amersfoort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotos Dierenpark Amersfoort   Fotos Dierenpark Amersfoort Emptywo jul 12, 2017 4:11 pm

Thanks! & bij de tijgers kon je heel dichtbij komen omdat er glas tussen zat, zelfde bij de hyena's maar die kwamen niet vlak naast het glas zitten ofzo Cx De wolven kon je totaal niet dichtbij komen, maar mijn camera heeft een goede zoom dus dat helpt :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Fotos Dierenpark Amersfoort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotos Dierenpark Amersfoort   Fotos Dierenpark Amersfoort Emptywo jul 12, 2017 4:20 pm

Woah awesome :0 Ik ben al blij als er een kop en oren op mijn foto staat, maar dit is echt wel heel knap :0
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Fotos Dierenpark Amersfoort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotos Dierenpark Amersfoort   Fotos Dierenpark Amersfoort Emptywo jul 12, 2017 4:22 pm

Mooie foto's! K vind vooral de eerste foto van die tijger mooi gelukt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Fotos Dierenpark Amersfoort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotos Dierenpark Amersfoort   Fotos Dierenpark Amersfoort Emptywo jul 12, 2017 4:23 pm

Aww wat leuk! En damn wat kan je goede foto's maken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Fotos Dierenpark Amersfoort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotos Dierenpark Amersfoort   Fotos Dierenpark Amersfoort Emptywo jul 12, 2017 6:43 pm

Bedankt allemaal! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Fotos Dierenpark Amersfoort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotos Dierenpark Amersfoort   Fotos Dierenpark Amersfoort Emptywo jul 12, 2017 7:47 pm

Awh de wolven zien er echt oud uit tho.. xD
En ah, wat een prachtige tijger! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Fotos Dierenpark Amersfoort Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fotos Dierenpark Amersfoort   Fotos Dierenpark Amersfoort Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: