Serigala


 

Deel
 

 Peaceable {&Open for Shadows}

Ga naar beneden 
Kova

Kova


Peaceable {&Open for Shadows} Empty
BerichtOnderwerp: Peaceable {&Open for Shadows}   Peaceable {&Open for Shadows} Emptyzo jul 03, 2016 10:52 pm


Peaceable.

Er overspoelde Kova een gevoel van trots en zelfzekerheid toen ze de slanke ree tegen de grond worstelde en naar zijn keel hapte. Haar tanden sloegen zich stevig en snel in de hals van het ranke prooidier en ze was niet van plan om los te laten. Het had haar een halve dag gekost om de geur in de regen van dit beest te vinden en het bleek nog eens extra moeilijk zijn om te vangen. Bovendien had de sneeuwwitte wolvin zeker drie keer opnieuw de achtervolging moeten inzetten en was ze uitgeput. Met een snelle hap scheurde Kova de keel van de ree open en gaf het nog een laatste mep tegen zijn kop om het te doden, maar dat was al niet meer nodig. Het lichaam van het lichtbruine hert verslapte en werd helemaal hard en zwaar onder haar zilverwitte poten. Een tikje zelfvoldaan schudde de jonge wolvin haar kop en boog zich voorover om een hap uit het nog warme vlees te nemen, maar tussen de geur van bloed en dood vond Kova nog een spoortje wolvengeur die langzaam sterker was. Hij kwam haar wel ergens bekend voor... Ergens. Een Roedellid, al kon ze er echter geen naam op plakken. De zilverwitte wolvin tilde haar kop op en keek recht naar de wolf die voor haar stond. 

{Open voor een Shadow! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Peaceable {&Open for Shadows} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peaceable {&Open for Shadows}   Peaceable {&Open for Shadows} Emptyma jul 04, 2016 11:39 am


Een spoor van bloed bevond zich recht voor zijn poten. Zijn maag maakt een knorrend geluid en Craig wist alweer hoe laat het was, tijd om zijn buikje rond te eten zodat hij zijn krachten van de afgelopen paar dagen weer kon versterken. Toch bleef het voor hem te rustig in dit gebied en was er maar weinig te beleven, Kai had hij ook al weer een tijdje niet gezien en hij had wel weer zin in vertrouwd gezelschap. Toch waren ze een leuker duo in Ws, Kai droeg hier grote verantwoordelijkheden en was dus vaak op pad en anders bezig met nieuwe roedelleden trainen enzovoort, maar ach hij kon het haar niet kwalijk nemen, langzamerhand was Craig erachter gekomen dat hij niet de enige was die zomaar vertrokken was. Djinn had daarentegen wel aangekondigd dat ze zou vertrekken, ze was wel mede alfa en dat was niet niks. Maar Craig hoefde daar helemaal niet over na te denken, hij was terug gezond en wel en stond klaar voor Kai waar neer hij haar maar nodig had in wat dan ook. Craig had wel het gevoel dat als hij meer zijn best deed in de Shad's en dan ook Kai's vertrouwen terug had gewonnen dat hij dan misschien wel zijn plek terug kreeg als The Hand, in Ws droeg hij die titel met alle eer. Eenmaal weg gedwaald in zijn gedachten drong er een bekende geur zijn reukzintuigen binnen. Kai? Toen hij het bloedspoor verder volgde zag hij een schim in de verte staan met een groot obstakel ernaast. Maar toen Craig eenmaal dichterbij naderde was de vacht van de wolvin wit, ze droeg Kai's geur bij zich en een vleugje Shadow. Nieuwe Shadowmember? Craig riskeerde niks en keek de teef met een kille blik aan, hij zette zijn vacht wat breder op en ontblootte zijn tanden een klein beetje. De teef tilde haar kop op en keek Craig nu recht in de ogen aan. Hij wende zijn blik voor een seconde af en zag een ree naast haar liggen. Dat moest heel wat energie hebben gekost aangezien het een teef was van nog een behoorlijke jonge leeftijd. "En wie ben jij dan wel?" Nog steeds met de zelfde kille blik bleef hij haar aankijken.  

_________________
Peaceable {&Open for Shadows} Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Peaceable {&Open for Shadows} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peaceable {&Open for Shadows}   Peaceable {&Open for Shadows} Emptyma jul 04, 2016 12:03 pm

Peaceable.

Hm... Kova bestudeerde de wolf voor zich aandachtig. Zwarte vacht, oranje ogen... Nee, ze herkende hem niet van op het theekransje, maar hij droeg overduidelijk de geur van Shadow. Hij keek haar ook niet al te vriendelijk aan, en dat gaf de jonge wolvin wat twijfels, maar ze bleef hem even emotieloos en rustig aankijken dan er voor. "En wie ben jij dan wel?" vroeg de oudere wolf met een kille blik in zijn vurige ogen. "Dan kan ik ook aan jou vragen," antwoordde de sneeuwwitte wolvin, maar haar stem klonk rustig en zo neutraal mogelijk terwijl ze zich voorover boog om een snelle hap van het hert te scheuren terwijl ze de wolf nog steeds in de gaten hield. "Kova," zei ze ten slotte terwijl ze een vlekje helderrood bloed van haar bek af likte. "Sinds kort heb ik jullie Pack gejoind, maar blijkbaar ben je daar nog niet van op de hoogte." De teef boog zich opnieuw voorover om aan de flank te knabbelen, maar ze nam geen beschermende positie aan over haar prooi en liet haar staart gewoon hangen. Als het bleek dat dit inderdaad een Shadow zou moeten zijn, zou ze met haar eigen Roedelleden moeten delen, misschien om wat beleefdheid te uitten ten opzichte van haar Roedelgenoten. Met een afwachtende blik op de zwarte reu trok ze een hompje vlees van de kuit van het hert en werkte het ontspannen naar binnen. Het was lang geleden dat ze nog eens zulk mals vlees had gegeten.

_________________
Peaceable {&Open for Shadows} 009
Theme || Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Peaceable {&Open for Shadows} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peaceable {&Open for Shadows}   Peaceable {&Open for Shadows} Emptyma jul 04, 2016 12:20 pm


Hij volgde de blik van de sneeuwwitte teef die duidelijk haar blik over Craig zijn bouw liet glijden. Niet veel later deed hij het zelfde bij de teef ze had een spierwitte vacht en haar oogkleur viel duidelijk op bij de kleur van haar vacht, hij zag een klein randje spieren die nog steeds opgezet waren van de jacht waarschijnlijk. Een bijdehante opmerking kwam uit haar bek waarnaar ze een hap nam uit haar prooi en haar blik wendde geen moment van Craig af. "Kova," noemde de teef haarzelf. Ze likte haar lippen af. "Sinds kort heb ik jullie Pack gejoind, maar blijkbaar ben je daar nog niet van op de hoogte." Dus toch, het zou hem ook verbazen als Kai rond een poedeltje zou hangen en het vleugje Shadow hing ook rond haar vacht dus dat ze zich bij de shadows had gejoind verbaasde hem niks. Nog een keer nam de teef een hap van haar prooi en zonder moeite slokte ze het stuk vlees naar binnen. "Nee dat was ik niet nee." Zei hij ongeïnteresseerd. "Blijkbaar weet je ook niet wie ik ben. Ik ben Craig je roedelgenoot." Het was dan wel zo netjes om zichzelf ook maar eens voor te stellen, misschien wist deze teef wel waar Kai uithing en waar ze nu mee bezig was aangezien de geur van Kai nog aardig vers was. "Jij weet zeker niet waar Kai uithangt of wel?"  

_________________
Peaceable {&Open for Shadows} Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Peaceable {&Open for Shadows} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peaceable {&Open for Shadows}   Peaceable {&Open for Shadows} Emptyma jul 04, 2016 12:41 pm

Peaceable.

"Nee dat was ik niet nee," zei de onbekende wolf zonder veel intersse. "Blijkbaar weet je ook niet wie ik ben. Ik ben Craig je roedelgenoot." "Dat laatste had ik al geroken, ja," merkte Kova droogjes op maar haar stem bleef kalm toen ze de plek waar ze het vlees had weggescheurd nog eens krabde om aan het zachtere, lekkere vlees te geraken. Ze vond dat de spanning die in de lucht hing al een stukje gedaald was, dus haalde ze haar ijsblauwe blik van Craig af en concentreerde zich meer op haar voedsel dan op haar Roedelgenoot. Doordat ze nu aan het malse vlees van de bil was begonnen, gaf ze Craig wat meer plaats om samen met hem haar feestmaal te delen. "Jij weet zeker niet waar Kai uithangt of niet?" was zijn volgende vraag. De vragen kwamen als vuurpijlen op haar af geschoten. "Jawel. De laatste keer zag ik haar bij de Mossley Marsh, maar ik kan je geen zekerheid geven dat ze daar nog steeds is."


Laatst aangepast door Kova op ma jul 04, 2016 4:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Peaceable {&Open for Shadows} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peaceable {&Open for Shadows}   Peaceable {&Open for Shadows} Emptyma jul 04, 2016 4:10 pm


"Dat laatste had ik al geroken, ja," opnieuw gooide Kova een bijdehante opmerking naar zijn kop, lichtjes tintelde zijn boven lip omhoog en begon hij zich lichtelijk te irriteren aan deze teef. Roedelleden behandel je daarentegen met respect dus was Craig niet van plan Kova te behandelen op de manier hij poedels behandelde maar als ze niks anders was dan een roedellid had hij allang zijn bek opengetrokken en haar kop van der nek afgerukt. Hij merkte alweer dat Craig zichzelf aan het opfucken was op het moment dat hij naar zijn lichaamshouding keek, hij stond met zijn poten stevig op de grond waarnaar zijn nagels zich diep door de ijskoude grond boorde en dat zijn spieren aangespannen waren. Als het iets was wat hij niet kon hebben was het wel een bijdehand teefje van een jaartje op twee oud. Hij zuchtte en ontspande zijn spieren waarnaar hij zijn achterpoten liet zakken en zijn kont op de grond plantte. Kova liet merken dat Craig mocht meegenieten van haar prooi, opnieuw maakte zijn buik een geluid en zonder te twijfelen boog hij zijn kop voorover en duwde zijn hoektanden het malse vlees in. Het bloed liep langs zijn mond op de grond en met een kleine, snelle ruk trok hij een stuk vlees van het beest af en kauwde het net zolang tot dat hij het met gemak door kon slikken. Hij likte zijn bek af van het overgebleven bloed en Kova deed alweer haar bek open om wat te zeggen. "Jawel. De laatste keer zag ik haar bij de Mossley Marsh, maar ik kan je geen zekerheid geven dat ze daar nog steeds is." Hij knikte kort, hij had in principe Kai nu ook niet één twee drie nodig maar hij wou daar in tegen wel weten waar de roedel nu stond en wat de plannen waren. Toen er een kleine stilte viel tussen de twee roedelleden bekeek Craig nog eens de bouw van de teef. "Dus.. Word jij getraind?" Klein onderwerp om het ijs te breken.

_________________
Peaceable {&Open for Shadows} Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Peaceable {&Open for Shadows} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peaceable {&Open for Shadows}   Peaceable {&Open for Shadows} Emptyma jul 04, 2016 5:24 pm

Peaceable.

Craig leek duidelijk meer honger te hebben dan de meeste wolven hier in Serigala. Het gebied zat tegenwoordig propvol met prooi dus verbaasde het Kova het wel ergens dat de oudere reu de prooi aanviel alsof hij dagen niks had gehad. Hij genoot er dan ook duidelijk van, maar het bewees wel ergens dat hij nog niet lang in het land was. Kova at iets beheerster, maar ze moest toegeven dat ze even hard genoot als hem. Hertenvlees of reevlees was het malste vlees van de streek en bovendien nog eens lekker ook. Ze merkte de stilte niet eens op en scheurde nog een mondvol af. "Dus... Word jij getraind?" Bij die vraag stopte Kova met eten en tilde haar zilverwitte kop op. Ze ging eens met haar tong over haar lippen aan de gedachte van de training. Mmm, ze had die glans wel in Kai's ogen gezien. En die zag ze nu ook bij Craig- dacht ze - toen hij haar bouw bestudeerde. Opnieuw zonder veel emotie likte ze nog wat vlees weg. "Mmm, ja. Soms, door Kai." Veel meer zei ze er liever niet over. Ze liet haar ijsblauwe blik naar Craig glijden en keek hem recht aan, misschien een tikje verwonderd of verbaasd. "Maar zeg eens, waar kom jij van toe? Je lijkt me een volbloed Shadow, maar je was er niet op dat eerste theekransje..." Ze zweeg even, niet beschuldigend, haalde haar schouders op en begon weer verder te eten, heel rustig, met kleine hapjes en meer voor de smaak. "Gewoon... Uit nieuwsgierigheid," voegde ze er rustig aan toe. Ze wilde het hem niet al te ongemakkelijk maken, want ze wilde niet bekend staan als de zwakste van de Shadows... Alhoewel ze er wel zo uitzag.

_________________
Peaceable {&Open for Shadows} 009
Theme || Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Peaceable {&Open for Shadows} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peaceable {&Open for Shadows}   Peaceable {&Open for Shadows} Emptydi jul 05, 2016 10:08 am


 Kova gaf een kort antwoord en vertelde dat Kai af en toe haar wel training gaf, daar was Kai dus op dit moment mee bezig ze had vast haar poten wel vol aan deze teef. "Maar zeg eens, waar kom jij van toe? Je lijkt me een volbloed Shadow, maar je was er niet op dat eerste theekransje..." Zonder haar zin af te maken begon ze al weer verder te eten van haar prooi. Een klein grijnsje verscheen rond zijn snoet. Het was af en toe wel een aparte, in principe was Craig geen volbloed Shadow hij heeft wel een aantal jaren bij de roedel gezeten maar was nu terug van lang weggeweest. Je kon wel zeggen dat Craig praktisch is opgegroeid in de roedel want van af pups af aan wilde Craig zich al voegen bij De Shadow's toen Kai nog geen Alpha was maar een normale Shadowmember. Kai was wel altijd zijn beste maatje geweest in WS en zij hielp Craig ook af en toe om in het gebied van de shad's rond te wandelen en poedels te pesten. "Gewoon... Uit nieuwsgierigheid," voegde Kova niet veel later er aan toe. "Ik kom niet uit Serigala, ik kom uit Wolfstory het gebied waar de Shad's oorspronkelijk vandaan komen. Ik was niet op de eerste meeting omdat het nog niet mijn tijd was om terug te komen, ben daarentegen wel een volbloedje Shadow." Vertelde Craig, de teef hoefde niet zijn hele levensverhaal te weten. Craig was dan misschien niet als pup geboren in de Shad's maar heeft wel de meesten jaren van zijn leven gegeven aan de roedel en nooit zonder spijt. "Dus vertel jij eens Kova, waarom wilde je zo graag bij de Shad's?" Vroeg hij terwijl er een klein grijnsje krulde rond zijn snoet.

_________________
Peaceable {&Open for Shadows} Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Peaceable {&Open for Shadows} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peaceable {&Open for Shadows}   Peaceable {&Open for Shadows} Emptydi jul 05, 2016 7:38 pm

Peaceable.

Craig vond een van haar opmerkingen plots bijzonder amusant, want er krulde zich een grijns om zijn zwarte snoet van hier tot WS. Kova besloot er verder geen aandacht aan te schenken maar bleef hem wel aankijken, wachtend op een antwoord. "Ik kom niet uit Serigala, ik kom uit Wolf Story, het gebied waar de Shad's oorspronkelijk vandaan komen. Ik was niet op de eerste meeting omdat het nog niet mijn tijd was om terug te komen, ik ben daarintegen wel een volbloedje Shadow," vertelde de oudere reu. Bij het woord “Wolf Story” spitsten Kova’s oren zich naar voren naar de reu en knipperde even voordat ze weer voort at. Een stuk verderop lag daar haar geboorteland, de plek waar alle ellende en dood van haar familie zich bevond, waar het bloed van haar broertjes, zusjes, moeder en vader door de grond had gesijpeld en de sneeuwwitte wolvin had moeten toekijken hoe haar krankzinnige vader haar familie – echte familie – op brute wijze uitmoordde. Het beeld van haar vader die, nadat hij haar bijna dood had gebeten, zijn moeder aanviel en zijn tanden in haar keel sloeg, en toen hij doorhad dat ze eenmaal dood was gebloed, zichzelf schuimbekkend begon te bijten alsof hij hondolheid had. Als laatste had hij zichzelf van een klif geworpen, drie lichamen, - die van Kova’s moeder, broers en zus – meenemend in zijn dood.

Kova’s ogen werden even donker bij die herinnering, maar ze vocht de troebele glans weg en liet haar ontblootte tanden langzaam in een stuk mals, nog onaangeroerd vlees zinken. Craig vroeg wat haar reden was waarom ze gejoind had en de sneeuwwitte teef keek langzaam op. Waarom? Gewoon, omdat het kon. Nee, eerlijk  gezegd vond Kova het prettig om in groepsverband te leven. Het was een gewoonte; in haar reis naar Serigala had meegereisd mer enkele wolven – meer dezelfde kant van hen getrokken – en hoewel ze weinig of niks zei, vond ze het aangenamer met andere wolven te leven. Solitair leven was niks voor haar, al zag ze er wel zo’n type uit. “Nah, weet je, ik ben niet zo'n “loner”-type,” zei Kova nadat ze een tijdje had gezwegen. Ze haalde haar tong over haar lippen en keek naar de ree, die nu met twee aangevreten plekken in zijn vel op de grond lag. Straks zouden ze dit zooitje nog eens moeten opruimen, of de coyotes, vossen of wasberen zouden er ongetwijfeld mee aan de haal gaan. “Ik werk graag in groepsverband... En dat poedelclubje in de Valley wat gaan pesten, leek me een aanlokkelijk voorstel,” voegde ze er met een klein grijnsje aan toe. Die maffe teef die ze had zien aankomen had blijkbaar een partner, en zowel zij als haar partner gingen enkele zwakke beesten bijeenschrapen om een roedeltje te starten.  Het was sneu, maar een gelegenheid om eens haar klauwen te kunnen gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Peaceable {&Open for Shadows} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peaceable {&Open for Shadows}   Peaceable {&Open for Shadows} Emptywo jul 06, 2016 10:01 am


Kova leek lang in gedachten te zijn wanneer ze haar ogen steeds meer van Craig's blik zag af wendde en het antwoord steeds langer duurde. Craig keek naar de verte en zag een grote oranje bal steeds sneller naar beneden dalen en het nam het licht met zich mee, de wolken trokken steeds meer naar elkaar en werden donker en duister. Craig kreeg een naar gevoel in zijn buik en voelde dat het niet veel langer meer zou duren voordat het zou gaan regenen en onweren. De grote oranje bal werd steeds groter toen het de grond naderde en was nu nog maar voor de helft te zien. Craig hees zijn kop op en zag de maan al steeds wat sneller zijn vorm weer aannemen en zijn felle licht weer laten schijnen. Craig had niet verwacht dat de dag zo snel om zou gaan, daarentegen wanneer de avond naderde was Craig meestal te vinden in het gebied van The Shad's dichtbij zijn hol. De wolken leken nog steeds niet te gaan huilen en een klein grijnsje verscheen rond Craig zijn smoel, als hij iets wel niet haat is het wel regen. Onweer kon Craig nog wel mee leven ook al was hij niet helemaal fan van het harde geluid wat het maakte maar het was altijd nog beter dan regen. Craig hees zijn achterpoten omhoog zodat hij weer even zou gaan staan, hij had nu al een tijdje gezeten en het begon beurs te voelen. Hij liep een klein rondje om Kova heen en ging daarna weer recht voor haar zitten.

“Nah, weet je, ik ben niet zo'n “loner”-type,” zei Kova nadat ze een tijdje had gezwegen. Craig keek haar verbaasd aan, heel sociaal leek ze hem nou ook niet maar ach wie was hij om daarover zijn mening te geven... Hardop dan. Craig hield daarentegen wel van af en toe de loner wolf zijn, in de tijd dat hij zijn vader opzocht vond hij het heerlijk. Er zitten natuurlijk zo zijn nadelen aan, geen gezelschap, geen bescherming en je moest altijd op je hoede zijn voor wie weet wat je tegen kon komen. Nee, The Shad's was prima voor hem de gevreesde roedel. “Ik werk graag in groepsverband... En dat poedelclubje in de Valley's wat gaan pesten, leek me een aanlokkelijk voorstel,” voegde ze er met een klein grijnsje aan toe. Poedelclubje in de Valley's? Craig heeft nog geen stap in de Valley's gezet, maar weet wel waar hij nu naartoe moest gaan wilde hij poedel's pesten. Hij vroeg zich al af waar ze zich verscholen hadden, ookal had hij kunnen nagaan dat de Valley's logisch was geweest. "Dan weet ik voortaan waar ik nu naartoe moet. Ik hoor niks meer van de schoothondjes tegenwoordig, ze lijken wel uitgestorven." Zei hij met een chagrijnige stem. Het was alweer een tijdje dat hij zijn klauwen had aangescherpt. Hij moest binnenkort maar even Kai opzoeken, misschien was het wel weer tijd voor een meeting of om te gaan jagen met de roedel. Craig kende bijna al zijn roedelgenoten niet wat blijkt tot hij Kova tegen kwam.

_________________
Peaceable {&Open for Shadows} Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kova

Kova


Peaceable {&Open for Shadows} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peaceable {&Open for Shadows}   Peaceable {&Open for Shadows} Emptywo jul 06, 2016 5:56 pm

Peaceable.

"Dan weet ik voortaan waar ik naartoe moet. Ik hoor niks meer van de schoothondjes tegenwoordig, ze lijken wel uitgestorven," merkte Craig chagrijnig op. Blijkbaar wilde hij zijn poten ook eens scherpen aan het lijfje van zo'n zielige hond, en Kova moest toegeven dat de drang bij haar ook wel redelijk groot was geworden. Haar en was echter over en ze trakteerde zichzelf op een stevige wasbeurt bij haar schouder om haar meest recente wond te likken, afkomstig van een beer. Hij was oud, maar genas niet al te best. Waarschijnlijk was het letsel inwendig beginnen ontsteken of zoiets, want het deed vrij veel pijn als er druk op werd uitgeoefend. Ondertussen keek ze de zwarte reu aan. “O, dat dacht je maar,” zei ze, terugkomend op het onderwerp van de poedeltjes. Ze moest even denken aan de geblokte, staartloze teef die ze had zien afgezet worden door die vreemde aliens, en grinnikte even.  “Twee van die beesten zijn van plan om een kletsclubje op te richten. Een of andere maffe teef zonder staart is al bezig en haar partner, die ook.” Aan de gedachte bij een poedelvereniging moest ze inwendig walgen. Zonde van de prooi en territorium die verspild werden aan die schoothondjes.

Haar ijsblauwe, brandende blik gleed alweer naar het hert, die met uitgespreide poten en aangevreten bijtwonden op de koele aarde lag. Het bloed sijpelde langzaam uit het opengereten vlees en drupte over het lichtbruine vel. Het was zichtbaar voor het kleinste jonkie dat deze dode prooi ongetwijfeld aaseters zou lokken als ze het hier zo lieten liggen. Misschien zouden ze deze troep beter nú opruimen voordat zij begonnen met vreten, of ze had morgen niks meer over. En dat was wel het laatste wat Kova wilde, want ze had haar volle energie in dit stuk prooi gestoken. “Dan ga ik dit zooitje maar eens opruimen voordat de coyotes hun buik ermee vol stoppen,” bromde ze met een geërgerde blik in de struiken, alsof ze verwachtte dat er een of ander roofdier uit zou springen of zich verborgen hield. Vervolgens liet de jonge wolvin haar hoektanden in het vlees zinken en begon te sleuren, terwijl ze kort een afwachtende blik op Craig wierp. Zou hij haar dit karweitje alleen laten doen, of zou hij haar een pootje toesteken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Craig

Craig


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Peaceable {&Open for Shadows} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peaceable {&Open for Shadows}   Peaceable {&Open for Shadows} Emptydo jul 07, 2016 3:34 pm


Kova vertelde dat de schoothondjes uit de Valleys een roedel aan het bij een schrapen waren. Blijkbaar kwamen er dus ook nog eens twee alpha's aan kop, partners, tortelduifjes. Craig walgde bij het idee en had moeite met het binnenhouden van het stuk vlees dat hij onlangs gegeten had. Enigszins was Craig er ook wel weer blij mee, eindelijk zal er wat meer actie spelen in Serigala. Wanneer de poedels van plan waren land te claimen konden The shadjes daar een stokje voor steken, Craig kon daarentegen eindelijk weer zijn hoektanden in een poedel steken en zijn klauwen fijn scherpen aan de overgebleven lichamen. Hij grinnikte bij het idee en keek Kova toen aan, als hij één van de Alpha's kon vermoorden kon hij misschien weer zijn plek terugwinnen als The Hand in de roedel. Kai zal daarentegen vast zijn vertrouwen in de roedel weer hebben en zijn eer teruggeven. Hij knikte even, Craig was ver afgedwaald diep in gedachten nog steeds Kova aankijkend. "Dat is mooi, eindelijk weer wat actie in dit rotland. Het enige wat ik hier meemaak is mijn eigen drama van verveling." Hij zuchtte al weer drie keer bij de gedachte. Kova liet merken dat ze van de ree af wilde en stak haar tanden in het nog malse vlees om het weg te slepen. “Dan ga ik dit zooitje maar eens opruimen voordat de coyotes hun buik ermee vol stoppen,” bromde ze met een geërgerde blik. Waarom moest dit ook al weer opgeruimd worden? Het was niet de plicht van de wolven om de coyotes er van te weer houden hun buikjes rond te eten. "Laat lekker liggen, het is niet onze plicht dit op te ruimen, als je er klaar mee ben laat liggen en loop weg." Hij hees zijn achterpoten omhoog en liep richting Kova. Hij nam nogmaals een hap uit de ree en smulde van het malse vlees in zijn bek.
 

_________________
Peaceable {&Open for Shadows} Craig_SIG3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Peaceable {&Open for Shadows} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peaceable {&Open for Shadows}   Peaceable {&Open for Shadows} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Shadows
» From The Shadows
» Danger Zone [Shadows]
» It's Ours [Shadows]
» Follow me [Shadows]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Low lands :: Ashen Oak Cemetery-
Ga naar: