Serigala


 

Deel
 

 Follow me [Shadows]

Ga naar beneden 
Kai
Administrator

Kai


Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptydi feb 02, 2016 8:20 pm


Een gedeelte van de kudde was meegegaan naar deze plek en het andere gedeelte was op mysterieuze wijze verdwenen. Achja, in principe waren ze met een mooi klein clubje en de belangrijkste gezichten waren er. Toch was iedereen al vrij snel z’n eigen kant op gegaan. Begrijpelijk, want waar waren ze in vredesnaam terecht gekomen. Alleen was er toch wel werk aan de winkel. Was dit wel een geschikte plek om te blijven? Waren er geen andere roedels? Tot nu toe had ze nog weinig tot niets ontdekt. Behalve dan een reu bij het meer, maar daar had ze weinig bij los kunnen frummelen. Ze hief haar kop in de lucht en even later weerklonk er een luidde huil. Eens kijken wie er op zou komen dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptydi feb 02, 2016 9:46 pm


Ze had de vreemdeling met het blinde oog achter haar gelaten en was een stukje noordelijker gelopen. Met nog steeds geen spoor van een andere wolf in zicht liep ze verder. Het leek een prima gebied, ze had sporen gezien van prooi en er leek geen vijandige roedel rond te lopen. Niet dat ze het hele gebied al had afgespeurd, maar so far so good. Kai’s timing was dan ook perfect. Wie weet wist ze al wat meer dan zijzelf en zou ze horen wat de plannen waren. Met een snelle pas liep ze richting Kai, die zojuist een huil had laten klinken door het gebied. Ze had een klein glimlachje op haar gezicht. Een nieuw gebied bracht nieuwe spanning met zich mee, en dat beviel haar wel .
Na een tijdje zag ze Kai zitten en zag ook dat ze de eerste was. met een grijnsje liep ze op haar Alfa af. “Ayo, prima gebiedje, niet?” zei ze opgewekt.  


_________________
Follow me [Shadows] 2h3cx08
Her expression was damp and crooked; Grabs onto my throat and won't let go
 

think out of the box 
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptywo feb 03, 2016 12:20 am


Als alfa hoopte ze natuurlijk dat zoveel mogelijk roedelleden Djinn en haar zouden volgen, maar ze kon nou eenmaal niet dwingen. De omstandigheden in Wolf Story waren dermate slecht voor hun dat ze halsoverkop wel moesten vertrekken. Deze plek was vlakbij en bood kans om ooit nog terug te gaan. Tot nu toe leek het hier ‘tweebenervrij’, maar wie weet wat hier allemaal rondliep. Het leek in ieder geval tot nu toe best wel geschikt.

Haar roep werd gehoord, want al gauw verscheen Nemy. Ze kon zich nog tijden herinneren waarin de nu volwassen teef nog een pup was. ”Ayo, prima gebiedje, niet?” Ze greens even. Tot nu toe beviel het inderdaad wel, afgezien van het laagje sneeuw wat hier de bodem bedekte. Achja, het was immers winters. ”Ik denk dat wij het hier wel even kunnen volhouden.” Ze was nu al bezig in haar hoofd met plannen voor de roedel. Dit gebied moest zo snel mogelijk onderzocht worden. Wat had het te bieden en waar waren de beste plekken om te jagen? Uiteindelijk hadden ze weer eigen terrein nodig. ”Beetje bijgekomen?” vroeg ze tenslotte aan de teef.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptyza feb 06, 2016 2:45 pm


Ze plofte neer op haar achterste en had er eigenlijk gelijk spijt van. Even vergeten hoe koud sneeuw aanvoelde op je reet en hoe die sneeuw nu in hoopjes aan haar vacht zou vast vriezen. Ach, too late now, haar poten waren moe en ze had zin om te zitten. Dan maar met charmante sneeuwballetjes vast aan haar vacht.
“Ik denk dat wij het hier wel even kunnen volhouden.” Sprak Kai met een grijnsje. Ze knikte. Tot nu toe waren er geen tekens van tweebeners of van een vijandige roedel. Ergens had ze er nog wel moeite mee dat ze het Schaduwland moesten verlaten. Het bleef een speciale plek voor haar. Het idee dat er nu allerlei gespuis in rond kon lopen beviel haar niet.
“Beetje bijgekomen?” Vroeg de oudere teef na een korte stilte. Ze grijsde kort. “Nouja, sinds we hier zijn ben ik eigenlijk gelijk de boel gaan verkennen. Misschien dat ik vanavond maar eens wat rustiger aan ga doen.” Want ze moest toegeven, moe was ze wel. “Hoe is het met Djinn?” Nemy wist dat de witte wolvin gewond was geraakt na een ontmoeting met een stel tweebeners. Het was een wonder dat ze nog leefde eigenlijk. De reis hier naartoe was al niet makkelijk, en zeker niet voor iemand die geraakt was door een wapen van een tweebener.



_________________
Follow me [Shadows] 2h3cx08
Her expression was damp and crooked; Grabs onto my throat and won't let go
 

think out of the box 
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptydi feb 09, 2016 5:44 pm

“Nouja, sinds we hier zijn ben ik eigenlijk gelijk de boel gaan verkennen. Misschien dat ik vanavond maar eens wat rustiger aan ga doen," luidde het antwoord van Nemy op haar vraag. Iedereen wilde natuurlijk alles zo snel mogelijk verkennen. Er waren genoeg vragen die nog beantwoordt moesten worden. Voor alsnog leek het erop dat ze hier niet zo snel last zouden krijgen van tweebeners. Tot nu toe had ze nog geen enkel teken van tweebeners gevonden in de omgeving. Bovendien leek het hier, op het eerste gezicht, aardig rustig qua wolven. Natuurlijk kon ze dat ook fout ingeschat hebben. Wie weet wat er hier allemaal wel niet rondliep.

Nemy vroeg naar de toestand van Djinn. Het was nu al een tijdje geleden dat de wolvin in haar buik geschoten was. Ondanks dat de wond best wel diep was, leek het goed te gaan. Ze zou het in ieder geval wel overleven. Wat voor eventuele andere schade de teef had opgelopen was nog onbekend. "Wel okay. We zijn in ieder geval nog niet van haar af," liet ze Nemy weten. En dat hield ze ook liever zo. "Binnenkort moeten we maar eens kijken waar we ons eventueel kunnen vestigen. Het gebied is té groot om helemaal te claimen, maar we kunnen ergens wel een begin maken." Misschien werd het wel eens hoogtijd om wat grond op te eisen waar veel voedsel te vinden was. In de Schaduwlanden was dat namelijk altijd al een probleem geweest; voedsel. Voornamelijk in de winterse tijden werd je gedwongen om naar andere plekken te gaan voor je maaltijden. Misschien werd het wel de hoogste tijd om daar verandering in te brengen.

_________________
Follow me [Shadows] 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Wolven profiel
Leeftijd: Oud
Geslacht: Teef
Partner: Dux ♥

Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptywo feb 10, 2016 4:23 pm

Ze barstte van het zweet terwijl ze haar sneeuwwitte kont over de grond probeerde te sleuren. Het was nu alweer een tijdje geleden dat ze had neergeschoten en op één of ander wonderbaarlijke wijze had ze het ook nog overleefd. Alsof het nog niet erger kon, waren de tweebeners daarmee niet gestopt. Nee, ze moesten het enige thuis dat de witte teef ooit gekend had ook nog eens van haar afnemen. Op dit moment zag Wolf Story eruit als een mierenhoop, met tweebeners die het gebied totaal uitkamden. Haar achterpoot was gelukkig genoeg hersteld om nog voor het gevaar te kunnen vluchten: al zag het er nog steeds behoorlijk dom uit wanneer ze liep. Ze hinkte nogal, en met haar massa zag het er ergens toch wel sneu uit. Al was de wolvin allang blij dat de kogel niet meer in de wond zat, en dat deze vervolgens ook niet was gaan ontsteken, want dan had ze haar leven vaarwel kunnen kussen.

Kai had ook geen greintje begrip voor haar op kunnen brengen: haar zwarte wederhelft had om één of andere reden een plek gekozen die ongelooflijk ver van WS verwijderd was. Wel goed voor de tweebeenkwestie, minder goed voor Djinn's gewonde achterpoot. De last begon nu toch wel behoorlijk veel te worden, maar ze wist dat Kai hier ergens in de buurt was, dus zette ze door. Uiteindelijk kreeg ze de gitzwarte teef in het zicht, gecombineerd met een vleugje Nemy. Ergens was Djinn heel blij om de jongere teef ook weer te zien, maar het deed haar zich wel afvragen of haar zoon ook mee was gekomen. Moeizaam sjokte Djinn op het duo af. "Boe," zei ze droogjes, al was de pijn wel uit haar stem te halen. De teef had het gevoel dat ze ieder moment door haar benen kon zakken, en haar gewicht hielp daar ook niet echt bij.  

_________________
Follow me [Shadows] EqOGY7w
Terug naar boven Ga naar beneden
Pierce

Pierce


Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptyvr feb 12, 2016 9:20 pm

On-ge-lo-fe-lijk. Hoeveel kilometers lagen ze nu wel niet achter op de roedel? "Komop kleine, steek eens een tandje bij." Bromde Pierce naar de bruine pup, die er immers voor gezorgt had dat ze de roedel uit het oog verloren waren. Waarom was hij altijd zo tegendraads? "Jij hebt gemakkelijk praten ouwe. Jij hebt je conditie wel mee, hé." Pierce draaide gefrustreerd zijn oren naar het jonkie die iets achterop liep. Waarna hij zuchtend halt hield en naar achteren keek. "Jij mag al lang blij zijn dat we je niet achter gelaten hebben. En, Oh man, wat heb ik daar spijt van. Wat ga je doen als Kai of Djinn jou op de proef stelt? Ook zeuren? Je zult sneller uit de roedel liggen dan dat je geadopteerd bent geraakt.  " Pierce zette zijn lichaam weer in beweging waarbij hij met een zwiep van zijn staart liet blijken dat hij geen tegenspraak meer dulde. Nog even en die kleine zou door hem eens flink op zijn plek worden gezet. Ookal mocht Jor de adoptiezoon zijn van Djinn, dat moest er nog aan mankeren dat hij dan tegen zijn poten zou krijgen. Zij was tenslotte háár adoptie jong.

Een huil liet hem weten dat de roedel nog ergens in de buurt was. Nou ja, in de buurt? Zo’n huil kon wel kilometers ver te horen zijn. Wat niet zo handig was als je het gebied totaal niet kende. Even keek hij achterom. Wat bleek nu, dat de kleine zich gewoon op de grond had gelegd. Dit kon toch echt niet waar zijn? " Wat moet dit te betekenen hebben?" Sprak Pierce met veel ongeloof in zijn stem? "Ga maar verder zonder mij, ik vind de weg wel." Pierce zuchte gefrustreerd. "Niks van. Ik dan de schuld krijgen zeker, omdat zo’n verwend nest even een dutje wilt doen? " Pierce was al richting de pup gestapt. "Komop! Sta op voor ik je eens laat voelen wat pijn hebben betreft." Hij stootte zijn kop hard tegen het achterwerk van de pup die meteen op zijn vier poten belande. "En nu doorlopen voordat ik mijn tanden in je achterste boor." Jor liet Pierce weten dat hij er echt genoeg van door met zijn staartje tegen Pierce massieve kaken te slaan. "Je bent mijn moeder niet hoor." "Nou, en jij bent mijn verandtwoordelijkheid niet." Snauwde Pierce terug. Eindelijk leek de kleine de strijd op te geven en wandelde eindelijk zond tegenspraak verder.

Bij het bereiken van de roedel keek hij om zich heen. Nou ja roedel? Waar waren eigenlijk al de leden? Kort knikte Pierce naar Kai, Nemy en uiteindelijk naar Djinn. Bij het zien van de witte teef kon hij een opmerking niet achterwegen laten. "Aah Djinn, in het vervolg hou je je weesjes zelf bij, wil je? Tsjeez... je mag het hebben." Jor leek eerder wel opgelucht te zijn. Want bij het aankomen ging hij meteen liggen naast Djinn. Te uitgeput om nog een stapje meer te doen. Echter kreeg Jor hiervoor geen medelijden, alsinds niet van Pierce. Pierce had op die leeftijd meer en vermoeiende zaken afgehandelt, zónder enige tegenspraak. Daarnaast had Djinn het voor het moment nog moeilijker. Haar poot was namelijk geraakt door die mensen dingen. Het had haar dood kunnen zijn, en al meteen kreeg ze zo’n tocht te voorduren. Haar hoorde je toch ook niet klagen. Pierce plante zich op zijn kont en wachte maar af wat het volgende zou zijn.

_________________
Follow me [Shadows] 2qtyfsj
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptyzo feb 14, 2016 3:25 pm


Net nadat Kai begin te vertellen over Djinn kwam de witte teef aan strompelen. “Boe” sprak ze droogjes. Nemy grijnsde als ware een betroeting. De witte wolvin zag er slecht uit, maar haar toestand was niet meer levensbedreigend. het liet maar weer even zien uit voor een hout deze dame gesneden was. Voorlopig waren ze nog niet van haar af.

Kai liet er geen gras over groeien en vervolgde het gesprek. “Binnenkort moeten we maar eens kijken waar we ons eventueel kunnen vestigen. Het gebied is té groot om helemaal te claimen, maar we kunnen ergens wel een begin maken." Nemy knikte. Een plek om te settelen zou fijn zijn. Met zijn alle konden ze ook beter hun rust pakken. Nemy sliep altijd maar half als ze alleen was. Bang dat ze abrupt verstoord werd door wie of wat dan ook. Even later kwam Pierce aangelopen met een van de pups die ze door het Shadowbos had zien huppelen. Ze kon een lachje niet onderdrukken want de oudere reu was duidelijk geïrriteerd dat hij deze reis de babysitter had moeten spelen. Aah Djinn, in het vervolg hou je je weesjes zelf bij, wil je? Tsjeez... je mag het hebben. Sprak de reu nors. Nemy hield zich er maar buiten en wende zich terug tot Kai. “Blijkbaar heet het gebied Serigala en is er op het moment geen roedel aanwezig.” Sprak ze. Ze had eigenlijk wel zin om een grotje op te zoeken voor een gezamelijk middagdutje. Iedereen kon de rust wel gebruiken schatte ze zo.  



_________________
Follow me [Shadows] 2h3cx08
Her expression was damp and crooked; Grabs onto my throat and won't let go
 

think out of the box 
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptyzo feb 14, 2016 4:18 pm


Nu was het gewoon zaak om een plek te vinden voor de roedel. Een plek met het liefst genoeg voedsel en schuilplaatsen voor alle leden. Veel meer eisen stelde ze er ook niet aan, want op dit moment hadden ze nou eenmaal weinig te kiezen. Vanuit haar ooghoek zag ze Djinn al aan komen lopen, in hoever dat voor haar mogelijk was. Het ging nog niet van z’n leien dakje. Hoe dan ook, ze kon in ieder geval lopen. De teef had het geluk dat ze een roedel had waarin ze leefde. Een solitaire wolf was op zichzelf gewezen en had geen roedelleden gehad die voor voedsel zorgden. Ze knikte even naar haar toen ze zich bij het tweetal voegde. Al snel volgde nog een wolf, Pierce. Die had ze al een flinke poos niet gesproken of gezien. Blijkbaar had hij ook een souvenir meegenomen in de vorm van een pup. Het was eentje van het nestje wat een tijd geleden gevonden was.

“Blijkbaar heet het gebied Serigala en is er op het moment geen roedel aanwezig,” liet Nemy weten. Dat laatste was in ieder geval gunstig. Een hele groep solitaire wolven zou niet zo snel in opstand komen om hun weg te jagen dan een roedel. ”Ik heb nog lang niet alles bekeken, dus het zal wel wat tijd nodig hebben.” Ze had nog plannen om naar het zuiden te gaan, want tot nu toe was ze alleen in de bossen en de velden geweest, maar het gebied was veel groter en uitgestrekter dan dat. ”En hoe is het met jullie? Ondanks de omstandigheden,” vroeg ze gericht naar Djinn en Pierce.


_________________
Follow me [Shadows] 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptydo feb 18, 2016 11:58 am


Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. De reu had iets meer tijd genomen dan alle anderen om op de plek van bestemming te komen. Terwijl iedereen hals over kop gevlucht was, had hij de tijd genomen om gewoon op z'n dooie gemak hierheen te wandelen. Natuurlijk was hij geschrokken toen hij hoorde wat er met zijn moeder gebeurd was, maar op een een of andere manier wilde hij niet toegeven dat hij angstig was. Niet aan anderen, maar ook niet aan zichzelf. Wie was er nou bang voor tweebeners? Tja, dat waren toch eigenlijk alle wolven wel. Toch hield hij nog steeds vol dat het hem niet zoveel deed.

Eenmaal aangekomen bij de rest ging hij vlakbij z'n moeder zitten. Ondanks de gebeurtenissen leek het wel weer oké te gaan met haar. Lopen ging nog wat moeilijk, maar ze had het toch voor mekaar gekregen om helemaal hierheen te komen. Voor de rest waren Kai, Pierce en Nemy er. Die laatste gunde hij even een vriendelijke, maar een beetje verlegen glimlachje. "Dus.. Wat zijn de plannen jongens?" merkte hij op toen hij eenmaal gesetteld was.

_________________
Follow me [Shadows] 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn

Djinn


Wolven profiel
Leeftijd: Oud
Geslacht: Teef
Partner: Dux ♥

Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptydo feb 18, 2016 5:36 pm

In ieder geval werd ze warm onthaald door de twee grijnzende smoeltjes van de twee wolvinnen die er al waren. Haar zwarte wederhelft en haar bijna-schoondochter hadden zich al verzameld op een willekeurige open plek in het nieuwe gebied. Ze was in ieder geval wel blij om ze te zien, er waren tenminste twee gezichten die heelhuids vanuit WS naar hier waren gekomen. Ze kon het alleen niet helpen om zich zorgen te maken om een aantal andere gezichten. Van Lille had ze al lang niks meer gehoord, waarschijnlijk had die WS al verlaten voor alles verkeerd liep. Natuurlijk maakte ze zich het meeste zorgen om haar eigen bloed: Zayn. Ook vroeg ze zich af of Pierce, Jor en natuurlijk Kai's pups levend uit WS waren gekomen. Al was Kai behoorlijk koelbloedig en liet ze zelden haar emoties zien, de zwarte teef gaf wel zielsveel om haar eigen pups. Dat hadden ze in ieder geval gemeen. Shadows waren niet volledig harteloos, in tegenstelling tot wat anderen misschien dachten.

Er vormde zich een kleine glimlach rond haar lippen toen er twee bekende geuren opdoemden: Pierce en Jor. Ze hadden het dus gehaald. Ergens voelde ze zich stom omdat ze Jor zelf niet had meegenomen. Maar het neergeschoten worden had het haar niet bepaald gemakkelijk gemaakt, ze had zelf al hulp nodig gehad om überhaupt uit WS te komen, dus andere wolven redden had niet echt op haar schema gestaan. Gelukkig was Pierce er geweest. Hierna mocht ze hem wel bedanken. Met een warme glimlach op haar gezicht keek ze naar het bruine hoopje dat meteen aan haar poten kwam liggen. Beschermend sloeg ze haar witte, pluizige staart om de jonge reu heen. Ze greens even om Pierce's opmerking, maar reageerde verder niet. Op dit moment moesten ze serieus overleggen en was er niet veel ruimte voor grappen. Kai vroeg ook nog eens hoe het met hen ging, lief als de zwarte wolvin was. "Super. Een gebied om het onze te noemen, zou me al helemaal blij maken," gromde de wolvin. Ze had helemaal geen zin om opnieuw te beginnen. Ze spitste haar oren even toen ze een bepaalde geur rook. Beeldde ze zich dit in? Haar zoon, Zayn, hij kwam op hen afgelopen en ging naast haar zitten. Djinn schonk hem een knik en een warme glimlach, dolblij dat hij hier was.  Met haar snuit streek ze even langs zijn vacht. De reu liet meteen al weten benieuwd te zijn naar hun plannen. "Nu ziet nog niemand ons aankomen, het enige probleem is dat we nogal mager zijn qua aantallen." Eigenlijk wilde ze ook hier een gebied dat aan hen toebehoorde, maar of ze in staat waren om het te claimen? Dat betwijfelde de wolvin. De inheemse bevolking zou er waarschijnlijk ook niet al te blij mee zijn, samen met de 'goede' horde die uit WS gekomen was.  

_________________
Follow me [Shadows] EqOGY7w
Terug naar boven Ga naar beneden
Pierce

Pierce


Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptydo feb 18, 2016 10:09 pm

Pierce verzachte zijn blik naar Djinn, om haar te laten weten dat hij ook wel wist dat ze de kleine niet mee had kunnen nemen. Ze had het waarschijnlijk lastig genoeg gehad met haar poot. Nu hij er zo over nadacht kwam er lichtelijk wat spijt bij hem opborrelen. Misschien had ze het gemakkelijker gehad tijdens de tocht als iemand bij haar had gebleven. Spijt kwam echter te laat, er was niks meer aan te doen. Het voornaamste was dat ze het gehaald had. Kai vroeg of alles goed was zowel tegen Djinn als tegen Pierce. Hij liet Djinn maar eerst andtwoorden, kwestie uit respect. Deze deelde mee dat het goed ging met haar, maar dat het moeilijk was om waarschijnlijk een gebied te claimen omdat ze met te weinig waren. Pierce knikte naar Kai om haar te laten weten dat hij niks mankeerde en het goed ging met hem. Op het Moment dat hij iets wou zeggen kwam Aissar aangewandeld. Pierce knikte hem toe, ondangs hij niet wist of de reu er mee gedient was of niet. Hij had helemaal op begin al twijfels gehad over Pierce, wat dus eigenlijk een teken was van wantrouwen. Pierce zat zo in elkaar dat wanneer een wolf wantrouwig was zonder reden, dat hij ook wantrouwig werd tegenover die wolf. Maar dat zou wel beteren na een tijd... "Ik heb horen waaien dat hier ook een donker bos is, ik wil heus gaan uitzoeken welke wolven dat er leven en/of het een goede plaats zou zijn om de roedel te vestigen?" Zijn blik was naar Kai gericht, maar zijn vraag was aan beide alfa’s bedoelt, eventueel aan de rest van de leden. Zin om niks te doen had hij niet. Liefst wou hij zo snel mogelijk uitzoeken waar de roedel zich kon vestigen. Dat was echt wel nodig als hij zijn  eigen hier thuis wou voelen.

_________________
Follow me [Shadows] 2qtyfsj
Terug naar boven Ga naar beneden
Jormungand

Jormungand


Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptydo feb 18, 2016 10:33 pm

Eindelijk hadden ze de roedel bereikt. Zo’n toch met Pierce was alles behalve gezellig. Amper had hij geslapen, en pot verdekke...wat kon hij toch zo onredelijk zijn. Jor zocht zijn pleegmoeder op en legde zich neer bij haar poten waarbij hij zijn eigen oprolde als een balletje. Ookal zou hij dat niet snel toegeven, máár wat had hij háár gemist!  En wat was hij blij dat ze nog leefde! Jor kon niet ontkennen dat hij vaak aan Djinn had gedacht tijdens zijn reis. Bang dat zijn pleegmoeder het niet zou gehaald hebben. Bang om weer iemand te verliezen die hem dierbaar lag. Want van Slepnir en Fenris was geen leven meer te bekennen, en misschien was nu het moment aangebroken dat Jor zijn broeders echt nooit meer zou zien. Bij die jammere gedachten  sloot hij zijn ogen. Pierce woorden negerend. Misschien wou hij het niet toegeven, maar hij was Pierce wel dankbaar. Zonder hem had hij het waarschijnlijk niet gehaald. Want eten kon Jor zelf nog niet vangen en misschien zou hij anders zelf voedsel zijn geweest. Een rustgevend, troostend en warm gevoel kwam bij hem naar boven toen Djinn haar staart beschermend over zijn lichaampje legde. Met dat gevoel viel hij dan ook in slaap, waar hij heel even geen zorgen meer had....

Beetje flut

_________________
Follow me [Shadows] 4lsy6t
Nobody looks good in their darkest hours.
But its those hours that makes us what we are.

Jor Two Years:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyndar

Cyndar


Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptydo feb 18, 2016 10:58 pm

De zwarte reu had een tijdje de roedel achtervolgt nadat hij het oude leefgebied had verlaten. De reis was lang geweest en zoals hij typisch was, was Cyndar op een gegeven moment van het pad gedwaald. Afleiding, koppigheid, luiheid. Uiteindelijk was er een redelijk grote afstand ontstaan tussen hem en zijn roedel en hij vervloekte zichzelf erop aangezien hij nu als een speurhond alle sporen aan het volgen was. Waarschijnlijk was hij niet de enige geweest die laat aan zou komen- als hij ze überhaupt nog kon vinden. Zijn oren kleefde zachtjes tegen zijn schedel aan terwijl hij geïrriteerd om zich heen keek. Man man man, hij had dus totaal geen zin om een nieuw leventje op te bouwen in dit stink gebied. Wolf Story had hem altijd prima tevreden gesteld. Vooral nadat hij enkele oude vrienden weer terug had gedaan na een eeuw tijd.

Zijn passen slofte nu nonchalant over de grond heen. Zijn kop hing laag terwijl zijn ogen gefocust waren op de oude en vervaagde sporen die zich in de sneeuw/modder hadden afgerukt. Ze waren vast kilo meters ver- misschien zou het nog jaren duren. In het ergste geval zou hij officieel roedelloos raken en alleen rond zwerven. Sterven als een dakloze die nooit de voldoening had gekregen om zijn roedel nog terug te vinden.
Met een ruk duwde hij zijn hoofd om hoog nadat hij vage stemmen hoorde, gevolgd door bekende geuren. Gotcha! De eenzame dood zou nog even moet wachten, want niet ver bij hem vandaan zag hij een clubje wolven staan. Wit, zwart, en de kleine brutale en onuitstaanbare pup, de donkerrode kleur van Nemy en de grijsachtige reu. Hij versnelde zijn tempo op een drafje met een grote grijns random zijn muil. Het was goed om iedereen in levende lijven te zien. "Het feest gemist?" Gooide hij er droog uit terwijl hij zich bij de rest voegde, zijn ogen scande voor een moment iedereen. Ze hadden geen vreemde wonden opgelopen van de mensen voor zover hij het door had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nemy

Nemy


Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptyvr feb 19, 2016 12:14 am


Ze hoorde Kai een opmerking maken maar echt aandacht had Nemy er niet meer voor. Ze rook namelijk een maar al te bekende geur en na een tijdje zag ze Zayn tussen de bosjes vandaan komen. Ze wist dat de reu ook naar Serigala zou vertrekken, maar tot nu toe had ze hem nog niet gespot en dat baarde haar zorgen. Opgelucht glimlachte ze naar de reu, die naast Djinn ging zitten. “Dus, wat is het plan jongens?” vroeg hij. Ja, wat was het plan eigenlijk? Afwachtend keek ze in het rond. Djinn was de eerste die wat zei. “Nu ziet nog niemand ons aankomen, het enige probleem is dat we nogal mager zijn qua aantallen” Daar had de witte wolvin gelijk in. Ze waren met weinig. Nemy had het ergens wel verwacht. Niemand onderneemt graag een grote verhuizing. Uiteindelijk bleef de ‘harde kern’ over. Al had ze Cyndar en Aissar hier eigenlijk ook verwacht.
Pierce vertelde over een donker bos. Ze knikte. “Klopt, ik ben er even kort geweest. Heb met een andere nieuweling gesproken. Geen roedel aanwezig en er is meer prooi als in het Schaduwland.” Het leek haar handig om gelijk even informatie uit te wisselen. Dan wist de rest ook wat zij nu wist. Op dat moment kwam Cyndar aanlopen. “Het feest gemist?” vroeg hij droog. Ze grinnikte. “Weer fashionably late, Cyn?” zei ze met een grijnsje. De groep werd groter en Nemy voelde zich met de minuut meer op haar gemak. Hoe groter de groep, hoe groter de kans op een eigen gebiedje.


_________________
Follow me [Shadows] 2h3cx08
Her expression was damp and crooked; Grabs onto my throat and won't let go
 

think out of the box 
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptyvr feb 19, 2016 12:57 am


Allerlei meningen en waarnemingen werden gedeeld. Djinn merkte op dat de roedel op dit moment nogal magertjes was. Deze aantallen waren inderdaad niet erg imposant. Toch vond ze dat op dit moment niet de grootste probleem. Ze moesten eerst eens een nieuw plekje vinden. Wie weet waren er wel wolven die hier rondliepen die wel geschikt waren om mee te doen met dit clubje. Pierce wist nog te vertellen dat er ergens een bos was wat redelijk op het oude Shadowbos zou lijken. Nemy voegde daar nog aan toe dat er redelijk wat prooi te vangen was. In ieder geval meer dan in het oude bos. Dat was maar goed ook, want ze was van plan om dit keer niet weer een plek uit te zoeken waar je een marathon bij af moest leggen voordat je iets te knabbelen had. Ondertussen waren Zayn, zoon van Djinn, en Cyndar er ook nog gezellig bij gekomen. Op zich hadden ze toch redelijk wat wolfjes zo bij mekaar. ”Binnenkort maar eens een bezoekje daaraan brengen. Ik heb toch wel op m’n wensenlijstje staan dat er in ieder geval voedsel te vinden moet zijn.” Ze wist even niet of ze op dit moment in de positie waren om eisen te stellen, maar toch vond ze belangrijk dat daar rekening mee gehouden moest worden. ”Vraag mij alleen af of de huidige bewoners van dit gebied wel zo blij met ons zijn,” sprak ze met een ligt grijnsje. Ondanks dat ze even liever rust had, sprak zo’n conflictje haar wel aan. Even laten zien wie de baas was hier. Ze zou de spanning missen als ze zonder problemen het gebied konden claimen.

_________________
Follow me [Shadows] 2ywwdpw
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyndar

Cyndar


Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptydo maa 10, 2016 8:07 pm

Met een schamper lachje opende hij zijn muil."Je weet wat ze zeggen Neem, een dag niet te laat is een dag niet geleefd," Plagend grijnsde hij en ging vervolgens zitten. De roedel was rustig, maar ze waren er. Zelf moest hij nog even zijn plekje vinden, of eerder gezegd: Hij moest zich thuis gaan voelen. Dit zou nog een hele klus worden aangezien hij nooit ver van thuis was geweest + een pesthekel had aan.. vreemde. Gelukkig was hij niet de enige, de gehele groep zou zich aan moeten passen aan dit leef gebied. Welke aanpassingen dat zouden zijn was nog enkel de vraag. Bij de woorden van Kai keek hij even op. Een nieuw gebied zou een goed begin zijn en vast geen probleem. Iedere individu die hier stond kon prima vechten - behalve dat kleine mormel dat ooit modder naar hem had gegooid- en per slot van rekening waren ze met een hele groep. "Nah, een roedel 'duistere' zielen die een gebied overnemen zonder enige ergens zal vast geliefd worden," Zijn woorden kwamen er sarcastisch uit en eigenlijk was het deels waar. Deze roedel was alles behalve heilig, tenslotte was Cyndar hier niet gekomen om vriendschappen te sluiten. Straks zou hij nog een liefdadigheid moeten doen, No way! "We stormen het gebied in, iedereen die ons voor de poten loopt word uitgeschakeld," Sprak hij droogjes uit, ookal zou Kai dat nooit accepteren.  

_________________
Follow me [Shadows] 2dj8nph
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Emptyza maa 19, 2016 4:01 pm


Gebied veroveren leek op dit moment het voornaamste plan. Hier en daar werd er wat geroepen over de mogelijkheden. Er scheen een bos te zijn wat in de buurt kwam van het oude Shadowbos, maar dan met meer prooidieren. Het gebrek aan voedsel wat altijd het grootste nadeel geweest van het oude Shadowterritorium. Voor voedsel moest je er vaak op uit in de poedelvallei. Het zou heel erg prettig zijn als er een plek was waar je gewoon bijna vanuit je hol kon jagen. Wie weet bood dit gebied wel zo'n mogelijkheid. Verder werd er nog iets gemeld over huidige bewoners. Die was hij nog niet echt tegengekomen, maar het leek hem wel dat er hier genoeg moesten zitten. Die zater hoogstwaarschijnlijk niet echt te wachten op een stel vreemdelingen die de boel kwamen claimen. "Ik stel voor dat we gezamenlijk eens een bezoekje brengen dan aan dat bos. Mochten er dan inheemsen melden dan weten wij meteen waar wij aan toe zijn," stelde hij voor.

_________________
Follow me [Shadows] 003B
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Follow me [Shadows] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Follow me [Shadows]   Follow me [Shadows] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» » Back into the Shadows
» 13. [Shadows]
» The Shadows
» It's Ours [Shadows]
» The Shadows - Events

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Valley :: Sanvi Forest-
Ga naar: