Serigala


 

Deel
 

 Hallo iedereen! :)

Ga naar beneden 
Aralon

Aralon


Hallo iedereen! :) Empty
BerichtOnderwerp: Hallo iedereen! :)   Hallo iedereen! :) Emptyzo maa 05, 2017 1:39 pm

Dag iedereen,

Ik ben nieuw hier en ga me eventjes voorstellen!

Ik ben Lotte, 21 jaar en woon in België. Mijn hobby's zijn eentje gaan drinken met vriendjes, yoga en tekenen/schilderen.
Ik hou van: reizen, schrijven, slapen, eten, boeken & films en mijn vriend Very Happy

Sommigen zullen me mss wel kennen van Warrior Cats (hierdoor heb ik de site ontdekt) en/of Wolf Story, daar was ik ook Aralon. Met een beetje zoekwerk ben ik dus hier terecht gekomen.

Als er nog vragen zijn, mag je ze me ALTIJD stellen! Smile

Hopelijk tot in de rpg,
Lotte
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Hallo iedereen! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo iedereen! :)   Hallo iedereen! :) Emptyzo maa 05, 2017 1:44 pm

Hallo! Leuk om weer een oude WS'er terug te zien!
Wees welkom hier (:

Ik vroeg me af of je series kijkt? En welke dan?

Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Hallo iedereen! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo iedereen! :)   Hallo iedereen! :) Emptyzo maa 05, 2017 2:04 pm

Heyhoi!
Welkom op Serigala :3
Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben hier!

Mag ik vragen wat voor soort verhalen je zoal schrijft? c:
En wat voor boeken lees je?

Groetjes Lo <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aralon

Aralon


Hallo iedereen! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo iedereen! :)   Hallo iedereen! :) Emptyzo maa 05, 2017 2:11 pm

@kai: well, ik kijk eigenlijk niet zoveel amerikaanse/britse series. Waar ik wel heel erg fan van ben, is so-wie-so Harry Potter & andere filmseries zoals Hunger Games etc.

@syren: zowel verhalen als boeken; vanalles! ik ben nu bezig met een soort kinderverhaaltje te schrijven en daarbij dan zelf illustraties te maken, maar ik heb ook al wel een paar science-fiction/fantasy/.. verhalen en gedichtjes geschreven. Voor boeken, op dit moment lees ik een Stephen King. Ik denk wel dat ik het liefste thrillers heb (dat leest vlot!), maar heb ook al veel romans/dystopia's/fantasy.. gelezen. Ik sta zo'n beetje open voor alles Wink

Voor beiden: thanks! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Hallo iedereen! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo iedereen! :)   Hallo iedereen! :) Emptyzo maa 05, 2017 2:27 pm

Ohh dat is gaaf! En dat je dan zelf erbij tekent, vet awesome!
En fantasy/science-fiction is altijd goed, natuurlijk Razz
Zelf schrijf en lees ik ook het meest in dat genre, en over wolven natuurlijk!

Van Stephen King hoor ik hele goede verhalen, al heb ik zelf nooit iets van hem gelezen.
Misschien moet ik dat binnenkort eens gaan doen dan :'D

Ken je trouwens de Throne of Glass-serie van Sarah J. Maas? Dat vind ik de beste boeken die ik tot nu toe gelezen heb <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Hallo iedereen! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo iedereen! :)   Hallo iedereen! :) Emptyzo maa 05, 2017 2:28 pm

Welkom op Serigala! ^^ Ik heb niet echt een vraag ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Hallo iedereen! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo iedereen! :)   Hallo iedereen! :) Emptyzo maa 05, 2017 4:37 pm

Hi, had al even welkom in 't onzin topic gezegd... maar nu ook nog even hier!
Tof dat je Serigala hebt weten te vinden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Aralon

Aralon


Hallo iedereen! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo iedereen! :)   Hallo iedereen! :) Emptyzo maa 05, 2017 6:56 pm

@Syren: yesyes, al zou ik hier nog wat meer tijd voor moeten nemen!
Bij King moet je niet afgaan op het uiterlijk, maar op de populariteit. (heb al boeken van hem gelezen waarvan ik dacht dat het een thriller was, simply omdat het King is, maar het was eerder een soort roman)
Nope die ken ik niet! Over wat gaan die?

@aimey: thanks! No problem haha :p

@lorcan: dankje! jammer dat je setje een vosje is, hij is zo schattig
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorcan

Lorcan


Hallo iedereen! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo iedereen! :)   Hallo iedereen! :) Emptyzo maa 05, 2017 7:35 pm

ja ik vind het ook een cutie maar ik vind vossen ook erg leuk

Ga je de oude verhaallijn voortzetten die je al had met Aralon? (voor zover dat kan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Hallo iedereen! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo iedereen! :)   Hallo iedereen! :) Emptyzo maa 05, 2017 9:21 pm

Aralon schreef:
@Syren: yesyes, al zou ik hier nog wat meer tijd voor moeten nemen!
Bij King moet je niet afgaan op het uiterlijk, maar op de populariteit. (heb al boeken van hem gelezen waarvan ik dacht dat het een thriller was, simply omdat het King is, maar het was eerder een soort roman)
Nope die ken ik niet! Over wat gaan die?

Ze hebben vast wel iets van m in de bieb, al lees ik liever in het Engels :'D

Tja, het is lastig uit te leggen waar het over gaat xD Boek 1 (Throne of Glass) vond ik al erg goed, en het was nog maar zo'n klein deel van de uiteindelijke verhaallijn! Onderweg kwamen er steeds meer karakters bij, ontzettend veel cliffhangers, plottwists e.d. maar nu moet ik wachten tot het laatste deel uitkomt, volgend jaar mei .-.

Wikipedia zegt: The story follows the journey of Celaena Sardothien, a teenage assassin in a corrupted kingdom with a tyrannical ruler. As the tale progresses, Celaena forms unexpected bonds, and uncovers a conspiracy amidst her adventures.

Ik wil niet spoileren haha, maar Celaena moet vechten om te overleven in een wedstrijd om de rechterhand van de koning te worden. Ondertussen blijkt dat er iets niet in de haak is in het koninkrijk; ze moet uitzoeken wat het is én het gevaar stoppen voor het te laat is. Das boek 1. In de volgende delen wordt er steeds een beetje meer over het plot onthult en kom je steeds meer interessante informatie te weten over haar achtergrond en het verleden van het rijk ^-^
Als je een goede serie wil lezen, dan raad ik je dit zeker aan! (Maar wel in het Engels want dat is nou eenmaal tien keer beter xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aralon

Aralon


Hallo iedereen! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo iedereen! :)   Hallo iedereen! :) Emptyma maa 06, 2017 10:53 am

@lorcan: well, zijn de shadows hier even "kwaadaardig" als vroeger in ws? Want het zat zo: zijn ouders waren shadows, maar toen verbannen en door de roedel vermoord. Dus zou Aralon een beetje een ingewikkeld personage worden, die zint op wraak (die hij wss nooit zal krijgen) en daardoor voortdurend met zichzelf zou worstelen (hij wordt semi slecht & onderdrukt zijn gevoelens, maar is eigenlijk semi goed). Dus het hangt er een beetje vanaf of deze verhaallijn toegestaan is hier/de shadows zo iemand zien zitten.. Misschien moet ik dat eerst eens posten in 1 of ander search topic

@Syren: klinkt wel goed.. beetje Game of Thrones achtig misschien? Wink en natuurlijk is Engels beter! Alleen gaat dat jammer genoeg veel trager bij mij, omdat ik graag alles wil begrijpen (ik moet soms in het Nederlands al een zin teruglezen omdat ik niet meer weet wat ik gelezen heb xD) dus blijf ik voorlopig wel in het Nederlands lezen
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Hallo iedereen! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo iedereen! :)   Hallo iedereen! :) Emptyma maa 06, 2017 2:56 pm

Aralon schreef:
@Syren: klinkt wel goed.. beetje Game of Thrones achtig misschien? 😉 en natuurlijk is Engels beter! Alleen gaat dat jammer genoeg veel trager bij mij, omdat ik graag alles wil begrijpen (ik moet soms in het Nederlands al een zin teruglezen omdat ik niet meer weet wat ik gelezen heb xD) dus blijf ik voorlopig wel in het Nederlands lezen

Game of Thrones ken ik persoonlijk niet, maar dat zou best kunnen :'D
En als ik echt moe ben dan gaat Engels ook vreselijk traag, maar ik vind de taal veel mooier dan Nederlands Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Hallo iedereen! :) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo iedereen! :)   Hallo iedereen! :) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ignorant Creatures (Open voor iedereen)
» Hallo!
» Lorcan / Lore zegt hallo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: