Serigala


 

Deel
 

 Onzin topic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende
Biscuit

Biscuit


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 7:30 am

Ik zie nu dat ik Biscuit met een kleine letter heb geschreven, kan iemand dat veranderen? C:

Maar het ziet er wel heel erg mooi uit! Misschien wordt ik hier toch actief Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic

Sucic


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 11:11 am

Zou wel gezellig zijn als je actief word hier :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Kana

Kana


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 12:20 pm

Sucic // Nice Sig!

Vind de nieuwe gebieden er goed uit zien >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla

Mayla


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 5:47 pm

Kana schreef:
Sucic // Nice Sig!

Vind de nieuwe gebieden er goed uit zien >3

+1
Terug naar boven Ga naar beneden
Cainen

Cainen


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 6:45 pm

Even nieuwe ava uittesten :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowe

Crowe


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 6:45 pm

Welkom, welkom, nieuwe leden :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Biscuit

Biscuit


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 6:46 pm

Sucic schreef:
Zou wel gezellig zijn als je actief word hier :')

Ik ga het denk ik gewoon proberen Very Happy



Biscuit heeft een setje c: eigenlijk had ik daar helemaal geen tijd voor
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic

Sucic


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 6:48 pm

Oeh al die mooie setjes hier Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tepeyollotli

Tepeyollotli


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 6:50 pm

Ik mag pas n wolf ontwerpen van mezelf als ik mn twee hertentamens gehad heb. Ofwel woensdagavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowe

Crowe


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 7:08 pm

@Wazz; Knappe naam heb je gevonden, hoe spreek je 't uit? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 7:19 pm

Cainen schreef:
Even nieuwe ava uittesten :')

Oeh heel nice!
-

Nu heb ik ook zin om een nieuw setje te maken, maar ik ben veel te kritisch met het uitzoeken van foto's :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Biscuit

Biscuit


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 7:52 pm

Zooo, ik heb ook meteen een sheet voor Biscuit gemaakt ondanks dat ik voor een economie toets moet leren >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Tepeyollotli

Tepeyollotli


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 7:59 pm

Crowe schreef:
@Wazz; Knappe naam heb je gevonden, hoe spreek je 't uit? xD
Danku, ik ben compleet gevallen voor mesoamerica en alle culturen daar tijdens mn collegereeks erover xD Waarschijnlijk heeft mn docente het 1x uitgesproken ergens, maar dat weet ik niet meer cker, dus anybody's guess Razz Het is een Azteekse god die vaak wordt afgebeeld als jaguar aka Heart of the Mountain.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowe

Crowe


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 8:10 pm

Tepeyollotli schreef:
Crowe schreef:
@Wazz; Knappe naam heb je gevonden, hoe spreek je 't uit? xD
Danku, ik ben compleet gevallen voor mesoamerica en alle culturen daar tijdens mn collegereeks erover xD Waarschijnlijk heeft mn docente het 1x uitgesproken ergens, maar dat weet ik niet meer cker, dus anybody's guess Razz Het is een Azteekse god die vaak wordt afgebeeld als jaguar aka Heart of the Mountain.

Ik hou 't wel op Tepey xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tepeyollotli

Tepeyollotli


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 8:23 pm

Crowe schreef:
Tepeyollotli schreef:
Crowe schreef:
@Wazz; Knappe naam heb je gevonden, hoe spreek je 't uit? xD
Danku, ik ben compleet gevallen voor mesoamerica en alle culturen daar tijdens mn collegereeks erover xD Waarschijnlijk heeft mn docente het 1x uitgesproken ergens, maar dat weet ik niet meer cker, dus anybody's guess Razz Het is een Azteekse god die vaak wordt afgebeeld als jaguar aka Heart of the Mountain.

Ik hou 't wel op Tepey xD
Haha dr bijnaam is sws Ratha. Gekregen van de wolfjes die zoiets hadden van wtf is jouw naam als ze die vertelde xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla

Mayla


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 9:15 pm

ik zie dat de rpg open is hehehe iemand een topic? c;

---
Lange namen zijn mooi <3 Tepeyolotli
Terug naar boven Ga naar beneden
Cainen

Cainen


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 9:48 pm

Nemy schreef:
Cainen schreef:
Even nieuwe ava uittesten :')

Oeh heel nice!
-

Nu heb ik ook zin om een nieuw setje te maken, maar ik ben veel te kritisch met het uitzoeken van foto's :'D

Ik heb dat zelfde probleem. Ben soms uren op zoek naar dé wolf :'D

Trouwens, ik zag een gif die me echt deed denken aan Kai en Djinn.

Klikje:


Laatst aangepast door Cainen op ma feb 01, 2016 10:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevada

Nevada


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 10:21 pm

Zo, m'n twee main wolfjes hier naartoe gesleept. Misschien dat een deel van m'n oude charries ook nog volgt later. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bridleless.deviantart.com/
Kayla

Kayla


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 10:28 pm

Ik moet Cera hier ook nog heen.halen c":
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 10:42 pm

ik ben nooit zo goed in het actief houden van meerdere accounts, dus eerst maar eens kijken hoe Nemy het doet hier c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic

Sucic


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 10:45 pm

Ik wil alleen Aedan nog hierheen slepen, verder zie ik het ook nog wel :') Misschien Fenris later nog in een wat oudere versie ofzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Cainen

Cainen


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 11:12 pm

Jeuj, eerste postje met Cainen :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 11:16 pm

Geen zin meer om vandaag verder te werken aan Nemy's voorstel ding, heb m gewoon maar gepost en maak m morgen wel af uwu
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla

Mayla


Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 11:46 pm

Nemy schreef:
ik ben nooit zo goed in het actief houden van meerdere accounts, dus eerst maar eens kijken hoe Nemy het doet hier c':

+1 uvu eerst 1 en dan veder kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Wolven profiel
Leeftijd: Oud
Geslacht: Teef
Partner: Dux ♥

Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Emptyma feb 01, 2016 11:49 pm

ik wil voor Djinn een voorsteltopic maken, maar ik herinner me 3/4 van haar leven niet meer c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Onzin topic - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onzin topic   Onzin topic - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 3 van 40Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic
» Onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Chatbox-
Ga naar: