Serigala


 

Deel
 

 It's me.. Maaike!

Ga naar beneden 
Merlin

Merlin


It's me.. Maaike! Empty
BerichtOnderwerp: It's me.. Maaike!   It's me.. Maaike! Emptywo sep 07, 2016 10:32 pm

Tijd om mij ook maar eens voor te stellen. ^^

Mijn naam is dus Maaike, 20 jaartjes oud en degene achter mijn wolfje Merlin. Ik kom uit een dorpje gelegen onder Eindhoven en zit op het moment op kamers in Leeuwarden. De naam van mijn wolf komt heel verrassend van de serie genaamd 'Merlin'. ^.^ Mijn favo serie ever (:
Jup, ook ik heb huisdieren! 2 honden en 2 cavia's. Wat naar mijn idee natuurlijk veel te weinig is! Verder ben ik een echte sportfanaat (vooral kijken XD), en doe zelf doe ik aan spinning.

Ehm.. heb je vragen, stel ze gerust!
Groetjess, Maaike ^. ^
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


It's me.. Maaike! Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's me.. Maaike!   It's me.. Maaike! Emptydo sep 08, 2016 9:50 am

Heyhoi!

Wat voor honden heb je? (:

Groetjess!
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


It's me.. Maaike! Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's me.. Maaike!   It's me.. Maaike! Emptydo sep 08, 2016 10:22 am

Hey,

Ik heb niks te vragen want je bent mijn zus. Maar veel plezier hier op Serigala
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


It's me.. Maaike! Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's me.. Maaike!   It's me.. Maaike! Emptydo sep 08, 2016 5:26 pm

Ik heb twee Entlebucher sennenhonden XD

@Valerie, Hey zussie! ^. ^
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

It's me.. Maaike! Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's me.. Maaike!   It's me.. Maaike! Emptydo sep 08, 2016 5:31 pm

Ah nog een Merlin fan <3 Had al zo'n vermoeden, maar toch xD
sjdfks ik kan nog steeds niet dat einde accepteren ;-;

Werk je al, of volg je nog een opleiding? & wat is spinning als ik vragen mag? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


It's me.. Maaike! Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's me.. Maaike!   It's me.. Maaike! Emptydo sep 08, 2016 5:43 pm

Haha, tja.. ik dacht het valt vast niet op XD
Je bent niet de enige, ik schrok me kapot van die vrachtwagen op het einde!

Ik volg de opleiding diermanagement. Dus wie weet onderzoek ik over een tijdje de komst van de wolf in NL. ^^ Spinning is een soort van (binnen) fietsen op muziek.


Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

It's me.. Maaike! Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's me.. Maaike!   It's me.. Maaike! Emptydo sep 08, 2016 5:51 pm

Haha ja ik ook, maar ik vond het echt zo afgeraffeld ugh. Zo'n geweldige serie en dan zo'n einde.

Oeh klinkt beide heel interessant! :3 Ik heb zelf wildlife management gedaan voor een jaartje (jammer genoeg niet langer vanwege omstandigheden). Ik denk dat ik bij dier wel ongeveer hetzelfde kan verwachten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


It's me.. Maaike! Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's me.. Maaike!   It's me.. Maaike! Emptydo sep 08, 2016 6:07 pm

Echt he! Het verdiende echt een beter einde.
Ah echt? Wildlife management is onderdeel van mijn studie! Halverwege dit jaar moeten we onze major kiezen, en tot nu toe ziet het er naar uit dat ik wildlife ga kiezen. ^.^ Toevallig!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

It's me.. Maaike! Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's me.. Maaike!   It's me.. Maaike! Emptydo sep 08, 2016 6:11 pm

Ik zou het wel kiezen xD Kans is groot dat je het veel over Afrika gaat hebben, maar andere werelddelen zullen ook wel komen though :') M'n opleiding was Eco&Wildlife, maar het werd ook wildlife management genoemd. Was opzich best breed genomen aangezien het niet alleen management was :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




It's me.. Maaike! Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's me.. Maaike!   It's me.. Maaike! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: