Serigala


 

Deel
 

 Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open]

Ga naar beneden 
Etain

Etain


Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Empty
BerichtOnderwerp: Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open]   Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Emptyma nov 07, 2016 9:28 pm

De ongure wind duwde met al zijn kracht tegen haar aan. Alsof de wind en de zee samenwerkten om haar het water in te krijgen. In de zomer was de zee vast een fijne locatie om rond te hangen, misschien zelfs mooi om te zien, maar in de koudere getijden was het niet veel soeps. Het was koud, het waaide hard en het frisse water spetterde omhoog, in haar gezicht. Het zand kleefde aan haar poten wat een onaangename wrijving veroorzaakte. Het liefst zou ze weer omkeren en terug gaan naar waar ze vandaan kwam, maar dat was niet hoe ze haar zoektocht zou volbrengen. Ze moest ieder gebied uitkammen, op zoek naar ieder teken van haar moeder. Ze keek even om, zag haar eigen voetstappen in het zand en hoe deze vrij snel weg werden gehaald door het water en de wind. Het was wel duidelijk dat ze geen enkel idee had waar ze moest beginnen.

- open -
  
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder

Cinder


Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open]   Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Emptydo nov 17, 2016 8:18 am

Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Xbg00o

Geruisloos staarde haar groene oog naar de golven die kalm heen en weer bewogen. Met een prettig geruis klotste ze weer op de branding, waarna ze zich weer zacht sissend terugtrokken. Het was fijn om even in haar eentje te kunnen genieten van de schoonheid van de natuur. Eigenlijk deed ze het vooral om zeker te zijn dat de natuur ook een goede kant had. Een kant die Wolven niet gek maakte en dieren liet afslachten. Een kant die niet zorgde voor dood, pijn, bloed en verderf. En blijkbaar... had ze de die kant dus ook gevonden. Een kalme, koude zee die gepaard ging met een frisse bries. Cinder voelde zich sinds een lange tijd kalm. Ze had even geen vragen meer aan haar kop, even geen zorgen meer. Ze had eindelijk een paar uurtjes kunnen slapen zonder wakker te worden aan de andere kant van Serigala. Dat deed haar goed. In een soort relaxte trance bleef Cinder staren, niet lettend op een blond figuurtje die in de branding stond. Niet lettend op... Ineens rook de magere jong-Wolf haar. Een soortgenoot. Dichtbij... heel dichtbij zelfs. Cinder schudde haar hoekige kop even snel heen en weer, en focuste zich toen op de branding. Yup. Daar was een Wolf aan het pootjebaden in het water. Misschien was het een  idee om even naar haar toe te gaan? De zwarte teef had al een paar dagen lang niemand gesproken. Geruisloos stond ze op, en met bedaarde, bijna sluipende stappen liep ze op de blonde teef af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Etain

Etain


Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open]   Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Emptyza nov 19, 2016 10:26 pm

Sinds haar ontmoeting met de alfa van de Shadows, was Etain alleen maar verder gedwaald, totdat ze het einde van het gebied had bereikt. Hier markeerde de zee de grens met welk gebied er ook aan de andere kant van de kust lag. Het was mooi om te zien, dat moest ze toegeven, maar daar bleef het bij. Het weer was pure ellende en eigenlijk wilde ze hier wel meteen weer weg. Ze had niet het gevoeld dat iemand hier op dit moment wilde zijn, al bewees de vage geur van een andere wolf het tegendeel. Ze trok fronsend met haar oren, draaide zich om totdat ze een mager, donker gestalte zag dat langzaam maar zeker op haar af kwam. Was het toeval dat ze alleen maar zwarte wolven tegen was gekomen, of was het gewoon een trend hier in Serigala? Hoe dan ook, ze wist niet helemaal zeker wat de andere wolf van plan was. Etain richtte haar mosgroene ogen op de andere wolvin. "Wat was jij van plan?" vroeg ze op een kalme toon. Ze vroeg zich af waarom de wolvin vel over been was; er was genoeg prooi te vinden in de Vallei.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder

Cinder


Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open]   Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Emptyvr nov 25, 2016 8:07 am

De afgelopen dagen voelde ze zich gekalmeerd. Een stuk minder verward. Verder weg van alle griezelige, onverwachte ervaringen in de wildernis. Misschien kwam het door het slapen, dat de laatste tijd een stuk beter ging. Misschien werd ze gewoon duizelig in haar hoofd, omdat ze amper iets at. Ze wist het niet. Plotseling werd ze ontdekt. 'Wat was jij van plan?' Nu... moest ze reageren. Ja. Reageren. Hoe moest dat nou precies? 'Jou besluipen,' antwoordde Cinder iets botter dan bedoeld. Nee.. nee. Zo moest dat niet! Of wacht, wat had ze anders moeten zeggen? Had ze iets anders kunnen zeggen? 'W-wat doe jij.. hier?' stamelde Cinder wat nerveus. Nee! Weer zo'n stomme opmerking! De magere teef merkte maar al te goed dat weinig contact met anderen effect op haar had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Etain

Etain


Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open]   Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Emptyzo nov 27, 2016 2:42 pm

Haar ogen liepen even rustig over de wolvin heen. Al was ze zo achterbaks naar haar toe geslopen, toch zag ze de wolvin niet bepaald als een bedreiging. Nog niet. Waarschijnlijk was dat grotendeels omdat ze nog zo jong bleek te zijn. Het meest opvallende waren haar ogen, die beide een andere kleur had. Etain moest toegeven dat het wel iets moois had. Ze leek daarbij behoorlijk dun te zijn, misschien zelfs ondervoed. Er viel even een stilte tussen Etain's opmerking en de reactie van de zwarte wolvin. Misschien ging het sociaal niet helemaal lekker hier. Toch was ze eerlijk, vertelde dat ze Etain had proberen te besluipen. De blonde wolvin knikte even begrijpend, waarop de zwarte wolvin vroeg wat ze hier deed. Etain keek even om zich heen. "Ik zoek mijn moeder," antwoordde ze rustig. "Al heb ik geen idee waarom ik nou precies hier zoek." De zee was niet bepaald in trek met deze temperaturen. De kans was vast klein dat ze haar moeder hier zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder

Cinder


Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open]   Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Emptyvr dec 02, 2016 8:05 am


De blonde teef speurde even snel de omgeving af met haar groene ogen. 'Ik zoek mijn moeder,' deelde ze kalm mee. 'Al heb ik geen idee waarom ik nou precies hier zoek.' De zee. Het strand. Cinder's groene oog dwaalde af naar het westen, waar ze in de verre verte een piepklein puntje zag in zee. Belcrest Island. Zo had de extreem grote Wolvin bij Nimweth het genoemd. Ama-ama.. ah, ze wist haar naam niet meer. Het scheen een goede vriendin van mama te zijn, en ook had ze een roedel, waar mama wel geïnteresseerd in leek te zijn. Cinder niet. Ze was geen fan van grote groepen. 'I-ik heb gehoord dat er een roedel zat op Belcrest Island,' zei het magere zwarte dier neutraal. Praten zonder stamelen lukte al bijna, maar ze kon er nog geen emotie in stoppen. Dat ging nog een stap te ver. 'Misschien kan je daar kijken.' Ze had verhalen gehoord dat de roedel van de grote Wolvin zou gaan verhuizen, omdat Belcrest niet veel meer te bieden had. Misschien was de roedel al weg. Maar dat maakte niet uit. Daar zou de teef zelf snel genoeg achter komen. Cinder had al genoeg gezegd voor vandaag.
Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Aaaaa_Radomheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Etain

Etain


Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open]   Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Emptyvr dec 02, 2016 10:25 pm

Haar antwoord was naar haar mening vrij duidelijk. Toch nam de wolvin voor haar eerst de tijd om uitgebreid over het gebied heen te kijken. Etain vroeg zich af of deze zwarte teef in dit gebied woonde, ze had namelijk behoorlijk veel moeite met het peilen van de teef. Om één of andere reden leek ze wat verdwaald, voornamelijk in haar eigen hoofd. De vreemde wolvin gaf aan gehoord te hebben dat zich een roedel bevond op het eiland. Even volgden Etain's ogen die van de wolvin, en in de verte zag ze inderdaad een eiland. Op dit moment was hij omgeven door water, en Etain vroeg zich af hoe ze daar in hemelsnaam moest komen. De teef suggereerde dat ze daar zou kijken, en Etain knikte even. "Welke roedel? De Shadows?" vroeg ze. Het was tot nu toe de enige roedel waar ze van gehoord had, sinds ze de alfa toevallig tegen het lijf was gelopen. De alfa van de Shadows had niet gedacht dat Etain's moeder in haar roedel had gezeten, dus heel veel vertrouwen had ze er niet in. Aan de andere kant, dit kon ook het gebied van de andere roedel zijn. "Weet je ook hoe ik daar zou kunnen komen? Ik ben niet echt van plan dat hele eind te zwemmen," vroeg de wolvin toen. Als ze zou moeten zwemmen, zou ze het wel laten. Zoveel had ze er nou ook weer niet voor over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder

Cinder


Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open]   Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Emptyzo dec 04, 2016 10:26 am

De teef knikte even en vroeg: 'Welke roedel? De Shadows?' Cinder schudde haar kop. Ze wist niet welke naam de roedel van de gigantische Wolvin had, maar ze wist wel dat hij niet 'de Shadows' heette. De teef had een originele, aparte naam gehad. De magere jong-Wolf ging er dan ook vanuit dat ze haar roedel een orginele naam gaf. 'Weet je ook hoe ik daar zou kunnen komen? Ik ben niet echt van plan dat hele eind te zwemmen.' Zeker niet met dit weer nee. Cinder schudde haar knokige lichaam om haar pels te motiveren om overeind te gaan staan. Ah.. dat was beter. De ijskoude bries gaf haar de rillingen. 'Ik heb wel wat roddels gehoord over dat ze hebben besloten om 'rogue' te gaan.' Ze begreep zelf ook niet waarom de grote Albino naar het eiland gegaan was. Zeker in de winter moest dat helemaal leeg zijn. Zover Cinder wist was de grote teef zeker de domste niet.. maar misschien had ze op die leeftijd nog last van impulsieve insteken? 'Hoe ziet je moeder eruit? Of hoe denk je dat ze eruit ziet?' Iets in de ogen van deze Wolvin gaf Cinder het idee dat ze haar moeder nog nooit gezien had. Vreemd. Meestal als je je moeder nooit gekend had, was ze 9 van de 10 keer gewoon dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Etain

Etain


Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open]   Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Emptyzo dec 04, 2016 4:03 pm

De zwarte wolvin schudde haar kop toen Etain vroeg of het de Shadows waren die zich schuil hielden op het eiland. Oké, duidelijk antwoord. Dan was het lokale roedel nummer twee die zich het eiland had toegeëigend. Nog steeds wist ze de naam van de groep wolven niet. Misschien zou ze dat wel aan de onbekende wolvin voor haar kunnen ontfutselen. Om één of andere reden leek de zwarte teef in een constante staat van nervositeit te zijn, en Etain vroeg zich af hoe dat kwam. Het zou toch niet door haar komen? Misschien reageerde de wolvin gewoon zo op iedere wolf, of iedere onbekende. Zo intimiderend was Etain namelijk bij lange niet, en ze was zich hier ook wel van bewust. De zwarte teef vertelde over wat roddels die ze had opgevangen, en Etain keek haar even vragend aan. 'Rogue gaan'? Haar blik gaf wel weer dat ze niet helemaal wist wat de zwarte wolvin bedoelde. "Bedoel je dat ze maar wat rondwandelen?" vroeg ze. Op zich geen gek idee, mocht ze zich bij een roedel willen voegen. Als ze constant van gebied veranderde, was het makkelijker om haar moeder ergens te vinden. De zwarte teef vroeg hoe haar moeder eruit zag. "Ik heb haar nooit gezien, althans, niet dat ik me herinner. Mijn vader vertelde me dat ze een witte vacht had, bruine ogen. Ze was redelijk groot en heeft in dit gebied in een roedel gezeten," vertelde ze. Het werd nu zo'n beetje een standaard verhaaltje. Heel specifiek was haar beschrijving niet. Ze vroeg zich af of ze haar moeder wel zou herkennen, zelfs als ze vlak voor de wolvin stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder

Cinder


Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open]   Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Emptyzo dec 04, 2016 8:09 pm

Best een vreemd idee dat een volwassen teef zoals deze op zoek was naar haar mama. Was ze daar niet te oud voor? Had ze geen... andere dingen te doen? Ze had geen last van moordzuchtige slaapwandelingen of stemmen die je volgden in je kop. Ze kon vrij rondlopen en genieten van ieder moment. Waarom zou je dan op zoek gaan naar je moeder? 'Ik heb haar nooit gezien, althans, niet dat ik me herinner. Mijn vader vertelde me dat ze een witte vacht had, bruine ogen. Ze was redelijk groot en heeft in dit gebied in een roedel gezeten' Redelijk groot? De Alpha die mama kende was niet redelijk groot.. die was gigantisch! Niet erg mooi, vond Cinder. Groot zijn was iets voor reuen. En eigenlijk was Amamama's formaat ook te groot voor reuen. Niet natuurlijk. Een beetje eng, eigenlijk. 'De leider van de Rogue-roedel is wit en groot. Ze heeft alleen geen bruine ogen. Maar misschien is ergens toch familie?' Amamama was als best oud, bijna 6 of zo. Misschien was dat wel de moeder van deze Wolvin?
Terug naar boven Ga naar beneden
Etain

Etain


Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open]   Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Emptyzo dec 04, 2016 9:33 pm

Etain keek een beetje verdwaald rond. Ze betwijfelde dat de zwarte teef antwoorden had, en vroeg zich af waar ze hierna heen moest gaan. Misschien was het het beste om de zoektocht gewoon te staken en zich hier te settelen. Of terug te gaan naar waar ze vandaan kwam. Ze zag al voor zich hoe ze terug zou komen naar haar vader, die vervolgens die 'I told you so'-blik op zijn smoel zette. Nee, zo snel zou ze zich nog niet gewonnen geven. De vraag was daarbij ook nog wat ze überhaupt zou doen wanneer ze haar moeder gevonden zou hebben. Wilde ze wel een band met de teef die haar zo snel als ze maar kon achter had gelaten? Of wilde ze gewoon zien wie haar op de wereld gezet had? Misschien had ze gewoon weinig te doen. Geamuseerd door die gedachten haalde de wolvin even haar schouders op, binnenpretje. De zwarte teef liet haar weten dat de leider van Okami wit van kleur was, en daarbij ook behoorlijk groot. Maar ze had geen bruine ogen. Etain knikte even bedenkelijk, zou dat haar zijn? "Heeft ze ooit een nestje gekregen? Of is ze ooit buiten dit gebied geweest?" vroeg de wolvin. Misschien dat ze dan toch maar op zoek moest naar de alfa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder

Cinder


Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open]   Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Emptyma dec 05, 2016 8:13 am

Het scheen dat de blonde Wolvin zich niet veel aantrok van de andere oogkleur van Amamama. Stel je voor dat dat dan toch haar moeder was? 'Heeft ze ooit een nestje gekregen? Of is ze ooit buiten dit gebied geweest?' Wow wow! Hoe moest zij dat nou weten? Cinder bewoog even snel en bijna zenuwachtig haar snuit, en antwoordde: 'Ik weet dat ze uit een land ver van Serigala komt, en dat ze pups heeft. Geen idee waar die nu zijn.' Ze was nog nooit een andere Albino rond zien lopen dan Amamama. Misschien waren haar kinderen geen Albino dan? 'Ze heet iets van Ama-ta-..' Dat was alles wat ze wist. 'Misschien moet je haar opzoeken.' Zo'n groot, log beest kon je niet over het hoofd zien. Zeker niet als ze door de velden wandelde, of door Raska.
Terug naar boven Ga naar beneden
Etain

Etain


Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open]   Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Emptydi dec 06, 2016 8:17 pm

De kans dat dit echt haar moeder was, was waarschijnlijk best klein. Toch was het het proberen waard. Ze kon de wolvin opzoeken, wat vragen stellen, en dan verder kijken. Sinds de wolvin de alfa was van één van de twee roedels in dit gebied, was het best mogelijk dat ze haar in de juiste richting kon wijzen, toch? De zwarte teef leek een beetje overladen met de vragen die Etain haar stelde, wat begrijpelijk was. Ze zat niet in die roedel, wist er waarschijnlijk ook niet bijzonder veel vanaf, dus waarom zou zij alle antwoorden hebben? De zwart wolvin vertelde dat de alfa uit een land buiten Serigala kwam, en dat ze tevens een nestje had gehad. De informatie kwam behoorlijk overeen, al waren er waarschijnlijk meer dan genoeg wolven die hier niet oorspronkelijk vandaan kwamen en wat kroost rond hadden lopen. En dat haar moeder de alfa van een roedel zou zijn... nee, dat kon ze zich haast niet voorstellen. Etain keek even vragend naar de zwarte wolvin, toen deze de naam van de alfa probeerde uit te spreken. "Amatariseu?" merkte Etain toen op. Ineens viel haar de informatie weer binnen die de alfa van de Shadows haar had verteld. Ze knikte even toen de zwarte teef suggereerde dat ze die Amatariseu misschien moest opzoeken. "Heb je enig idee hoe ik naar dat eiland kom?" vroeg ze toen. Waarschijnlijk was dat haar beste kans om de wolvin te vinden, dus zou ze daar beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinder

Cinder


Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open]   Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Emptywo dec 07, 2016 5:21 pm

Blijkbaar had de blonde vreemdeling wel over Amamama gehoord, want zij kon de naam in één keer en zonder moeite uitspreken. 'Amatariseu? Heb je enig idee hoe ik naar dat eiland kom?' Misschien zat ze niet meer op het eiland. Dat was wel het slimste. Op zich zag de grote, brede Albino er niet erg slim uit, maar Cinder ging er van uit dat ze dat wel was. Je had nou eenmaal veel brains nodig als je een roedel wilde leiden. 'Ik denk niet dat ze nog op het eiland zit. Misschien moet je Raska Hills proberen. Ik heb gehoord dat ze dol is op heuvels.' De magere jong-Wolf vroeg zich af waar Amamama eigenlijk vandaan kwam. Haar stem klonk anders dan dat van de andere Wolven. Ze had een accentje dat Cinder vreemd vond klinken. Het had iets... buitenlands. Amamama was vast niet de enige die buiten Serigala geboren was. 'Hoe heet je eigenlijk?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Etain

Etain


Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open]   Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Emptyzo dec 11, 2016 10:08 pm

Eindelijk liet ze haar hersenen even wat werk doen, en zo bracht ze puntje bij paaltje. Wat deze teef haar vertelde, kwam vrijwel overeen met de informatie die de alfa van de Shadows haar gegeven had, tenminste, als je alles vrij objectief bekeek. Twee roedels: de Shadows en Okami. Beiden waren grotendeels ontstaan in een gebied dat WS heette, en het was daarbij duidelijk dat de twee rivalen van elkaar waren. De alfa van de Shadows had aangegeven dat Etain's moeder waarschijnlijk niet in haar roedel zat, en de beschrijving van deze Amatariseu kwam behoorlijk veel overeen met die van haar moeder. Zou het dan echt? De zwarte teef - wiens naam ze nog steeds niet wist - gaf aan dat de roedel waarschijnlijk al weg was van het eiland. Ze suggereerde Etain om Raska Hills te proberen, waarop de blonde wolvin even knikte. "Ik zal het proberen," zei ze al knikkend. Waarom deze teef nou specifiek wist dat de alfa van Okami van heuvels hield, was wel een gek iets. Vervolgens werd er naar haar naam gevraagd. "Etain. De jouwe?" vroeg de blonde teef. Het was toch wel zo makkelijk om iemand's naam te weten.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open]   Everything That's Broke, Leave it to the Breeze [open] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Here i am. This is me. And now, leave me alone.
» When You Leave the Camp...
» Sun Set (OPEN)
» Anyway [open]
» s t u c k [&open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Seaside :: Sea edge Beach-
Ga naar: