Serigala


 

Deel
 

 Old 'friend' {Nemy}

Ga naar beneden 
Caden

Caden


Old 'friend' {Nemy} Empty
BerichtOnderwerp: Old 'friend' {Nemy}   Old 'friend' {Nemy} Emptywo jan 18, 2017 9:20 pm

Rustig liep hij door het onbekende gebied. Herinneringen zweefden nog door zijn kop. Ugh, konden die niet gewoon ophouden.Toch hield Caden er ook stiekem een beetje van. Zijn groepje, zijn vrienden. Allemaal dood. Zijn vijanden, natuurlijk waren die gewoon rond aan het zoeken om hem ellende te brengen. Hij zuchtte diep en kwam aan bij een soort vijver. Het meer zat onder het ijs. Brrr, wat was het ook koud. Zijn wild bruine vacht hield hem nog warm maar soms voelde hij wel de kou met een windvlaag door zijn vacht heen gaan. Hij liet zijn achterwerk zakken op het sneeuw en keek naar het uitzicht. Nog eens verliet een zucht zijn bek. Hij miste het verleden. Waarom kon hij niet gewoon bij zijn oude vrienden zijn. Alles was perfect voordat het virus alles verpeste. Als alles perfect was, was hij waarschijnlijk nu bij zijn roedel met zijn perfecte Youmy. Maar nee hij zat maar voor het ijs, op het sneeuw, in de kou. Zijn verleden was in plaats van mooi, pijnlijk. Hij had na het virus van zijn roedel veel ruzie gehad en toevvallig toen hij eraan dacht kwam er een bekende geur zijn neus binnen, great.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Old 'friend' {Nemy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old 'friend' {Nemy}   Old 'friend' {Nemy} Emptywo jan 18, 2017 9:53 pm


Normaal was dit gebied een blubber bende. Overal kleine plassen water en drap. Het enige voordeel aan de winter was dat de grond bevroren was. Hier door kon Nemy zich gemakkelijk voortbewegen door het gebied. Ze had Dalrey forest achter zich gelaten en was op jacht gegaan. Ze volgde nu al een tijdje het spoor van konijn. Ze wist dat ze dichterbij kwam en ze werd langzaam ongeduldig. Jagen was niet haar ding. Ze had er het geduld niet voor en telkens als er een jacht mislukte was ze de rest van de dag chagrijnig.
Ze stopte plots met lopen toen ze een wit fluffy gevalletje zag zitten. Enkele seconde later bungelde het fluffy gevalletje in haar bek. Bingo. Triomfantelijk plofte ze neer en begon aan de vacht van het beestje te plukken. Het was niet veel, maar genoeg om een solo reiziger voldoening te geven.
Met haar nu gevulde maag liep Nemy naar het meer, in de hoop een zwakke plek in het ijs te vinden om de dorst te lessen.
Toen ze het meer benaderde spotte ze al snel de gedaante van een andere wolf. Haar nekhaar vloog overeind toen ze besefte dat het Caden was. Haar oude travel buddy met wie ze nog een appeltje te schillen had. Met stijve poten liep ze op de reu af. “Kijk kijk, grappig dat ik jou hier tegenkom.” Sprak ze kil.

Terug naar boven Ga naar beneden
Caden

Caden


Old 'friend' {Nemy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old 'friend' {Nemy}   Old 'friend' {Nemy} Emptywo jan 18, 2017 10:09 pm

Ze hoorde de haar aankomen, Nemy. Iemand in zijn verleden toen hij was gevlucht voor het virus. Hoe bedoel je hij kon hier rustig zijn zonder vijanden?! “Kijk kijk, grappig dat ik jou hier tegenkom.” Kon hij achter hem horen. Caden was allang verder gevlucht als Youmei hier niet was maar natuurlijk kan hij niet weggaan omdat haar liefde hier woonde. ‘’Nemy.’’ Zei hij geïrriteerd. Hij voelde zich zo schuldig voor alles maar deze teef had hem echt chagrijnig gemaakt. Hij wou echt geen ruzie, niet weer. Maar deze teef waarschijnlijk wel. Hij stond op en draaide zich om. Jupp, zijn oude, leuke, lieve ‘vriendin’ Nemy was hier, in dit gebied, recht voor hem. Hij liet een kleine grom horen en ook zijn tanden waren even te zien. Hij had niets onder controle. Hij was niet zo! Toch?! Ugh, hij wou dit Youmei niet aandoen. Youmei vertrouwde hem en wat deed hij ermee, niks, hij verpeste het. Hij kon het niet langer vol houden met liegen tegen zijn liefde, maar hij moest dit teefje een lesje leren, right? Toch deed hij niet de eerste stap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Old 'friend' {Nemy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old 'friend' {Nemy}   Old 'friend' {Nemy} Emptyvr jan 20, 2017 2:46 pm


Nog altijd zat de reu met zijn rug naar haar toe. Nemy voelde de gespannen sfeer die in de lucht hing. De reu, die ongeveer even oud was als zijzelf, draaide zich langzaam om. “Nemy.” Sprak hij geïrriteerd.  De bruine reu gromde en liet zijn tanden zien. Desondanks kwam hij twijfelend over. alsof de reu in een tweestrijd zat. Misschien had het te maken met hun laatste gevecht. Nemy voelde het litteken op haar zij branden.  Hun akkefietje had voor beide partijen niet veel goeds opgeleverd. Nemy was vergeten dat alleen reizen een stuk moeilijker werd met verwondingen. Zonder roedel om op terug te vallen was overleven nog een hele opgave.
Vlak voor de reu kwam ze tot stilstand. Haar zwarte ogen gefocust op de zijne. “Caden.” Sprak ze.  Een simpele grijns op haar gezicht. “Wat brengt jou hier?” zei ze dwingend. Ze was zelf net terug in het gebied. Zin om het te delen met een vijand had ze niet echt.


Terug naar boven Ga naar beneden
Caden

Caden


Old 'friend' {Nemy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old 'friend' {Nemy}   Old 'friend' {Nemy} Emptyvr jan 20, 2017 5:32 pm

De teef kwam op hem hem en stond vlak voor hem stil. Hij zuchtte en rolde met zijn ogen. Wat een entree. “Caden.” Zei ze er dan natuurlijk ook nog achterna. “Wat brengt jou hier?” Hij grinnikte. Haha, wat deed hij hier? Hij had wel liefde, iets wat Nemy miste. Liefde.  Ze had geen hart, en als ze die wel had, was die bevroren of van steen. ‘’Wat ik hier doe? Nou ja.. Ik heb liefde. Ja, ik heb WEL liefde. Je weet wel, wanneer iemand van jou houd en jou jij ook van diegene. Iets wat jij nooit kan hebben of zal hebben.’’ Zei hij met een grijns. Wacht, wat?! Was hij hier nou echt mee bezig. Caden wou geen ruzie, toch? Toch? Of wou hij diep vanbinnen haar misschien uitdagen? Nee! Hij hield van Youmei en… En.. Ugh! Hij verdiende Youmei niet. Youmei kon beter doen dan hem. Waarom verknalde hij het toch voor hem zelf. Waarom kon hij niet gewoon hierbij weglopen en gewoon zijn leventje leven samen met zijn liefde Youmei. Waarom was dit zo moeilijk voor hem? Hij was geen bad-ass en was van plan er nooit een te worden. Maar deze teef was het waard om pijn te lijden en na alles wat hij had meegemaakt is hij sterker geworden. Want vorige keer bij deze twee was er een ruzie die uit de hand liep en voor beide niet echt fijn was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Old 'friend' {Nemy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old 'friend' {Nemy}   Old 'friend' {Nemy} Emptyma jan 23, 2017 7:53 pm


De bruine wolf voor haar rolde met zijn ogen. Nemy trok haar lip op. Na alles wat er gebeurd was stond de nonchalante houding van de reu haar niet aan.  Vervolgens verscheen er een grijns op zijn gezicht, gevolgd door een rateling aan woorden. ’Wat ik hier doe? Nou ja.. Ik heb liefde. Ja, ik heb WEL liefde. Je weet wel, wanneer iemand van jou houd en jou jij ook van diegene. Iets wat jij nooit kan hebben of zal hebben.’’

Nemy viel stil. Niet helemaal begrijpend waarom Caden deze woorden op haar af had gevuurd. Ze trok een wenkbrauw op. “Ah, ik snap het. Je hebt de liefde gevonden.” Sprak ze dromerig. Ze grinnikte en ging voor de reu zitten. “Waarom denk je dat ik dat nooit zal hebben? Ik ben misschien bot maar ik ben niet harteloos..” ze zei het alsof ze de woorden van Caden extreem persoonlijk had opgevat. Het tegendeel was echter waar. Of althans, ze deed alsof.
Ze vond de hele wederontmoeting met de reu eigenlijk wel komisch.
Weetje Caden, het lijkt me fijn om zo onwetend te zijn als jij. Je hebt veel minder zorgen aan je hoofd als je dom blijft.” Ze knipoogde, en  stond op. Tikte zijn neus aan met het puntje van haar staart en liep naar het water. In een plasje begon ze te drinken. Haar rug naar de bruine reu gekeurd. Hij had het lef toch niet om haar iets aan te doen.. of wel??


Terug naar boven Ga naar beneden
Caden

Caden


Old 'friend' {Nemy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old 'friend' {Nemy}   Old 'friend' {Nemy} Emptyma jan 23, 2017 8:26 pm

Well, well… De zwarte wolvin zei had een dromerige stem bij haar antwoord en ging voor hem zitten, moest hij dat gezicht nou nog dichterbij zien? Ook kwam uit haar bek: “Waarom denk je dat ik dat nooit zal hebben? Ik ben misschien bot maar ik ben niet harteloos..” Niet? Owh nou, dat was niet te merken. Ze zei het alsof hij zijn woorden persoonlijk opvatte, maar Caden merkte heus wel dat ze een spelletje met hem speelde. “Weetje Caden, het lijkt me fijn om zo onwetend te zijn als jij. Je hebt veel minder zorgen aan je hoofd als je dom blijft.” Caden trekte zijn wenkbrauwen op en grinnikte. ‘’Als ik dom ben, hoe dom ben jij dan wel net?’’ Zei hij met een grijns op zijn gezicht. De teef stond op en liep langs haar en tikte met haar staart zijn snuit. Nog eens verliet een lachje zijn bek. Hij keek om en de teef zat met de rug naar hem toe wat te drinken. Een grijns verscheen op zijn gezicht. Zo zachtje mogelijk draaide hij zich om en duwde hij met zijn voorpoten haar hard het water in. Een lach was te horen hij ging zitten, kijkend hoe de teef in het water spartelde. ‘’Lekker duikje aan het nemen?’’ Vroeg hij met een grijns op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Old 'friend' {Nemy} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Old 'friend' {Nemy}   Old 'friend' {Nemy} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nemy (WIP)
» An old 'friend' |Emaya|
» The friend om my daugther (Aissar)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Mossley Marsh-
Ga naar: