Serigala


 

Deel
 

 Afwezigheidstopic

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Alcyone

Alcyone


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptydo nov 24, 2016 7:38 am

Heey mensen, ik zit volop in een verhuis (Nog steeds.). Dus ik heb erg weinig tijd om te rpgen. Normaal zou ik dinsdag terug kunnen rpgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alcyone

Alcyone


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptydo dec 15, 2016 8:47 am

Hier ben ik alweer. Het is jullie hoogst waarschijnlijk opgevallen dat ik de laatste twee weken a drie weken niet meer heb gepost. Dit wil absoluut niet zeggen dat ik niet meer terug kom. Ik zit in een vrouwen opvang centra... En heb daar geen internet , dus geen internet wil dus zeggen niet rpgen. Nu heb ik ondertussen wel een systeem gevonden dat ik wel kan posten. En dat ga ik ook zo snel mogenljjk doen. Maar ik kan niet dagelijks posten dan. Vanaf januari heb ik terug een studiootje waar ik dus hopelijk wel internet heb. Dus vanaf januari zou ik weer volop actief kunnen zijn. Wanneer ik post ga ik wel doen dat mijn wolven gewoon nog in serigala waren. Sorry voor de belemmering. Ik hoop dat jullie me een beetje verstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyvr

Tyvr


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptydi jan 24, 2017 9:28 pm

Mijn computer doet een beetje raar, dus ik post iets minder snel voor een onbeperkte tijd :')
Geld voor Wyvern en Tyvr!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaïn

Kaïn


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptydi feb 14, 2017 6:59 pm

Ik zit dit weekend met vrienden in Malaga, dus zal niet tot nauwelijks online komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptywo feb 15, 2017 5:47 pm

Eerste postjes komen zondag pas weer. Ben vrijdag en zaterdag weg. Verder heb ik door shit van deze week gewoon de mood niet om te kunnen schrijven.. Excuses

Geldt voor alle wolfjes in m'n sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptydo maa 09, 2017 3:46 pm

Ik ga zaterdag op vakantie voor een week, dus ben dan niet actief (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alecto

Alecto


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyvr maa 31, 2017 7:28 pm

Ik vertrek deze nacht naar Oostenrijk om te gaan skiën en hoewel ik mijn laptop wel meenemen en waarschijnlijk wel wifi hebben, ga ik toch amper kunnen posten. We zijn namelijk altijd hele dagen weg en op de momenten dat we in het hotel zijn, moet ik wat sociaal zijn.
De 8ste April ben ik normaal terug <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptydo mei 18, 2017 7:16 am

Tot zondag ben ik in Engeland!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Administrator

Kai


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyma jul 17, 2017 12:02 pm

Ik ben van 20 Juli tot 4 Augustus op vakantie en dus niet tot nauwelijks online.
Ik zou in ieder geval niet kunnen posten.

superhandiggetimedirini
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyma jul 17, 2017 12:39 pm

Ik ben van 28 Juli tot ongeveer 20 Augustus ook wat afwezig en zal niet kunnen posten door Frankrijk x.x Maar zou altijd mijn best doen xoxo
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadar
Administrator

Kadar


Wolven profiel
Leeftijd: 4 jaar
Geslacht: Reu
Partner: Geen

Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyma jul 17, 2017 12:52 pm

Kai schreef:
Ik ben van 20 Juli tot 4 Augustus op vakantie en dus niet tot nauwelijks online.
Ik zou in ieder geval niet kunnen posten.

superhandiggetimedirini

verdorie je vermoord Kai en dan ren je weg? jij monster! o:

Ik ben zelf van 28 juli tot 1 augustus verdwenen. Ik ga naar Disneyland! c:

(Daarna ga ik weer lekker verder knutselen aan nieuwe dingetjes voor Serigala!)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://serigala.actieforum.com
Khyvan

Khyvan


Wolven profiel
Leeftijd: V
Geslacht: Teef
Partner: x

Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyza jul 22, 2017 3:24 pm

Weekje op kamp, dagje thuis, twee weekjes weg :3
Tot halverwege augustus! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Administrator

Darayvian


Wolven profiel
Leeftijd:
Geslacht:
Partner:

Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyvr jul 28, 2017 12:51 pm

Ik ben vanaf 31 juli tot 20 augustus (give or take) op vakantie. Kans op WiFi is klein dus posten/online zijn zal er denk ik niet echt in zitten ;-;

Geldt voor alle wolven in m'n onderschrift
Terug naar boven Ga naar beneden
Aissar

Aissar


Wolven profiel
Leeftijd: IV
Geslacht: Reu
Partner: Kova

Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyma aug 21, 2017 5:37 pm

Morgen tot 29 augustus ben ik een weekje in Rome, dus zal Aissar (en m'n andere inactieve accounts) afwezig zijn. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyma aug 21, 2017 11:24 pm

Komende dagen niet echt veel online
Er komen vrienden van mij een tijdje bij mij logeren en dit weekend ben ik op Mysteryland, dus vrijwel geen tijd om nog online te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Aimey

Aimey


Wolven profiel
Leeftijd: 9Moons
Geslacht: Teef
Partner:

Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyma aug 21, 2017 11:31 pm

Zayn schreef:
Komende dagen niet echt veel online
Er komen vrienden van mij een tijdje bij mij logeren en dit weekend ben ik op Mysteryland, dus vrijwel geen tijd om nog online te komen

Hehe, mijn zus gaat ook naar Mysteryland. c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Cordelia

Cordelia


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyma aug 28, 2017 1:34 pm

Dankzij prive redenen zal ik nu even wat minder online zijn en posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn

Zayn


Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyma sep 11, 2017 10:22 pm

Ik zal vrij veel afwezig zijn de komende tijd. Heb nu waarschijnlijk een baantje waaraan ik veel tijd kwijt ga zijn en dit weekend ben ik op Schiermonnikoog, dus zal ik weinig tot niet online komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emaya

Emaya


Wolven profiel
Leeftijd: Ergens tussen 4 & 5
Geslacht: Teef
Partner:

Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Emptyzo okt 01, 2017 10:31 pm

Zoals misschien al wel is opgevallen, ben ik de laatste tijd niet veel online. Van de eerste naar de tweede klas is een enorme sprong bij ons op school en ik ben dit schooljaar begonnen met drie onvoldoendes. Ook ben ik constant moe vanwege school en kan ik de inspiratie niet opbrengen om actief te posten...
Dit wilt zeggen dat ik geen flauw idee heb hoelang ik niet post en hoelang ik in ieder geval niet veel post, want ik wil eerst even mijn echte leven rechtzetten.
Ik kom misschien soms nog wel online, en heel misschien af en toe een post in the rp, maar veel zal er niet van komen.
Geldt voor Ardyn, Skylar en Emaya vooral... betekent niet dat ze weg zijn. Sky en Em zitten in roedels, dus met grote dingen zal ik proberen te posten maar anders moet je maar alsof doen dat ze nog gewoon er zijn. Em waakt nog steeds over haar pups en Sky blijft ook gewoon bij haar sibs ofc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Serigala :: Algemeen :: Off-Game-
Ga naar: