Serigala


 

Deel
 

 Daar ben ik weer.

Ga naar beneden 
Echo

Echo


Daar ben ik weer. Empty
BerichtOnderwerp: Daar ben ik weer.   Daar ben ik weer. Emptyvr sep 30, 2016 3:39 pm

Hello, its me.

Ik ben Ricardo, 20 jaartjes en rpg al sinds 8-8-2008 (dat weet ik toevallig want toen heb ik mijn eerste accountje op Wolfstory gemaakt, vraag me niet hoe hoe het zo toevallig is dat ik precies die datum heb, maar vind het wel bijzonder) wat inmiddels al weer euhm, ja 8 jaar geleden is. Ik was vooral bekend onder de namen; Foise, Scare, Shany en euhm Nuari.

In het dagelijks leven doe ik een dierverzorgings opleiding niveau 4. ( dat is met managment erbij enzo. Allemaal heel slaapverwekkend. ) Zit nu in mijn 2e jaar en volgend jaar doe ik al weer examen.

Ik heb een baardagaam bardy van al weer 12 jaar. Ook heb ik een hamster, harry die alweer 2 jaar is en heb ik een parkietje genaamd toshii, hij is op dit moment 4 maandjes oud en het gaat supergoed met hem. Ben op dit moment bezig toshii tam te maken zodat hij gezellig op mijn schouders komt zitten, maar nu is het nog een beetje een schijtert hoor!

Mocht je nog meer te vragen hebben, wees niet bang om ze te stellen. Ik bijt niet! ( Nou oke misschien een klein beetje dan maar sssst )
Terug naar boven Ga naar beneden
Pierce

Pierce


Daar ben ik weer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daar ben ik weer.   Daar ben ik weer. Emptyvr sep 30, 2016 5:27 pm

Welkom terug !

Alleen denk ik niet dat we elkaar kennen.
Nog veel rpg plezier en misschien dat we elkaar wel eens kruisen Wink

Groetjes Nathalie
Pootjes van Zena en Pierce
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Daar ben ik weer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daar ben ik weer.   Daar ben ik weer. Emptyzo okt 02, 2016 11:54 am

Wij hadden ook 2 parkieten met de naam Liefje en schatje. En Liefje was ook tam, en hij ging altijd in onze gordijnen hangen Very Happy

Wat zijn je Hobby's? En naar welke series kijk je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Daar ben ik weer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daar ben ik weer.   Daar ben ik weer. Emptyzo okt 02, 2016 12:02 pm

Volgens mij heb jij een lievelingsgetal? Razz
Anyway, leuk iemand van de oude WS groep hier terug te zien & natuurlijk ook welkom~ We treffen elkaar vast wel een keertje in de rpg :3

Vraagskes: op welke school doe je die opleiding en heet het gewoon dierverzorging of heeft het nog eens speciale naam? (heb zelf een jaartje Eco&Wildlife gedaan, wat ook diermanagement was. Vandaar.) Wat voor een soort parkiet is Toshii? & verder heb ik eigenlijk dezelfde vragen als Valerie :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Echo

Echo


Daar ben ik weer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daar ben ik weer.   Daar ben ik weer. Emptyzo okt 02, 2016 12:20 pm

Scarleg schreef:
Wij hadden ook 2 parkieten met de naam Liefje en schatje. En Liefje was ook tam, en hij ging altijd in onze gordijnen hangen Very Happy

Wat zijn je Hobby's? En naar welke series kijk je?

Hobby's zijn eigenlijk gamen, rpg'en en voetballen! En series ben ik niet echt van, heb wel walking dead gekeken uiteraard, Prison break, en ik ben heel erg fan van Flashpoint, maar verder niet echt iets.

Darayvian schreef:
Volgens mij heb jij een lievelingsgetal? Razz
Anyway, leuk iemand van de oude WS groep hier terug te zien & natuurlijk ook welkom~ We treffen elkaar vast wel een keertje in de rpg :3

Vraagskes: op welke school doe je die opleiding en heet het gewoon dierverzorging of heeft het nog eens speciale naam? (heb zelf een jaartje Eco&Wildlife gedaan, wat ook diermanagement was. Vandaar.) Wat voor een soort parkiet is Toshii? & verder heb ik eigenlijk dezelfde vragen als Valerie :')

Euhmmm, mijn lievelingsgetal is 26, omdat ik op die dag ben geboren :p

En doe dat op t wellant en heet gewoon Dierverzorging.

Toshii is een doodnormale grasparkiet :p

Foto van Toshii:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Daar ben ik weer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daar ben ik weer.   Daar ben ik weer. Emptyzo okt 02, 2016 12:21 pm

Schattig parkietje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Daar ben ik weer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Daar ben ik weer.   Daar ben ik weer. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: