Serigala


 

Deel
 

 The tale of two sisters ll Gz

Ga naar beneden 
Yuna

Yuna


The tale of two sisters ll Gz Empty
BerichtOnderwerp: The tale of two sisters ll Gz   The tale of two sisters ll Gz Emptydi sep 27, 2016 11:42 am

The tale of two sisters ll Gz Ying_yang_gif_by_kaitlynrager-d7t0w4n
.:Im nothing without you:.

Hallow lieven mensen van Serigala! San hier ;3 Ik hou het kort en zal gelijk met de deur in huis vallen, ik zoek Familie voor Yuna. Eigenlijk een zus, een tweeling zus Yuki Ik zal het even kort
Uitleggen:





Dus ik zoek iemand die Yuna's zus Yuki wil bespelen. Je mag Yuki zelf helemaal invullen, het enige wat wel vast staat is haar uiterlijk. Een witte wolvin met groene ogen, wat voor soort groen mag je wel zelf bedenken.Ook zijn Yuki en Yuna opgeroeid met een geloof, Kami heet de god. Yuna geloofd er nog steeds sterk in maar dat is niet verplicht voor Yuki. Veder mag de persoonlijkheid van Yuki helemaal zijn hoe jij dat wil, of je nou Yuki een cold hearted b*tch hebben of anders dat ligt aan jouw. Ook moet je een reden bedenken waarom Yuki verdwenen is. En hoe ze op Yuna reageerd mag je ook zelf bedenken. Miss is Yuki wel voorbij geroeid of super blij haar te zien. Dat ligt aan jouw!. Een grote aanmelding is niet nodig gewoon iemand die actief blijft ^^

groetjes Sanne<3 heb je nog andere ideëen? voel je vrij om dat te melden ! ;3


Laatst aangepast door Yuna op di sep 27, 2016 12:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Pierce

Pierce


The tale of two sisters ll Gz Empty
BerichtOnderwerp: Re: The tale of two sisters ll Gz   The tale of two sisters ll Gz Emptydi sep 27, 2016 12:34 pm

Ik zou me graag willen aanmelden. Maar een aanmeldingstopic zal ik pas later aanmaken. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: CHARACTER MANAGEMENT :: The Wolf's Den :: Accountmarkt-
Ga naar: