Serigala


 

Deel
 

 Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.]

Ga naar beneden 
Celegon

Celegon


Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Empty
BerichtOnderwerp: Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.]   Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Emptydo aug 25, 2016 8:44 pm

Celegon liep kalm door het bos van het Valley, het Sanvi Forest. Hij ging zitten op een plek waar de zon vollop scheen. Geez wat was het lekker weer. Een grijns verscheen op zijn gezicht. Het werd alleen wel warmer en warmer, Celegon was geen albino of een poolwolf, nee hij kon er makkelijk tegen. Hij keek om zich heen, hier hadden hij en zijn broertje elkaar ontmoet. Mooie tijden kwamen bij zich op. Hij was hier om zijn broertje te zoeken, iets zei tegen hem dat hij het hier leuk vond, want vorige keer genoot Scarleg heerlijk van de zon en miisschien ging Scarleg,zijn broertje er weer heen. Hij miest hem eerder vinden dan zijn dochter Emaya. Ugh, hij walgde van die teef. Toen dacht na, was ze wel oke? Ze zou nu nog kapot moeten zijn en het zeker niet redden voor hem. Hij kon dus rustig aan doen. Wacht, was ze überhaupt wel wakker. Celegon grijnsde al van de gedachten aan dood. Het mocht wel van Celegon. Plots rook hij de geur van Emaya. Shait! Hij wou er al snel vandoor gaan maar dacht toen na. Het was een soort albino dacht hij dus zon moest vervelend zijn. Hij bleef dus lekker zitten maar spande zich toch aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.]   Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Emptydo aug 25, 2016 9:03 pm

Al snel na hun dutje bereikte het duo Sanvi Forest. Dit was de beste plek voor Emaya, vanwege het weinige zonlicht dat tussen de bladeren doorkwam. De witte wolvin was minder bebloed dan eerst, maar nog steeds zag je de verwondingen. Ze was dan ook niet sterk genoeg en moest af en toe rusten, waardoor hun tocht een stuk langzamer ging dan die van Celegon. Emaya leunde half tegen de sterke Shadow naast haar. Gelukkig was hij er. Ze was nu dood geweest als hij niet was gekomen. Vanuit haar ooghoek wierp ze een blik op Aissar. Haar blauwe ogen schoten van kalm naar ontembare woede. Celegons geur hing in de lucht. "Ruik je dat? Celegons geur," zei Emaya zwakjes. De kwaadaardige reu rook naar dood en verderf, maar vooral naar bloed. Toen zag ze hem zitten. Hij had haar al opgemerkt. "Dat is hem!" zei ze kwaad. Met Aissars hulp liep ze naar hem toe, de felle zon negerend. "Celegon. Wat doe je hier?" grauwde ze. Ze ging achter Aissar zitten, hij was nu haar bodyguard. Emaya glimlachte vals naar Celegon, vanachter het grote lichaam van de zwarte Shadow. Ha, probeer me nu maar eens te vermoorden, dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.]   Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Emptyvr aug 26, 2016 11:47 pm

 

Het was amper zichtbaar dat er een geprikkeld vlammetje in hem brandde. Zijn bloed, dat tussen zijn aderen stroomde was geïrriteerd, zocht drukkend naar een weg om het ergens weer in balans te brengen. Aissar wist waar hij naar verlangde – hij zou de ongelukkige genadige, die Emaya verwonde laten boeten voor zijn daden. Blood must have blood, was zijn gedachte daar dan ook bij. Hoe zeer de zwarte reu ook hunkerde naar wraak, hij wist dat hij niets zou bereiken om zijn hebberige hart te laten winnen van zijn gezonde, strategische hersenen. Zijn gedachten van hem afgooiend, schudde hij zijn kop, het was zijn bedoeling om eerst Emaya op een veilige plek te brengen. Daarna zou hij zelf wel voor die Celegon zorgen… en hoe.

Rustig sjokte hij naast de gewonde wolvin, ze strompelde wat, ruste met haar gewicht meer op hem, terwijl ze traag vooruit kwamen. Aissar liet het allemaal toe, hield zich vooral voor, waar hij het voor deed. Stiekem bedacht hij al een plannetje in zijn kop, voor als hij de bewuste reu tegen zou komen. Niet dat hij het erg duidelijk liet weten, zijn plannen van verwondingen en gevechten waren niets voor Emaya. Hij zou haar proberend er uit te houden, alhoewel hij wist dat ze net zo graag als hem haar tanden in Celegon’s nek wou zetten. Een scheve, kleine grijns vormde op zijn bek, gek genoeg vond hij het toch wel ergens schattig als de dodelijkste blik in haar ogen vormden. Alsof zijn boze gedachtes gehoord werden door de goden, hing de geur ineens plotseling in de lucht. Het was een geur van een mede wolf, duidelijk de geur van Emaya’s bloed hing nog aan zijn vachtharen. De dader had niet eens de moeite genomen om zich te wassen, was blijkbaar nogal onhandig met het verbergen van bewijs. Emaya bevestigde zijn bewijs, het was inderdaad de geur van Celegon. Aissar’s ogen keken kalm om zich heen, de reu kon niet ver bij hun uit de buurt zijn. Aissar’s blik bleef plotseling hangen, een lichtgekleurde reu, niet ver van hun verwijderd, zat daar prins heerlijk te genieten in de zon. In de vacht van de wolf waren nog bloed vlekken te zien, het zag eruit alsof hij het nog met enige trots droeg ook nog, alsof het gevecht een soort van overwinning was geweest.

De zwarte reu hield zich niet meer in bedwang, zijn woede borrelde omhoog, waarna hij dan ook in actie kwam. Hij hield op om Emaya te ondersteunen en sprong naar voren. Grommend kwam hij daar bij de reu aangerend, met een bek vol met ontblote tanden. Met de enige snelheid die hij maakte, zette hij zijn achterpoten schrap, sprong de laatste stappen naar voren waarin hij vol beukte in de reu zijn schouders. Zijn gewicht zette hij in de strijd, om zo de wolf te kunnen vloeren. Inmiddels waren ook zijn tanden te vinden in Celegon’s nek(meer richting zijn rug).


Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.]   Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Emptyza aug 27, 2016 7:16 pm

Scarleg liep rustig door Sanvi Forest, Hij zou terug gaan naar de plek waar hij zijn broer had gevonden. Toen de reu was weg gerend had hij geprobeerd hem te volgen, maar hij was snel en wendbaar, Dus de albino was hem al snel kwijt geraakt. Hopend dat hij op die plek zou zijn, versnelde hij zijn pas in een klein drafje. De vogels floten in de bomen en het werd warmer en warmer. Iets waar de reu niet zo goed tegen kon. Daarom besloot hij ook om af en toe rust te nemen. Spraken van een beekje was er niet bij, zo diep in het bos. De bomen hielden de wind tegen, waardoor het warmer aanvoelde dan het daad werkelijk was. Plots kwam hij bij een open plek, deze herkende Scarleg maar al te goed. Een paar maanden geleden was hij hier ook, vanaf hier was het maar een klein stukje lopen. Naar de plek waar hij zijn broer vond. Ineens drong zijn geur zijn neus binnen. De witte reu liep naar zijn broer toe. Blijkbaar was hij niet alleen. Want al snel drong de geur van zijn dochter Emaya zijn geur binnen. "Ruik je dat? Celegons geur," Blijkbaar kende ze hem al. Hoe dichterbij Scarleg bij zijn broer en dochter kwam. Hoe sterker nog een geur werd van een derde wolf. "Dat is hem!" riep Emaya kwaad. De witte reu versnelde zijn pas. En zag Celegon en Emaya met nog een onbekende wolf. Met de hulp van de nog onbekende reu liep Emaya naar zijn broer toe "Celegon. Wat doe je hier?" grauwde ze. En ging achter de reu zitten. Plots sprong de zwarte reu naar voren. Scarleg sprong naar zijn dochter toe, om haar te ondersteunen. En keek ondertussen naar wat de reu met zijn broer wilde. Hij rende grommend op hem af, en beukte keihard tegen Celegon zijn schouder aan. Ondertussen boorde hij zijn tanden in de nek van de reu, vlak bij zijn nek. 'STOP' riep Scarleg 'Blijf van mijn broer af'. De witte albino bleef staan, om zijn dochter te helpen
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.]   Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Emptyza aug 27, 2016 8:03 pm

Er was een andere wolf bij die bij Emaya was maar ook Scarlegs geur kwam voorbij. Yes! Als de wolf bij Emaya ging aanvallen zag Scarleg dat waarschijnlijk, nice! En zoals hij al dacht sprong er een reu op hem. Ugh. ‘’STOP’’ Hoorde hij zijn broertje roepen. ‘’Blijf van mijn broer af.’’ Hoorde hij zijn zin afmaken. Hij voelde tanden in zijn nek. Kon hij maar terug vechten. Celegon gromde zacht en schopte zijn acherpoten omhoog waardoor de zwarte reu omhoog vloog en Celegon en hem terug naar achter schopte. Zelf protection. Celegon draaide zich om en zag Scarleg bij Emaya zitten en de reu lag op de grond van de schop daarnet, karma is een bitch. Hij keek Scarleg aan met een glimlach. ‘’Scarleg.’’ Zei hij toen hij op Scarleg af liep. Hij gaf zijn broertje even een knuffel en keek toen naar de andere twee wolven die erbij zaten. Hij keek naar Emaya. ‘’Everything okay? You doesn’t seem well.’’ Zei hij bezorgd. Hij keek naar de zwarte reu. ‘’And you, why the bloody hell did you need to do that?’’ Grauwde hij. Zo kende Scarleg zijn stem niet echt maar Scarleg begreep vast wel dat niet iedereen het fijn vind om besprongen te worden. Celegon ging zitten en keek zijn broertje weer aan. Een glimlach verscheen weer op zijn smoel, wat had Celegon hem gemist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.]   Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Emptyza aug 27, 2016 8:19 pm


Aissar had geen zin om te wachten en dook op Celegon. Emaya keek kalm toe. Ze ging bijna lachen als een psychopaat, maar hield het binnen. En toen kwam haar vader en werd alles nog gekker. Hij ondersteunde haar even en dook toen op de vechtenden reuen af. Hij beschermde Celegon, zoals Emaya al had verwacht. Celegon gooide Aissar van zijn rug en Emaya liep wankel naar Aissar, om te kijken of er niks was. Niks ernstigs. Ze bleef naast hem zitten, al schuifelde ze voorzichtig voor haar vader om hem tegen te houden. "Waag het niet om hem ook maar een keer te bijten!" grauwde ze naar haar vader, die haar wou ondersteunen. Ze schudde haar kop naar hem en duwde hem met het kleine beetje kracht wat ze nog had weg. Celegon knuffelde Scarleg en Emaya keek vol afschuw naar de grijze reu. Hij zei iets. Bezorgd. "You know what's wrong, Celegon. You did this. It is your own goddamn fault. Everything here. Don't even dare talking to me!" gromde ze. Ze draaide zich om naar haar vader. "Dad, don't trust him. He tried to kill me! Aissar helped me. Celegon is lying, he is out for blood..." Ze jankte en zakte in elkaar, waarbij ze op haar goede schouder viel. Ze keek hem aan en vertelde Scarleg dat hij haar niet mocht aanraken met haar ogen. Ze sloot haar ogen en grauwde. Het beeld van een sadistisch grijnzende Celegon kwam in haar kop en met haar laatste kracht kwam ze overeind en beukte met haar hele gewicht tegen Celegon, waarna ze half bewusteloos instortte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.]   Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Emptyzo aug 28, 2016 4:56 pm

 

Langzaam maar zeker ankerde zijn vlijmscherpe tanden steeds verder in grijze reu, de wolf die Emaya had aangevallen, had verwond.. Aissar liet zijn kaken steeds verder op elkaar klappen, het duurde dan ook niet lang dat er een ijzige smaak van bloed te proeven was. Dit smaakte bij hem enkel naar meer, zijn verlangen op wraak was dan ook groter dan ooit. Hij zou de wolf verwonden, pijn laten voelen net zoals de reu had gedaan bij Emaya. In een paar seconden tijd liet hij zijn beet los, greep weer naar Celegon’s nek waarna hij zijn tanden er weer in zette. “Je draagt haar bloed,” siste hij er nog net uit voordat zijn tanden al weer zo verzinkt waren dat er nogmaals bloed uit spijbelde. De wolf onder hem spande zijn spieren aan voelde hij, natuurlijk liet de wolf zich niet zo maar grijpen, hij verwachtte dan ook zeker een tegenaanval. De reu verzette zich door Aissar’s lichaamsgewicht tegen te houden, zijn bedoelingen om de reu tegen de grond te vloeren mislukte dan ook. Een zwart oor van hem draaide naar achteren, opeens was er een ander geluid hoorbaar. Een stem, wat heb beviel te stoppen waarmee hij mee bezig was, vervolgens vertelde de stem dat hij zijn tanden uit zijn broer moest halen. Aissar was voor een moment afgeleid geraakt, dat was dan ook meteen waar de Celegon hem voor strafte. De reu onder hem, gebruikte zijn achterpoten, drukte hem had van zich af, alsof zijn tegenpartij eens soort ninja was, kon hij er niets tegen doen. Op rechterschouder kwam de zwarte reu tegen de grondvlakte terecht, iets wat kreunend was hij al snel opgestaan, zakte iets door zijn voorpoten, hield zijn kop laag waarbij hij grommend zijn bek opende, waarin zijn blinkende tanden te zien waren. Aissar was klaar om weer aan te vallen, maar het bleek nu wel dat ze een bezoeker hadden bij hun gevecht, wat hem toch even liet wachten. En wat doe jij hier? , was Aissar gedachte, als het moest zou hij beide reu’en uitschakelen. Emaya’s familie was al zo verknipt, dat de echte familieband toch niet zo veel meer kon betekenen. Hij zag de wolvin naar hem toe strompelen, maar toch had hij meer zicht op de grijze reu, waar hij nog een appeltje meet te schillen had. De woorden van Emaya lieten hem even een klein grijnsje tevoorschijn halen, hij was niet erg bang voor het vaderfiguur van Emaya.

Met ontblote tanden, zag hij hoe zijn tegenstander naar Emaya’s vaderfiguur liep en een begroeting uitvoerde. Als klap op de vuurpijl, gunde de reu hem ook nog een blik waardig, waarbij de waarom woorden hoorbaar werden. “Oh, wie zegt dat ik al klaar ben?” Een iets wat gemene, uitdagende grijns vormde zijn lippen, waarna hij rechtop ging staan. Zijn blik was weer gericht naar Emaya, de wolvin begon tegen haar vader te ratelen, over alles wat gebeurt was. Ze jankte, waarna ze plotseling in elkaar viel. Aissar schrok voor een moment, wou er al heen om haar weer overeind te laten komen, maar bedacht zich tegelijkertijd ook dat haar vader het er dichtst naast stond. Die reu zou toch wel enige bezorgdheid over zijn eigen dochter hebben? Daarbij, had ze haar ogen nog geopend en wist Aissar dat ze sterk genoeg was om weer overeind te komen. Wat daarna gebeurde was wel het gekste wat hij had meegemaakt, Emaya sloot haar ogen waarna ze tegen Celegon aan botste. Dit was het moment dat ook Aissar dichterbij kwam.

Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.]   Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Emptyzo aug 28, 2016 6:23 pm

Scarleg zag dat de zwarte reu op zijn broer zijn concentratie verloor. En Celegon schopte hem van zich af en de reu kwam op zijn zij terecht. ‘’Scarleg.’’ zei zijn broer terwijl hij op hem afliep, en gaf hem een knuffel. De reu keek naar Emaya ‘’Everything okay? You doesn’t seem well.’’ vroeg Celegon bezorgd. Hij keek naar de zwarte reu ‘’And you, why the bloody hell did you need to do that?’’ grauwde hij. “Oh, wie zegt dat ik al klaar ben?” De wolf liet een iets wat gemene uitdagende grijns zien, waarna hij rechtop ging staan. Scarleg liep dreigend op de onbekende zwarte wolf af, 'Waag het niet om nog een keer mijn broer aan te vallen' riep hij. Emaya schuifelde tussen hen in "Waag het niet om hem ook maar een keer te bijten!" grauwde ze naar hem, ze schudde haar kop, en duwde hem weg. Ze keek vol afschuw naar Celegon. "You know what's wrong, Celegon. You did this. It is your own goddamn fault. Everything here. Don't even dare talking to me!" gromde ze, en draaide zich om naar de witte albino reu "Dad, don't trust him. He tried to kill me! Aissar helped me. Celegon is lying, he is out for blood...". Ze jankte en zakte in elkaar, Scarleg probeerde haar nog tegen te houden. Maar het was al te laat. De teef viel op haar schouder, ze keek hem nog even aan, en vertelde hem dat ze haar niet mocht aanraken met zijn blik. Scarleg keek snel naar zijn broer en naar de reu die de naam Aissar had. 'Aissar bedankt voor het helpen van mijn dochter' Vol ongeloof keek hij zijn broer aan 'Is het waar wat mijn dochter zei? Heb jij haar proberen te vermoorden?'. Met de laatste kracht die zijn dochter had, kwam ze overeind. Maar stortte half bewusteloos tegen Celegon aan. Scarleg keek bedenkelijk, en liep naar Emaya. En probeerde haar nog wakker te krijgen. maar het lukte niet. Bezorgd keek hij naar Aissar

(Krijgen Scarleg en Celegon ruzie?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.]   Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Emptyzo aug 28, 2016 8:21 pm

Aisarr zoals hij een paar keer hoorde keek hem nog bedreigd aan en zei dat hij nog niet klaar met hem was. Hij had geen tijd om te antwoorden want haar broertje nam actie. Liefde? Ja liefde liep door zijn lichaam, hij hield van zijn broertje maar toen, toen kwam Emaya aan met een speech waardoor Scarleg hem aan keek, ongeloofwaardig. Gebeurde dit nou echt? Scarleg vroeg of het waar was. Ja het was waar… Emaya beukte hem en Celegon schrok want ze stortte niet lang daarna neer en lag half bewusteloos. Scarleg nam actie en bedankte Aissar. Celegon wou direct actie nemen en Emaya helpen maar dat hielp hem niet met de situatie wat gaande was. Zou hij wegrennen? Nee! Celegon ging zitten en bekeek Emaya bezorgd was, ja hij was ook echt bezorgd deze keer. Dit waas allemaal zijn schuld waardoor hij zich ook een beetje schuldig voelde. Wat moest hij doen? Waarheid of zijn eigen gevoelens redden, en eigenlijk ook die van zijn broertje die anders kapot zou zijn door de waarheid. Hij moest wel liegen toch? ‘’Goddamn sorry maar zij is goed in acteren. Ik geloof dat jij een liefde bent en dat ze daarom tegen je liegt maar ik hielp haar! Ze vocht tegen een fucking poema! Ik hielp haar en daarom draag ik haar bloed, maar toen ik zei dat ik haar vaders broer was wou ze mijn help niet meer! Ik wou haar niet alleen achterlaten dus ik riep om hulp want ze accepteerde me niet en liet haar achter zodat er iemand kon komen! Ik meen het! Scarleg please! I weet dat je me niet zo super goed kent maar alsjebliet geloof me ik wil je niet kwijt.’’ Hij had tranen in zijn ogen, echte. Als ze Emaya geloofde verloor hij zijn broertje, hij hield zo fucking veel van zijn broertje. Hij was de enige die hij had, de enige. Celegon slikte. Dit was niet aan het gebeuren, hij met tranen in zijn ogen. De laaste keer dat hij tranen had was toen zijn ouders hem achter hadden gelaten om zijn ouders andere nestje die ze toen kregen. Hij meende wat hij zei, hij wou zijn broertje hoe dan ook niet kwijt.




(idk ;\)
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.]   Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Emptyzo aug 28, 2016 8:40 pm


Emaya deed haar best om dit keer niet flauw te vallen en met een hoop moeite ging ze naast Aissar zitten. Ze keek even naar haar vader. Ze geloofde dat hij Celegon zou geloven. Maar ze was bang dat ze haar vader een tweede keer zou kwijtraken. Ze ontblootte haar witte tanden in een gemene grauw richting Cel. Ze was kwaad, nee woedend, dat hij loog. Hij wou zijn broer niet kwetsen, maar het werd tijd dat Scarleg de waarheid zag. Niet iedereen had een goed hart. Celegon vertelde heel onschuldig hoe zij was aangevallen door een poema, en dat hij haar had geholpen. Hij vertelde zijn broertje dus gewoon dat ze loog. Wat Emaya niet deed! Crap, hij kon echt goed acteren! "Pap, luister niet naar hem.. Ik zweer het je, ik weet niet eens hoe een poema eruit ziet?! Hij liet me voor dood achter nadat ik bewusteloos was geraakt. Hij had me bijna vermoord! En als jij er niet tussen was gekomen had Aissar hem zijn straf gegeven. Hij is een gevaar voor de wereld. Hij moet dood." Haar laatste twee zinnen waren emotieloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.]   Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Emptyzo aug 28, 2016 11:08 pm

 

Hij had de woorden nog maar net uit zijn bek gekregen of er had al tegen woord geklonken. De zwarte reu liet vervolgens al direct geïrriteerd gegrom horen, een teken dat hij er zeker niet mee eens was. De Shadow was nog niet tevreden met wat hij had gekregen. Celegon, zo als de wolf heette die Emaya had verwond, had nog niet genoeg pijn geleden. In tegenstelling, er zouden nog een hele hoop wonden bij moeten om de pijn te evenaren die de wolvin had gevoeld en nog voelde. “Ik kan niks beloven.” Had hij nog nukkig gebromd waarna hij dichterbij was gelopen.

Daarna gebeurde het allemaal, Emaya die haar haar oom beschuldigde, de val, daarna haar vader plotseling erg dichtbij zijn dochter kwam. Alsof die ook ineens besefte dat zijn eigen kinderen toch wel voorrang kregen. Nobel genoeg, werd hij in de tussentijd ook nog bedankt. Waarna er een woordenwisseling was tussen de reu die Emaya verwonde en Emaya’s vader. En toen zakte Emaya in elkaar, bezorgdheid bracht hem nog dichterbij. Scarleg probeerde de wolvin wakker te krijgen, maar dit lukte niet meteen. Aissar, kwam met zijn snuit meer richting haar kop, likte aan haar slaap, ook om haar weer overeind te krijgen. Blijkbaar koste de inspanning haar zo veel dat ze de druk even niet meer had aangekund. Het hielp, de wolvin kwam weer overeind, zette zich neer naast hem waarna ze de verklaring van Celegon aan hoorde. Aissar luisterde toe, maar bedacht zich in de tussentijd, dat hij het wel erg veel gepraat vond. Bij hem thuis ging het er een stuk makkelijker aan toe – je had het gedaan of niet, hoe dan ook, daarbij kreeg je een passende straf. Misschien was het in dit geval ook een stukje respect wat er simpelweg gewoon niet was, er was geen één wolf in dit groepje wat duidelijk de leiding nam, de wolf waar een ander een soort van bang was. Hij draaide onrustig met zijn oren, het was Emaya die nu aan het woord was en haar tegen woord in bracht tegen Celegon. Het tafereel irriteerde Aissar mateloos. Celegon had gewoon een grote fout begaan en moest daarna zijn straf accepteren. Blood must have blood. Boosheid borrelde wat bij hem omhoog, het kon toch niet zo zijn dat Emaya, Scarleg’s eigen zoon moest gaan smeken op genadigheid? “Too much talking,” Aissar stapte naar voren, bedacht zich verder niet, sprong nogmaals op de grijze reu zijn schouders en zette zijn gewicht in de strijd om de reu om te beuken. “Waar waren we?” Daarna greep hij met zijn tanden op de plek bij zijn linker bovenbeen, net de plooi huid waar zijn borst overging in zijn been. Een foutje van hem; hij had het meer gericht op de plek van zijn hart.

Terug naar boven Ga naar beneden
Scarleg

Scarleg


Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.]   Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Emptyma aug 29, 2016 12:10 am

‘’Goddamn sorry maar zij is goed in acteren. Ik geloof dat jij een liefde bent en dat ze daarom tegen je liegt maar ik hielp haar! Ze vocht tegen een fucking poema! Ik hielp haar en daarom draag ik haar bloed, maar toen ik zei dat ik haar vaders broer was wou ze mijn help niet meer! Ik wou haar niet alleen achterlaten dus ik riep om hulp want ze accepteerde me niet en liet haar achter zodat er iemand kon komen! Ik meen het! Scarleg please! I weet dat je me niet zo super goed kent maar alsjebliet geloof me ik wil je niet kwijt.’’ zei Celegon met tranen in zijn ogen, echte tranen. Scarleg stond stijf, keek van zijn broer naar zijn dochter, naar Aissar en weer terug. Tranen kwamen ook in zijn ogen. Moest hij dit geloven of niet. Hij wou zijn broertje echt niet kwijt, maar zijn dochter was ook alles voor hem. Met moeite ging zijn dochter naast Aissar zitten, en keek haar vader aan. Ze ontblootte haar tanden en gromde kwaad naar Celegon. Woede was te horen. "Pap, luister niet naar hem.. Ik zweer het je, ik weet niet eens hoe een poema eruit ziet?! Hij liet me voor dood achter nadat ik bewusteloos was geraakt. Hij had me bijna vermoord! En als jij er niet tussen was gekomen had Aissar hem zijn straf gegeven. Hij is een gevaar voor de wereld. Hij moet dood." De witte reu schrok van de woorden van zijn dochter. Hoezo moest zijn broer dood. Ze kende hem amper. 'Emaya hoe kun je dit zeggen over mijn broer? Je kent hem amper' dit zei hij met tranen in zijn ogen. “Too much talking,” Aissar stapte naar voren en sprong op de grijze reu zijn schouders. “Waar waren we?” Daarna boorde hij zijn tanden op de plek bij zijn linker bovenbeen. Scarleg zag het voor zijn ogen gebeuren. De witte reu moest iets doen maar wat? Als hij de zwarte reu aanviel, had hij een groot probleem, met zijn dochter en de reu. 'Aissar stop, als het echt waar is wat jullie zeggen. Vermoord ik hem zelf wel' riep hij opeens. Nog steeds geloofde hij zijn dochter en haar vriend niet helemaal. 'Hoe moet ik jullie geloven?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Celegon

Celegon


Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.]   Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Emptyma aug 29, 2016 12:28 am

Er werd veel gezegd maar toen de reu op hem sprong kwam de actie. Zocht de reu nou naar zijn hart. Maar voordaat Celegon hem weg trapte zei Scarleg dat hij moest stoppen en ze kon kon geloven en wat?! Zelf wel ging vermoorden. Celegon werd misschien zwakker van verdriet maar trapte de de reu in zijn buik de lucht weer in. Hij stond snel op en keek zijn broertje aan, de wolf, de enige wolf waarvan hij hield. De enige wolf die goed in hem zag, wou hem waarschijnlijk zelf vermoorden!? Meestal werd Celegon boos bij dit soort tijden maar nu kwam er in plaats van kwaad alleen maar verdriet, zijn hele lichaam zat nu vol verdriet. Was dit echt, was dat zijn broertje. Scarleg vroeg hoe ze hun moest geloven. Zag Scarleg dan niet hoe vreselijk verdrietig was. Zijn blauwe ogen vol tranen, waar je verdriet in kon zien, alleen verdriet. Celegon slikte en wou sterk blijven maar Scarleg.. Zijn gedachten klonken zwak, zijn leven klonk nu alleen nog maar zwak en somber, zijn leven was verwoest door die nasty bitch van een wolf Emaya. Waraom Celegon?! ‘’Scarleg?.....’’ Woorden kwamen niet meer uit zijn bek maar tranen waren dichtbij het uitbarsten. Een linkerpoot zette een stapje terug naar achter. Hij kon zich niet meer sterk houden en kon niet vechten met deze gevoelens. Hoe kon Scarleg, zijn eigen broertje dit aandoen?! Ja misschien kende hij Emaya langer maar Celegon had echt veel vertrouwen in hem, nog steeds maar hij was klaar om zijn broer te vermoorden en dat maakte hem niet eens boos! Verdriet liep door zijn lichaam door liefde, familie liefde wat zijn broertje blijkbaar dus niet had. Toch hield hij van zijn broertje ondanks waar hij mee bezig was. Celegon kon het niet meer in houden en draaide zich om. Hij zette het op rennen, hij rende weg van de ellende met zijn broertje, zou hij zijn broertje nog tegen komen, alleen? Celegon wist niet wat hij wou.. Verdiende Scarleg Celegon überhaupt wel?


[Celegon topic uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.]   Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Emptyma aug 29, 2016 7:45 am


Emaya keek van haar vader naar Celegon. "Je kent hem amper." De witte wolvin gromde en keek haar vader aan. "Ik ken hem goed genoeg om zeker te weten dat hij een idioot is die graag wolven dood!" gromde ze geïrriteerd. Helaas, haar vader moest zo nodig ertussen komen. Anders waren zij en Aissar nu al weg en zou Scarleg z'n broers lijk aantreffen. Dat zou veel beter zijn geweest. Veel, veel beter. "Too much talking," hoorde ze Aissar zeggen. Emaya glimlachte en keek toe hoe Aissar weer op Celegons schouders dook. Hmm.. Actie. Eindelijk. Dit was leuk. Met vechten hoefde je niet te geloven, of huilen, of liegen. Bij vechten is het gewoon de sterkste die wint. Maar toen vertrok Celegon. Dammit. "Waar ga jij heen, angsthaas?!" riep ze hem achterna met een valse glimlach. Toen besefte ze dat haar vader er ook nog was. "Sorry pap.. Dat je broer een idioot is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.]   Gezellig Theekransje [Emaya, Scarleg en Aissar.] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» An old 'friend' |Emaya|
» . Standing in The Rain [EMAYA] .
» Fight First or Family First? {Emaya}
» Aissar
» Not worth it {Aissar}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Sanvi Forest-
Ga naar: