Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 8:39 am

Emaya schreef:
Na school ga ik posten (Als ik moet posten) maar nu eerst twee anderhalf uur durende toetsen Sad

Ah joh, al mijn lessen duren anderhalf uur xD
Wacht maar tot je examens, die duren soms wel drie uur!

Succes anyway! Je kunt het! *danst in een cheerleader-pakje met pompoms*
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 10:34 am

Nederlands and Bio...
Nl hebben we net gehad, maar echt geen zin in bio :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 11:39 am

Yaaas nog maar 2 toetsen en de toetsweek is overrrrr!!!
tijd om Ayero's setje alvast te maken

Ik ben trouwens bezig met een tekening van The Four Horsemen (Aimey, Kaïn, Khyvan & Ayero)
Iemand geïnteresseerd in een voorproefje? Very Happy het is niet heel mooi, maar goed, oefening baart kunst zoals Lo dat zo mooi tegen me had gezegd
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 11:46 am

Amatariseu schreef:
Yaaas nog maar 2 toetsen en de toetsweek is overrrrr!!!
tijd om Ayero's setje alvast te maken

Ik ben trouwens bezig met een tekening van The Four Horsemen (Aimey, Kaïn, Khyvan & Ayero)
Iemand geïnteresseerd in een voorproefje? Very Happy het is niet heel mooi, maar goed, oefening baart kunst zoals Lo dat zo mooi tegen me had gezegd

En gelijk heeft ze Razz maar ze moet nog steeds die arttrade afmaken xD
Shooooowww meeeeeh
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 11:53 am

Kijk en huiver:
Van links naar rechts: Aimey (model), Kaïn (ouwe gluurbeer), Khyvan (kijkt nogal... smexy??), Ayero (excited as always).
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyvr

Tyvr


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 12:51 pm

Awhhh zo cute <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 1:51 pm

Awh cutee
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 3:39 pm

Ziet er heel goed uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 3:49 pm

Eigenlijk ben ik al iets verder, maar ik had geen zin om een nieuwe WIP te maken.
Kheb wel een vraagje tho: hoe de hell moet ik de markings van Khyvan gaan tekenen?? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 4:38 pm

Gewoon wat donkere vlekken rond haar snuit en ogen ofzo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Caden

Caden


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 4:43 pm

Amatariseu schreef:
Kijk en huiver:
Van links naar rechts: Aimey (model), Kaïn (ouwe gluurbeer), Khyvan (kijkt nogal... smexy??), Ayero (excited as always).


Awwhhh wat cute!!! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyvr

Tyvr


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 6:47 pm

kan nog steeds niet op 'n naam komen hnngg
Terug naar boven Ga naar beneden
Youmei

Youmei


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 6:48 pm

Fudge ik wil nu beginnen met project puppy maar ik heb gezegd dt er nog een kans was tot morgen XD
MEEEEL is het goed als ik nu al begin? c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Caden

Caden


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 7:12 pm

Ik denk ook niet dat er ook echt iemand nog wil aanmeldingen maar wat weet ik er ook van;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Youmei

Youmei


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 7:15 pm

yeaahh
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 7:58 pm

Net in mijn eentje naar de bios gegaan. Altijd als ik dat doe kijken mensen (met name stelletjes) me zo zielig aan. Van 'Ah kijk die meid nou alleen zitten' Please ik ga graag alleen naar de bios, ik kom hier voor mijn rust ja pff *Eet verder uit XXL popcorn zak*
Terug naar boven Ga naar beneden
Caden

Caden


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 8:00 pm

Nemy schreef:
Net in mijn eentje naar de bios gegaan. Altijd als ik dat doe kijken mensen (met name stelletjes) me zo zielig aan. Van 'Ah kijk die meid nou alleen zitten' Please ik ga graag alleen naar de bios, ik kom hier voor mijn rust ja pff *Eet verder uit XXL popcorn zak*


Ik ga dus nooit in me eentje naar de bios, precies om die rede c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyvern

Wyvern


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 8:14 pm

Nemy schreef:
Net in mijn eentje naar de bios gegaan. Altijd als ik dat doe kijken mensen (met name stelletjes) me zo zielig aan. Van 'Ah kijk die meid nou alleen zitten' Please ik ga graag alleen naar de bios, ik kom hier voor mijn rust ja pff *Eet verder uit XXL popcorn zak*


rule to live by :')

Zit eraan te denken alleen naar de Ac film te gaan ehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanilla

Vanilla


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 8:29 pm

Wyvern schreef:
Nemy schreef:
Net in mijn eentje naar de bios gegaan. Altijd als ik dat doe kijken mensen (met name stelletjes) me zo zielig aan. Van 'Ah kijk die meid nou alleen zitten' Please ik ga graag alleen naar de bios, ik kom hier voor mijn rust ja pff *Eet verder uit XXL popcorn zak*


rule to live by :')

Zit eraan te denken alleen naar de Ac film te gaan ehe

AC???

Ik heb geen geld voor de bios ;-; ;-; ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyvr

Tyvr


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 8:29 pm

assassins creed ^^ Film van een spel
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanilla

Vanilla


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 8:30 pm

Oh, ja, ik heb er can gehoord, the trailer looks AWESOME!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyvern

Wyvern


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 8:32 pm

I know right! Maar niemand van m'n vrienden die dichtbij wonen willen er met me heen T^T
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 8:32 pm

Alleen naar de bios gaan is zo chill. telefoon op vliegtuigstand, niemand die tegen je aan praat. Heeerlijk. Ik raad het aan iedereen aan c':

En oeh, AC, die wil ik ook nog zien. Maar ik denk dt ik wacht tot ik m op mijn laptopje kan kijken c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanilla

Vanilla


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 8:36 pm

Ik zou wel willen maar ik woon niet bepaald dichtbij x3

Ik weet niet of ik alleen naar de bios leuk zou vinden, ik ben al 24/7 alleen dus ja, wat gezelschap lijkt me wel leuk x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Youmei

Youmei


Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Emptydo jan 19, 2017 8:36 pm

Ik zou alleen gaan als ik er niet alleen heen ga als iemand me uitnodigt xD

Ik ben te lui om zelf te gaan c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 8 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: