Serigala


 

Deel
 

 Did I forget to introduce myself?

Ga naar beneden 
Nameless

Nameless


Did I forget to introduce myself? Empty
BerichtOnderwerp: Did I forget to introduce myself?   Did I forget to introduce myself? Emptyzo feb 26, 2017 2:26 pm

Heyaa,

Oh god, hier ben ik zo slecht in xD Nou, mijn naam is dus Zoey en geboren op 12-03-2000. Ik RPG nu zo'n 3 jaar? Ik ben niet echt groot, 1 meter 62, en ben ben dus ook bekend als Hobbit met mijn maat 40 erbij.

Zoals je aan de titel misschien hebt kunnen zien ben ik een gigantische Once upon a Time fan en dat is meestal ook het enige waar ik over praat XD (samen met teen wolf en american horror story, ofc) En dan heb je nog de films waar ik het altijd over heb, haha.

En voor het persoon die de sokkenvraag ging stellen, ze zijn grijs xD

x Zoey
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Did I forget to introduce myself? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did I forget to introduce myself?   Did I forget to introduce myself? Emptyzo feb 26, 2017 2:28 pm

Welkom op Serigala Zoey!
Hopelijk ga je het hier naar je zin krijgen (:

Wat voor muziek luister je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nameless

Nameless


Did I forget to introduce myself? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did I forget to introduce myself?   Did I forget to introduce myself? Emptyzo feb 26, 2017 2:31 pm

dankjee c:

pfff, dat verschilt eigenlijk gigantisch xD Vooral
theory of a deadman -Bitch came back & Bad girlfriend
The cab
Icon for hire
en natuurlijk disney liedjes XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Did I forget to introduce myself? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did I forget to introduce myself?   Did I forget to introduce myself? Emptyzo feb 26, 2017 2:47 pm

Hey Zoey!

Ik zeg het nog maar een keertje, welkom op Serigala!
Maak je niet druk over je lengte, ik ben ook bijna 17 en ben 1.57 Razz
Wel heb ik maat 36/37 xD
Ook wil ik even zeggen dat Moon en Angel with a Shotgun van the Cab geweldig zijn <3

En als we het toch over Disney gaan hebben, wat is je favoriete Disney-film?

x Lo
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki

Loki


Did I forget to introduce myself? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did I forget to introduce myself?   Did I forget to introduce myself? Emptyzo feb 26, 2017 2:47 pm

Hellow en welkom! nogmaals gehe

& yay nog iemand die Teen Wolf kijkt :O Ik moet het nieuwe seizoen nog gaan kijken, maar oke xD
Heb je toevallig ook nog huisdieren?

In ieder geval veel plezier hier op Serigala en wie weet treffen we elkaar eens in de rpg! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Nameless

Nameless


Did I forget to introduce myself? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did I forget to introduce myself?   Did I forget to introduce myself? Emptyzo feb 26, 2017 3:08 pm

@Syren
haha, ach geef mij je schoenmaat maar, dan val ik misschien wat minder om XD Inderdaad net als -naar mijn mening- Temorary bliss, another me en animal ^^

Hoe durf je die vraag te stellen? XD Die is gewoon te moeilijk! Maar als ik dan moet kiezen the lion king of finding nemo/dory

@Loki
Haha don't worry ik moet er ook nog 6 kijken ofzo XD en zekers,zekers, twee parkietjes, Tjilpie en Vladderkip XD twee cavia's, Harry en Plukkie en een maltezer x friese stabij, Pip ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Did I forget to introduce myself? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did I forget to introduce myself?   Did I forget to introduce myself? Emptyzo feb 26, 2017 3:17 pm

Welkom nogmaalss c;
I like you allready guzz guess what, big oncer here! ;D Jaa Once Upon A Time is mijn favo serie dus jaa..
Anyways, Doe je een sport of wat is je hobby? c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Suru

Suru


Did I forget to introduce myself? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did I forget to introduce myself?   Did I forget to introduce myself? Emptyzo feb 26, 2017 3:31 pm

Hey Zoey! Veel rpg-plezier hier toegewenst, we zullen elkaar zeker tegenkomen in de rpg c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Did I forget to introduce myself? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did I forget to introduce myself?   Did I forget to introduce myself? Emptyzo feb 26, 2017 3:32 pm

Nameless schreef:
@Syren
haha, ach geef mij je schoenmaat maar, dan val ik misschien wat minder om XD Inderdaad net als -naar mijn mening- Temorary bliss, another me en animal ^^

Hoe durf je die vraag te stellen? XD Die is gewoon te moeilijk! Maar als ik dan moet kiezen the lion king of finding nemo/dory

Oeh die ga ik straks even luisteren dan >D

The Lion King is mijn jeugd <3 Maar Lilo and Stitch en Lady en de Vagebond ook natuurlijk! En nog wel meer, maar die weet ik niet uit mijn hoofd :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Vamp

Vamp


Did I forget to introduce myself? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did I forget to introduce myself?   Did I forget to introduce myself? Emptyma feb 27, 2017 9:33 pm

Welkom Zoey!
Ik wens je veel plezier op Serigala, maar dat komt denk ik wel goed :3

Wat is trouwens je favo speler/personage in OUAT?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tauriel

Tauriel


Did I forget to introduce myself? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did I forget to introduce myself?   Did I forget to introduce myself? Emptyma feb 27, 2017 9:38 pm

Vamp schreef:
Welkom Zoey!
Ik wens je veel plezier op Serigala, maar dat komt denk ik wel goed :3

Wat is trouwens je favo speler/personage in OUAT?

Wait what? More oncers!? <3 (Sorry for interrupting)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nameless

Nameless


Did I forget to introduce myself? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did I forget to introduce myself?   Did I forget to introduce myself? Emptyma feb 27, 2017 10:27 pm

@Silke hell yeah! XD Ouat is geweldig haha. Uhmm paardrijden en agility ^^

@Fifi Thankss <33

@Melinda Dankjee ^^ pfff dat is een lastige... ik moet dan toch voor Rumple, Regina, HOOK <33 en Peter gaan xD die van jou??

@Silke (again XD) Haha No problemo, Deary :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Vamp

Vamp


Did I forget to introduce myself? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did I forget to introduce myself?   Did I forget to introduce myself? Emptyma feb 27, 2017 10:39 pm

Nameless schreef:

@Melinda Dankjee ^^ pfff dat is een lastige... ik moet dan toch voor Rumple, Regina, HOOK <33 en Peter gaan xD die van jou??


Hook <3
De reden waarom ik het kijk/heb gekeken

Leuke hobby's/sport(en) heb je trouwens Smile
Rij je paard op een manege?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nameless

Nameless


Did I forget to introduce myself? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did I forget to introduce myself?   Did I forget to introduce myself? Emptyma feb 27, 2017 10:43 pm

Vamp schreef:
Nameless schreef:

@Melinda Dankjee ^^ pfff dat is een lastige... ik moet dan toch voor Rumple, Regina, HOOK <33 en Peter gaan xD die van jou??


Hook <3
De reden waarom ik het kijk/heb gekeken

Leuke hobby's/sport(en) heb je trouwens Smile
Rij je paard op een manege?

Hook is gewoon geweldig en de enige man (op Cinna na) die eyeliner kan dragen en er goed uitziet xD
Thanksss :3 en Jupp ik had een tijd een verzorgpaard maar die is foetsie en nog een shet op school maar dat beest was verschrikkelijk vals XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Did I forget to introduce myself? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Did I forget to introduce myself?   Did I forget to introduce myself? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Let me introduce myself to you (:
» I'll never forget ll Cerberus
» I'll never forget the reason i left. [FAMILIE]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: