Serigala


 

Deel
 

 When two souls become one. [ Kai ]

Ga naar beneden 
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

When two souls become one. [ Kai ] Empty
BerichtOnderwerp: When two souls become one. [ Kai ]   When two souls become one. [ Kai ] Emptydi aug 30, 2016 2:53 pm

Vanaf een afstandje, zo in het holst van de nacht zou je bijna denken dan Craig niet te zien zou zijn. Toch verraade zijn fel oranje ogen hem. Een kleine zucht verliet zijn bek waarnaar hij zijn achterwerk op de grond plannte. De activiteit van niet zo lang geleden had hem de kans gegeven zijn roedelleden te leren kennen. Ook was Kai's nest aanwezig. Aissar kon hij zich vaag herinneren toen ze nog samen leefde in Ws, maar Neveah de dochter van Kai was hem totaal onbekend. Gek genoeg vond hij haar ook niet lijken op Kai, maar misschien had ze wel wat weg van de ex partner van Kai. Craig had zelf geen pups en zijn gedachtes hadden hem nog nooit op het idee gebracht. Craig was dan ook al erg op leeftijd. Craig en Kai werkte nu in duo's ze zouden wat gaan sparren en hij vond het nu wel een mooi tijdstip. Hij hief zijn kop de lucht in en opende zijn bek om Kai te laten weten waar hij was. Ze zal vast niet ver weg zijn, dit was inmiddels het Shadow gebied. Nog steeds had hij niks meer gehoord van zijn vader. Craig werd te vroeg geboren, omdat het lichaam van zijn moeder de dode pups eruit wilde hebben. Zijn vader had meteen een wrok tegen hem omdat hij de enige was die het overleefd had. Jarenlang had zijn vader hem gepusht dingen te doen die hij niet wilde. Zijn wraak kwam nog wel hij nam de tijd zoals het was en was veel geduldiger als vroeger. De geur van Kai drong zijn neus binnen en met een klein grijnsje rond zijn snoet draaide hij zich om.
Sorry als het een beetje vaag is ik was een beetje inspiratieloos >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


When two souls become one. [ Kai ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When two souls become one. [ Kai ]   When two souls become one. [ Kai ] Emptydi aug 30, 2016 4:35 pm

KAI.
Belofte maakt schuld. Ze moest nog haar gevecht aangaan met Craig. Het werd ook wel eens hoogtijd om die oude botten weer in beweging te zetten. De laatste tijd had ze andere dingen aan haar hoofd in plaats van ruzietjes te zoeken ergens. Vroeger zorgde ze graag voor paniek in de tent, maar tegenwoordig hield ze zich alweer wat stiller. Craig had haar geroepen en zo braaf als ze was liep ze nu naar hem toe. ”Yo,” groette ze hem. Gelukkig was ze niet de enige met oude botten. Die van Craig waren zelfs iets ouder dan die van haar. Wie weet maakte ze nog wel een kans. ”Laten wij die oude lijven maar eens in beweging zetten,” merkte ze op.

_________________
When two souls become one. [ Kai ] 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

When two souls become one. [ Kai ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When two souls become one. [ Kai ]   When two souls become one. [ Kai ] Emptydi aug 30, 2016 5:43 pm

Kai kwam aangewandeld, ze begroette hem iets wat droogjes. Iets maakte hem enigsins altijd een stuk blijer wanneer zijn gezeldschap Kai was. Hij kon het niet altijd met iedereen vinden, maar Kai en Craig klikte gelijk op de eerste ontmoeting al. Ze maakte aanstalten om te beginnen met hun coditie training zomaar gezegt. "Ik heb eerst nog een vraag," begon hij rustig "hoe zit het met de schoothonden in de Vallei? Je wilde niets voor niets dat iedereen weer een beetje in vorm komt. Is er iets waar we ons zorgen over moet maken?" Als de honden uit de vallei een roedel aan het oprichten waren was er duidelijk wel iets serieuzers aan de hand dan dat Craig voor ogen had. Hij maakte zich niet zo zeer zorgen maar als er een gevecht zou komen zou hij Kai wel willen helpen met de plannen, zover ze hem zou laten helpen.

_________________
When two souls become one. [ Kai ] Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


When two souls become one. [ Kai ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When two souls become one. [ Kai ]   When two souls become one. [ Kai ] Emptydo sep 01, 2016 2:43 pm

KAI.
Eigenlijk was nu een schijngevechtje houden het laatste waar ze zin aan had. Het liefst kroop ze terug haar grot in om lekker verder te luieren. Echter maakte belofte schuld. "Ik heb eerst nog een vraag,"[i] begon de reu plotseling. [i]"Hoe zit het met de schoothonden in de Vallei? Je wilde niets voor niets dat iedereen weer een beetje in vorm komt. Is er iets waar we ons zorgen over moet maken?" Dit hele gedoe kwam inderdaad een beetje voor uit het idee dat ze haar roedelleden een beetje fit wilde houden. Op dit moment was het voornamelijk eat, sleep, survive and repeat. Desondanks het ze niet het idee dat ze moest vrezen voor die poedels. Dit om de simpele reden dat het poedels waren. "Nog niet, maar ik ben graag voorbereid op het ergste. Bovendien wij zijn wel de Shadows hé." Ze moesten hun reputatie hooghouden en dat ging niet met alleen maar een beetje luieren.

_________________
When two souls become one. [ Kai ] 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

When two souls become one. [ Kai ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When two souls become one. [ Kai ]   When two souls become one. [ Kai ] Emptyvr sep 02, 2016 10:51 am

"Nog niet, maar ik ben graag voorbereid op het ergste. Bovendien wij zijn wel de Shadows hé."Vertelde Kai. Hij begreep dat de shads zich sterk moesten houden, maar hij wilde zichzelf wel voorbereiden op het ergste zoals Kai al aangaf. De hele roedel moest zichzelf voorbereiden op het ergste. Hij had inmiddels de opper-schoothond van de schoothondjes ontmoet. Hij kon maar beter eerlijk zijn, ze was een behoorlijke pittige tante. Amatariseu. Wat een naam om uit te spreken. Ergens vond hij het wel leed vermaak. Die teef had zichzelf nog een keer de kans gegeven een roedel bijeen te schrapen van de left-overs om hun koppies weer vol te stoppen met dromen voor The Shadow's om te pletten. Het was de keiharde waarheid. Ook al waren ze met honderd wolven meer, ze zullen nooit terugtrekken. Dat wist hij ook wel van Kai, ze was een sterke teef met een sterke wil. Het enige waar ze onze koppen mee vol stopte waren feiten. Misschien had Kai wel wat afleiding nodig van dit alles, al was Craig niet de beste in iemand opvrolijken kon hij op zijn minst wel zijn best doen. Hij liep richting Kai en drukte zijn snuit in haar vacht, langzaam liet hij zijn kop langs haar middel glijden en duwde zijn staart in haar gezicht wanneer hij langs haar liep. Een klein speels grijnsje sierde rond zijn snoet toen hij zijn kop omdraaide om te kijken wat haar reactie was, misschien was ze wel wat te gestrest om te kunnen genieten van het gezelschap van Craig. Maar hij zal niet genoegen nemen met het antwoord nee.

_________________
When two souls become one. [ Kai ] Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


When two souls become one. [ Kai ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When two souls become one. [ Kai ]   When two souls become one. [ Kai ] Emptyvr sep 02, 2016 6:24 pm

KAI.
Eigenlijk had de teef andere zorgen dan wat nieuwe concurrentie. Op dit moment lieten haar eigen roedelleden te weinig van zich zien. Er was maar een klein groepje overgebleven. Djinn was vertrokken en van sommigen was ook geen spoor te bekennen. Ze had sowieso nog Craig, Zayn, Aissar en Kova. Maar hoe lang zouden die nog trouw blijven aan de Shads. Craig had zelfs al een keer de benen genomen zonder iets te zeggen. Iets wat ze hem nog steeds kwalijk nam, maar toch had ze het hem vergeten. Hij was de enige die ze nog oprecht een goede vriend kon noemen en misschien was hij wel weer.

Craig zei niets tegen haar. In plaats daarvan stapte hij op haar af en drukte zijn snuit tegen haar aan. Even later kreeg ze er een klap van zijn staart bij. Heerlijk. ”Craig, ik heb je weer nodig als m’n rechterhand,” mompelde ze. Deze situatie was nogal ongemakkelijk, maar ze kon het wel erg op prijs stellen. Het was lang geleden dat ze zich voor het laatst gevleid voelde.

_________________
When two souls become one. [ Kai ] 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

When two souls become one. [ Kai ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When two souls become one. [ Kai ]   When two souls become one. [ Kai ] Emptyma sep 05, 2016 10:19 am

 ”Craig, ik heb je weer nodig als m’n rechterhand,” mompelde ze. Hij draaide zich langzaam om richting Kai. Hij kon zijn woorden even niet vinden. Hij stond altijd klaar voor haar, hij wilde hoe dan ook zijn plek weer terug in de roedel. Het moment toen hij terug kwam wilde hij een moord doen voor de plek. Maar hij wist toen de tijd dat boos worden of een discussie aangaan zijn situatie alleen maar verergerde. Craig was weggegaan, Craig had de benen genomen om voor Kai alles maar in haar eentje op te lossen. Zonder dat hij het wist was er zelfs toen de tijd een oorlog uit gebroken tussen The Shad's en TRH. Hij had er toen moeten zijn, hij had toen alles moeten doen om terug te zijn in Ws om de oorlog aan te gaan en zo nodig zijn roedelleden te helpen. Maar hij was bezig met zijn eigen kwaaltjes, met zijn vader die allang onder grond zou moeten liggen. Hij zuchtte. "Kai," begon hij rustig maar met een kleine lieve grijns rond zijn snoet. "Ik zal je hoe dan ook altijd helpen, met wat dan ook. Ik zal er altijd voor je zijn en mijn best blijven doen om je vertrouwen terug te winnen. Maar ik neem met alle eer mijn titel terug in de roedel." Hij was haar dankbaar. Niet elke Shadow kreeg deze titel zomaar. Hij liep naar haar toe en gaf haar likje over de zijkant van haar snuit. Hij voelde zich steeds blijer wanneer hij met Kai was. Maar anderen gevoelens speelde nu ook bij hem naar boven. 

_________________
When two souls become one. [ Kai ] Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


When two souls become one. [ Kai ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When two souls become one. [ Kai ]   When two souls become one. [ Kai ] Emptyma sep 05, 2016 3:20 pm

KAI.
"Kai, ik zal je hoe dan ook altijd helpen, met wat dan ook. Ik zal er altijd voor je zijn en mijn best blijven doen om je vertrouwen terug te winnen. Maar ik neem met alle eer mijn titel terug in de roedel." Dit was fijn om te horen. Niet alleen dat hij haar aanbod aannam, maar ook de lieve woorden. Ze zou het niet zo snel uitspreken, maar Craig was meer voor haar dan zomaar een vriend. Eigenlijk was hij op dit moment haar beste en enige maatje. Eentje waar ze echt op kon vertrouwen. "Dat is fijn om te horen," mompelde ze. Zijn vertrek was ze allang weer vergeten. Natuurlijk kon ze zijn gedrag niet goedkeuren, maar iedereen maakte wel eens een fout. Wie weet had hij er wel een goede reden voor gehad. Hoe dan ook was hij meer dan welkom terug. Bovendien had ze iemand als hem nodig. Enkele seconden staarde ze even naar de grond. Het kwam niet vaak voor, maar de teef wist even niet wat ze zeggen moest. Ze zocht naar woorden, maar die vond ze niet. Waarom was dit opeens zo moeilijk?

_________________
When two souls become one. [ Kai ] 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

When two souls become one. [ Kai ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When two souls become one. [ Kai ]   When two souls become one. [ Kai ] Emptydi sep 06, 2016 9:31 am

"Dat is fijn om te horen," mompelde ze. Kai staarde enkelen seconden naar de grond en zei verder niets. Hij liet zich door zijn achterpoten zakken en plantte zijn kont nonchalant op de grond. Craig wist eigenlijk zelf niet zo goed meer wat hij tegen haar kon zeggen. Voor zijn gevoel was Kai steeds meer dan alleen zijn beste maatje. Ze had hem groten kansen aangeboden in zijn leven waar hij heel veel aan had gehad. Craig had nooit veel vrienden en beste maatjes gehad. Kai was ook wel de enigen met wie hij de eerste ontmoeting gelijk een klik had. Oja en Kova kon er wel mee door. Maar die had hij maar twee keer gezien. Bij de eerste ontmoeting van de twee ging het wat stroef maar dat was puur omdat Craig niet wist dat Kova een roedel member was. Hij staarde Kai aan en zakte toen door zijn voorpoten heen zodat hij plat met zijn buik op de grond terecht kwam. "Kai.. Ik wil je bedanken. Je bent wel meer voor me geweest dan alleen een maatje." Zonder dat hij het helemaal door had sprak hij de laatste worden verlegen uit. Shit. Het zou niet gek zijn dat ze ernaar ging vragen wat hij bedoelde met meer dan alleen een maatje. Hij kon zijn eigen gevoelens nog niet eens uitleggen. Laat staan aan Kai.

_________________
When two souls become one. [ Kai ] Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




When two souls become one. [ Kai ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: When two souls become one. [ Kai ]   When two souls become one. [ Kai ] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Low lands :: Dalrey Forest-
Ga naar: