Serigala


 

Deel
 

 The cold never bothered me anyway.

Ga naar beneden 
Aiyana

Aiyana


The cold never bothered me anyway. Empty
BerichtOnderwerp: The cold never bothered me anyway.   The cold never bothered me anyway. Emptydo sep 22, 2016 2:06 pm

Het gebied waar Aiyana zich het allerliefste bevond had ze bereikt. De eeuwige sneeuw die hier lag camoufleerde met die van haar sneeuwwitte vacht. Verder dan dat haar ogen konden bereiken zag ze geen poot print van een andere medewolf. Ze was alleen, helemaal alleen. Ze grijnsde. Ze hield wel van af en toe the lone wolf spelen, ze had altijd haar broer Arthur aan haar zijde. Ze waren nu beide op pad gegaan om het gebied Serigala te verkennen, Arthur had al tegen haar gezegd dat hij wist dat ze naar de eeuwige sneeuw ging zoeken. Ze kon hem geen ongelijk geven. Ze was hier het liefst dat mocht daarentegen iedereen weten, niet veel wolven kwamen hier aangezien hun vacht niet goed tegen de kou konden. Die van haar wel. Een en al fluffy. Ook waren de temperaturen te hoog voor haar op het moment, het was zomer en dat was niet haar favoriete seizoen. De winter vond ze iets magisch hebben, de sneeuw was voor haar erg in het voordeel. Het was makkelijker prooien te vangen en haar vacht werd niet zo snel vies van al het modder in de bossen. Ja, winter was gewoon meer haar ding. Ze liep een eindje verder, de nacht was aangebroken en de sterren begonnen steeds meer licht aan te nemen. Eenmaal verder liep ze een cliff op, waar een plateau te vinden was. Ze liet zich door haar achterpoten zakken waarnaar ze haar achterwerk op de grond plantte. Dit was de plek waar ze over gehoord had en met een beetje geluk kon je hier nog het noorderlicht zien eens in de zoveel tijd.
- Allanon.

_________________
|| Aiyana || Craig || Neveah ||
The cold never bothered me anyway. SCyBJcH

The cold never bothered me anyway. Tumblr_inline_nrmx61OywZ1rmc4sl_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Allanon

Allanon


The cold never bothered me anyway. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The cold never bothered me anyway.   The cold never bothered me anyway. Emptyvr sep 23, 2016 2:16 pm


Het was een lange tijd geleden dat Allanon hier was geweest in de Aurora Cliffs. Hij herinnerde het zich als een schitterende plaats, een met eeuwige sneew op de toppen van de bergen van de Acrine. Al, zoals velen hem noemden, had een vacht waarmee hij makkelijk in de winter kon overleven en hoopte dat hij elke zomer het meetse verloor voor afkoeling.

Allanon zette een tijdje geleden zijn eerste stappen in Serigala na een lange tijd van zoeken naar een plaats waar hij kon overleven. Eindelijk had hij een nieuwe plaats gevonden om te blijven. “Begon ook tijd te worden ook.” Merkte hij in zichzelf op. De reu kon vriendelijk en rustig zijn, maar was alles behalve netjes. Hij was dan wel een wolf met goede bedoelingen, maar bijna overal zat sarcasme achter.

Tijdens zijn reis, had hij nagedacht over wat hij hier nu precies wilde en wat hij zocht. Hij was er uit gekomen om niet meer zich overal mee te bemoeien, opmerkingen te plaatsen wanneer het alleen nog maar nodig was en geen confrontaties meer met anderen zoeken. Het had hem de vorige keren nogal wat beschadigingen in zijn reputatie onder andere wolven en aan zijn vacht gekost.

De reu schudde zijn kop eens. Het was genoeg over wat er was gebeurd, tijd voor het heden en aandacht voor de omgeving waar hij was. Alles was door de sneeuw bedekt, zo hier en daar wat uitstekende stukken rots of andere natuur schoonheden. Allanon was er bijna, bijna bij de kliffen. Hij had tijdens het vallen van de nacht heel even op een berg stil gezeten, te genieten van wat er om hem heen gebeurde. Kort daarna was hij zijn wandeling naar de kliffen voort gaan zetten.

Eenmaal in de buurt van de kliffen, hief hij zijn snuit iets de lucht in. Er hing een iet wat vreemde geur in dit gebied. Allanon snoof een aantal keer kort. “Teef.” Hij was benieuwd wat ze hier deed. Misschien moest hij maar eens gaan kijken en naar haar toe gaan. De reu bracht zijn kop weer iets naar beneden, waarna hij zijn poten tot gang maande om door de sneeuw verder de vlakte van de kliffen op te lopen.

Wanneer de andere wolf in zijn zicht verscheen, keek hij heel even om zich heen of zijn neus hem niet in de steek had gelaten, maar andere wolven waren er niet, alleen die witte wolf die hij waarschijnlijk had geroken. Ze leek hem nog niet zo oud, maar wat had hij daar nou over te zeggen? Zelf was hij ook nog maar 3 jaar en zag hij er uit alsof hij wat ouder was.

Allanon zette zich een eindje van haar af neer, rond kijkend naar het dal waar de bergen zich in uit lieten voegen. “Goedenavond, my lady. Wat doet u hier nog helemaal alleen in het donker op de kliffen?” De reu draaide zijn kop eens en keek de witte wolvin schuin met een vragende blik aan. “Of geniet u van het mooie uitzicht dat men hier heeft?” De bont gekleurde wolf draaide zijn kop weer naar het uitzicht in het dal, afwachtend wat de wolvin zou doen. Of ze hem zijn vragen zou beantwoorden of dat ze hem zou negeren.

542 Words

The cold never bothered me anyway. Aaaaa_Radomheid

_________________
Allanon's Sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiyana

Aiyana


The cold never bothered me anyway. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The cold never bothered me anyway.   The cold never bothered me anyway. Emptyma sep 26, 2016 9:41 am

Het mooie uitzicht dat de hemel moest doen verlichten in de lucht waar ze zich zo op verheugde leek niet te voorschijn te komen. Iets wat ze toch erg graag wilde. Ze zuchtte, ze liet zich door haar voorpoten zakken en legde haar kop op de grond. Ze bleef staren naar de lucht nog steeds hopend op het noorderlicht. Als snel vulde een onbekende geur haar reuk zintuigen, het laatste wat ze hier verwachtte was een anderen mede-wolf. Ze hees haarzelf weer op haar vier poten en vol afschuw draaide ze met een ruk haar kop om en een eindje verder stond een reu. Hij had een bruine vacht met cyaan kleurige kijkers, hij was daarentegen niet de enige de meeste mede wolven hier hadden deze kleur ogen net als de sneeuwwitte teef die ze laatst had ontmoet. De reu kwam steeds dichterbij en leek een keer zijn bek open te trekken. “Goedenavond, my lady. Wat doet u hier nog helemaal alleen in het donker op de kliffen?” Aiyana snoof even.. My lady? De reu draaide zijn kop eens en keek de witte wolvin schuin met een vragende blik aan. “Of geniet u van het mooie uitzicht dat men hier heeft?” Ergens moest ze grinniken door hoe de reu tegen haar praatte met men. De reu was iets ouders dan haarzelf, dat kon ze wel zien. "Als ik een lady ben moet ik er maar van uitgaan dat jij een gentleman bent toch?" Zei ze terwijl een klein grijnsje zich rond haar snoet speelde. Ze draaide haar lichaam richting de reu toe. "Ik ben aan het genieten van het uitzicht hier, goed geraden." Zei ze kalm.

_________________
|| Aiyana || Craig || Neveah ||
The cold never bothered me anyway. SCyBJcH

The cold never bothered me anyway. Tumblr_inline_nrmx61OywZ1rmc4sl_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




The cold never bothered me anyway. Empty
BerichtOnderwerp: Re: The cold never bothered me anyway.   The cold never bothered me anyway. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» To keep the cold out [&open]
» Escaping the Cold
» Cold Water
» Every Cold Day [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: High North :: Acrine Mountains :: Aurora Cliff-
Ga naar: