Serigala


 

Deel
 

 Mission

Ga naar beneden 
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Mission Empty
BerichtOnderwerp: Mission   Mission Emptydo mei 04, 2017 9:34 pm



Aimey je moet door, Aimey je moet door, Aime.. En zo gingen haar gedachten maar door. Aimey was moe, maar er waren een paar wolven die haar een beetje vooruit hielpen, sommige waren wel stom. In ieder geval was ze nog niet als eten aangezien. Nog niet.. Hoe erg ze haar moeder ook miste, ze wou nu niet opgeven, en stiekem was ze ook een beetje verdwaald. Aimey stopte even en moest opeens bijkomen van de schrik. Wow…. Dit was het grootste, wat dan ook, dat ze ooit gezien had. Het was een soort berg, maar dan van stenen die opgestapeld waren. Eng, maar toch was Aimey ongelooflijk nieuwsgierig, en dat maakt haar nogal enthousiast. Ze keek om haar heen en kon het niet laten om erop af te rennen. Aimey slikte even. Dit was het dan, ze ging naar binnen. Stap voor stap ging ze naar binnen. Als haar siblings dit zagen dan.. Mmh.. Hoe irritant ze ook waren, Aims begon zich langzaam te realiseren hoe lastig het zonder ze was.Een zucht ontvluchtte haar lichaam. Zouden ze haar eigenlijk wel missen, of door hebben dat ze weg was? Straks hadden ze het niet eens door, of boeide ze het niet. Plots kwam Aimey weer tot schrik. Er was iemand. Hoewel Aims al een paar keer een goede wolf was tegengekomen was haar verteld dat er nare wolven waren. Aimey keek om en zag een.. Wat kon ze zeggen, hij zag er niet al te vrolijk uit. Het was een aardig grote reu die haar best deed schrikken. Maar ze verborg haar angst en greens even. ‘’Hallo.’’ Sprak ze.

Aralon c;

Aimey

Terug naar boven Ga naar beneden
Aralon

Aralon


Mission Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mission   Mission Emptyvr mei 05, 2017 10:42 am

Aralon

De reu had nog nooit eerder zo'n plaats gezien. Best merkwaardig was het, zo gehuld in de mist. Het Ding - hij wist niet wat het was, dus noemde hij het maar zo - had heel veel weg van een berg, maar dan met gaten in van alle mogelijke groottes. Nu ja, een berg had soms ook een paar ingangen van een grot, maar niet zoveel als deze berg. Was het misschien iets gemaakt door de tweebenen? Ja, dat moest het wel zijn. Al vond hij het raar dat deze hier ooit zouden komen. De omgeving leek nogal verdacht veel op de beschaduwde bossen uit Wolf Story, wouden waar de Shadows vroeger leefden. Zouden ze nu ook verhuisd zijn naar zo'n soort bos? In ieder geval vernam hij dat de Shads ook overgekomen waren naar Serigala. De reu betrad de vreemde grottenhal en stopte toen een geur zijn neus binnendrong. Hier was iemand. Snel liep hij naar de dichtstbijzijnde hoek die hij kon vinden en liep erachter. Het was een welp, een klein, miezerig joch. Wat deed het hier? Wat deed een kleine wolf als deze nu in godsnaam alleen in zo'n rare omgeving? Oh nee. Het was toch niet... Ja, waarschijnlijk was dat het wel, hij kon niks anders bedenken. Hij had zichzelf in de nesten gewerkt. De pup was vast verdwaald en nu zou hij het moeten helpen. "Oh neenee knul, denk maar niet dat ik hieraan ga toegeven," zei hij meteen toen de pup hem groette en hij schudde met zijn kop om zijn woorden kracht bij te zetten. Helpen lag nu eenmaal niet in zijn aard. "Misschien, als ik daar een héél goede reden voor heb, breng ik je terug naar je moeder. Maar anders zie ik niet in waarom ik daar zin in zou hebben."
♦.♦
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Mission Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mission   Mission Emptyvr mei 05, 2017 5:59 pm



Ugh… De wolf liet al direct merken dat ze haar niet ging helpen. Toch deed hij haar niets en eigenlijk was ze daar tot nu toe al blij genoeg mee. "Misschien, als ik daar een héél goede reden voor heb, breng ik je terug naar je moeder. Maar anders zie ik niet in waarom ik daar zin in zou hebben." Aimey grinnikte al snel. Een goede reden he? Aimey keek toen weer serieus. Wauw, ze had wel al doorgekregen dat ze heel goed was in dit soort acteren, ze was gewoon nu al perfect in dit soort dingetjes. ‘’Kijk, ik ben Aimey, de enige echte Aimey.’’ Begon ze. ‘’Snap je het dan niet? Ik ben familie van de alfa van De Shadows. En ik weet niet of je het al wist, maar als u mij terugbrengt staat daar best een beloning voor.’’ Keek ze hem met een grijns aan. Ze leek best op de alfa van De Shadows. Die had ze een keer tegengekomen in het bos dicht bij Okami. Dat was echt een drama.. Ze had duidelijk gemaakt dat ze niet zomaar even kon langskomen, maar ze was zonder iemand van Okami, dus ja, waarom ook niet.


(Nice postsheet c:)


 Aimey
Terug naar boven Ga naar beneden
Aralon

Aralon


Mission Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mission   Mission Emptyza mei 06, 2017 8:18 pm

Aralon

Het kindje begreep het. Dat zag hij, want voor hem was het alsof ze een overdreven droevige pruillip trok, zo waren kindjes als ze hun zin niet kregen. Gelukkig maar, in andere gevallen was het namelijk moeilijk om een pup van je af te schudden. Ze hadden geen verstand van dingen. Dat had hij - uiteraard, wat dacht je - wel, en die twee zaken gingen nooit samen.
Daarna zei het jonge teefje iets wat hem van zijn stuk bracht. Ze zei iets stoms over haar naam, wat hem weer met zijn ogen deed rollen. Hier was hij absoluut niet in geïnteresseerd. Hij staarde naar een nagel van zijn poot en wachtte tot ze uitgesproken was. Maar toen kwam het. "Ik ben familie van de alfa van De Shadows. En ik weet niet of je het al wist, maar als u mij terugbrengt staat daar best een beloning voor." Een ijzige stilte vulden de gangen van de denkbeeldige grot. Even knipperde de reu met zijn ogen en moest hij een grom onderdrukken. Het was sterker dan hemzelf en normaal gezien een reflex als hij die vreselijke naam hoorde, maar dat werd nu ingehouden. Hoorde hij dat goed? Zou het? Dit miezerig misbakseltje, was dat werkelijk een Shad? Hij grijnsde haar terug om te antwoorden. "Haha. Goed mopje, little lad, maar ik denk dat je daarvoor niet bij mij moet zijn." En toch klonk er enige aarzeling in zijn stem. Hopelijk hoorde deze welp dat niet, hoogstwaarschijnlijk was dat niet het geval. Maar er heerste weldegelijk enige twijfel bij hem. Waarom zou een kleine pup daar nu over liegen? En als ze niet van de Shadows zou zijn, hoe kende ze die dan in hemelsnaam? De leefwereld van een little lad was maar klein, bevatte normaal gezien slechts het veilige nest van de moeder en de eigen roedel. "Bewijs het," beval hij dringend, met opgetrokken wenkbrauwen. De kans dat ze er werkelijk één was was klein, maar als de reu de kans kreeg om in het hol van de leeuw terecht te komen, dan greep hij die. Nu was hij wel benieuwd waarmee ze zou afkomen. Als dan bleek dat het echt waar was, was hij echt genoodzaakt haar te volgen, want dat zou best een interessante kwestie zijn. Dan was ze ofwel werkelijk lid van de roedel, ofwel een zeer slim wolfje. Maar dat laatste kon natuurlijk niet.

- Thanks Very Happy
♦️.♦️
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Mission Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mission   Mission Emptyza mei 06, 2017 9:26 pm



De reu leek een beetje te schrikken van wat ze beweerde. Hij knipperde met zijn ogen en er vervolgde een vrij lange stilte. Er is Aimey vaak verteld dat De Shadows nogal ‘gemeen’ waren, dus wat Aimey binnen kwam wass dat ze een beetje als een Shad moest gedragen. Aimey keek tijdens de stilte hem dus aan met een verbaasde, arrogante blik. "Haha. Goed mopje, little lad, maar ik denk dat je daarvoor niet bij mij moet zijn." Pff… Hij wist waar ze het het over had. ‘’Mopje?’’ Mompelde ze zacht. Aimey keek hem arrogant en met een opgetrokken wenkbrauw, zoals hij naar hij keek, alleen keek hij wat minder arrogant. "Bewijs het," Het klonk nog best dreigend ook. Aimey keek hem vol vertrouwen aan maar vol arrogantie. Stiekem vond ze dit ook best leuk. ‘’Pardon? Bewijzen? Hoe wil je dat ik het bewijs?’’ Keek ze hem pissig aan. ‘’Je ogen uitkrabben? Ik bedoel me vader zou dat best bij je doen. Ik weet niet of je het weet, maar als mijn oma hier achter komt wil ik best samen met haar op pad naar degene die me achterliet.’’ Zei ze dreigend. ‘’Dus als ik jou was zou met die kont het pad naar mijn kamp laten zien. Je zult er geen spijt van krijgen.’’ Bij het laatste volgde een sarcastisch glimlachje. Aimey moest wel echt haar lach inhouden. Als ze dit bij De Shadows mocht doen, was het niet moeilijk om te besluiten om daar te blijven. Zou haar moeder eigenlijk het al gemerkt hebben? Was Okami eigenlijk wel naar haar op zoek. Het was nu al een dag of twee, drie dat ze vandoor was gegaan.. Hopelijk houd Khyvan het vol met haar geheimpje bewaren dat ze op zoek is naar vader. Nu was ze nog steeds bezig met haar ogen te boren in de oudere reu. Wacht.. Opeens realiseerde dat de reu haar ook gewoon kon aanpakken of kunnen.. Vermoorden.. Kom op Aimey… Volhouden.

Aimey
Terug naar boven Ga naar beneden
Aralon

Aralon


Mission Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mission   Mission Emptyzo mei 07, 2017 7:16 pm

Aralon

Dat klein mormel dacht toch niet dat ze hem bang kon maken? Ineens begon ze wel héél erg zich te gedragen als een wolfje dat werd opgeleid tot Shad. Dat herkende hij door en door, want die had hij toen zelf doorlopen. Een tikkeltje gemeenheid, emoties wegsteken,... De reu nestelde zich op zijn gemakje neer en bekeek haar even met een scheve kop. Interessante tirade. De mini teef stak een nogal - op z'n zachtst uitgedrukt - merkwaardige preek af, die hem eerst bijna deed grijnzen. Maar op het allerlaatste leek Little lad hem haast te beginnen beledigen. Dat was niet zo slim. Ook stond haar houding hem niet meer aan; hij kon niet meer tegen de herkenning van het gedrag van een Shadow. Het confronteerde hem teveel, deed hem terugdenken aan zijn verleden. Nog voor het tot hem doordrong gingen al zijn nekharen overeind staan. Een laag gegrom, dat van heel erg diep uit zijn borst kwam, rees op terwijl hij zichzelf groot maakte."Niet met me sollen, uk," gromde de reu. Daarna bracht hij zijn kop heel dicht tegen haar voordien nog schattige, maar nu arrogante puppyoogjes. Luid brieste hij in haar gezicht, waarna hij heel hard begon te bulderen. Het was een krankzinnige lach, met niks van vriendelijkheid in. "En me vooral niet beledigen ook niet. Als je dat nog één keer doet..." zijn poot haalde naar haar uit, vlak voor haar zwarte neusje, en belandde toen terug op de grond. Verdomde, miezerige Shadows. Ze gedroeg zich inderdaad exact als één van hen. Even kneep de reu zijn ogen tot spleetjes. "Hmm... Goed, ik geef je het voordeel van de twijfel. Ik zal je uit dit gebouw helpen, waarschijnlijk ken je dan wel de weg naar je roedel," sneerde hij. "Ik kijk er al naar uit om je leider te ontmoeten, het is vast een hele eer," het klonk poeslief, zijn stem bewust een toon hoger getrokken, maar natuurlijk was dit staalhard gelogen. Als zij ook zou liegen, betekende dit haar dood. Dat had hij voor zichzelf al uitgemaakt.
♦.♦
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Mission Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mission   Mission Emptyzo mei 07, 2017 7:34 pm



Zacht hoorde je wat gegrom en zijn haren begonnen omhoog te staan. "Niet met me sollen, uk," Aimey moest deze blik volhouden, ook al was de wolf nu al heel eng en dichtbij. Oke, opeens begon ze wat spijt te krijgen en wou ze nu heel graag in de armen van haar moeder springen, maar ze moest doorgaan, anders was er sowieso bij. Opeens begon de wolf toen heel erg te brullen, eerder een soort lachen maar dan zonder vriendelijkheid erin. Was haar oma hier maar.. Maakt niet uit van welke kant, die van de shadows of Okami, ze wou een oma erbij! Hoe erg haar gedachten ook gingen, haar blik veranderde niet, ze bleef zo kijken, zo arrogant mogelijk. "En me vooral niet beledigen ook niet. Als je dat nog één keer doet..." Aimey wou beginnen met een opmerking maar de wolf haalde plots uit voor haar snoet. Zijn poot raakte haar bijna! Oke, ze was ee beetje geschrokken maar al snel was de blik vol woede te zien bij de jonge wolvin. Toen keek de wolf haar aan met spleetoogjes. Betekende dit dat hij haar geloofde? "Hmm... Goed, ik geef je het voordeel van de twijfel. Ik zal je uit dit gebouw helpen, waarschijnlijk ken je dan wel de weg naar je roedel. Ik kijk er al naar uit om je leider te ontmoeten, het is vast een hele eer," Mmh.. Het klonk wel echt te aardig, maar.. Oh! Even moest ze de woorden verwerken, maar hij ging haar brengen! Haar mondhoeken krulde op naar een grijns. ‘’Mooi. Gaat u voor.’’ Zei ze sierlijk met een opgetrokken wenkbrauw. Nu was het alleen maar de wolf volgen, en dan was ze eindelijk weer bij haar familie! Alleen dan van haar vaders kant.

Aimey

Terug naar boven Ga naar beneden
Aralon

Aralon


Mission Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mission   Mission Emptydi mei 09, 2017 3:01 pm

Aralon

Het wolvinnetje was duidelijk blij met zijn voorstel. Natuurlijk, wat een hulpeloos misbaksel zou ze anders zijn. Een pup met Shadowbloed verdiende het eigenlijk niet om geholpen te worden. Integendeel, ze zouden allemaal moeten wegrotten. Met spijt dacht hij terug aan zijn eigen tijd toen hij zelf nog zo jong was en opgeleid werd. Hij had zo hard zijn best gedaan, deed alles wat ze hem vroegen voor enkel die verdomde goede naam van een Shad te mogen dragen. En toch was het niet goed genoeg. En toch moesten ze hem alles afnemen wat hij ooit had.
De reu vond het nu al knap irritant om haar de weg te wijzen, ook al was hij hier nog maar net mee begonnen. Kennelijk was hij absoluut niet het juiste type om voor babysit te spelen. "Je wandelt gewoon deze gang door," zei hij verveeld, terwijl hij traag vooruit strompelde. Af en toe keek de wolf achterom om te zien of de pup hem nog wel volgde, zo niet waren deze minuten een verspilling van zijn tijd geweest. En voor haar? Nou ja, jammer. Misschien zou ze dan wel hier haar dood kennen, wat mooi meegenomen was. Alweer een Shadje minder in deze wereld.
"Zo, we zijn er," stelde hij vast toen hij de buitenlucht opsnoof. Hij keek weer achterom naar de pup. "En dan nu aan jou de eer, mademoiselle," sneerde hij met een overdreven gebogen kop. Even moest hij een grijns onderdrukken. Dat beestje had namelijk geen idee waar ze aan begon als ze hem de weg wees.

Note: really, een dochter van Okami & Shadow? How? :p
♦.♦


Topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Mission Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mission   Mission Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Woman On A Mission [Open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Low lands :: Hallow Tower-
Ga naar: