Serigala


 

Deel
 

 [GZ] Redder(s) in nood

Ga naar beneden 
Polaris

Polaris


[GZ] Redder(s) in nood Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] Redder(s) in nood   [GZ] Redder(s) in nood Emptyzo jan 15, 2017 8:59 pm

Dit had al een tijdje geleden moeten komen, maar beter laat dan nooit I guess~
Anyhow, een zekere lieve schat kuchSyrenkuch heeft Polaris aangestoken met het virus, op zich niet zo'n heel groot probleem voor een gezonde reu, maar op het moment is Polaris alles behalve gezond (uitgehongerd en loopt nog te kampen met een hersenschudding) dus het is onvermijdelijk dat hij meer last van dit virus gaat krijgen dan anders.

Ik zoek dus een paar (één of twee) wolven die hem ergens aantreffen en hem willen helpen (basically just care for him, like give him food and cuddle with him during the cold nights). Ik zat te denken aan een topicje of twee, misschien meer. De eerste waar hij echt doodziek is en de tweede waar het wat beter gaat, dan kunnen we daarna altijd nog verder kijken of een derde topic noodzakelijk/leuk is. Wat de redenen zijn voor jouw wolf om hem te helpen laat ik geheel over aan jou, of je wolf het nou doet uit de goedheid van zijn/haar hart of gewoon om hem bij hem/haar in het krijt te laten staan en er misbruik van maakt, vind ik allemaal prima :'D Een klein verhaallijntje eromheen is misschien wel leuk en ik sta nog open voor verdere ideeën~

Waarschuwing: Pol kan vreemd zijn understatement of the century

- M'non


Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


[GZ] Redder(s) in nood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Redder(s) in nood   [GZ] Redder(s) in nood Emptyzo jan 15, 2017 9:03 pm

Demyn misschien? Ze kennen elkaar namelijk al en ze is vaak best behulpzaam. Plus ze heeft de opdracht van Ama om een reu te zoeken voor Okami, dus misschien dat ze het daarom ook een beetje doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyvr

Tyvr


[GZ] Redder(s) in nood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Redder(s) in nood   [GZ] Redder(s) in nood Emptyzo jan 15, 2017 9:06 pm

BROMANCE
Ik heb Tyvr voor je? :')
Hij is eigenlijk een enorm pluisje en zou daarom nooit een ziek iemand zoals Polaris aan zn lot over laten. Daarbij is hij eigenlijk gewoon een awkward puber die wel een goed stel hersenen heeft, dus dat kan n leuk duo worden haha xD


Laatst aangepast door Tyvr op zo jan 15, 2017 9:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Youmei

Youmei


[GZ] Redder(s) in nood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Redder(s) in nood   [GZ] Redder(s) in nood Emptyzo jan 15, 2017 9:09 pm

Eventueel Game,
Ik heb namelijk al een tijdje niks meer met haar gedaan en ze heeft echt een gigantisch goed hart. Ook heeft ze kennis van geneeskunde (Al heeft ze nog nooit dit virus gezien O,o).
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

[GZ] Redder(s) in nood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Redder(s) in nood   [GZ] Redder(s) in nood Emptydo jan 19, 2017 11:48 am

Bedankt voor de aanmeldingen ^^ Ik wacht nog even tot het weekend en dan kijk ik wie en hoe enzo Cx
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

[GZ] Redder(s) in nood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Redder(s) in nood   [GZ] Redder(s) in nood Emptyzo jan 22, 2017 9:27 pm

-dp-

Ik zat te denken aan Demyn en Game als jullie dat oke vinden? Dan zal ik binnenkort (op z'n laatst aankomend weekend) een topicje openen c:

\\ Elena,
Zullen we nog wel een keer een topicje doen? Ik denk dat dat best leuk kan worden :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaïn

Kaïn


[GZ] Redder(s) in nood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Redder(s) in nood   [GZ] Redder(s) in nood Emptyma jan 23, 2017 4:03 pm

Is goed! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

[GZ] Redder(s) in nood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Redder(s) in nood   [GZ] Redder(s) in nood Emptyma jan 23, 2017 4:30 pm

yeah Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Polaris

Polaris


[GZ] Redder(s) in nood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Redder(s) in nood   [GZ] Redder(s) in nood Emptyma jan 30, 2017 8:50 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


[GZ] Redder(s) in nood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Redder(s) in nood   [GZ] Redder(s) in nood Emptyma jan 30, 2017 10:53 pm

Nice! Ik zal morgen reageren ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




[GZ] Redder(s) in nood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Redder(s) in nood   [GZ] Redder(s) in nood Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: CHARACTER MANAGEMENT :: The Wolf's Den :: Accountmarkt-
Ga naar: