Serigala


 

Deel
 

 » Back into the Shadows

Ga naar beneden 
Tékorr

Tékorr


» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Emptyzo jan 08, 2017 3:46 pm

Zachtjes kraakte er een dun laagje vorst onder zijn poten. Het was niet te voorkomen maar toch irriteerde het hem. Als hij al zin had gehad om te jagen was het bij deze verkeken en niet mogelijk. Hij geeuwde en sperde zijn bek met vlijmscherpe tanden open. Zijn oren kantelde zich naar voren toen hij een zacht geluidje hoorde wat ongetwijfeld bij een prooidier hoorde. Behoedzaam liep hij verder om zo min mogelijk lawaai te maken. Toen hij beter keek zag hij dat het een ekster was die hem ook gelijk in het vizier kreeg, terstonds vloog de vogel weg en hij keek naar hoe de vogel verdween en hoe de vogel een stipje werd in de lucht. Hmpf. Hij haalde zijn schouders op en liep de heuvel af naar een klein beekje dat er stroomde. Kort bleef hij staan en boog zijn kop waarna hij het water naar binnen lepelde. Het was koud maar toch verfrissend, na deze korte pauze schudde hij zijn spieren los. Was er hier eigenlijk nog leven? vroeg hij zich af.

1e post voor Kai
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Emptyzo jan 08, 2017 3:57 pm


When you light a candle, you also cast a shadow.
Erg veel kwam ze de laatste tijd haar donkere hol niet uit. Niet alleen omdat het koud was buiten, maar ook omdat ze niet zou weten wat ze zou moeten doen. De laatste paar weken had ze vooral naar Xena gezocht, maar tevergeefs. De pup was in geen velden of wegen te bekennen. Ze verdacht nog steeds Okami ervan. De roedel had er vast iets mee te maken, maar toch had ze daar nog steeds geen bewijs van. Van Xena's geur was geen spoor te bekennen. Ook nu dwaalde de teef wat doelloos rond in de vallei. Wie weet liep ze er wel. Toch wist ze zeker dat een pup van haar leeftijd geen kans van overleven had in deze winterse omstandigheden. Eenmaal aangekomen bij een beekje waar ze van plan was om te drinken, zag ze een reu staan. Het duurde even, maar al snel herkende ze hem. Het was Tékorr, een oud Shadowlid. Niet dat ze hem heel goed kende, maar ze had hem wel eens gesproken en bovendien had hij samen met haar bij de Shadows gezeten. "Waar kom jij zo ineens vandaan?" sprak ze nadat ze naast de reu was komen te staan.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tékorr

Tékorr


» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Emptyma jan 09, 2017 11:04 am


Naar het bleek was er dus wel degelijk leven in deze vallei. Hij rook de geur voordat hij de bijbehorende wolf zag. Hij draaide zijn kop en keek in een paar rode ogen met zijn eigen gouden. Rustig draaide hij zich nu helemaal om zodat ze elkaar recht aan konden kijken. Als een soort flashback naar vroeger stond hij hier even aan de grond genageld. Was dit niet Kai? Hij fronste even en snoof nog een keer haar geur op. Jep, dat geval hier voor hem was Kai. Hij gaf haar een knikje en ging op zijn kont zitten. Ze zette nog een stap naar voren en vroeg hem toen waar hij ineens vandaan was gekomen. Was dat een serieuze vraag? Een lichte twinkeling speelde in zijn gouden ogen. Zou hij haar gewoon voor de gek houden en zeggen dat hij uit de lucht was komen vallen? Nee, dat zou zelfs een pup van drie manen nog niet geloven. “Uit de bossen” antwoordde hij zonder zijn normale sarcastische bijtoon. “En jij?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Emptyma jan 09, 2017 12:48 pm


When you light a candle, you also cast a shadow.
De reu meldde dat hij uit de bossen kwam. Niet echt een antwoord wat ze had verwacht, maar hij sprak naar alle waarschijnlijkheid wel de waarheid. Ze stonden nu tenslotte ergens in de bossen van Serigala. Alleen had zij zich meer afgevraagd waar hij de laatste tijd had gezeten. In de laatste maanden in Wolf Story had zij hem ook niet meer gezien en nu verscheen hij opeens hier. Voordat ze verder nog iets kon zeggen stelde hij ketste hij de vraag terug. "Ik kom uit mijn hol," luidde haar simpele antwoord. "Lang geleden. De laatste keer dat ik je zag was je bezig met je eigen roedel." Tékorr was een ex-Shadow, maar had ambities om zelf een roedel te stichten. Geen idee of dat hem ooit gelukt is, maar hij droeg niet echt geuren bij zich die erop wezen dat hij deel uit maakte van een roedel. "Wat is er allemaal in de tussentijd gebeurd?" vroeg ze uit pure nieuwsgierigheid. Wie weet was het hem uiteindelijk ook wel gelukt, maar leefde hij nu weer op zichzelf.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tékorr

Tékorr


» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Emptydi jan 10, 2017 5:20 pm


Hij zag de blik van Kai en wist dat dit niet het antwoord was waarop ze gehoopt had. Toch kreeg hij ook een antwoord waar hij geen rekening mee had gehouden. Uit haar hol? Hij kneep zijn ogen toe en hield zijn kop scheef. Uit het niets kwam de volgende conclusie dat hij zich had beziggehouden met een eigen roedel. Dat was inderdaad een tijdje terug. Er speelde een vage grijns op zijn lippen. Ja, dat had hij inderdaad gedaan toen Mini de Shadows had geprobeerd te beheersen. Haar volgende vraag had hij al half en half verwacht, wat er in de tussentijd was gebeurt. "Ik heb buiten Serigala rondgezworven met Amy. Weinig noemenswaardigs eigenlijk. Alleen dat Wolfstory helemaal is overgenomen dooreacties mensen." zei hij. Wat hij haar niet aan haar neus ging hangen was dat hij nog een zoon had gekregen van Amy. Dat was informatie over zijn privé en dat zou nog even zo blijven. "Jij bent zeker ook druk geweest? Ik ruik namelijk een roedelgeur" zie hij met een knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Emptywo jan 11, 2017 3:19 pm


When you light a candle, you also cast a shadow.
De reu vertelde dat hij ergens buiten Serigala een tijdje had rondgezworven samen met Amy, die ze ook nog wel kende van vroeger. Verder wist Tékorr nog te melden dat Wolf Story nu grotendeels bezet was door tweebeners. Ergens had ze ooit nog de hoop gehad om terug te gaan, maar het leek er sterk op dat die wens nooit in vervulling zou gaan. Het was voor haar en haar roedel te gevaarlijk om in een gebied te leven waar veel tweebeners rondliepen. Zelfs met een hele grote roedel wolven was daar niets tegenin te brengen. "Jij bent zeker ook druk geweest. Ik ruik namelijk een roedelgeur," merkte Tékorr vervolgens op. Ze greens even. Die geur zat er nu wel behoorlijk goed in ja. "Misschien verbaast het je, misschien ook helemaal niet, maar de Shadows leven hier in Serigala voort." Onkruid verging nou eenmaal niet. Zelfs na al die jaren en al die alfa, waren de Shadows er nog steeds. Zij was dan wel niet een geboren Shadow, maar had er zeken wel een aantal jaren in versleten. Ze had zich ooit bij de roedel gevoegd toen Mini aan het hoofd stond en daarna had ze Dux en Maximo nog meegemaakt als alfa. "We zijn met bijna de volledige roedel hiernaartoe verhuisd toen er steeds meer tweebeners ons lastig vielen. En volgens mij hebben we onze draai hier al wel weer gevonden." Ze hadden Dalrey nu eigen gemaakt en wie weet wat ze nog wel meer in de toekomst zouden claimen.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tékorr

Tékorr


» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Emptyvr jan 13, 2017 9:51 am

De glimlach die op de lippen van Kai verscheen verried dat er meer aan de hand was dan alleen een roedel. Hij wachtte even op haar uitleg die hij al snel daarna kreeg. "De Shadows leven hier in Serigala voort" luidde haar antwoord. "De hele roedel is hiernaartoe verhuisd". Haar laatste woorden verbaasden hem echter wel. "Welke leden zijn er mee verhuisd?" vroeg hij uit pure interesse. Waren er werkelijk nog zoveel nieuwe Shadows bijgekomen sinds zijn vertrek? Zijn gedachtes dwaalden af naar een tijd die langvervlogen leek. Hij herinnerde zich Yani de Shadowleidster bij wie hij zijn test destijds had afgelegd en hoe hij de Shadows binnen was gekomen. Ook herinnerde hij zich vaag Cailla die dé Shadowleidster was geweest in zijn jeugd. "Zijn er nog oud-leden bij? Wolven die ik misschien ken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Emptyvr jan 13, 2017 10:59 am


When you light a candle, you also cast a shadow.
Veel wist ze niet van Tékorr. Ze kenden elkaar van de Shadows, maar zijn verleden kende ze niet. Het stond haar nog bij dat hij ooit een nieuwe roedel probeerde op te zetten en uit de Shadows gestapt was, maar de details daarvan was ze allang weer vergeten. "Welke leden zijner mee verhuisd? Zijn er nog oud-leden bij? Wolven die ik misschien ken?" vroeg de reu. Veel van de oude Shadows was er niet meer. Mini, Dux, Lydda, Maximo enzovoorts waren allemaal verdwenen. Zo nu en dan vroeg ze zich af of ze wel leefden, want de meerderheid was ouder dan dat zij was. "Nemy, Djinn en Zayn zijn vanuit Wolf Story hierheen gekomen, maar alleen Zayn is nog bij ons momenteel." Nemy had ze al in geen maanden gezien en Djinn was voordat ze hier was al bijna weer vertrokken. Geen idee waar haar oude vriendin zich nu uithield. "Er is niet meer heel veel van de oude Shadows over," gaf ze eerlijk toe. Ze deed haar best voor nu, maar vaak leken wolven er schijt aan te hebben dat ze bij een roedel hoorden en dat daar eenmaal ook loyaliteit bij hoorde.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyvr

Tyvr


» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Emptyzo jan 15, 2017 12:08 am

Met een ruk kwam de reu tot stilstand, zijn neus in de lucht geheven en zijn bek lichtelijk geopend om de geuren beter te proeven. Aha! hij had gelijk! Na een dag zoeken had hij dan toch de geur van zijn vader op weten te pikken. Zijn ogen gleden naar het bos, dat normaal waarschijnlijk groen en levend was, maar waarvan nu de takken kaal waren en er een laagje ijs over de mossige grond onder zijn poten lag. De jonge reu plakte een glimlach op zijn gelaat en volgde zijn vaders pootstappen het bos in. Het bleek echter makkelijker gezegd dan gedaan om de zwarte reu op te zoeken; de vele geuren in het bos maakte het hem maar lastig. Toch kon hij naar verloop van tijd vaag een zwart figuur onderscheiden, half verbogen tussen het laatste beetje begroeiing. Vrolijk zwiepte hij met zijn staart en zette een drafje in naar Tékorr, waarbij hij op het laatste moment pas stopte en zo speels tegen zijn vader aan beukte. "Hey papa!" Sprak hij vrolijk en nam een iets uitdagende, speelse houding aan. Pas toen viel zijn blik op de enorme, zwarte wolvin die naast hem stond. Aan de grond genageld bleef hij staan. Ouch, dit was gênant. Tyvr bloosde onder zijn dikke, zwarte vacht. De jonge reu zette zich recht en knikte nu beleefd naar de vreemdeling. "Ehm, hallo." bracht hij onhandig uit. Great first impression.

-Had toestemming van Rebecca om 't topic binnen te komen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tékorr

Tékorr


» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Emptyzo jan 15, 2017 7:25 pm

Kai zag er wat somber uit toen ze hem antwoordde met de namen die mee waren gekomen naar Serigala. Nemy, Djinn en Zayn waren alleen meegekomen. Hij fronste kort. "Alleen Zayn nog? Ik ken Djinn en Nemy maar ik had verwacht dat er veel meer mee waren gekomen. Kearn bijvoorbeeld en Dux" zei hij waarna hij zweeg. Was er echt nog maar zo weinig over van de ooit zo grote en gevreesde roedel? Hij kon zijn oren eigenlijk niet geloven dat dit de waarheid moest zijn. Kai gaf eerlijk toe dat en bijna niks meer van over was. "Doen de huidige leden de Shadows eer aan?" vroeg hij haar. Vreemd genoeg was dit een belangrijke vraag voor hem want diep van binnen was hij nog altijd een Shadow. Hij was nooit opgehouden met een Shadow zijn. Hij wilde haar nog een vraag stellen toen hij pootstappen hoorde en de geur van Tyvr rook. Hij liet uit niks merken dat hij Tyvr had geroken en besloot haar nog een aanbod te doen. "Als je hulp nodig hebt laat je het maar weten" zei hij met een knipoog. Toen hoorde hij de vrolijke stem van Tyvr en hij draaide zich om om met zijn goudgele ogen in een ander paar goudgele te kijken. Zijn ogen glommen een beetje geamuseerd toen hij de speelse uitdagende houding zag van Tyvr. Het duurde een paar tellen voordat Tyvr doorhad dat er nog een wolf bij hen stond. Na zijn beleefde knikje en akwarde gedachzegging besloot hij maar gelijk te vertellen wie dit was. "Kai, mag ik je voorstellen aan mijn zoon Tyvr?" zei hij met een zeem van trots in zijn stem. Tyvr was misschien soms nog wat onhandig maar hij leerde snel en dit was eigenlijk alleen maar goed voor hem om zo te leren van andere oudere wolven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Emptyma jan 16, 2017 5:18 pm


When you light a candle, you also cast a shadow.
"Alleen Zayn nog? Ik ken Djinn en Nemy maar ik had verwacht dat er veel meer mee waren gekomen. Kearn bijvoorbeeld en Dux." Tékorr was duidelijk verbaasd over wat er overgebleven was van de oude Shadows. Kearn en Dux had ze al in geen tijden gezien. Deze waren jaren geleden al spoorloos verdwenen. Waar Djinn en Nemy zich nu uithielden was haar ook een raadsel. Voor zover zij het wist konden ze overal zijn of misschien wel dood. "Doen de huidige leden de Shadows eer aan?" vroeg Tékorr. Ze knikte even. Overgrote gedeelte van de roedel bestond uit haar kinderen en haar partner. Daarnaast had je nog Pierce en Kova. De laatste was zeker wel eentje die ze liever niet kwijt wilde. Jong, maar wel eentje waar je zeker wat aan had. Pierce daar in tegen was voor haar altijd nog een twijfel geval en dat zou hij misschien ook wel blijven. De reu wilde alleen zo graag. "Jawel. Ik weet niet of je Craig nog kent? Daarnaast zitten er onder andere ook nog twee volwassen pups van mij erin, Aissar en Neveah." Geen idee of hij die laatste twee al kende. "Als je hulp nodig hebt laat je het maar weten," meldde de reu nog. Ze glimlachte even. Dit soort dingen waren altijd fijn om te horen. "Je bent andersom natuurlijk altijd welkom bij ons." Ergens vanuit haar ooghoeken zag ze opeens een wolf aan komen. Voor haar onbekend, maar zijn begroeting naar Tékorr maakte al snel duidelijk dat de twee elkaar al kenden. Later begroette hij ook haar. "Kai, mag ik je voorstellen aan mijn zoon Tyvr?" zei een overduidelijk trotse vader. "Aangenaam Tyvr. Ik ben Kai. Je vader en ik kennen elkaar nog van vroeger." Inmiddels moest het al wel 2 a 3 jaar zijn dat ze Tékorr voor het laatst gezien had.  
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyvr

Tyvr


» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Emptydi jan 17, 2017 9:17 pm

Thank god, ze maakten er geen big deal van. Sterker nog, zijn vader leek ergens wel geamuseerd en nam de eer op zich hem voor te stellen aan de zwarte wolvin. "Kai, mag ik je voorstellen aan mijn zoon Tyvr?" De zweem van trots in zijn stem liet hem zijn staart eens heen en weer slaan. Even gunde hij zijn vader een blik vol affectie, waarna hij de rode ogen van de wolvin ontmoette. Er hing duidelijk een roedelgeur om haar heen en de houding van zowel haar als zijn vader verraden dat ze een zeker verleden hadden met elkaar. Kai, Tyvr had die naam nooit eerder gehoord in zijn vaders verhalen. Misschien een oude bekende? "Aangenaam Tyvr. Ik ben Kai. Je vader en ik kennen elkaar nog van vroeger." hij plakte een beleefde glimlach op zijn zwarte gelaat voordat hij sprak. "Aangenaam Kai, dan is het zeker leuk je te ontmoetten," even gingen zijn ogen van Tékorr naar Kai. "So.. Waar kennen jullie elkaar dan van?" hij kon zijn nieuwsgierigheid niet onderdrukken. Natuurlijk wist hij wel dat zijn vader andere wolven dan hem en zijn moeder kende, maar dat hij een heel sociaal leven had, was nieuw voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tékorr

Tékorr


» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Emptyvr jan 20, 2017 8:18 pm

De reu schudde zijn kop, nee hij kende Craig niet. Ook de twee namen van haar kinderen kende hij niet. Het was ook niet verwonderlijk dat hij ze niet kende, hij kende Kai ook niet zo goed. Bij zijn aanbod moest Kai glimlachen en hij glimlachte beleefd terug. Tsja, alle hulp kon je wel gebruiken, of je wilde of niet. "Dankjewel" murmelde hij bij haar wederaanbod. Kort bewogen zijn oren toen Kai Tyvr begroette. Ze vertelde hem dat ze elkaar van vroeger kenden en hij knikte kort instemmend. Het was weliswaar in het voorbijgaan geweest bij de wisseling van Shadow Alfa maar dat maakte niet uit. Tvyr's interesse was gewekt bij deze woorden. Hij draaide zijn kop om zijn zoon aan te kijken. "We kennen elkaar nog uit Wolfstory waar ik lid ben geweest van de Shadows. Dat was voordat ik je moeder ontmoette" zei hij met een glimlach op zijn lippen. Amaterasu was zonder twijfel het beste dat hem ooit was overkomen na alle ellende die hij had meegemaakt met zijn vorige partners. "Ik meen dat we maar een paar maanden bij elkaar in de Shadows' zaten. Toen kwam er een nieuwe alfa en ben ik weggegaan. Er kwam te veel goedbloed binnengestroomd, of zoals ik ze toen noemde poedels" zei hij grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Emptyza jan 21, 2017 4:01 pm


When you light a candle, you also cast a shadow.
Tyvr was overduidelijk nieuwsgierig naar de geschiedenis van de twee wolven. Echt veel viel daar niet over te vertellen. Ze kende de reu Tékorr, maar daar was ook bijna alles meegezegd. Ze hadden samen deel uitgemaakt van de Shadows, maar dat was van korte duur geweest. Ondertussen legde Tékorr hun relatie uit. "Toen kwam er een nieuwe alfa en ben ik weggegaan. Er kwam te veel goedbloed binnengestroomd, of zoals ze toen noemde poedels," eindigde zijn verhaal. Hier was ze het niet helemaal met hem eens, maar afijn. Er waren inderdaad altijd Shadows geweest die zichzelf het liefst bestempelden als 'badass' of 'slechterik', maar dat zag zij anders. Ja, ze was geen lieverdje geweest, maar dat had veelal met haar ambities te maken. Je moest haar nou eenmaal niet in de weg zitten. Buitenstaanders stonden er ook altijd nog versteld van dat Shadows onder elkaar uitzonderlijk vriendelijk waren. Alsof vriendschappen tussen Shadows niet bestaan en dat ze alleen maar samenwerkten om andere wolven het leven zuur te maken. "Wie bedoel je precies?" vroeg ze de reu uit pure nieuwsgierigheid. Ze wilde weten wie hij bedoelde. 
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tékorr

Tékorr


» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Emptyza jan 21, 2017 7:09 pm

Kai was overduidelijk nieuwsgierig geworden na zijn belediging over poedels. Ze vroeg wie hij bedoelde en hij pijnigde zijn hersenpan over wie het ging. Hij haalde zijn schouders maar op en zuchtte. "Mijn kop laat me in de steek. Het waren naar mijn smaak te veel witte wolven" zei hij waarna hij opzij keek naar Tyvr die ongetwijfeld stond te popelen om meer vragen te stellen. Er was destijds ook zo'n zandhaas bijgekomen die had besloten dat hij de dienst zou gaan uitmaken met een van de andere Shadows. Hij voelde diep van binnen een walging voor de desbetreffende wolf met zijn zand. "Ik heb het dan niet over Utopia, Lydda of Djinn. Dat waren waardige Shadows. Utopia heb ik geen idee van wat er van haar is geworden." Hij staarde een poosje voor zich uit. Meer tegen het einde aan waren de Shadows een schim geworden van wat ze ooit waren geweest. Ergens hoopte hij nog altijd om Yens een keer tegen te komen, de alfa onder wie hij Trainer van de Shadows was geworden. Hij fronste nog een keer voordat hij de naam uitsprak die langzaam boven was komen borrelen "Rai of Vixen ofzo was het, nouja het was een wolf met twee kleuren ogen. En er waren er meer maar daarvan weet ik de namen echt niet meer. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyvr

Tyvr


» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Emptydi jan 24, 2017 9:03 pm

Hij keek zijn vader met nieuwsgierige, grote ogen aan. Hij vond niets zo interessant als het uit pluizen van zijn vaders achtergrond verhaal. "We kennen elkaar nog uit Wolfstory waar ik lid ben geweest van de Shadows. Dat was voordat ik je moeder ontmoette"Zijn vaders stem werd warmer toen hij over zijn partner en Tyvrs moeder sprak. Ook Tyvr klopte twee keer met zijn staart op de grond, de twee zwarte wolven deelden een grootse affectie tegenover de wolvin. "Ik meen dat we maar een paar maanden bij elkaar in de Shadows' zaten. Toen kwam er een nieuwe alfa en ben ik weggegaan. Er kwam te veel goedbloed binnengestroomd, of zoals ik ze toen noemde poedels" Vervolgde Tékorr en Kai vroeg daar op door, Tyvr luisterde aandacht, de drang om hen na ieder woord te onderbreken met vragen negerend. Toen zijn vader echter klaar was met het beschrijven van een of andere wolvin moest hij toch zijn bek open trekken. "Waarom zijn jullie dan weggetrokken uit Wolfstory?" vroeg hij aan de zwarte wolvin met rode ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Emptydo jan 26, 2017 12:05 pm


When you light a candle, you also cast a shadow.
Tékorr vertelde dat er naar zijn mening teveel witte wolven waren geweest, maar dat hij daarmee geen Lydda, Djinn of Utopia bedoelde. Blijkbaar was ergens het idee ontstaan dan Shadows altijd zwart van kleur waren, maar er waren genoeg geweest die deel uitmaakten van de roedel en zelfs alfa waren geweest. Wat dacht je van Mini en Lydda? Er was niks mis geweest met deze wolven. Momenteel hadden ze Kova die ook in het bezit was van een witte pels. Tékorr leek te doelen op Vixen or Rai. Vixen kende ze, maar niet goed genoeg om over te oordelen. De naam Rai was haar onbekend. "Het zal wel," dacht ze hardop. De zoon van Tékorr was ondertussen met de vraag gekomen waarom ze uit Wolf Story weg was getrokken. "De tweebeners werden mij daar iets te agressief naar ons. Toen er slachtoffers vielen zijn wij hierheen gegaan." Eigenlijk waren ze gewoon gevlucht, maar als wolf had je nou eenmaal weinig op te brengen tegen mensen.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




» Back into the Shadows Empty
BerichtOnderwerp: Re: » Back into the Shadows   » Back into the Shadows Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Back to RPG kiddo's
» ~The dead won't come back to life.~ [Kai]
» Don't look back (Amatariseu) GESLOTEN
» From The Shadows
» Follow me [Shadows]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Sanvi Forest-
Ga naar: