Serigala


 

Deel
 

 Drawings and.. stuff

Ga naar beneden 
Sucic

Sucic


Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptywo apr 27, 2016 2:12 pm

Had beloofd om te laten zien waar ik mee bezig was, dus hier is het c: en ik heb een reden nodig ermee verder te gaan Waarschijnlijk een van mijn meest gedetailleerde tekeningen tot nu toe en ook nog lang niet klaar. Dus ik laat alleen een klein deel ervan zien >3 (ook nog ergens anders mee bezig, maar dat kan ik niet laten zien zonder toestemming)

'The Isle' T-rex:


Eventuele tips en vragen zijn welkom ^^

_________________
Drawings and.. stuff Sucic_SIGVivre
"Salvation and Damnation.. are the same thing."

Sucic - Aedan - Fenris
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptywo apr 27, 2016 8:54 pm

Dat ziet er echt al mega awesome uit zeg! Aan talent geen gebrek!
Kan niet wachten om meer te zien <3

Tips heb ik niet echt voor je, sorry :')

_________________
Drawings and.. stuff 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Vamp

Vamp


Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptydo apr 28, 2016 11:30 am

Wouw! Knap hoor!

Ik ben benieuwd hoe ie er uit ziet als ie af is. Ga zo door zou ik zeggen! Very Happy

_________________
Drawings and.. stuff J5e2cp
Status: inactief
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic

Sucic


Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptyzo mei 08, 2016 2:39 pm

Thanks allebei! :3

Had de plaatjes echt al jaren in m'n fav map zitten, maar had 2 dagen terug pas een idee wat ik ermee kon doen, dus manip tijd:
Guardian of Ga'hoole:
Klauwen maar getekend want ik kon geen plaatjes vinden Razz

_________________
Drawings and.. stuff Sucic_SIGVivre
"Salvation and Damnation.. are the same thing."

Sucic - Aedan - Fenris
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptyzo mei 08, 2016 2:58 pm

Wauw.
Prachtige kleuren, geweldige details...
Ik blijf het maar zeggen; je werk is awesome!
En die klauwen helemaal zelf getekend?!

_________________
Drawings and.. stuff 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic

Sucic


Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptyzo jun 26, 2016 12:26 am

Yup, helemaal getekend Razz
_______

En dit, mijn beste mensen, is waarom ik om middernacht niet teken:
Best groot:

Tis een snelle schets dus her en der kloppen dingen niet of ben ik wat vergeten -3-

_________________
Drawings and.. stuff Sucic_SIGVivre
"Salvation and Damnation.. are the same thing."

Sucic - Aedan - Fenris
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptyzo jun 26, 2016 10:44 am

Wow!! Dat is frickin' geweldig!! Wat is t eigenlijk? Very Happy

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Drawings and.. stuff Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptyzo jun 26, 2016 10:53 am

Ö
Dat is awesome!
Is het een soort draak-schaap-krokodil met hondenpoten? Razz

_________________
Drawings and.. stuff 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic

Sucic


Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptyzo jun 26, 2016 11:19 am

Ik heb absoluut geen idee wat het is xD Was gewoon een random idee dat in m'n hoofd verscheen, maar ik wil er wel wat mee doen dus her en der ga ik nog wat aanpassen.
Over de poten: honden hebben 4 tenen met alleen aan de voorpoten een kleine 5e teen. Deze zijn meer geïnspireerd door een cassowary, maar dan met 5 tenen in plaats van 3. (Eigenlijk moeten ze nog scales krijgen. Misschien ooit xD )

_________________
Drawings and.. stuff Sucic_SIGVivre
"Salvation and Damnation.. are the same thing."

Sucic - Aedan - Fenris
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptydo maa 02, 2017 11:34 am

*blaast stof weg*

Alright, ik wil wat meer gaan doen aan m'n wolven anatomie, dus leek het me wel leuk een paar wolfjes van Serigala te gaan tekenen~ Waarschijnlijk kleur ik ze heel simpel in of zijn het gewoon schetsen, maar voor mensen die het leuk vinden Razz Sommige zullen volledig getekend worden, andere alleen de kop, ligt een beetje aan waar ik op wil focussen op dat moment.

Voor nu houd ik het op 1 tekening per keer, want privé shit kan mentaal erg veel van me vragen waardoor ik niets anders wil doen dan gamen en dingen vermoorden of series kijken -3- Verwacht ook dat het minstens een week kan duren voor iets af is Cx if not longer

Verder heb ik een klein lijstje voor le handigheid >D

Code:
[b]Naam wolf: [/b]
[b]Leeftijd: [/b]
[b]Persoonlijkheid: [/b]
[b]Uiterlijke kenmerken: [/b] (i.e lichaamsbouw, littekens, ect.)
[b]Eventuele sfeer/andere ideeën voor de tekening: [/b] (Kan zijn dat ik me hier niet aan houd om wat voor een reden dan ook, maar ik zal m'n best doen)
[b]Voorbeeld afbeeldingen: [/b]

On another note, je bent vrij de tekening te gebruiken waar en wanneer je maar wilt, maar ik behoud zelf nog altijd het recht om ze zelf ook te gebruiken als ik dat wil Wink Just FYI

_________________
Drawings and.. stuff Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Valintia

Valintia


Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptydo maa 02, 2017 11:50 am

Naam wolf: Valintia
Leeftijd: 2
Persoonlijkheid: Verlegen, vriendelijk en snel bang. Je kan haar best wel vergelijken met Fluttershy van MLP. xD
Uiterlijke kenmerken: Valintia is slank gebouwd met een spierwitte vacht en twee diepe, groene ogen. Je kunt wel zeggen dat ze een aantrekkingskrachten is voor reuen, als ik het zo mag zeggen. xD Littekens heeft ze niet en ze heeft een gemiddelde grootte.
Eventuele sfeer/andere ideeën voor de tekening: Hier heb ik niet echt een ideetje voor, als jij iets bij haar persoonlijkheid/idk vind, kies maar! Razz
Voorbeeld afbeeldingen: Kijk setje.
Extra: Thank you! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptydo maa 02, 2017 5:53 pm

Hier is ie al Razz

Spoiler:
Ik neem weer 1 aanvraagje ^^ Maar die kan wat langer duren tho

_________________
Drawings and.. stuff Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Nameless

Nameless


Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptydo maa 02, 2017 6:08 pm

Woahhh :O Awesome!!

Naam wolf: Nameless/Nana
Leeftijd: 2 years
Persoonlijkheid: •Cold
•Heartless
•Flirt
•Sarcastic
•Grumpy
•Introvert
•Short-tempered
Uiterlijke kenmerken: (i.e lichaamsbouw, littekens, ect.) Witte vacht, rode ogen, redelijk stevig gebouwd, zwarte neus
Eventuele sfeer/andere ideeën voor de tekening: (Kan zijn dat ik me hier niet aan houd om wat voor een reden dan ook, maar ik zal m'n best doen) She's kinda psycho xD maar maak er wat van <33
Voorbeeld afbeeldingen: Ava en signature

_________________
She was beautiful,
But she was beautiful in the way a forest fire was beautiful

Something to be admired from a distance,
Not up close.


Laatst aangepast door Nameless op do maa 02, 2017 6:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitch

Mitch


Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptydo maa 02, 2017 6:10 pm

Ahhh M'non jij held!! Heel nice, jaloers op de schaduwen!! I've got a lot to learn ;D
We moeten binnenkort eens een art trade doen als we allebei tijd hebben

_________________
Drawings and.. stuff Mitchs10
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptydo maa 02, 2017 6:22 pm

Thanks both!

& Puck zoek Aaron Blaise op YouTube op. Hij geeft geweldige tekentips en zijn manier van schaduwen heb ik bij deze toegepast Razz
en jaaaa dat moeten we zeker een keer doen >D

_________________
Drawings and.. stuff Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Valintia

Valintia


Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptydo maa 02, 2017 6:46 pm

Darayvian schreef:
Hier is ie al Razz

Spoiler:
Ik neem weer 1 aanvraagje ^^ Maar die kan wat langer duren tho


Geen. Woorden. Prachtig.

Nee serieus, hij is gewoon... Perfect. Hij beschrijft exact Valintia zoals ik dr nu zie xD En in nauwelijks een paar uurtjes tijd? Ik kan je niet genoeg bedanken. <<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptyza maa 18, 2017 7:29 pm

Oh woops ik zie deze reactie nu pas, maar goed dat hij precies is zoals jij je Valintia voorstelt :'D

Nog niet aan Nana begonnen because of this sexy bastard:
Spoiler:

Spoiler:

Ik had zin een hellhound te tekenen en well... daarvoor had ik naar een documentaire over gevlekte hyena's zitten turen and so this happened. Een nieuwe OC en een eigen soort Hellhound. Hij(?) heeft nog geen naam dus suggesties zijn welkom :') (namen met een duistere betekenis krijgen pluspunten).

De soort zelf heeft best wel veel weg van gevlekte hyena's qua lichaamsbouw, behalve de staart, poten, oren en snuit (want die werd per ongelijk een beetje langer dan de bedoeling, but I regret nothing). Ze hebben ook dezelfde levensstijl als gevlekte hyena's, de girls zijn dus de baas. Yes, they glow in the dark -3- Blauw is overigens niet de standaard vuurkleur voor deze Hellhounds, dat is met name orange of rood, but I love blue and this guy is just a special little snowflake -3- Hun bijtkracht is veel groter dan die van gevlekte hyena's, dus je vingertjes moet je niet tussen die kaken stoppen. Wonden kunnen ze vrij snel zonder een littekentje helen, maar bepaalde verwondingen kunnen toch een litteken achter laten en die gaat gloeien (like you can see). De huid kan grijs tot zwart zijn, afhangend van het individu en ze kunnen ook meerdere soorten tekeningen op de vacht hebben, maar ook dit is met name grijs-tinten. Wit komt maar zeer zelden voor. Lippen en tong zijn altijd zwart of donker grijs.
De vlammen op de staart en nek verschijnen alleen als vorm van dreigement en om hun eigen kracht te tonen (hoe groter/wilder het vuur, hoe sterker en fitter de Hellhound) en verder moet ik nog uitwerken hoe en wat. Again, suggesties zijn welkom :')

En whoo ik was aan het oefenen met vuur want ik faal erin (zoals je kan zien in de onderste afbeelding), maar als ik die ander zo zie denk ik dat ik een beetje snap hoe het werkt nu ;D

_________________
Drawings and.. stuff Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn

Kearn


Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptyza maa 18, 2017 8:09 pm

Aaa Manon!! Wat zijn al je tekeningen supergaaf zeg! c:

Als je ooit mijn mask monster wil tekenen zou ik dat echt geweldig vinden <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nameless

Nameless


Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptyza maa 18, 2017 9:01 pm

Woahh Surprised zo gaaf <33

_________________
She was beautiful,
But she was beautiful in the way a forest fire was beautiful

Something to be admired from a distance,
Not up close.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syren

Syren


Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptyza maa 18, 2017 9:53 pm

Woooow die is echt vet epic <3

_________________
Drawings and.. stuff 1zxplpf
Ōkami
21/8/2016

Syren // Khyvan // Domenico // Hamilton // Sean // Scylla // Aedion

Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptyzo maa 19, 2017 9:42 am

Niceee!! Ik doe het je niet na xD

_________________
Drawings and.. stuff Mj3hgj
Bedankt voor het geweldige setje Mel <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Amatariseu

Amatariseu


Wolven profiel
Leeftijd: 9,5 jaar
Geslacht: Teef
Partner: Scarleg II

Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptyzo maa 19, 2017 10:00 am

Supergave tekeningen! Ziet er HELS uit! *lacht om eigen onmenselijk slechte grap*
Nee echt, gaaf gedaan, en een heel eigen species ook! Dat is ook nog eens prachtig!
creatieve mensen met fantasie, daar hou ik van

_________________
. De Garnaal: Al een Garnaaltastische RPG'er sinds 2014 .
Drawings and.. stuff Amatar10
Honest Age:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Emptyzo maa 19, 2017 11:09 am

Haha slechte Garnaal xD

Bedankt allemaal! <3

_________________
Drawings and.. stuff Darayvian_SIGwolf2

The road to HELL is paved with good intentions



Darayvian, Polaris, Loki
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Drawings and.. stuff Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drawings and.. stuff   Drawings and.. stuff Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stuff
» Lorcan's stuff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game :: Creatief-
Ga naar: